Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, beje, kaip ten reikalai su skrydžiais į Briuselį, rengiantis Lietuvos pirmininkavimui ES? Juk aišku, kad ne iš Kauno skraidys..

    Comment


      Parašė D.P Rodyti pranešimą
      Ne utopija. Augimas didėja. jeigu SD su savo komsomilškoma runkliška (tipo žmonių valdžia...) strategija to nesugadins, gal po 5-10m. psieksime šį rezultatą.
      Utopija. Ir dar kokia. Galvoji, kad Rygoj keleivių skaičius neauga? Auga. Ir gan smarkiai. Sakykim, jei netyčia užsilenks tas AirBaltic'as, tai jo vieta gan greitai užims kiti. Dabar mums yra svarbiau aplenkt Taliną, nes su Ryga kova jau yra seniai pralaimėta.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė spirit Rodyti pranešimą

        Utopija. Ir dar kokia. Galvoji, kad Rygoj keleivių skaičius neauga? Auga. Ir gan smarkiai. Sakykim, jei netyčia užsilenks tas AirBaltic'as, tai jo vieta gan greitai užims kiti. Dabar mums yra svarbiau aplenkt Taliną, nes su Ryga kova jau yra seniai pralaimėta.
        O kiek augo RIX keleivių skaičius pernai?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          O kiek augo RIX keleivių skaičius pernai?
          Kolkas bendrų metinių duomenų dar nėra. Per tris ketvirčius buvo aptarnauta 4,8mln. keleivių.

          Per visus 2010 ir 2011 metus buvo aptarnauta 4,7 ir 5,1mln. atitinkamai.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą

            Kolkas bendrų metinių duomenų dar nėra. Per tris ketvirčius buvo aptarnauta 4,8mln. keleivių.

            Per visus 2010 ir 2011 metus buvo aptarnauta 4,7 ir 5,1mln. atitinkamai.
            Iš kur tokie duomenys dėl RIX 4.8mln per tris ketvirčius? Man atrodo, tu čia kažką grybauji.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Iš kur tokie duomenys dėl RIX 4.8mln per tris ketvirčius? Man atrodo, tu čia kažką grybauji.
              http://en.wikipedia.org/wiki/Riga_International_Airport Tikrai nemanau, kad ten visų metų rezultatai.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                2012 Statistics (Preliminary)
                http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._Baltic_states

                Comment


                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Utopija. Ir dar kokia. Galvoji, kad Rygoj keleivių skaičius neauga? Auga. Ir gan smarkiai. Sakykim, jei netyčia užsilenks tas AirBaltic'as, tai jo vieta gan greitai užims kiti. Dabar mums yra svarbiau aplenkt Taliną, nes su Ryga kova jau yra seniai pralaimėta.
                  Neskaitei ką buvau parašęs. Šitą informaciją buvo paskelbęs Simonas Bartkus savo bloge.

                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  Užtektų Airbaltic bankroto kad tai taptų realybe. Beja Vilnius jau dabar lenkia Rygą keleivių skaičiumi pradedančių kelionę vietoje. Rygos dvigubi skaičiai sąlygoti tranzito. Pažiūrėsim kiek Latvijos mokesčių mokėtojai ištvers subsidijuodami naudos beveik neduodantį užsieniečių tranzitą per Rygą.

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą

                    http://en.wikipedia.org/wiki/Riga_International_Airport Tikrai nemanau, kad ten visų metų rezultatai.
                    Taigi ten aiškiai parašyta, kad visų metų ir kad mažėjo 7%, ką mes, beje, jau ir šiaip žinojom.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Na supraskit pagaliau, kad Lietuvai yra per daug trys oro uostai ir viskas, kas vyksta tėra paklodės tampymas nuo vieno ant kito.
                      Kodėl pvz. Tenerifė, sala su mažiau nei 1 mln. gyventojų (t.y. tris kartus mažiau nei Lietuvoje) turi du tarptautinius oro uostus. Bendras jų aptarnaujamas srautas - 12 mln. žmonių per metus.

                      Ir kitos tokio paties dydžio šalys ar teritorijos (<1 m. gyventojų turi ne po vieną oro uostą): Kipras, Sardinija. Sicilija yra panašaus dydžio kaip LT, bet jie turi berods keturis oro uostus.

                      Comment


                        Parašė sauls Rodyti pranešimą
                        Kodėl pvz. Tenerifė, sala su mažiau nei 1 mln. gyventojų (t.y. tris kartus mažiau nei Lietuvoje) turi du tarptautinius oro uostus. Bendras jų aptarnaujamas srautas - 12 mln. žmonių per metus.

                        Ir kitos tokio paties dydžio šalys ar teritorijos (<1 m. gyventojų turi ne po vieną oro uostą): Kipras, Sardinija. Sicilija yra panašaus dydžio kaip LT, bet jie turi berods keturis oro uostus.
                        O tu pasidomėk, kiek turistų skrenda į tavo paminėtas teritorijas ir tada klausk kodėl
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Taip, beje, kaip ten reikalai su skrydžiais į Briuselį, rengiantis Lietuvos pirmininkavimui ES? Juk aišku, kad ne iš Kauno skraidys..
                          Iš Kauno į Charleroi nebeskrenda. Panašu, kad skraidys per RIX ir WAW, nes SN tvarkaraštis netinka, o LOT ir airBaltic lyg pakeitė tvarkaraščius pora minučių, kad galėtų laiku atvykti į Briuselį.
                          考纳斯, 立陶宛

                          Comment


                            Parašė sauls Rodyti pranešimą
                            Kodėl pvz. Tenerifė, sala su mažiau nei 1 mln. gyventojų (t.y. tris kartus mažiau nei Lietuvoje) turi du tarptautinius oro uostus. Bendras jų aptarnaujamas srautas - 12 mln. žmonių per metus.

                            Ir kitos tokio paties dydžio šalys ar teritorijos (<1 m. gyventojų turi ne po vieną oro uostą): Kipras, Sardinija. Sicilija yra panašaus dydžio kaip LT, bet jie turi berods keturis oro uostus.
                            cia tur rimtai? lygini kurortines salas su Lietuva? rimtai?

                            Comment


                              Beje, apžvelgiau statistiką iš Baltijos oro uostų ir pastebėjau, kad labai atsilieka Lietuvos oro uostai pagal krovinių skaičių. Gal kas žino dėl kokių priežasčių susidaro 5 kartų skirtumas tarp Vilniaus ir Rygos ar 4 kartų skirtumas tarp Vilniaus ir Talino?

                              http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...nd_Mail_Tonnes

                              Comment


                                Nes Ryga ir Talinas yra vieninteliai oro uostai šalyse. Lietuvoje kroviniai pasiskirsto po 4 oro uostus. Be to bendrai daugiau skrendančių keleivių (Ryga), vadinasi, daugiau skrydžių, vadinasi, kartu su keleiviams gabenamų krovinių irgi daugiau.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nes Ryga ir Talinas yra vieninteliai oro uostai šalyse. Lietuvoje kroviniai pasiskirsto po 4 oro uostus. Be to bendrai daugiau skrendančių keleivių (Ryga), vadinasi, daugiau skrydžių, vadinasi, kartu su keleiviams gabenamų krovinių irgi daugiau.
                                  Net sudėjus Vilnius + Kaunas + Palanga nuo Talino atsilikimas daugiau nei 2 kartus, o nuo Rygos daugiau nei 3 kartus. Taip, kad priežastys kažkur kitur, nes keleivių skirtumai žymiai mažesni.

                                  Comment


                                    Tai Rygoje ir Taline tranzitas didesnis. Kroviniai irgi "dvigubinasi".

                                    Comment


                                      Parašė tajus Rodyti pranešimą
                                      Net sudėjus Vilnius + Kaunas + Palanga nuo Talino atsilikimas daugiau nei 2 kartus, o nuo Rygos daugiau nei 3 kartus. Taip, kad priežastys kažkur kitur, nes keleivių skirtumai žymiai mažesni.
                                      Estonian Air ir Airbaltic krovinius skraidina, Ryanair ir Wizz Air - ne.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Estonian Air ir Airbaltic krovinius skraidina, Ryanair ir Wizz Air - ne.
                                        Iš dalies, matyt, ir šitas lemia.

                                        Bet nesu visai tikras tada kaip paaiškinti, kad Rygoj 2012 metais yra 160% krovinių augimas. Juk Air Baltic reisų nepadaugėjo? Ar tiesiog lėktuvų užpildymas kroviniais tapo daug efektyvesnis?

                                        Comment


                                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                          Utopija. Ir dar kokia. Galvoji, kad Rygoj keleivių skaičius neauga? Auga. Ir gan smarkiai. Sakykim, jei netyčia užsilenks tas AirBaltic'as, tai jo vieta gan greitai užims kiti. Dabar mums yra svarbiau aplenkt Taliną, nes su Ryga kova jau yra seniai pralaimėta.
                                          Ok, nepralenkisme. Tiek jau to. Šią kovą pralaimėjome prieš dešmt metų. Kaip visada - vėluojame. Bet tai reiškia, kad turime būti bent jau antri regione. Jei TVOU auga, reikia ir toliau jo "pajėgumus" didinti, nes konkurentai nesnaudžia.
                                          Dirbtinai sukelti mokesčius, kad atsirastų status qua ar kad grįžtų oro linijos į Kauną, atrodo ne tik, kad absurdiška. Tai prieštarauja verlso logikai, kur jau tau logikai, tai prieštarauja Lietuvos, kaip patikimos valstybės, jos patikimos teisinės, ekonominės investicinės aplinkos deklaruojamai siekiamybei.
                                          naujasis SM turėtų dėti pastangas pritraukti alternatyvas į Kauną, o ne eilinisyk perstumdyti pozicijas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X