Buvę vadovai padarė didelę klaidą, prikvietę Wizzair į Vilnių ir užvirę visą šią košę. Nebūtų jų Vilniuje, nebūtų ir Ryanair užsinorėję ar "užsinorėję" ten.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTai palaukit, E. Masiulis teigė, kad SM teisiškai nieko negali įtakoti privačių oro kompanijų, kur jos nori ten jos skraido. Atėjo socdemai, teisės aktai pasikeitė ar kaip?
Čia eilinis vandens drumstimas, kai išmeta žinią apie kokį "perversmą", o vėliau paaiškėja, kad nelabai išeis kažką padaryti. Tačiau nekokia nuomonė vis tiek lieka. Kaip ir su įvažiavimo į Palangą apmokestinimų. Visur apsiskelbė, o pasirodo nėra nei teisinių, nei techninių galimybių dabar to padaryti.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTai palaukit, E. Masiulis teigė, kad SM teisiškai nieko negali įtakoti privačių oro kompanijų, kur jos nori ten jos skraido. Atėjo socdemai, teisės aktai pasikeitė ar kaip?
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąBuvę vadovai padarė didelę klaidą, prikvietę Wizzair į Vilnių ir užvirę visą šią košę. Nebūtų jų Vilniuje, nebūtų ir Ryanair užsinorėję ar "užsinorėję" ten.
Gaila, kad naujasis VNO vadovas greičiausiai mano taip pat...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąO oro uostų įkainiai priklauso nuo SM.
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąKas galėtų paneigti, kad SM juos nustatinėja vienų ar kitų kompanijų naudai. T.y. derybos dinkit iš ten, ateikit pas mus
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąNėra jokių aktų kurios nurodytų, kad viena ar kita kompanija privalo skraidyti iš vieno ar kito oro uosto. Bet pakėlus kainas VNO, žemų sąnaudų bendrovėms nebeapsimokėtų skraidyti iš VNO. O oro uostų įkainiai priklauso nuo SM.
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąTai įkainiai visoms kompanijoms vienodi ir skelbiami viešai. Jeigu nenorėjo LCC VNO, reikėjo nemažinti kainų Vilniuje. Bet mes daug metų skaitėme, kad VNO blogas 'nes brangus', dabar kai tapo pigus vistiek yra blogas, tik jau blogas 'nes pigus'.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąVNO "blogas", nes suvienodinus tarifus jis paėmė ir nukonkuravo kitus oro uostus. Lygiai taip pat kaip bendradarbis "blogas", nes jis per daug gerai dirbo ir jį paaukštino, o lyrinio aš ne. Ir pan.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąYra netiesioginio spaudimo priemonės. Įsivaizduokite kaip reaguotų aviakompanijų vadovybė į tokius primygtinius ministro "pasiūlymus". Kitas dalykas gali būti "nauja aviacijos strategija" pvz.: planuojanti pertvarkyti Vilniaus oro uostą, gal net laikinai apribojant skrydžius ar pan.
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąSmagu, kai bendradarbį paaukština, nes jis sumaniai pasinaudojo tavo įdirbiu
O Vilniui low-costų verkiant reikėjo, nes po flylalailos bankroto, kaip pamenat, Vilnius buvo beveik nepasiekiamas. Ar pagal jus nieko keisti nereikėjo, o žmonėms į Vilnių reikėjo skristi per KUN?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu ir socialdemokratai dirbs ne blogiau, tai tada nėra prasmės ant jų pykti. Tačiau kada jie paskutinį kartą dirbo teisingai ir efektyviai?
O kada iš viso kuri nors partija dirbo Lietuvos naudai?
Parašė ACC Rodyti pranešimąNėra jokių aktų kurios nurodytų, kad viena ar kita kompanija privalo skraidyti iš vieno ar kito oro uosto. Bet pakėlus kainas VNO, žemų sąnaudų bendrovėms nebeapsimokėtų skraidyti iš VNO. O oro uostų įkainiai priklauso nuo SM.
Comment
-
Kauniečiai turėtų biškelį apraminti savo ambicijas ir pradėti vadovautis rinkos ekonomika, o ne planine ekonomika, kaip socdemai kad mėgsta. Jeigu rinka sako, kad skraidyti iš VNO labiau apsimoka - vadinasi taip ir yra. Bandyti dirbtinai varžyti, kelti kainas ir aiškinti aviakompanijoms iš kur jos turi skraidyti yra apgailėtina. Kauno oro uostas turi konkuruoti su Vilniaus vienodomis sąlygomis, tačiau jeigu mes norime turėti kažką daugiau, nei užkampio oro uostus, tai Vilniaus oro uostas pirmoje eilėje turėtų konkuruoti ne su Kaunu, o su Ryga.
Mano manymu apskritai yra kvaila mėginti turėti du pagrindinius oro uostus mažytėje valstybėje. Ir netgi būčiau už tai, kad KUN taptu pagrindiniu šalies oro uostu, jeigu kas nors sugebėtų įrodyti jog toks kelias būtų geresnis. Tačiau, kaip ir minėjau, geriausiai tą įrodo ir sureguliuoja pati rinka, o rinka aiškiai parodė, kad Vilniaus oro uostas yra pagrindinis šalies oro uostas. Jeigu naujoji valdžia nemato akivaizdžių faktų ir visas jėgas mes į "socialinę lygybę", t.y. atims iš Vilniaus ir atiduos Kaunui - tai apie kažkokią rimtesnę kovą su Ryga reikėtų pamiršti.
2012 metų duomenys, keleiviai:
Riga: 4.767.878; -6,7%
Vilnius: 2.208.099; +28,9%
Pasikeitusi VNO politika davė tai, kad pradėjome vytis Rygą. Tiesa sakant netgi įskaičiuojant keleivių Kaune mažėjimą, Lietuvos aviacijos rinka augo sparčiausiai tarp Baltijos šalių, aplenkėm tiek Latviją, tiek ir Estiją. Sveikas protas duoda savo rezultatų ir būtų labai apmaudu, jeigu komunistai su visom savo "paniatkėm" sugrįžtu.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąO ar svarbiausia - pavyti ir pralenkti Rygą? Ar tai svarbiausia? Svarbiausia, kad mums patiems būtų patogu. Pavyti ir pralenkti Ameriką - jau pasenęs šūkis, tik Chruščiovas juo vadovavosi. Ar mes remiamės Chruščiovu? Būtų gėda šiais laikais tuo vadovautis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir nereikia anksčiau laiko kalbėti.
O kada iš viso kuri nors partija dirbo Lietuvos naudai?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, aš tai galėčiau išvardinti bent dvi. Ir atsakymus tu, manau, jau žinai.
Eidvi, turistai vyksta į Rygą ne vien dėl to, kad ji turi geresnį susisiekimą. Paprasčiausiai Ryga yra geriau žinoma už Vilnių. Vien vokiečiai (senoji karta) ją žino geriau, rusai taip pat. Būtų Vilnius ten, kur Klaipėda, visai kita situacija būtų su turizmu.Paskutinis taisė Al1; 2013.01.11, 09:10.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTaigi yra labai svarbu aplenkti Rygą...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO ką reiškia "svarbiausia, kad mums patiems būtų patogu" ? Tikriausiai turėjai omeny, kad turėtumėm kažkaip dirbtinai reguliuoti aviakompanijų gyvenimą, kad iš Kauno, Vilniaus ir Palangos visi galėtumėm nuskristi į Londoną ir Kopenhagą. Bet kas iš to, jeigu į Stokholmą tada reikės skristi per Rygą ar tą pačią Kopenhagą? Ar tai patogu? Taigi yra labai svarbu aplenkti Rygą ir ne dėl to, kad neva tada būtumėm kieti, o dėl to, kad tai paprasčiausiai reikštų kur kas geresnį susisiekimą su Lietuva - o tai ir yra 'patogu'. Teko šią vasarą pašmirinėti po naktinę Rygą - tai Rygos centras, kaip karštą savaitgalį Palangos Basanavičiaus gatvė, pilna žmonių, iš kurių daugiausia turistai. Ar Ryga kažkuom pranašesnė už Vilnių? Gražesnė? Pigesnė? Senamiestis įspūdingesnis? Ne! Vilnius yra kur kas labiau vertas aplankyti, nei Ryga, tačiau Ryga turi gera susisiekimą ir vien dėl to turistai vyksta pas juos, o ne pas mus.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNet jei ir yra vienas kitas "geras darbas", juos nustelbia krūvos blogų. Bet tema šita ne apie tai.
Eidvi, turistai vyksta į Rygą ne vien dėl to, kad ji turi geresnį susisiekimą. Paprasčiausiai Ryga yra geriau žinoma už Vilnių. Vien vokiečiai (senoji karta) ją žino geriau, rusai taip pat. Būtų Vilnius ten, kur Klaipėda, visai kita situacija būtų su turizmu.
Vilnius turi panašias galimybės - lenkai, žydai, baltarusai, tie patys rusai.
nemanau, kad geografinė miesto padėtis kažką lemtų. tiesiog Vilnius istoriškai susiformavę skaip sostinė ir turintis visus miestui reikalingus atributus. Deja, ne visi LT miestai galėtų pakonkuruoti su Vilniumi dėl turistų..
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąUtopija.
Comment
Comment