Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Žiaurumas yra tame, kad kažkas bando pritraukt Ryanairą, visiškai negalvodamas, kad jie po to kažką išstums. Reikėjo palikt juos Kaune. Geras to pavyzdys yra visai netoli, Varšuvoje. Naujasis Varšuvos Modlino oro uostas, kuris aptarnauja tik pigių skrydžių bendroves yra vos 50km. nuo F. Šopeno oro uosto Varšuvoje. O keleivių jau vien per pirmą veiklos pusmetį gali surinkt apie 900tūkst.
    Dėl manęs tai jie gali "stumdytis" kiek tik nori. Šiuo metu Lietuvos oro uostų bėda tame, kad likęs tik vienas aktyvus aerouostas. Reikėtų prisivilioti panašią kompaniją ir į Karmėlavą.

    Comment


      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
      Šiuo metu Lietuvos oro uostų bėda tame, kad likęs tik vienas aktyvus aerouostas.
      Tą aš ir norėjau pasakyt, kad taip viskas susiklostė.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė spirit Rodyti pranešimą
        Tą aš ir norėjau pasakyt, kad taip viskas susiklostė.
        Tai nėra Ryanair`o kaltė. Viskas klostosi atitinkamai pagal mūsų politikų nerangumo lygį.

        Comment


          Parašė spirit Rodyti pranešimą
          Žiaurumas yra tame, kad kažkas bando pritraukt Ryanairą, visiškai negalvodamas, kad jie po to kažką išstums. Reikėjo palikt juos Kaune. Geras to pavyzdys yra visai netoli, Varšuvoje. Naujasis Varšuvos Modlino oro uostas, kuris aptarnauja tik pigių skrydžių bendroves yra vos 50km. nuo F. Šopeno oro uosto Varšuvoje. O keleivių jau vien per pirmą veiklos pusmetį gali surinkt apie 900tūkst.
          Nežinau ar tikrai geras pavizdys su Modlinu. Į pastarąjį skraido dvi aviakompanijos, Wizz jau padavė jį į teismą su siekiu prisiteisti patirtus nuostolius ir šventinio piko metu visus skrydžius perkelia atgal į pagrindinį Varšuvos oro uostą. O šiaip bendra tendencija yra atvikrščia visame pasaulyje, kuo toliau tuo daugiau LCC skraido į pagrindinius oro uostus ir užima bendrai vis didesnę rinkos dalį.

          Kalbant apie Aerlingus, tiesiog rinka skrydžiams tarp Airijos ir Lietuvos jau eilę metų vis traukiasi, todėl korekcijos pasiūloje, menkstant paklausai yra neišvengiamos. Beje, vasaros sezonui galbūt sugrįš.

          Comment


            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            Kalbant apie Aerlingus, tiesiog rinka skrydžiams tarp Airijos ir Lietuvos jau eilę metų vis traukiasi, todėl korekcijos pasiūloje, menkstant paklausai yra neišvengiamos. Beje, vasaros sezonui galbūt sugrįš.
            Kažkur skaičiau kad Aer Lingus'o skrydžiai tarp VNO ir DUB yra nutraukiami laikinai. Taigi tikėkimės kad vasara sugryš. p.s Kokybės skyrtumas tarp Aer Lingus ir Ryanair tikrai yra. Galim sakyt kad skirtumo tarp šitų 2 oro liniju nėra kas liečia VNO-DUB skrydžius (išvykimo/atvykimo laikas, kai kam tai yra labai svarbu, kaina etc.) tačiau skrisdamas su Aer Lingus gauni daugiau ir geriau.

            Comment


              Daugiau ir geriau čia ko? Stiuardesės tik su apatiniais? Pilotai porą kilpų padaro skrendant? Alaus po bačką kiekvienam keleiviui įbruka, net jei tas ir nenori?

              Na ir dar vienas klausimas natūraliai kylantis: kodėl, jei AL way geriau, dauguma vis tiek su RYR skraido?

              Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
              tačiau skrisdamas su Aer Lingus gauni daugiau ir geriau.

              Comment


                Keleviu sauga ir komfortas, stai kuo skiriasi vezejai...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Keleviu sauga ir komfortas, stai kuo skiriasi vezejai...
                  Detaliau galima? Į statistiką žiūrint tai nei prie Ryanair, nei prie Aer Lingus nelabai yra kaip prisikabint. Vieni apskritai niekad tragiško incidento neturėjo, kitų paskutinis toks prieš 44 metus buvo.

                  Pačiam nėra tekę skristi su Aer Lingus, bet ar jų ekonominė klasė kažkuo iš esmės skiriasi nuo Ryanair?
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Apskritai. Kas del saugos, tai skirtumo negali buti nes abi aviakompanijas priziuri EASA per nacionalines CAA. Taupyti galima tik komforto saskaita.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Keleivių sauga yra labai griežtai reglamentuojama ir visos aviakompanijos, tam, kad galėtų skristi turi be išimties atitikti visus reikalavimus. Todėl dėl šito pergyventi skraidant Europoje, Š. Amerikoje ir likusiame civilizotame pasaulyje nereikėtų. Labiau rūpintis ir pasidomėti kuo skrendi reikėtų skrendant kokios nors Rusijos ar Afrikos viduje, ten tikrai yra chroniškų bėdų susijusių su elementariu saugumu.

                      Comment


                        O kokio komforto trūksta pas Ryana? Nesildomas salonas? Nėra apšvietimo? Per langus pučia skersvėjai? Slegio nepalaiko? Salone sėdynės iš nurašytų An-2?

                        Ar tiesiog kvailas nepasitenkinimas, kad nesvarbu, jog bilietas kainavo spetynis eurus pemketuris centus, bet seksualinės mažumos dviejų valandų skrydžio metu neduoda trijų patiekalų ir septynių rūšių vyno už dyką?

                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Apskritai. Kas del saugos, tai skirtumo negali buti nes abi aviakompanijas priziuri EASA per nacionalines CAA. Taupyti galima tik komforto saskaita.

                        Comment


                          Pats skrydis Ryanu gal ir nėra žymiai blogesnis nei skrydis normaliomis avialinijomis, tačiau įvertinus visą kelionės eigą, skirtumas yra tikrai nemažas. Pradedant bilietų užsakymu puslapyje, kurio kiekvienoje skiltyje reikia saugotis paslėptų papildomų mokesčių, iki grūsčių prie įlaipinimo vartų bei keleivių terorizavimo dėl bagažo. O bilietai po septynis eurus pemketuris centus, bent jau populiaresnėse kryptyse, pasitaiko ypač retai. Prieš kelias savaites po ilgos pertraukos teko skristi su Lufthansa (bilietai buvo tik šiek tiek brangesni nei Ryan'o) ir tikrai supratau, kodėl aš taip nekenčiu Ryan'o. Beje, su kitais low-costais patirties neturiu ypač daug, bet prisiminimai vis tiek geresni nei Ryan'o.

                          Taisyta> Visgi, blaiviau pagalvojus, tenka pripažinti, kad už 6 svarus nuskristi į Dubliną buvo visai smagu. Blogos asociacijos tikriausiai yra dėl to, kad Ryan'ą paskutinius kelis kartus rinkausi ne dėl kainos, kuri buvo ne ypač maža, bet dėl patogumo skrendant iš LBA į KUN.
                          Paskutinis taisė Vaidas; 2012.12.21, 23:11.

                          Comment


                            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                            Nežinau ar tikrai geras pavizdys su Modlinu. Į pastarąjį skraido dvi aviakompanijos, Wizz jau padavė jį į teismą su siekiu prisiteisti patirtus nuostolius ir šventinio piko metu visus skrydžius perkelia atgal į pagrindinį Varšuvos oro uostą. O šiaip bendra tendencija yra atvikrščia visame pasaulyje, kuo toliau tuo daugiau LCC skraido į pagrindinius oro uostus ir užima bendrai vis didesnę rinkos dalį.
                            Tada taip. Šito nežinojau.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė dyko Rodyti pranešimą
                              Daugiau ir geriau čia ko? Stiuardesės tik su apatiniais? Pilotai porą kilpų padaro skrendant? Alaus po bačką kiekvienam keleiviui įbruka, net jei tas ir nenori?

                              Na ir dar vienas klausimas natūraliai kylantis: kodėl, jei AL way geriau, dauguma vis tiek su RYR skraido?
                              Galim sakyt kad visus privalumus bei skirtumus pasakė Vaidas, tai nėra reikalo kartotis... Tačiau kaip Tu sakei 'kaip žmonės gali skūstis kaip gauna bilietus vos už ~7 €?' Aš asmeniškai dar nei sykio nemačiau kad Ryanair'o bilietų kainos butu tokios žemos.. Kiek skridau į Lietuvą, galim sakyt kad nei sykio nemačiau kad Ryanair bilietų kainos butu žemesnės negu Aer Lingus.. Na gal ~10-20€. Tačiau man negaila šiek tiek daugiau sumokėt jeigu tai reiškia ramia ir smagia kelionę... Nežinau ar pats esi skrides kita oro linija (Lufthansa, SAS, Aer Lingus etc.) tačiau jei esi turėtum suprast kad kokybė skiriasi...

                              Comment


                                Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                                Pats skrydis Ryanu gal ir nėra žymiai blogesnis nei skrydis normaliomis avialinijomis, tačiau įvertinus visą kelionės eigą, skirtumas yra tikrai nemažas. Pradedant bilietų užsakymu puslapyje, kurio kiekvienoje skiltyje reikia saugotis paslėptų papildomų mokesčių, iki grūsčių prie įlaipinimo vartų bei keleivių terorizavimo dėl bagažo. O bilietai po septynis eurus pemketuris centus, bent jau populiaresnėse kryptyse, pasitaiko ypač retai. Prieš kelias savaites po ilgos pertraukos teko skristi su Lufthansa (bilietai buvo tik šiek tiek brangesni nei Ryan'o) ir tikrai supratau, kodėl aš taip nekenčiu Ryan'o. Beje, su kitais low-costais patirties neturiu ypač daug, bet prisiminimai vis tiek geresni nei Ryan'o.
                                Ryanairas plešia pinigus nerealiai. Ir apgaudinėja. Buvo toks vienas atvejis pas mane, dėl kurio aš žiauriai ant jų esu užpykęs. Buvo taip: sesė nupirko visai šeimai (4-iems asmenims, įskaitant save) bilietus iš Pafoso į Kauną. Norėjo atsispausdinti bilietus likus kažkur 4-ioms valandoms iki skrydžio. Neišėjo. O sutartyje net smulkiausiu šriftu nebuvo užsiminta apie laiką, iki kada galima atsispausdint. Visus jų atsiųstus dokumentus perskaitėm po keliolika kartų - būtume kažką pamatę. Oro uoste, Ryanairo agentūroj mums pasakė kad viskas turi būti surašyta sutartyje, kad niekuo padėti negali ir mokėkit po 60 eurų už VIENO bilieto atspausdinimą. Neturėjom kitos išeities ir sumokėjom už atspausdinimą 240eurų. Iki šiol gaila tų iš sesės tiesiogine prasme pavogtų pinigų.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  O sutartyje net smulkiausiu šriftu nebuvo užsiminta apie laiką, iki kada galima atsispausdint.
                                  http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions#article6

                                  6.1 punktas (ištrauka).

                                  This facility is available from 15 days up to the online Check-In Deadline of four (4) hours before each scheduled flight departure time.
                                  Šiaip čia turbūt pati kiauliškiausia jų taisyklė (aš nesugalvoju jokios pateisinamos priežasties, kodėl padarius check in'ą kažkas turėtų neleist atsispaudint įlaipinimo kortelės), bet parašyta apie tai vis dėlto yra.

                                  Šiaip aš visada pdf'us pasidarau tokiam ekstra atvejui.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    Na ta taisyklė tegul tokia ir būna, bet užsiplėšt tokią kainą už atspausdinimą tai pi**ec tiesiog.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Ta tema - nėr tas Ryanair servisas baisiai blogesnis už Wizz ar Easy, visi panašiai bruka papildomas paslaugas užsakinėjant bilietus ir skrydžio metu. Paskutinį kartą kiek pamenu labiausiai su rankinio bagažo dydžiu vargau prieš Easyjet skydį o prateriojus Wizz chekiną oro uoste susimokėjau 40£ berods. Labai didelis wizz pliusas kad su vaikais pirmus įleidžia be priority boarding, bet nesupratau iki galo visgi ar tai nuo avialinijos ar nuo oro uosto priklauso. Dabar dar paprasčiau kai nereik cash passportų ar maestro prepaidų
                                      Su Ryanair aišku lengviau kai dažnai užsakinėji jų skrydžius sau, giminei, draugams ir atkali sistemą kur ką spaust, subjektyvumo į palyginimą įneša.
                                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        <...>
                                        Visgi reikia surpasti, koks yra Ryan'o biznio modelis ir kodėl jis toks yra. Jie net nelabai slepia principą, kuriuo siūlo vadovautis savo potencialiems klientams: nepatinka - neskrisk. <...> Vėlgi, nepatinka - neskrisk. Problemų dėl check-ino, boarding paso spausdinimo, kabinėjimosi dėl bagažo, blogo aptarnavimo, ankštų kėdžių ir t.t. kaip nebūta.
                                        Viskas būtų faina idealiam pasaulyje, kur būtų normalios konkurencijos ir būtų pasirinkimas. Tame pasaulyje aš neskrendu su šita ubagų aviakompanija. Bet kai Ryanair atidarinėja iš VNO maršrutus 5 min skirtumu į tą patį oro uostą su Wizzair su tikslu šitus iškonkuruoti (nes demand yra tik max vienam skrydžiui, o ne dviems), tai tas neskrisk jei nepatinka nevisai galioja. Kartais savo agresyviu elgesiu Ryanair priverčia skristi su jais (o daug krypčių Europoje yra skrendamos tik tada, jei yra tiesioginis skrydis)

                                        Comment


                                          Visai įdomią temą palietėt. Šiaip prie skirtumų norėčiau pridėti dar keletą labai svarbių. Tai oro uostai ir skrydžių laikai, bei jungimų nebuvimas. Niekam nepaslaptis, kad dažniausiai LCC skraido į antrarūšius oro uostus, nors ši tendencija sparčiai keičiasi, o Azijoje ir Š. Amerikoje apskritai niekada to praktiškai ir nebuvo, bet vistiek tai yra dažniausiai papildomos išlaidos ir papildomai sugaištas laikas, norint nusigauti į galutinį kelionės tikslą. Antra, dažai nepatogūs laikai ir žemas skrydžių dažnis, t.y. labai ankstyvi išvykimai ir labai vėlyvi atvykimai arba atvirkščiai, bei skrydžių dažnis, kurie dažnai būna pradedant vos vienu ar dviem skrydžiais per savaitę ir geresniu atveju 3-5 arba idealiu 6-7 ir daugiau, kas mūsų atveju galioja tik Londonui. T.y. Dažniausiai tu turi derintis prie skrydžių, o ne skrydžius prie reikalų. Mažiau aktualu jei skrendama aplankyti draugus ar šiaip paturistauti, tačiau vistiek tai papildomas nepatogumas. Na ir jungiamųjų skrydžių nebuvimas verčia arba rizikuoti arba pasilikti nemažą laiko tarpą kaip rezervą, kas savaime yra nepatogumas ir laiko gaišimas.

                                          Kalbant apie pačio skrydžio, kaip produkto skirtumus, asmeniškai man labai nepatinka tokių kompanijų preboarding'o praktikos, kuomet patikrinus dokumentus ir bilietus keleiviai suvaromi į kokį nors kolidorių ar laiptinę ir ten sėkmingai kartais visai netrumpai laukiama kol bus leista pėsčiomis nueiti į lėktuvą. Kas lyjant arba žiemą irgi ne pats didžiausias malonumas gali būti. Taip pat nemėgstu nesužymėtų vietų ir iš to atsirandančių nemalonumų, kaip skubantys ir besistumdantys keleiviai bandantys užsiimti "geriausias" vietas. Taip pat lėktuvai turi maksimalias sėdynių konfigūracijas ir tai reiškia jog ne tik nebus daug vietos kojom, tačiau taip pat nebus pakankamai vietos rankiniam bagažui, jei pagal keleivių skaičių lėktuvas bus artipilnis, nes spintelių virš galvų skaičius nepriklauso nuo sėdynių salone skaičiaus. Tada prasideda bagažo kišimas po sėdynemis ir pan. Ryanair atveju neatsilošiančios sėdynės, kas trumpo skrydžio metu nieko baisaus, tačiau skrendant kur nors toleliau tikrai gali sukelti nepatogumą, ypač didesniam žmogui, plius dar visokių loterijos bilietų kišimas skrydžio metu ir pan. erzinančios nesąmonės.

                                          Na ir taip pat jau anksčiau išvardinti nepatogumai kaip gana kėblus pačių bilietų įsigijimas, privaloma registracija internetu, įvairūs papildomi, paslėpti mokesčiai, tiesiog įžulus valiutos konvertavimas absurdiškai nepalankiu kursu ir pan. dalykai tikrai atstuma, jau nebekabant apie tai, jog kažką užmiršus ar nusprendus paskutinę minutę padaryti kokį nors pakeitimą, tai kainuos itin brangiai, gerokai brangiau nei bet kur kitur.

                                          Visa tai susideda į bendrą produkto patrauklumą/patogumą.

                                          Asmeniškai aš pats Ryanair naudojuos tik kaip galimybe labai pigiai nusigauti kur nors, kur dar neesu buvęs, t.y. mini atostogėlėm/city break'am ir skirsti teko kažkur 10 kartų būtent su jais ir ne kartą už bilietą su visais mok. esu mokėjęs vos po 10Lt, tiesa, tai buvo jau seniau, šiais laikais tokių kainų jau nebebūna, o brangiausias kokį esu pirkęs matyt buvo kokie 60-70Lt . Už tokią kainą skrendant tikrai galima pakentėti nepatogumus ir susitaikyti su serviso specifika, kai supranti, jog net jų kaštų savo vietai nepadengi, tačiau sumokėjęs normalią kainą už RYR bilietą įtarių viduje jausčiausi lyg gerokai permokėjęs ir dėl to neitin laimingas .

                                          Iš privalumų galima paminėti gana gerą punktualumą ir tai jog žinant taisykles ir neturint didelių lūkesčių galima tikrai nebrangiai nusigauti iš taško A į tašką B.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X