Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąŠiuo metu Lietuvos oro uostų bėda tame, kad likęs tik vienas aktyvus aerouostas.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTą aš ir norėjau pasakyt, kad taip viskas susiklostė.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąŽiaurumas yra tame, kad kažkas bando pritraukt Ryanairą, visiškai negalvodamas, kad jie po to kažką išstums. Reikėjo palikt juos Kaune. Geras to pavyzdys yra visai netoli, Varšuvoje. Naujasis Varšuvos Modlino oro uostas, kuris aptarnauja tik pigių skrydžių bendroves yra vos 50km. nuo F. Šopeno oro uosto Varšuvoje. O keleivių jau vien per pirmą veiklos pusmetį gali surinkt apie 900tūkst.
Kalbant apie Aerlingus, tiesiog rinka skrydžiams tarp Airijos ir Lietuvos jau eilę metų vis traukiasi, todėl korekcijos pasiūloje, menkstant paklausai yra neišvengiamos. Beje, vasaros sezonui galbūt sugrįš.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąKalbant apie Aerlingus, tiesiog rinka skrydžiams tarp Airijos ir Lietuvos jau eilę metų vis traukiasi, todėl korekcijos pasiūloje, menkstant paklausai yra neišvengiamos. Beje, vasaros sezonui galbūt sugrįš.
Comment
-
Daugiau ir geriau čia ko? Stiuardesės tik su apatiniais? Pilotai porą kilpų padaro skrendant? Alaus po bačką kiekvienam keleiviui įbruka, net jei tas ir nenori?
Na ir dar vienas klausimas natūraliai kylantis: kodėl, jei AL way geriau, dauguma vis tiek su RYR skraido?
Parašė tomoxas Rodyti pranešimątačiau skrisdamas su Aer Lingus gauni daugiau ir geriau.
Comment
-
Keleviu sauga ir komfortas, stai kuo skiriasi vezejai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKeleviu sauga ir komfortas, stai kuo skiriasi vezejai...
Pačiam nėra tekę skristi su Aer Lingus, bet ar jų ekonominė klasė kažkuo iš esmės skiriasi nuo Ryanair?Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Apskritai. Kas del saugos, tai skirtumo negali buti nes abi aviakompanijas priziuri EASA per nacionalines CAA. Taupyti galima tik komforto saskaita.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Keleivių sauga yra labai griežtai reglamentuojama ir visos aviakompanijos, tam, kad galėtų skristi turi be išimties atitikti visus reikalavimus. Todėl dėl šito pergyventi skraidant Europoje, Š. Amerikoje ir likusiame civilizotame pasaulyje nereikėtų. Labiau rūpintis ir pasidomėti kuo skrendi reikėtų skrendant kokios nors Rusijos ar Afrikos viduje, ten tikrai yra chroniškų bėdų susijusių su elementariu saugumu.
Comment
-
O kokio komforto trūksta pas Ryana? Nesildomas salonas? Nėra apšvietimo? Per langus pučia skersvėjai? Slegio nepalaiko? Salone sėdynės iš nurašytų An-2?
Ar tiesiog kvailas nepasitenkinimas, kad nesvarbu, jog bilietas kainavo spetynis eurus pemketuris centus, bet seksualinės mažumos dviejų valandų skrydžio metu neduoda trijų patiekalų ir septynių rūšių vyno už dyką?
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąApskritai. Kas del saugos, tai skirtumo negali buti nes abi aviakompanijas priziuri EASA per nacionalines CAA. Taupyti galima tik komforto saskaita.
Comment
-
Pats skrydis Ryanu gal ir nėra žymiai blogesnis nei skrydis normaliomis avialinijomis, tačiau įvertinus visą kelionės eigą, skirtumas yra tikrai nemažas. Pradedant bilietų užsakymu puslapyje, kurio kiekvienoje skiltyje reikia saugotis paslėptų papildomų mokesčių, iki grūsčių prie įlaipinimo vartų bei keleivių terorizavimo dėl bagažo. O bilietai po septynis eurus pemketuris centus, bent jau populiaresnėse kryptyse, pasitaiko ypač retai. Prieš kelias savaites po ilgos pertraukos teko skristi su Lufthansa (bilietai buvo tik šiek tiek brangesni nei Ryan'o) ir tikrai supratau, kodėl aš taip nekenčiu Ryan'o. Beje, su kitais low-costais patirties neturiu ypač daug, bet prisiminimai vis tiek geresni nei Ryan'o.
Taisyta> Visgi, blaiviau pagalvojus, tenka pripažinti, kad už 6 svarus nuskristi į Dubliną buvo visai smagu. Blogos asociacijos tikriausiai yra dėl to, kad Ryan'ą paskutinius kelis kartus rinkausi ne dėl kainos, kuri buvo ne ypač maža, bet dėl patogumo skrendant iš LBA į KUN.Paskutinis taisė Vaidas; 2012.12.21, 23:11.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąNežinau ar tikrai geras pavizdys su Modlinu. Į pastarąjį skraido dvi aviakompanijos, Wizz jau padavė jį į teismą su siekiu prisiteisti patirtus nuostolius ir šventinio piko metu visus skrydžius perkelia atgal į pagrindinį Varšuvos oro uostą. O šiaip bendra tendencija yra atvikrščia visame pasaulyje, kuo toliau tuo daugiau LCC skraido į pagrindinius oro uostus ir užima bendrai vis didesnę rinkos dalį.
Comment
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąDaugiau ir geriau čia ko? Stiuardesės tik su apatiniais? Pilotai porą kilpų padaro skrendant? Alaus po bačką kiekvienam keleiviui įbruka, net jei tas ir nenori?
Na ir dar vienas klausimas natūraliai kylantis: kodėl, jei AL way geriau, dauguma vis tiek su RYR skraido?
Comment
-
Parašė Vaidas Rodyti pranešimąPats skrydis Ryanu gal ir nėra žymiai blogesnis nei skrydis normaliomis avialinijomis, tačiau įvertinus visą kelionės eigą, skirtumas yra tikrai nemažas. Pradedant bilietų užsakymu puslapyje, kurio kiekvienoje skiltyje reikia saugotis paslėptų papildomų mokesčių, iki grūsčių prie įlaipinimo vartų bei keleivių terorizavimo dėl bagažo. O bilietai po septynis eurus pemketuris centus, bent jau populiaresnėse kryptyse, pasitaiko ypač retai. Prieš kelias savaites po ilgos pertraukos teko skristi su Lufthansa (bilietai buvo tik šiek tiek brangesni nei Ryan'o) ir tikrai supratau, kodėl aš taip nekenčiu Ryan'o. Beje, su kitais low-costais patirties neturiu ypač daug, bet prisiminimai vis tiek geresni nei Ryan'o.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO sutartyje net smulkiausiu šriftu nebuvo užsiminta apie laiką, iki kada galima atsispausdint.
6.1 punktas (ištrauka).
This facility is available from 15 days up to the online Check-In Deadline of four (4) hours before each scheduled flight departure time.
Šiaip aš visada pdf'us pasidarau tokiam ekstra atvejui.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Ta tema - nėr tas Ryanair servisas baisiai blogesnis už Wizz ar Easy, visi panašiai bruka papildomas paslaugas užsakinėjant bilietus ir skrydžio metu. Paskutinį kartą kiek pamenu labiausiai su rankinio bagažo dydžiu vargau prieš Easyjet skydį o prateriojus Wizz chekiną oro uoste susimokėjau 40£ berods. Labai didelis wizz pliusas kad su vaikais pirmus įleidžia be priority boarding, bet nesupratau iki galo visgi ar tai nuo avialinijos ar nuo oro uosto priklauso. Dabar dar paprasčiau kai nereik cash passportų ar maestro prepaidų
Su Ryanair aišku lengviau kai dažnai užsakinėji jų skrydžius sau, giminei, draugams ir atkali sistemą kur ką spaust, subjektyvumo į palyginimą įneša.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė John<...>
Visgi reikia surpasti, koks yra Ryan'o biznio modelis ir kodėl jis toks yra. Jie net nelabai slepia principą, kuriuo siūlo vadovautis savo potencialiems klientams: nepatinka - neskrisk. <...> Vėlgi, nepatinka - neskrisk. Problemų dėl check-ino, boarding paso spausdinimo, kabinėjimosi dėl bagažo, blogo aptarnavimo, ankštų kėdžių ir t.t. kaip nebūta.
Comment
-
Visai įdomią temą palietėt. Šiaip prie skirtumų norėčiau pridėti dar keletą labai svarbių. Tai oro uostai ir skrydžių laikai, bei jungimų nebuvimas. Niekam nepaslaptis, kad dažniausiai LCC skraido į antrarūšius oro uostus, nors ši tendencija sparčiai keičiasi, o Azijoje ir Š. Amerikoje apskritai niekada to praktiškai ir nebuvo, bet vistiek tai yra dažniausiai papildomos išlaidos ir papildomai sugaištas laikas, norint nusigauti į galutinį kelionės tikslą. Antra, dažai nepatogūs laikai ir žemas skrydžių dažnis, t.y. labai ankstyvi išvykimai ir labai vėlyvi atvykimai arba atvirkščiai, bei skrydžių dažnis, kurie dažnai būna pradedant vos vienu ar dviem skrydžiais per savaitę ir geresniu atveju 3-5 arba idealiu 6-7 ir daugiau, kas mūsų atveju galioja tik Londonui. T.y. Dažniausiai tu turi derintis prie skrydžių, o ne skrydžius prie reikalų. Mažiau aktualu jei skrendama aplankyti draugus ar šiaip paturistauti, tačiau vistiek tai papildomas nepatogumas. Na ir jungiamųjų skrydžių nebuvimas verčia arba rizikuoti arba pasilikti nemažą laiko tarpą kaip rezervą, kas savaime yra nepatogumas ir laiko gaišimas.
Kalbant apie pačio skrydžio, kaip produkto skirtumus, asmeniškai man labai nepatinka tokių kompanijų preboarding'o praktikos, kuomet patikrinus dokumentus ir bilietus keleiviai suvaromi į kokį nors kolidorių ar laiptinę ir ten sėkmingai kartais visai netrumpai laukiama kol bus leista pėsčiomis nueiti į lėktuvą. Kas lyjant arba žiemą irgi ne pats didžiausias malonumas gali būti. Taip pat nemėgstu nesužymėtų vietų ir iš to atsirandančių nemalonumų, kaip skubantys ir besistumdantys keleiviai bandantys užsiimti "geriausias" vietas. Taip pat lėktuvai turi maksimalias sėdynių konfigūracijas ir tai reiškia jog ne tik nebus daug vietos kojom, tačiau taip pat nebus pakankamai vietos rankiniam bagažui, jei pagal keleivių skaičių lėktuvas bus artipilnis, nes spintelių virš galvų skaičius nepriklauso nuo sėdynių salone skaičiaus. Tada prasideda bagažo kišimas po sėdynemis ir pan. Ryanair atveju neatsilošiančios sėdynės, kas trumpo skrydžio metu nieko baisaus, tačiau skrendant kur nors toleliau tikrai gali sukelti nepatogumą, ypač didesniam žmogui, plius dar visokių loterijos bilietų kišimas skrydžio metu ir pan. erzinančios nesąmonės.
Na ir taip pat jau anksčiau išvardinti nepatogumai kaip gana kėblus pačių bilietų įsigijimas, privaloma registracija internetu, įvairūs papildomi, paslėpti mokesčiai, tiesiog įžulus valiutos konvertavimas absurdiškai nepalankiu kursu ir pan. dalykai tikrai atstuma, jau nebekabant apie tai, jog kažką užmiršus ar nusprendus paskutinę minutę padaryti kokį nors pakeitimą, tai kainuos itin brangiai, gerokai brangiau nei bet kur kitur.
Visa tai susideda į bendrą produkto patrauklumą/patogumą.
Asmeniškai aš pats Ryanair naudojuos tik kaip galimybe labai pigiai nusigauti kur nors, kur dar neesu buvęs, t.y. mini atostogėlėm/city break'am ir skirsti teko kažkur 10 kartų būtent su jais ir ne kartą už bilietą su visais mok. esu mokėjęs vos po 10Lt, tiesa, tai buvo jau seniau, šiais laikais tokių kainų jau nebebūna, o brangiausias kokį esu pirkęs matyt buvo kokie 60-70Lt . Už tokią kainą skrendant tikrai galima pakentėti nepatogumus ir susitaikyti su serviso specifika, kai supranti, jog net jų kaštų savo vietai nepadengi, tačiau sumokėjęs normalią kainą už RYR bilietą įtarių viduje jausčiausi lyg gerokai permokėjęs ir dėl to neitin laimingas .
Iš privalumų galima paminėti gana gerą punktualumą ir tai jog žinant taisykles ir neturint didelių lūkesčių galima tikrai nebrangiai nusigauti iš taško A į tašką B.
Comment
Comment