Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    įdomiai http://verslas.delfi.lt/automoto/rya....d?id=59456647
    Show must go von!

    Comment


      Ryanair į Taliną žiemą skraidyt neapsimoka (ne sezonas, gan toli, o kuras dabar brangus). Nuo pavasario vėl galės skraidyt - niekas kitas ten tų maršrutų neužims.

      Į Vilnių tiek žiemą skraidyt kiek žada reik manyt savaime irgi neapsimoka. Tačiau Vilniuje jie pjaunas (kovoja dėl rinkos) su Wizz Air. Dėl to ir skrydžių daug daugiau pas mus bus.
      kaip?

      Comment


        Kelios nuotraukos iš vakar vakaro skrydžio virš ir šalia VNO, iliustruojančios situaciją, kai nėra lėktuvų ir todėl gaunamas laisvesnis leidimas skrendant virš paties oro uosto.






        Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 23:15. Priežastis: atkurtos nuotraukos

        Comment


          Pasidarė smalsu: kokia to "tako", einančio įstrižai pakilimo takui, paskirtis?
          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
            Pasidarė smalsu: kokia to "tako", einančio įstrižai pakilimo takui, paskirtis?
            Tai yra senasis pakilimo takas. Naujas, kiek prisimenu, pastatytas 70-ųjų antroje pusėje.

            Comment


              Senojo tako dalis vedanti nuo naujojo vidurio i perona dabar naudojama kaip riedejimo takas Bravo ( B )

              Comment


                Parašė John
                O kas juo rieda? Nejau besileidžiantiems lėktuvams užtenka tako dalies iki susikirtimo su B?
                Jei leidžiasi į 02 - tai taip.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė John
                  02 tai, kai leidžiasi iš Pietų pusės? Visvien gana įdomu, nes tai tik ~1600m. Kažkaip niekada neatkreipiau dėmesio.
                  Visokiems b737 tai yra daugiau, negu pakankamai. Ypač kai leidžiantis jis jau būna sąlyginai lengvas, be kuro.

                  Kai būsi Vilniuje, užkilk ant Liepkalnio, ir jei lėktuvai leisis į 02, tai galėsi įsitikinti, kad beveik visi palieka taką per Bravo (dažniausiai)
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Tai yra senasis pakilimo takas. Naujas, kiek prisimenu, pastatytas 70-ųjų antroje pusėje.
                    Tas naujasis tik buvo pailgintas kokiais 1974/75 metais, bet iki tol lėktuvai juo ir leisdavosi.
                    Gal tas senasis buvo žymiai senesnis.

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Tas naujasis tik buvo pailgintas kokiais 1974/75 metais, bet iki tol lėktuvai juo ir leisdavosi.
                      Gal tas senasis buvo žymiai senesnis.
                      Gali būt, nes oro uostas savo veiklą pradėjo 1932m.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą

                        Gali būt, nes oro uostas savo veiklą pradėjo 1932m.
                        Senasis pries 30 metu dar buvo veikiantis, be to buvo dar vienas 10-28 skersinis gruntinis.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Senasis pries 30 metu dar buvo veikiantis, be to buvo dar vienas 10-28 skersinis gruntinis.
                          Senasis funkcionavo iki pat 90-ųjų pradžios. Kukuruznikams buvo atskiras takas. Kada panaikino, nežinau.
                          Įdomu, kada gi pastatė naują. Kad ilgino tai taip, bet jį keliskart ilgino.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Senasis funkcionavo iki pat 90-ųjų pradžios. Kukuruznikams buvo atskiras takas. Kada panaikino, nežinau.
                            Įdomu, kada gi pastatė naują. Kad ilgino tai taip, bet jį keliskart ilgino.
                            Mūsų sodas (raudonas taškas) buvo prie Rodūnios kelio (juoda linija) iki 1973 metų. Tais metais dalį sodo bendrijos likvidavo dėl pakilimo tako plėtros.



                            Panaudojau šios nuotrauko fragmentą:
                            [QUOTE=RamasN;674197]

                            Atvaizdas

                            Comment


                              Nebūtinai, dažną kartą spotinant pastebėjau, kad ir nusileidus į 20 apsisuka ir rieda per B į peroną.

                              Oficialiai bėra tik vienas takas. O čia antžeminio judėjimo schema su riedėjimo takų pralaidumo aprašymais.

                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Jei leidžiasi į 02 - tai taip.
                              Paskutinis taisė dyko; 2012.09.12, 00:11.

                              Comment


                                Kelios mintys iš vienos straipsnio :

                                Ką gali pasiūlyti Lietuvos viešbučiai?

                                http://verslas.delfi.lt/business/ka-....d?id=59560949


                                Nuskriaustas Kaunas

                                Nors turistų daugėja, itin aktuali problema išlieka susisiekimas. Nuo rudens dalis „Ryanair“ skrydžių perkelta į sostinę. Nuo šiol iš Kauno bus skraidoma tik į 4 ar 5 šalis iš 14, o tai gali turėti liūdnų padarinių Kauno viešbučiams.

                                „Šis sprendimas – tikra katastrofa. Kauno viešbučiuose tikrai sumažės svečių, – tikina E. Šiškauskienė. – Tai neduos naudos ir Vilniui. Lietuva ganėtinai sunkiai pasiekiama iš pagrindinių Europos oro uostų, o svarbiausia – neskraidina verslo klientams tinkančios kompanijos. Kitąmet norime į Lietuvą prisivilioti kuo daugiau verslo klientų. Tam reikia solidžių oro bendrovių. Su pigiomis verslo klientai tikrai neskraidys. Dėl verslo klientams tinkančios kompanijos nebuvimo galime pralaimėti konkurencinę kovą su kaimyninėmis valstybėmis.“

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Kelios mintys iš vienos straipsnio :

                                  Ką gali pasiūlyti Lietuvos viešbučiai?

                                  http://verslas.delfi.lt/business/ka-....d?id=59560949


                                  Nuskriaustas Kaunas

                                  Nors turistų daugėja, itin aktuali problema išlieka susisiekimas. Nuo rudens dalis „Ryanair“ skrydžių perkelta į sostinę. Nuo šiol iš Kauno bus skraidoma tik į 4 ar 5 šalis iš 14, o tai gali turėti liūdnų padarinių Kauno viešbučiams.

                                  „Šis sprendimas – tikra katastrofa. Kauno viešbučiuose tikrai sumažės svečių, – tikina E. Šiškauskienė. – Tai neduos naudos ir Vilniui. Lietuva ganėtinai sunkiai pasiekiama iš pagrindinių Europos oro uostų, o svarbiausia – neskraidina verslo klientams tinkančios kompanijos. Kitąmet norime į Lietuvą prisivilioti kuo daugiau verslo klientų. Tam reikia solidžių oro bendrovių. Su pigiomis verslo klientai tikrai neskraidys. Dėl verslo klientams tinkančios kompanijos nebuvimo galime pralaimėti konkurencinę kovą su kaimyninėmis valstybėmis.“
                                  Ji teigia kad verslui netinka SAS, Lufthansa, LOT, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Chech Airlines, Finnair ir t.t. Tu solidziu oro bendroviu is Vilniaus skraido daugiau nei is kitu Baltijos saliu oro uostu taip kad maziau karkset, o daugiau dirbt reikia.

                                  Comment


                                    kaip visada šio forumo nariai viską geriau žino, nesvarbu, kad taip sako asociacijos prezidentė

                                    Comment


                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      kaip visada šio forumo nariai viską geriau žino, nesvarbu, kad taip sako asociacijos prezidentė
                                      Ar ji vadove, ar prezidente, ar popiezius nera jokio skirtumo, siame forume taip pat yra vadovu, direktoriu, galbut ir prezidentu. Svarbu yra kas yra sakoma, o ji sako netiesa.

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Ar ji vadove, ar prezidente, ar popiezius nera jokio skirtumo, siame forume taip pat yra vadovu, direktoriu, galbut ir prezidentu. Svarbu yra kas yra sakoma, o ji sako netiesa.
                                        O tu tuom tikras, kad ji sako netiesą ? Beje, visos pigios avialinijos iš Varšvuos pagrindinio oro uosto iškeltos į Varšuvos Modlin.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          O tu tuom tikras, kad ji sako netiesą ?...
                                          Na tai ausku tikras, ne tik jis zino/sako tiesa... reiskia visi kiti neteisus.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X