O tai kur nuotraukos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąNesimato?
O.T. Gal netyčia užfiksavai IKEA statybų aikštelę?
Comment
-
Jei artėjant prie tūptinės nėra eismo, tai leidžiama elgtis vadovaujantis kitomis skrydžio taisyklėmis.
Foto iš kitos pusės
Parašė liutass Rodyti pranešimąLėktuvų, turbūt, neperdaugiausia, jei oro balionai virš skraidoPaskutinis taisė dyko; 2012.09.01, 23:27.
Comment
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąJei artėjant prie tūptinės nėra eismo, tai leidžiama elgtis vadovaujantis kitomis skrydžio taisyklėmis...
Tikrai tokių vaizdų Schiphol'e (AMS) nepamatysi...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kitos - turėjau galvoj kai yra laisva erdvė, ten šiek tiek paprasčiau nei kad artėjant orlaiviams. O oro balionais skraidyt galima tik virš septynių ar aštuonių Europos sostinių, viena iš jų ir yra Vilnius. Kuo ir džiaugiamės.
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO Lietuvoje yra dar ir kitos skrydžių taisyklės?
Tikrai tokių vaizdų Schiphol'e (AMS) nepamatysi...
Comment
-
Schiphol'e? Kuris aptarnauja 50 mln keleivių per metus? Gal nusileiskim ant žemės. Kas dėl VNO, gal kažkada ir buvo daugiau skrydžių (jei buvo mažesni lėktuvai/mažesnis užpildymas), bet keleivių skaičius šiuo metu yra didžiausias per visą jo istoriją. Dėl oro balionų, tiesą pasakius nemačiau dar nei vieno miesto kuriame jie būtų ant tiek populiarūs kaip Vilniuje. Keista, bet pagal oro balionų kiekį tūkstančiui gyventojų Lietuva yra pirma pasaulyje, nežinau kas tą lemia.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą...Keista, bet pagal oro balionų kiekį tūkstančiui gyventojų Lietuva yra pirma pasaulyje, nežinau kas tą lemia.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Paprastai resursas siekia 400-500 valandų. Tinkamai eksploatuojant jį galima pratęsti ir iki 700-800. O persiuvant dalį kupolo ir perlipt per tūkstantį. Juolab ir kaina nėra tokia jau ir didelė.
Nors žinoma, yra personažų, kuriems per savaitgalį praryt keturis šimtus eurų yra norma, o va balionu suskrist už tris šimtus litų - brangu.
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąYpac kai ju kupolu resursas tik 200 skr. val., o kaina zveriskai didele.
Comment
-
Prancūzijoj skrydžio oro balionu kaina: 175-200 eurų žmogui. Danai skrenda į Lietuvą paskrist oro balionu, nes tai pigiau jiems gaunasi, nei skrist pas save, o dar ir Vilnių pamato.
Daug turistų, ypač iš JAV, nori skristi virš Vilniaus, nors būna kitur paskraidę, pvz. Turkijoje ar dar kitur, bet visur - virš gamtos. Taip kad Vilnius labai unikalus šiuo atžvilgiu. Europoje iš sostinių tik Helsinkis ir Stokholmas leidžia skrydžius virš miesto, bet jie prie jūros, tai dėl didesnio vėjo ir nepatogių jo krypčių skrydžiai daug retesni.
Oro Navigacijos personalas tikrai profesionaliai dirba suderindamas situacijas, kai kertasi oro balionų ir lėktuvų eismas. Yra spec.susitarimai, pvz kad oro balionai virš Vilniaus skrenda viena grupe (kyla maždaug 10 min intervale iš vienos vietos), radijo eteryje kalba tik grupės vadas. Tarkim virš Kauno tokių susitarimų nėra, kiekvienas individualiai. Jei Oro balionai skrenda virš oro uosto, jie pakeliami į bent 1 km aukštį, kad lėktuvai praskristų po balionais... Jei šiek tiek toliau už oro uosto - privalo skristi kuo žemiau, kad lėktuvai praskristų virš balionų.
O "kitos taisyklės" - tai ne taisyklės, o skrydžių vadovų nurodymai, kurie neesant lėktuvų atskridimui ar išskridimui, gali būti laisvesni, nei susitarimai, kaip elgtis esant lėktuvų eismui.Paskutinis taisė RamasN; 2012.09.03, 10:31.
Comment
-
Ačių už papildymą.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPrancūzijoj skrydžio oro balionu kaina: 175-200 eurų žmogui. Danai skrenda į Lietuvą paskrist oro balionu, nes tai pigiau jiems gaunasi, nei skrist pas save, o dar ir Vilnių pamato.
Daug turistų, ypač iš JAV, nori skristi virš Vilniaus, nors būna kitur paskraidę, pvz. Turkijoje ar dar kitur, bet visur - virš gamtos. Taip kad Vilnius labai unikalus šiuo atžvilgiu. Europoje iš sostinių tik Helsinkis ir Stokholmas leidžia skrydžius virš miesto, bet jie prie jūros, tai dėl didesnio vėjo ir nepatogių jo krypčių skrydžiai daug retesni.
Oro Navigacijos personalas tikrai profesionaliai dirba suderindamas situacijas, kai kertasi oro balionų ir lėktuvų eismas. Yra spec.susitarimai, pvz kad oro balionai virš Vilniaus skrenda viena grupe (kyla maždaug 10 min intervale iš vienos vietos), radijo eteryje kalba tik grupės vadas. Tarkim virš Kauno tokių susitarimų nėra, kiekvienas individualiai. Jei Oro balionai skrenda virš oro uosto, jie pakeliami į bent 1 km aukštį, kad lėktuvai praskristų po balionais... Jei šiek tiek toliau už oro uosto - privalo skristi kuo žemiau, kad lėktuvai praskristų virš balionų.
O "kitos taisyklės" - tai ne taisyklės, o skrydžių vadovų nurodymai, kurie neesant lėktuvų atskridimui ar išskridimui, gali būti laisvesni, nei susitarimai, kaip elgtis esant lėktuvų eismui.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Oro Navigacijos personalas tikrai profesionaliai dirba suderindamas situacijas, kai kertasi oro balionų ir lėktuvų eismas. Yra spec.susitarimai, pvz kad oro balionai virš Vilniaus skrenda viena grupe (kyla maždaug 10 min intervale iš vienos vietos), radijo eteryje kalba tik grupės vadas.
Galbūt įdinga tai, kad jie kalbasi (oro pūslių grupės vadovas su Vilnius Approach Controller) lietuvių kalba.
Smagu man, lietuviui girdėti radijo ryšį lietuvių kalba VNO ATC zonoje, bet nesaugu mano kolegoms, nelietuviams, kurie nė žodžio nesupranta, kas ten tarp "pūslių" ir Approach ATC buvo susikalbėta...
Comment
-
Dėl nesaugumo manau kiek perdedi. Visgi skrydžių vadovas kontroliuoja eismą ir duoda nurodymus skrydžių dalyviams.
Anyway! Jei tik yra noras, visada gali pabūti išskirtiniu oro pūslės keleiviu ir pamatyti skrydžio eigą savo akimis
Parašė Propper Rodyti pranešimąSmagu man, lietuviui girdėti radijo ryšį lietuvių kalba VNO ATC zonoje, bet nesaugu mano kolegoms, nelietuviams, kurie nė žodžio nesupranta, kas ten tarp "pūslių" ir Approach ATC buvo susikalbėta...
Comment
-
Parašė Propper Rodyti pranešimąTaip, per ketvertą metų artėjant tūpti į VNO man asmeniškai nė karto neteko manevruoti keičiant kursą dėl "oro pūslių" makalavimosi VNO oro uosto prieigose; Approach dispečeriai dirba su jais profesionaliai, Oro pūslių grupių vadovai - taip pat ne pėsti danguje: praneša ATC grupės judėjimo kryptį, greitį, aukštį, derina leistinus aukščius su VNO Approach ATC.
Galbūt įdinga tai, kad jie kalbasi (oro pūslių grupės vadovas su Vilnius Approach Controller) lietuvių kalba.
Smagu man, lietuviui girdėti radijo ryšį lietuvių kalba VNO ATC zonoje, bet nesaugu mano kolegoms, nelietuviams, kurie nė žodžio nesupranta, kas ten tarp "pūslių" ir Approach ATC buvo susikalbėta...
del anglu kalbos abu zinome, kad ne viskas taip paprasta. rysi vesti angliskai gali tik turedamas atitinkama irasa licencijoje. balionu pilotus, turincius ji, galima suskaiciuoti ant vienos rankos pirstu. o ir puse ju ne lietuvoje... RR anglu kalba jie tam ir mokesi, kad galetu skraidyti uzsienyje
manau geriau kokybiskas lietuviskas rysis, nei kokios nors lebezavones angliskai, kurios sauguma tik sumazintu. o ATC tam ir yra, kad uztikrintu saugius skrydzius erdveje ir kalbantiems lietuviskai ir kalbantiems angliskai.
skraidziau Suomijoje, Danijoje, Sveicarijoje, siuo metu Prancuzijoje. visur yra pilotu, kalbanciu tos salies kalba, nes tokia teise numatyta ICAO bei vietiniu aviacijos istatymu. ir niekur del to nekyla problemu, nes saugius skrydzius uztikrina ATC, kurie reikalui esant informuoja kitakalbius
Comment
Comment