Parašė kostasas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKUN nėra dirbtinai palaikomas, o Ryanair skrydžiai remiami pagal sutartį su ja. Gal nebereikia jau apie tuos "prarandamus" turistus, nes anot "Veido", kas antras turistas Kaune yra atskraidintas Ryanair. Jei turistai nori, jie visiškai laisvi važiuoti į Vilnių ar kitur, kad ir neužsukdami į Kauną. Patys puikiai žinote, kad į Kauną daugiausia keleivių atveža Ryanair, tad kam norite jį atimti, nors Vilniuje turite visą eilę kompanijų, čia kažkas jas išvardino. Gal keičiamės? Tuo atveju apsieisime ir be Ryanair. Jei jau VNO pagrindinis oro uostas, tegul pasirūpina labiau prestižinių kompanijų pritraukimu, kam jums, ponai vilniečiai, skraidyti su kažkokiais nesipraususiais ir smirdinčiais kaimiečiais.
Comment
-
P.Deep'ai, papasakok Liverpool'io, Birmingham'o, Manchester'io ir kitų miestų gyventojams, kad jų miestai ir regionai visai nesvarbūs Karalystės kontekste ir kad reikia vystyti tik Londoną. Manau, kad jie būtų "sužavėti" ir tamsta būtum nepageidautinas ne tik tuose miestuose, bet gal net ir pačioje Karalystėje, nes tai prieštarautų bendrai valstybės koncepcijai. Kodėl dvigubi standartai?
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąAišku, kad į Kauną daugiausiai keleivių veža Ryanair, nes ten tiesiog daugiau niekas neskraido, taip patogiau negu skrist iki Vilniaus ir važiuot. O su tuo keitimusi... Gal nejuokink, kompanijos skraido kur nori ir jom geriau, o ne keleiviai aiškina kur nori kad jos skraidytų. Ir iš Kauno niekas nieko neatėmė, kompanija pati persikėlė, mat VNO apvogė KUN... Iš kur tokių nesąmonių prigalvojat....
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąAr dar yra Lietuvos valstybė, ar jau nebe? Gal jau įsikūrė Vilniaus karalystė? Jei Lietuva dar egzistuoja, tai būtent valstybė turi nuspręsti esmę, o verslo subjektai tuo turi vadovautis. Aišku, yra nepateisinama, jei pačios Vyriausybės padaliniai nesilaiko savo priimtų koncepcijų ir vadovaujasi tik savo luomo interesais. Taigi prieš rašant prašyčiau gerai apgalvoti, ką rašot, nes matot tik kelis metrus prieš save. Jei Lietuva jums nė motais, tai gal tikrai būtų geriau sukūrus atskirą Vilniaus valstybę, pasiūlykit šią idėją p. Zuokui, jam kartais keistokos idėjos patinka.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąP.Deep'ai, papasakok Liverpool'io, Birmingham'o, Manchester'io ir kitų miestų gyventojams, kad jų miestai ir regionai visai nesvarbūs Karalystės kontekste ir kad reikia vystyti tik Londoną. Manau, kad jie būtų "sužavėti" ir tamsta būtum nepageidautinas ne tik tuose miestuose, bet gal net ir pačioje Karalystėje, nes tai prieštarautų bendrai valstybės koncepcijai. Kodėl dvigubi standartai?Paskutinis taisė deep'as; 2012.08.07, 00:24.
Comment
-
Taip, bet ta pati SM padarė didelį nusižengimą, jei ne nusikaltimą, kad pati nesilaikė savo pačios patvirtintų koncepcijų. Mes dabar srebiam visa to košę. Jei to nebūtų, dabar nesiginčytume. Ar tau patiktų, jei esant įstatymiškai įtvirtintam 21 proc. PVM tarifui, staiga kažkurioj srity, tuo labiau be viešo paskelbimo, būtų pradėtas taikyti 25 proc., nes taip esą labiau atitiktų ekonomikos dėsnius?Viskas - ar įstatymai, ar koncepcijos turi būti vykdoma, o jei neatitinka aplinkybių - turi būti viešai svarstoma ir keičiama, o ne tiesiog daroma, kaip išeina. Nebenoriu girdėti apie Ryanair norus ar nenorus, didelė klaida buvo padaryta su Wizzair.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTaip, bet ta pati SM padarė didelį nusižengimą, jei ne nusikaltimą, kad pati nesilaikė savo pačios patvirtintų koncepcijų. Mes dabar srebiam visa to košę. Jei to nebūtų, dabar nesiginčytume. Ar tau patiktų, jei esant įstatymiškai įtvirtintam 21 proc. PVM tarifui, staiga kažkurioj srity, tuo labiau be viešo paskelbimo, būtų pradėtas taikyti 25 proc., nes taip esą labiau atitiktų ekonomikos dėsnius?Viskas - ar įstatymai, ar koncepcijos turi būti vykdoma, o jei neatitinka aplinkybių - turi būti viešai svarstoma ir keičiama, o ne tiesiog daroma, kaip išeina. Nebenoriu girdėti apie Ryanair norus ar nenorus, didelė klaida buvo padaryta su Wizzair.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąUK ir Lietuva kalbant apie poziuri i sostines ir regionus yra is esmes skirtingos. Visa UK supranta kad Londonas yra pagrindinis UK ekonomikos variklis ir kad transporto sistema yra esminis dalykas i kuri yra nukreiptos didziausios investicijos. Lietuvoje yra priesingai. Vilnius sukuria beveik puse Lietuvos BVP ir yra isgreziamas iki paskutio cento tam kad islaikyti regionus atgal neduodant beveik nieko. Bet tema ne apie tai.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkurie visažiniai ir kokį straipsnį?
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąTie kas ne Tu, Udrius ir Linas Pirmadienio nr. Turėtų ir internete pasirodyt.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNieks nesiginčytų ir dėl Vilniaus vaidmens, jei būtų skiriamas pakankamai didelis vaidmuo ir likusiai Lietuvai, o dabar, deja, valstybė vystoma pagal rytų modelį su viena didele Maskva ir su nugyventais regionais. Kaip žmogus, gyvenantis senoje demokratinėje valstybėje, turėtum šitai suvokti. Negalima vien visko matuoti absoliučiais skaičiais, nieks kažkodėl nekalba apie centrines institucijas, apie jų įsisavinamas lėšas, kas atrodo tarsi savaime suprantama, o joms nusėda liūto dalis. Net ir dabar nemažos dalies jaunimo siekiamybė yra studijuoti ne konkrečiame universitete, bet Vilniuje, nes jie mano, kad tik čia jie taps reikšmingais ir galingais. Dažnas save tapatina tik su valdžios struktūromis, o visai nemąsto apie savo verslą ar kitą veiklą, kuriai reiktų geros galvos, o ne tik klusniai vykdyti įsakymus ir nuo 8 iki 17 val. nešioti popierius iš kabineto į kabinetą. Tokią galią daugelis ir čia uoliai ginate, neduok Dieve, kažko nebus Vilniuje.
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąTie kas ne Tu, Udrius ir Linas Pirmadienio nr. Turėtų ir internete pasirodyt.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNe tame esmė kiek kas sumoka, esmė, kad Vilnius dvigubai didesnis miestas ir potencialių keleivių čia daugiau, taippat ir Baltarusija šalia su savo keleiviais. Tą rodo ir skaičiai (tie maršrutai, kurie buvo perkelti į Kauno į Vilnių skraidina daugiau keleivių, todėl ir kiti maršrutai yra perkeliami.)
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVilnius sukuria beveik puse Lietuvos BVP ir yra isgreziamas iki paskutio cento tam kad islaikyti regionus atgal neduodant beveik nieko. Bet tema ne apie tai.Paskutinis taisė udrius; 2012.08.07, 06:59.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąSM padare protinga zingsni kad nesilaike biurokratiniu strategiju, kurios buvo patvirtintos esant visai kitokiom aplinkybem, bet reagavo atitinkamai i susidariusia padeti ir padare tai kas buvo reikalinga ir kaip dabar matome padare labai teisingai. Sugebejo privilioti tiek Ryanair i Kauna tiek Wizzair i Vilniu.
O dabar ponas deep'ai norėjau paklausti - ką darome - uždarome KUN ir palangos oro uostos vardan VNO ? Ar dengiame jų nuostolius? Nei vienas šios diskusijos gražuolis iš Vilniaus neatsako į šį klausimą.Paskutinis taisė udrius; 2012.08.07, 06:58.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąVisa bėda , kad SM visiškai neprisidėjo prie RYANAIR atėjimo, visa tai padarė KUN oro uostas ir Kauno regiono valdžia. SM prisidėjo prie KUN sužlugdymo bei KUN idėjos vagimo vardan VNO gyvybės.
O dabar ponas deep'ai norėjau paklausti - ką darome - uždarome KUN ir palangos oro uostos vardan VNO ? Ar dengiame jų nuostolius? Nei vienas šios diskusijos gražuolis iš Vilniaus neatsako į šį klausimą.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa būtų skrydžiai neperkelti į Vilnių, bent viena finansinė našta būtų mažesnė , nes KUN būtų išlikęs pelningas. Dabar jau reikės dengti dviejas skyles.... Trumparegiškas požiūris...
KUN pelningas ant popieriaus. VNO iki 2009m. buvo pelno centras. Po FlyLAL bankroto ir airBaltic atsitraukimo teko imtis esminių pertvarkų.
Comment
Comment