Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    Vai vai, laukiu nesulaukiu kada visažiniai perskaitys straipsnį Veide
    kurie visažiniai ir kokį straipsnį?

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      KUN nėra dirbtinai palaikomas, o Ryanair skrydžiai remiami pagal sutartį su ja. Gal nebereikia jau apie tuos "prarandamus" turistus, nes anot "Veido", kas antras turistas Kaune yra atskraidintas Ryanair. Jei turistai nori, jie visiškai laisvi važiuoti į Vilnių ar kitur, kad ir neužsukdami į Kauną. Patys puikiai žinote, kad į Kauną daugiausia keleivių atveža Ryanair, tad kam norite jį atimti, nors Vilniuje turite visą eilę kompanijų, čia kažkas jas išvardino. Gal keičiamės? Tuo atveju apsieisime ir be Ryanair. Jei jau VNO pagrindinis oro uostas, tegul pasirūpina labiau prestižinių kompanijų pritraukimu, kam jums, ponai vilniečiai, skraidyti su kažkokiais nesipraususiais ir smirdinčiais kaimiečiais.
      Aišku, kad į Kauną daugiausiai keleivių veža Ryanair, nes ten tiesiog daugiau niekas neskraido, taip patogiau negu skrist iki Vilniaus ir važiuot. O su tuo keitimusi... Gal nejuokink, kompanijos skraido kur nori ir jom geriau, o ne keleiviai aiškina kur nori kad jos skraidytų. Ir iš Kauno niekas nieko neatėmė, kompanija pati persikėlė, mat VNO apvogė KUN... Iš kur tokių nesąmonių prigalvojat....
      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

      Comment


        P.Deep'ai, papasakok Liverpool'io, Birmingham'o, Manchester'io ir kitų miestų gyventojams, kad jų miestai ir regionai visai nesvarbūs Karalystės kontekste ir kad reikia vystyti tik Londoną. Manau, kad jie būtų "sužavėti" ir tamsta būtum nepageidautinas ne tik tuose miestuose, bet gal net ir pačioje Karalystėje, nes tai prieštarautų bendrai valstybės koncepcijai. Kodėl dvigubi standartai?

        Comment


          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
          Aišku, kad į Kauną daugiausiai keleivių veža Ryanair, nes ten tiesiog daugiau niekas neskraido, taip patogiau negu skrist iki Vilniaus ir važiuot. O su tuo keitimusi... Gal nejuokink, kompanijos skraido kur nori ir jom geriau, o ne keleiviai aiškina kur nori kad jos skraidytų. Ir iš Kauno niekas nieko neatėmė, kompanija pati persikėlė, mat VNO apvogė KUN... Iš kur tokių nesąmonių prigalvojat....
          Ar dar yra Lietuvos valstybė, ar jau nebe? Gal jau įsikūrė Vilniaus karalystė? Jei Lietuva dar egzistuoja, tai būtent valstybė turi nuspręsti esmę, o verslo subjektai tuo turi vadovautis. Aišku, yra nepateisinama, jei pačios Vyriausybės padaliniai nesilaiko savo priimtų koncepcijų ir vadovaujasi tik savo luomo interesais. Taigi prieš rašant prašyčiau gerai apgalvoti, ką rašot, nes matot tik kelis metrus prieš save. Jei Lietuva jums nė motais, tai gal tikrai būtų geriau sukūrus atskirą Vilniaus valstybę, pasiūlykit šią idėją p. Zuokui, jam kartais keistokos idėjos patinka.

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Ar dar yra Lietuvos valstybė, ar jau nebe? Gal jau įsikūrė Vilniaus karalystė? Jei Lietuva dar egzistuoja, tai būtent valstybė turi nuspręsti esmę, o verslo subjektai tuo turi vadovautis. Aišku, yra nepateisinama, jei pačios Vyriausybės padaliniai nesilaiko savo priimtų koncepcijų ir vadovaujasi tik savo luomo interesais. Taigi prieš rašant prašyčiau gerai apgalvoti, ką rašot, nes matot tik kelis metrus prieš save. Jei Lietuva jums nė motais, tai gal tikrai būtų geriau sukūrus atskirą Vilniaus valstybę, pasiūlykit šią idėją p. Zuokui, jam kartais keistokos idėjos patinka.
            Valstybė negali ir neturi teisės taikyti dvigubų standartų! Vieną kompaniją įsileisti už vienus pinigus,o kitai(šiuo atveju Ryanair) dirbtinai neleisti, keliant mokesčius? Su protu neprasilenkianti logika?? Nes tik taip VNO galėjo sutrukdyti persikelti, kitų išeičių nėra. Ne Vilnius ir ne Kaunas sprendžia kur skraidyti kam. Tai yra verslas, o į jį kištis valstybė neturi teisės, kad ir kaip tai kam nepatiktų. Taigi prieš rašant irgi siūlau pamąstyti, arba bent jau rašyti konkrečiai, o ne pilstyt iš tuščio į kiaurą, taip ir nepasakant nieko.
            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              P.Deep'ai, papasakok Liverpool'io, Birmingham'o, Manchester'io ir kitų miestų gyventojams, kad jų miestai ir regionai visai nesvarbūs Karalystės kontekste ir kad reikia vystyti tik Londoną. Manau, kad jie būtų "sužavėti" ir tamsta būtum nepageidautinas ne tik tuose miestuose, bet gal net ir pačioje Karalystėje, nes tai prieštarautų bendrai valstybės koncepcijai. Kodėl dvigubi standartai?
              UK ir Lietuva kalbant apie poziuri i sostines ir regionus yra is esmes skirtingos. Visa UK supranta kad Londonas yra pagrindinis UK ekonomikos variklis ir kad transporto sistema yra esminis dalykas i kuri yra nukreiptos didziausios investicijos. Lietuvoje yra priesingai. Vilnius sukuria beveik puse Lietuvos BVP ir yra isgreziamas iki paskutio cento tam kad islaikyti regionus atgal neduodant beveik nieko. Bet tema ne apie tai.
              Paskutinis taisė deep'as; 2012.08.07, 00:24.

              Comment


                Taip, bet ta pati SM padarė didelį nusižengimą, jei ne nusikaltimą, kad pati nesilaikė savo pačios patvirtintų koncepcijų. Mes dabar srebiam visa to košę. Jei to nebūtų, dabar nesiginčytume. Ar tau patiktų, jei esant įstatymiškai įtvirtintam 21 proc. PVM tarifui, staiga kažkurioj srity, tuo labiau be viešo paskelbimo, būtų pradėtas taikyti 25 proc., nes taip esą labiau atitiktų ekonomikos dėsnius?Viskas - ar įstatymai, ar koncepcijos turi būti vykdoma, o jei neatitinka aplinkybių - turi būti viešai svarstoma ir keičiama, o ne tiesiog daroma, kaip išeina. Nebenoriu girdėti apie Ryanair norus ar nenorus, didelė klaida buvo padaryta su Wizzair.

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Taip, bet ta pati SM padarė didelį nusižengimą, jei ne nusikaltimą, kad pati nesilaikė savo pačios patvirtintų koncepcijų. Mes dabar srebiam visa to košę. Jei to nebūtų, dabar nesiginčytume. Ar tau patiktų, jei esant įstatymiškai įtvirtintam 21 proc. PVM tarifui, staiga kažkurioj srity, tuo labiau be viešo paskelbimo, būtų pradėtas taikyti 25 proc., nes taip esą labiau atitiktų ekonomikos dėsnius?Viskas - ar įstatymai, ar koncepcijos turi būti vykdoma, o jei neatitinka aplinkybių - turi būti viešai svarstoma ir keičiama, o ne tiesiog daroma, kaip išeina. Nebenoriu girdėti apie Ryanair norus ar nenorus, didelė klaida buvo padaryta su Wizzair.
                  SM padare protinga zingsni kad nesilaike biurokratiniu strategiju, kurios buvo patvirtintos esant visai kitokiom aplinkybem, bet reagavo atitinkamai i susidariusia padeti ir padare tai kas buvo reikalinga ir kaip dabar matome padare labai teisingai. Sugebejo privilioti tiek Ryanair i Kauna tiek Wizzair i Vilniu. Abu oro uostai rodo geriausius per visa istorija rezultatus, nors vieno is ju rezultatai suprastes, bet cia ne beda Lietuvai kadangi tie patys skrydziai bus vykdomi is kito oro uosto, be visa to dar avialinijos sumokes daugiau oro uosto mokesciu ir nereikes mokesciu moketoju pinigu svaistyti mokant avialinijoms uz skrydziu operavima.

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                    UK ir Lietuva kalbant apie poziuri i sostines ir regionus yra is esmes skirtingos. Visa UK supranta kad Londonas yra pagrindinis UK ekonomikos variklis ir kad transporto sistema yra esminis dalykas i kuri yra nukreiptos didziausios investicijos. Lietuvoje yra priesingai. Vilnius sukuria beveik puse Lietuvos BVP ir yra isgreziamas iki paskutio cento tam kad islaikyti regionus atgal neduodant beveik nieko. Bet tema ne apie tai.
                    Nieks nesiginčytų ir dėl Vilniaus vaidmens, jei būtų skiriamas pakankamai didelis vaidmuo ir likusiai Lietuvai, o dabar, deja, valstybė vystoma pagal rytų modelį su viena didele Maskva ir su nugyventais regionais. Kaip žmogus, gyvenantis senoje demokratinėje valstybėje, turėtum šitai suvokti. Negalima vien visko matuoti absoliučiais skaičiais, nieks kažkodėl nekalba apie centrines institucijas, apie jų įsisavinamas lėšas, kas atrodo tarsi savaime suprantama, o joms nusėda liūto dalis. Net ir dabar nemažos dalies jaunimo siekiamybė yra studijuoti ne konkrečiame universitete, bet Vilniuje, nes jie mano, kad tik čia jie taps reikšmingais ir galingais. Dažnas save tapatina tik su valdžios struktūromis, o visai nemąsto apie savo verslą ar kitą veiklą, kuriai reiktų geros galvos, o ne tik klusniai vykdyti įsakymus ir nuo 8 iki 17 val. nešioti popierius iš kabineto į kabinetą. Tokią galią daugelis ir čia uoliai ginate, neduok Dieve, kažko nebus Vilniuje.

                    Comment


                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                      kurie visažiniai ir kokį straipsnį?
                      Tie kas ne Tu, Udrius ir Linas Pirmadienio nr. Turėtų ir internete pasirodyt.

                      Comment


                        Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                        Tie kas ne Tu, Udrius ir Linas Pirmadienio nr. Turėtų ir internete pasirodyt.
                        Forume yra kurkas kompetetingesniu zmoniu pasisakymams ivairiomis temomis nei lietuviu zurnalistai.

                        Comment


                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                          Nieks nesiginčytų ir dėl Vilniaus vaidmens, jei būtų skiriamas pakankamai didelis vaidmuo ir likusiai Lietuvai, o dabar, deja, valstybė vystoma pagal rytų modelį su viena didele Maskva ir su nugyventais regionais. Kaip žmogus, gyvenantis senoje demokratinėje valstybėje, turėtum šitai suvokti. Negalima vien visko matuoti absoliučiais skaičiais, nieks kažkodėl nekalba apie centrines institucijas, apie jų įsisavinamas lėšas, kas atrodo tarsi savaime suprantama, o joms nusėda liūto dalis. Net ir dabar nemažos dalies jaunimo siekiamybė yra studijuoti ne konkrečiame universitete, bet Vilniuje, nes jie mano, kad tik čia jie taps reikšmingais ir galingais. Dažnas save tapatina tik su valdžios struktūromis, o visai nemąsto apie savo verslą ar kitą veiklą, kuriai reiktų geros galvos, o ne tik klusniai vykdyti įsakymus ir nuo 8 iki 17 val. nešioti popierius iš kabineto į kabinetą. Tokią galią daugelis ir čia uoliai ginate, neduok Dieve, kažko nebus Vilniuje.
                          p. Linai ta pati sena dainele. Neturiu nei laiko nei noro toliau pestis ypac su zmonem, kurie net nebando isiskaityti i kitu nuomone ir argumentus. Pagyvenus kitoj saly mano ankstesni asmeniniai pastebejimai dar labiau sustiprejo. Lietuvoje sekmingesni, daugiau uzdirbantys ir pan. yra nemegstami. Zmones yra pasiryze paukoti savo gerove vardan to, kad sekmingesniam igeltu ar kaip nors kitaip jam sukliudytu siekti tikslu arba paprasciausiai sumenkintu, apsmeiztu. Neteko to pastebeti dar nei vienoje kitoje kulturoje. Deja tokia tiesa.

                          Comment


                            Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                            Tie kas ne Tu, Udrius ir Linas Pirmadienio nr. Turėtų ir internete pasirodyt.
                            žiaurokai atrodo, neišskirk gal taip...

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Ne tame esmė kiek kas sumoka, esmė, kad Vilnius dvigubai didesnis miestas ir potencialių keleivių čia daugiau, taippat ir Baltarusija šalia su savo keleiviais. Tą rodo ir skaičiai (tie maršrutai, kurie buvo perkelti į Kauno į Vilnių skraidina daugiau keleivių, todėl ir kiti maršrutai yra perkeliami.)
                              Tavo mintys paneigtos toje pačioje strategijoje, panegimą pateikiau keliais postais aukščiau. Prašome atidžiai skaityti pateikiamus dokumentus.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Vilnius sukuria beveik puse Lietuvos BVP ir yra isgreziamas iki paskutio cento tam kad islaikyti regionus atgal neduodant beveik nieko. Bet tema ne apie tai.
                                Gal gali pakomentuoti kokį BVP sukuria Vilnius - aš tai tik matau bankus (pinigia surenkami visoje Lietuvoje), visų firmų - TEO OMNI etc.. centrinius biurus (pinigai surenkami visoje Lietuvoje) ir krūva nevykėlių valdininkų (pinigai surenkami visoje Lietuvoje ir išleidžiami Vilniuje kaip paslaugų suteikimas tiems patiems valdininkams). Bet kokiu atveju tai ne šios temos diskusija
                                Paskutinis taisė udrius; 2012.08.07, 06:59.

                                Comment


                                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                  SM padare protinga zingsni kad nesilaike biurokratiniu strategiju, kurios buvo patvirtintos esant visai kitokiom aplinkybem, bet reagavo atitinkamai i susidariusia padeti ir padare tai kas buvo reikalinga ir kaip dabar matome padare labai teisingai. Sugebejo privilioti tiek Ryanair i Kauna tiek Wizzair i Vilniu.
                                  Visa bėda , kad SM visiškai neprisidėjo prie RYANAIR atėjimo, visa tai padarė KUN oro uostas ir Kauno regiono valdžia. SM prisidėjo prie KUN sužlugdymo bei KUN idėjos vagimo vardan VNO gyvybės.

                                  O dabar ponas deep'ai norėjau paklausti - ką darome - uždarome KUN ir palangos oro uostos vardan VNO ? Ar dengiame jų nuostolius? Nei vienas šios diskusijos gražuolis iš Vilniaus neatsako į šį klausimą.
                                  Paskutinis taisė udrius; 2012.08.07, 06:58.

                                  Comment


                                    Ghmmm perskaičiau straipsnį, na ką , .... tą patį ir aš sakiau, tik tiek kad buvau apšauktas troliu.

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Visa bėda , kad SM visiškai neprisidėjo prie RYANAIR atėjimo, visa tai padarė KUN oro uostas ir Kauno regiono valdžia. SM prisidėjo prie KUN sužlugdymo bei KUN idėjos vagimo vardan VNO gyvybės.

                                      O dabar ponas deep'ai norėjau paklausti - ką darome - uždarome KUN ir palangos oro uostos vardan VNO ? Ar dengiame jų nuostolius? Nei vienas šios diskusijos gražuolis iš Vilniaus neatsako į šį klausimą.
                                      Mano manymu ir taip aišku - dengiame visų oro uostų nuostolius, kol jie yra valstybiniai. Šiaulių civilinę dalį dengia Šiaulių savivaldybė.

                                      Comment


                                        Na būtų skrydžiai neperkelti į Vilnių, bent viena finansinė našta būtų mažesnė , nes KUN būtų išlikęs pelningas. Dabar jau reikės dengti dviejas skyles.... Trumparegiškas požiūris...

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Na būtų skrydžiai neperkelti į Vilnių, bent viena finansinė našta būtų mažesnė , nes KUN būtų išlikęs pelningas. Dabar jau reikės dengti dviejas skyles.... Trumparegiškas požiūris...
                                          Iš kur jūs žinote kaip bus?
                                          KUN pelningas ant popieriaus. VNO iki 2009m. buvo pelno centras. Po FlyLAL bankroto ir airBaltic atsitraukimo teko imtis esminių pertvarkų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X