Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Atstumas ne toks ir mažas, apie 800km, panašiai kaip iki Berlyno arba Maskvos, su autobusu menkas malonumas tokius ilgus atstumus važinėti, o lėktuvas tik maždaug per valandą.
    Beje, esu matęs kažkur skaičius, jog skydžio savikaina didėja geometrine prograsija pagal atstumą. Taip, kad daug trumpų skrydžių netgi naudingiau nei mažiau, bet ilgų.
    Nesu specas, tačiau ištiesų girdėjau šiek tiek kitokią versiją. Kažkas pasakojo, kad skrendant su Ryanair dažnai užgula ausis vien dėl to, kad Ryanair ganėtinai staigiai leidžiasi ir kyla. Taip jie daro dėl to, kad skrendant aukštai yra sunaudojama mažiau kuro (nes retesnė atmosfera = mažesnis pasipriešinimas), dėl to jie stengiasi kuo greičiau pakilti/nusileisti, kad kuo ilgiau paskristų dideliam aukštyje ir taip sutaupytų. Žinoma, galiu ir klysti.

    Comment


      Aš tai girdėjau, kad Ryanair kruiziniam aukštyje jungia laisvą, išjungia variklius ir skrenda iš inercijos. Ypač jei pavėjui skrist pasitaiko.
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        Dar Ryanair'o pilotams kylant iš vakarų į rytus nurodyta mažiau "spaust gazą", nes žemė besisukdama ta kryptim kylantį lėktuva pati išmeta į orą. Taip irgi sutaupoma šiek tiek kuro.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Nesu specas, tačiau ištiesų girdėjau šiek tiek kitokią versiją. Kažkas pasakojo, kad skrendant su Ryanair dažnai užgula ausis vien dėl to, kad Ryanair ganėtinai staigiai leidžiasi ir kyla. Taip jie daro dėl to, kad skrendant aukštai yra sunaudojama mažiau kuro (nes retesnė atmosfera = mažesnis pasipriešinimas), dėl to jie stengiasi kuo greičiau pakilti/nusileisti, kad kuo ilgiau paskristų dideliam aukštyje ir taip sutaupytų. Žinoma, galiu ir klysti.
          Klysti. Visos vakaru aviakompanijos staigiai kyla ir leidziasi taupydamos degalus. Nuozulniai ir ilgai kyla tik rusai, nes ju lektuvai ir taip vos paskrenda ir apie staigu pakilima i isretejusio oro erdve jiems misija neimanoma. Staigiai leistis rusai taip pat negali,nes tuomet lektuva veikia dideles perkrovos ir rusiskas kibiras gali tiesiog subyreti,nes nepaskaiciuotas tokioms apkrovoms.

          Comment


            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
            Aš tai girdėjau, kad Ryanair kruiziniam aukštyje jungia laisvą, išjungia variklius ir skrenda iš inercijos. Ypač jei pavėjui skrist pasitaiko.
            Nesamone. Taip gali skristi tik sklandytuvas,kurio sparnu plotas salyginai labai didelis lyginant su viso sklandytuvo mase. Civiliniai lektuvai isjungus variklius labai staigiai planiruoja zemyn. Tikrai niekas to nedaro,cia jau prisiklausei pasaku.

            Comment


              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Nesamone. Taip gali skristi tik sklandytuvas,kurio sparnu plotas salyginai labai didelis lyginant su viso sklandytuvo mase. Civiliniai lektuvai isjungus variklius labai staigiai planiruoja zemyn. Tikrai niekas to nedaro,cia jau prisiklausei pasaku.
              And the award for being captain obvious of the year goes to...
              考纳斯, 立陶宛

              Comment


                Ak Bars Aero launches new route to Vilnius from St Petersburg
                http://www.anna.aero/2012/03/27/ak-b...st-petersburg/
                Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Nesu specas, tačiau ištiesų girdėjau šiek tiek kitokią versiją. Kažkas pasakojo, kad skrendant su Ryanair dažnai užgula ausis vien dėl to, kad Ryanair ganėtinai staigiai leidžiasi ir kyla. Taip jie daro dėl to, kad skrendant aukštai yra sunaudojama mažiau kuro (nes retesnė atmosfera = mažesnis pasipriešinimas), dėl to jie stengiasi kuo greičiau pakilti/nusileisti, kad kuo ilgiau paskristų dideliam aukštyje ir taip sutaupytų. Žinoma, galiu ir klysti.
                  Tas kažkas labai klysta. Ne įgulos vadas pasirenka, kokiu greičiu kilti ar leistis. Čia jums ne nuo sankryžos draginti. Bokšte sėdi dispečeriai, kurie ir nurodo, kad kilti reikia tokiu tai kursu, tokiam tai aukštyje nuo oro uosto pasiekti navigacini tašką XX, ir tt. Lėktuvo vadas pasirenka kokiu greičiu jam skristi duotomis sąlygomis, o aukštį (FL) nurodo ATC.

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                    Tas kažkas labai klysta. Ne įgulos vadas pasirenka, kokiu greičiu kilti ar leistis. Čia jums ne nuo sankryžos draginti. Bokšte sėdi dispečeriai, kurie ir nurodo, kad kilti reikia tokiu tai kursu, tokiam tai aukštyje nuo oro uosto pasiekti navigacini tašką XX, ir tt. Lėktuvo vadas pasirenka kokiu greičiu jam skristi duotomis sąlygomis, o aukštį (FL) nurodo ATC.
                    Daugelis uzsienio orouostu yra tiesiog miestuose. Ir niekas ten negali leistis nuozulniai,kad kabintu namu stogus. Staigiai leidziasi ir staigiai kyla. Stai pavyzdziui paciame paryziuje net masinos pravaziuoja po apacia pakilimo tako (viadukas) ,nes lektuvai leidziasi tiesiog mieste.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Daugelis uzsienio orouostu yra tiesiog miestuose. Ir niekas ten negali leistis nuozulniai,kad kabintu namu stogus. Staigiai leidziasi ir staigiai kyla. Stai pavyzdziui paciame paryziuje net masinos pravaziuoja po apacia pakilimo tako (viadukas) ,nes lektuvai leidziasi tiesiog mieste.
                      Dar kartą kartoju - oro uostas mieste ar kaime, kalnuose ar lygumose - ne orlaivio vadas sprendžia kokiu kampu kilti, ir kaip ir iiš kur atskristi į tą oro uostą. Viskas yra aprašyta, vadas tik vadovaujasi vadovėliais. Pvz.

                      Paskutinis taisė goolfietis; 2012.03.30, 08:33.

                      Comment


                        Jei kalba apie VNO, tai atvykimo schemoje (STAR) pažymėti visi tarpiniai taškai ir jų praskridimo aukščiai. Pilotams neleidžiama savivaliauti.

                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                          Tas kažkas labai klysta. Ne įgulos vadas pasirenka, kokiu greičiu kilti ar leistis. Čia jums ne nuo sankryžos draginti. Bokšte sėdi dispečeriai, kurie ir nurodo, kad kilti reikia tokiu tai kursu, tokiam tai aukštyje nuo oro uosto pasiekti navigacini tašką XX, ir tt. Lėktuvo vadas pasirenka kokiu greičiu jam skristi duotomis sąlygomis, o aukštį (FL) nurodo ATC.
                          Del FL tai netiesa. Lektuvo kapitonas turi teise ji pasirinkti, tik ATC jam gali patarti/duoti pasirinkima jei labai jau buna daug lektuvu pvz; jei tu nori skrist FL360 tau kontroleris gali patart FL340 arba FL380

                          Comment


                            Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                            Del FL tai netiesa....
                            Abu teisus, tik vienas apie maršrutinį(-us) FL kuris(-ie) nurodomas(-i) FPL'e (skrydžio plane, angl. Flight Plan), kitas apie climb/descent FL kurie nurodomi arba schemose, arba ATC controler'iu(-iais)..
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Abu teisus, tik vienas apie maršrutinį(-us) FL kuris(-ie) nurodomas(-i) FPL'e (skrydžio plane, angl. Flight Plan), kitas apie climb/descent FL kurie nurodomi arba schemose, arba ATC controler'iu(-iais)..
                              As ir apie ta ir apie ta Pries pilotams pakylant jie gauna 'clearence' ir ten jiems viska pasako FL ir t.t. Jie gali paprasyt kokio FL nori ir dazniausiai ji gauna tik kartais tenka daryt 'step climb', pakylima i ta auksti po biski pvz: FL360-FL380-FL400

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Abu teisus, tik vienas apie maršrutinį(-us) FL kuris(-ie) nurodomas(-i) FPL'e (skrydžio plane, angl. Flight Plan), kitas apie climb/descent FL kurie nurodomi arba schemose, arba ATC controler'iu(-iais)..
                                Būtent. Diskusija išsivystė apie kilimą/leidimasi oro uostuose. Minėdamas FL, turėjau omeny artėjimą prie oro uosto, ir pakilimą iš oro uosto.

                                Mes dabar nesnekam apie kruizinį skridį, kai vadas gal ir gali pasirinkti FL.

                                Climb/descent aukščius nurodo schemos arba ATC.

                                Comment


                                  Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                  As ir apie ta ir apie ta Pries pilotams pakylant jie gauna 'clearence' ir ten jiems viska pasako FL ir t.t. Jie gali paprasyt kokio FL nori ir dazniausiai ji gauna tik kartais tenka daryt 'step climb', pakylima i ta auksti po biski pvz: FL360-FL380-FL400
                                  Ok, bet nereikia mesti i viena kruva ką duoda Vilnius-Approach ir ką Vilnius-Control...
                                  PIC (ar jo aviakompanija) pasirenka optimalu cruising FL FPL'e, pagal FPL ir oro eismo situaciją ATC suderina prašoma FL ir išduoda "ATC clearance". Aišku, visi tarpiniai taškai ir aukščiai ne dogma ir visada galima prašyti pakeisti, bet tai yra non-routine procedure. Nemanau kad RyanAir skraido tik non-routine... tai yra nesaugu...
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Nusileidimas i Vilniu is pilotu kabinos.

                                    http://www.youtube.com/watch?feature...XHZZsOM#t=588s

                                    Radau visai netycia. Video tai kompiliacija, nuorodoje laikas iskarto atsuktas.
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                      Nusileidimas i Vilniu is pilotu kabinos.

                                      http://www.youtube.com/watch?feature...XHZZsOM#t=588s

                                      Radau visai netycia. Video tai kompiliacija, nuorodoje laikas iskarto atsuktas.
                                      Gal kas žinot ką ten su kaire ranka pirštais reguliuoja?

                                      Comment


                                        Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                        Gal kas žinot ką ten su kaire ranka pirštais reguliuoja?
                                        Manau, аuкščio vairo trimmerį, perveda į tūpdimo padėtį....
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                          Gal kas žinot ką ten su kaire ranka pirštais reguliuoja?
                                          Horizontalius stabilizatorius, čia geras video puikiai parodantis kaip veikia šį sitemą Boeing 737-uose: http://www.veoh.com/watch/v382244KFJh32DJ

                                          Comment

                                          Working...
                                          X