Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNesu specas, tačiau ištiesų girdėjau šiek tiek kitokią versiją. Kažkas pasakojo, kad skrendant su Ryanair dažnai užgula ausis vien dėl to, kad Ryanair ganėtinai staigiai leidžiasi ir kyla. Taip jie daro dėl to, kad skrendant aukštai yra sunaudojama mažiau kuro (nes retesnė atmosfera = mažesnis pasipriešinimas), dėl to jie stengiasi kuo greičiau pakilti/nusileisti, kad kuo ilgiau paskristų dideliam aukštyje ir taip sutaupytų. Žinoma, galiu ir klysti.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąAš tai girdėjau, kad Ryanair kruiziniam aukštyje jungia laisvą, išjungia variklius ir skrenda iš inercijos. Ypač jei pavėjui skrist pasitaiko.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNesamone. Taip gali skristi tik sklandytuvas,kurio sparnu plotas salyginai labai didelis lyginant su viso sklandytuvo mase. Civiliniai lektuvai isjungus variklius labai staigiai planiruoja zemyn. Tikrai niekas to nedaro,cia jau prisiklausei pasaku.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Ak Bars Aero launches new route to Vilnius from St Petersburg
http://www.anna.aero/2012/03/27/ak-b...st-petersburg/Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNesu specas, tačiau ištiesų girdėjau šiek tiek kitokią versiją. Kažkas pasakojo, kad skrendant su Ryanair dažnai užgula ausis vien dėl to, kad Ryanair ganėtinai staigiai leidžiasi ir kyla. Taip jie daro dėl to, kad skrendant aukštai yra sunaudojama mažiau kuro (nes retesnė atmosfera = mažesnis pasipriešinimas), dėl to jie stengiasi kuo greičiau pakilti/nusileisti, kad kuo ilgiau paskristų dideliam aukštyje ir taip sutaupytų. Žinoma, galiu ir klysti.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTas kažkas labai klysta. Ne įgulos vadas pasirenka, kokiu greičiu kilti ar leistis. Čia jums ne nuo sankryžos draginti. Bokšte sėdi dispečeriai, kurie ir nurodo, kad kilti reikia tokiu tai kursu, tokiam tai aukštyje nuo oro uosto pasiekti navigacini tašką XX, ir tt. Lėktuvo vadas pasirenka kokiu greičiu jam skristi duotomis sąlygomis, o aukštį (FL) nurodo ATC.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąDaugelis uzsienio orouostu yra tiesiog miestuose. Ir niekas ten negali leistis nuozulniai,kad kabintu namu stogus. Staigiai leidziasi ir staigiai kyla. Stai pavyzdziui paciame paryziuje net masinos pravaziuoja po apacia pakilimo tako (viadukas) ,nes lektuvai leidziasi tiesiog mieste.
Paskutinis taisė goolfietis; 2012.03.30, 08:33.
Comment
-
Jei kalba apie VNO, tai atvykimo schemoje (STAR) pažymėti visi tarpiniai taškai ir jų praskridimo aukščiai. Pilotams neleidžiama savivaliauti.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTas kažkas labai klysta. Ne įgulos vadas pasirenka, kokiu greičiu kilti ar leistis. Čia jums ne nuo sankryžos draginti. Bokšte sėdi dispečeriai, kurie ir nurodo, kad kilti reikia tokiu tai kursu, tokiam tai aukštyje nuo oro uosto pasiekti navigacini tašką XX, ir tt. Lėktuvo vadas pasirenka kokiu greičiu jam skristi duotomis sąlygomis, o aukštį (FL) nurodo ATC.
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąDel FL tai netiesa....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAbu teisus, tik vienas apie maršrutinį(-us) FL kuris(-ie) nurodomas(-i) FPL'e (skrydžio plane, angl. Flight Plan), kitas apie climb/descent FL kurie nurodomi arba schemose, arba ATC controler'iu(-iais)..
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAbu teisus, tik vienas apie maršrutinį(-us) FL kuris(-ie) nurodomas(-i) FPL'e (skrydžio plane, angl. Flight Plan), kitas apie climb/descent FL kurie nurodomi arba schemose, arba ATC controler'iu(-iais)..
Mes dabar nesnekam apie kruizinį skridį, kai vadas gal ir gali pasirinkti FL.
Climb/descent aukščius nurodo schemos arba ATC.
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąAs ir apie ta ir apie ta Pries pilotams pakylant jie gauna 'clearence' ir ten jiems viska pasako FL ir t.t. Jie gali paprasyt kokio FL nori ir dazniausiai ji gauna tik kartais tenka daryt 'step climb', pakylima i ta auksti po biski pvz: FL360-FL380-FL400
PIC (ar jo aviakompanija) pasirenka optimalu cruising FL FPL'e, pagal FPL ir oro eismo situaciją ATC suderina prašoma FL ir išduoda "ATC clearance". Aišku, visi tarpiniai taškai ir aukščiai ne dogma ir visada galima prašyti pakeisti, bet tai yra non-routine procedure. Nemanau kad RyanAir skraido tik non-routine... tai yra nesaugu...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nusileidimas i Vilniu is pilotu kabinos.
http://www.youtube.com/watch?feature...XHZZsOM#t=588s
Radau visai netycia. Video tai kompiliacija, nuorodoje laikas iskarto atsuktas.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNusileidimas i Vilniu is pilotu kabinos.
http://www.youtube.com/watch?feature...XHZZsOM#t=588s
Radau visai netycia. Video tai kompiliacija, nuorodoje laikas iskarto atsuktas.
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąGal kas žinot ką ten su kaire ranka pirštais reguliuoja?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąGal kas žinot ką ten su kaire ranka pirštais reguliuoja?
Comment
Comment