Jeigu UN pradėtų skrydžius nuo žiemos sezono, manau, užpildymas būtų nekoks. Pats tas būtų paskelbti žiemą ir pradėti nuo vasaros sezono.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Šiaip skrydžiai nebūtinai nuo tikro aviacinio žiemos sezono prasidėti gali, tiesiog neva tai jų žiemos tvarkaraštyje yra jau Vilniaus kryptis, tarpe kitų naujų krypčių. O šiaip jei skrydžius pradėtų vykdyti nuo pat sezono pradžios tai be jokios abejonės lėktuvai tušti iš pradžių skraidytų, bet tikrai nemanu, kad taip bus. O be to, niekas dar juk oficialiai nepatvirtinta apskritai
Comment
-
“TRANSAERO” PRADĖS TIESIOGINIUS SKRYDŽIUS TARP VILNIAUS IR MASKVOS DOMODEDOVO ORO UOSTŲ
Jau nuo pat gruodžio pirmos, skraidys su B737-500 keturis kartus per savaitę
Comment
-
Parašė D3G3N3R4T Rodyti pranešimąPalyginus su Kaunu oro uostu - Vilniaus, padare ispudi kad jis susidaro is kazkokiu tai begaliniu koridoriu. Labai nepraktiskai ir nepatogiai padarytas.
Comment
-
Parašė JohnŠiaip tai jis teisus, nes turint omeny Vilniaus oro uosto dydį ir talpą, koridorių kiekis yra smarkiai per didelis. Tokiame palyginus nedideliame terminale atskridus ir einant link išėjimo, eiti reikia visą amžinybę. Daugelyje gerokai didesnių oro uostų vaikščioti po visokius kampus reikia kur kas mažiau. Tiesiog nevykęs planavimas, kuris, spėju yra nepatyrusių projektuotojų kaltė. Nors gal yra kitų priežasčių?
Comment
-
Nežinau, kiek kartų tenka per Vilnių skristi, niekada net netopteli mintis, kad toli eiti. Ar iš vykstant, ar grįžtant. Tiesą sakant, aš net nesuprantu, iš kur jūs tuos ilgus koridorius traukiat. Gal čia požiūrio reikalas, bet nematau didelio skirtumo, lyginant su Europos oro uostais.
Aišku, super oro uoste Singapūre nesu buvęs.N N N
Comment
-
Parašė JohnIlgi koridoriai nebūtinai reiškia didelę talpą. Ar 3, ar 10 milijonų talpos oro uostas yra miniatiūrinis pagal bet kokius standartus. Gerausias mano matytas pavyzdys - Singapūro Changi oro uostas. Per metus aptarnauja 40mln. keleivių, bet nuėjimas nuo lėktuvo iki taksi užtrunka maximum 10 minučių (jei nebus bagažo, tai ir per 5 gali susisukti). Jokių koridorių, jokių laipiojimų aukštyn-žemyn. Tiesiog eini tiesiai ir iš lėktuvo patenki tiesiai į taksi arba pasuki į metro (pakeliui gali tekti parodyti pasą). Vilniuje gi 3mln. terminale reikia vaikščioti kažkokiais labirintais, leistis žemyn, kilti aukštyn, po to vėl žemyn ir vėl aukštyn, suktis tai į vieną pusę, tai į kitą. Kažkokia nesąmonė... tikrai nenormaliai ilgas išėjimas tokio dydžio oro uostui.
Žinoma gaila, kad UK ir Airija nėra Šengene, tad tenka eiti pasus parodyti, net į 3 oro uosto aukštą...
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąViena maža pastabėlė: jei atskrendi iš Šengeno, tai niekur lipti ar eiti ilgais kolidoriais nereikia. Jei nereikia atsiimti bagažo, tai išeiti iš oro uosto įmanoma ir mažiau nei per minutę.
Žinoma gaila, kad UK ir Airija nėra Šengene, tad tenka eiti pasus parodyti, net į 3 oro uosto aukštą...kaip?
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąMan atrodo jie "į kitą pusę" viską padarė. Paprastai išskrendant būna ir tunelių, ir koridorių, ir visokių panašių dalykų, bet atskridus, tai į bagažo atsiėmimą einama daugmaž tiesiai. Vilniuje gi kaip tik išvykstant viskas šalia, o atvykus reikia nuo asfalto lygio pakilti kažkur prie pastato stogo, ten paeiti ir vėl nusileisti.
1) pastatą projektavo atsižvelgdami ne į keleivių, o į "institucijų" (pasieniečių ir pan) poreikius.
2) kuo ilgiau keleivis eina nuo lėktuvo iki bagažo - tuo trumpiau jam reikia laukti bagažo (ir psichologiškai atrodo, kad bagažas pristatomas greičiau).
Simonas Bartkus savo bloge minėjo, kad numatoma kaažkokia mini rekonstrukcija, po kurios vaikščiojimo ratais per aplinkui sumažės.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNe. Priklauso pro kurias duris (vartus) atvykus į pastatą įleidžia. Iš Šengeno atvykus irgi gali tekti iki 3 aukšto pasivaikščioti.
Pritariu kitų kolegų pasisakymam, kad oro uostas suplanuotas gana painiai. O skardinės konstrukcijos važiuojant į išvykimą reikalauja nedelsiamos rekonstrukcijos.Šiuo metu tai tikra piktžaizdė, nes jautiesi lyg į kokio autoūkio garažo antrą aukštą važiuotum.
Kita vertus, manau, jog centrinio stalininio fasafo buvimas atperka visą interjero šaltumą ar planavimo liapsusus. Tai kur kas originaliau nei banaliai panašūs kiti oro uostai.Paskutinis taisė praetor; 2011.11.10, 23:28.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
“AEROFLOT” KASDIEN IŠ MASKVOS ŠEMEREMTJEVO ORO UOSTO SKRAIDYS Į VILNIŲ - http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/...idys-i-vilniu/ Be žodžių.
Comment
-
Perkėlė maršrutą
Airijos oro bendrovė „Ryanair” kitų metų kovą iš Vilniaus skraidys į Paryžių. Iš Kauno oro uosto perkeltas maršrutas bus aštuntoji „Ryanair” kryptis iš Vilniaus. Iš Vilniaus airiai taip pat skraido į Barseloną, Dubliną, Londoną, Milaną, Romą, Brėmeną ir Baden Badeną.
Comment
-
Vilnius – pirmas
Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) keleivių gausėjo sparčiausiai Europoje. Tokį spalio rezultatą pateikė Tarptautinė oro uostų taryba „ACI Europe”.
Spalį, palyginti su tuo pačiu 2010 metų mėnesiu, TVOU keleivių srautas augo 51 proc. Oro uostų, per kuriuos skrenda iki 5 mln. keleivių per metus, grupėje TVOU pavyko atsiplėšti nuo Burgaso (pagausėjo 49,7 proc.), taip pat pralenkti Taliną (37 proc.) ir Tiraną (29,2 proc.).
TVOU tarp lyderių rikiuojasi jau trečią mėnesį iš eilės: rugpjūtį bendrojoje oro uostų įskaitoje buvo 5-as, rugsėjį – 4-as.
„Drąsiai galime teigti, jog spalis buvo sėkmingiausias per oro uosto istoriją. Lapkričio rezultatai buvo procentų prastesni, tad per tris šių metų rudens mėnesius sulaukėme 48,2 proc. daugiau keleivių nei prieš metus”, – sakė TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila.
Nuo 5 iki 10 mln. keleivių srauto per metus sulaukiančių oro uostų grupėje pirmauja Venecija – šio turistų mėgstamo Italijos miesto oro uoste spalį keleivių pagausėjo 33,7 proc.
10–25 mln. keleivių srauto per metus grupėje pirmauja Maskvos Šeremetjevo oro uostas (10,2 proc.). Stambulo oro uostas pirmasis tarp tų, per kuriuos skrenda daugiau nei 25 mln. keleivių.
„ACI Europe” rėmėsi 171 oro uosto, kurių keleiviai sudaro 88 proc. Europos keleivių srauto, duomenimis. Iš viso „ACI Europe” vienija 400 oro uostų iš 46 skirtingų šalių, šios tarybos nariai užima 90 proc. Europos oro uostų rinkos. (LR)
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Comment
-
Vilniaus oro uostas žada septynias naujas kryptis
Vienas sparčiausiai Baltijos šalyse šiemet augęs Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) kitais metais tikisi ketvirtadaliu didesnio keleivių srauto, bus atidarytos dar mažiausiai 7 naujos tiesioginės kryptys, o 2012-2014 m. planuojama pelninga veikla.2012 m. numatomos 7 naujos skrydžių kryptys: nuo kovo – kasdien į Berlyną, 3 kartus per savaitę į Paryžių (Beauvais oro uostas) ir Karlsrūhę/Baden-Badeną. Kovo pabaigoje Vilniaus oro uostas kasdieniais skrydžiais bus tiesiogiai sujungtas su jau trečiuoju Maskvos oro uostu – Šeremetjevo. Gegužės mėnesį bus atidaryti skrydžiai po du kartus per savaitę į Bergeną, Oslą (Stanjefordo oro uostas) ir Liverpulį.Planuojama, kad greta vykdomų reguliariųjų skrydžių, išsiplės ir atostoginių skrydžių žemėlapis: iš TVOU tiesioginiais skrydžiais bus galima pasiekti Faro (Portugalija), Malagą (Ispanija), Larnaką (Kipras), Rijeką (Kroatija), taip pat Koso (Graikija) ir Sicilijos (Italija) salas. Taip pat kitais metais iš TVOU bus keliaujama dažniau ir didesniais lėktuvais į Frankfurtą, Taliną, Londoną (Lutono oro uostas), Eindhoveną, Donkasterį (Šefildo oro uostas) ir Korką.
Comment
Comment