Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ iš Kauno neapsimoka, o iš Vilniaus prašau...
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      /\ iš Kauno neapsimoka, o iš Vilniaus prašau...
      Apsimoka ir iš Kauno, ir iš Vilniaus.

      Comment


        „Estonian Air“ atšaukia dalį skrydžių į Vilnių

        Oro vežėja „Estonian Air“ nuo balandžio 1-osios iki rugsėjo 2-osios nebeskraidins keleivių iš Talino į Vilnių.
        Nuo balandžio iki rugsėjo į Vilnių "Estonian Air" lėktuvai neskraidys.
        Nuo balandžio iki rugsėjo į Vilnių "Estonian Air" lėktuvai neskraidys. V.Ščiavinskas

        O nuo kovo 28-osios iki rugsėjo 2-osios nutraukia skrydžius ir į Minską. Dėl didelio keleivių skaičiaus išimtys bus padarytos balandžio 5-osios, balandžio 18-osios ir gegužės 9-osios reisams į Minską.

        Skrydžiai atšaukti dėl to, kad „Estonian Air“ išperkamosios nuomos kompanijai grąžina lėktuvus SAAB 340, kad juos pakeistų kitais.

        lrytas.lt

        Comment


          VNO oro uostas

          2007-04-28


          2007-06-08


          2009-05-30


          2011-03-16


          2011-03-16

          Comment


            Gal kas į Švediją nori? Wizzair pardavinėja bilietus po 3Lt . Pridėjus administravimo mokesčius, kurių daugelis mūsų dar išvengti neturi būdo, šiek tiek daugiau gaunasi - 24Lt pirmyn atgal .

            Comment


              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              Gal kas į Švediją nori? Wizzair pardavinėja bilietus po 3Lt . Pridėjus administravimo mokesčius, kurių daugelis mūsų dar išvengti neturi būdo, šiek tiek daugiau gaunasi - 24Lt pirmyn atgal .
              Ir aš pastebėjau šią akciją. Šiaip, jeigu sugalvosiu kurią dieną skristi į Lietuvą, nepraleisiu progos. Tik apmaudu, jog gyvendamas šalia kito oro uosto kelias valandas vyksiu visai kita kryptimi, kad pigiau nuskristi į Vilnių.

              Comment



                Dėkui už informaciją. Jau nusipirkau - reikia gi išmėginti wizzair'ą

                Comment


                  Skridau porą kartų su jais kai dar iš Kauno skraidė. Viskas su jais gerai, RyanAir su Airbus'ais.
                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    Pagaliau i tai pradėjo žiurėti rimčiau

                    Atskridusius svečius nuo liepos pasitiks gražesni vaizdai

                    Kelias iš Vilniaus tarptautinio oro uosto į miesto centrą, kuriuo važiuoja atskridę svečiai iš užsienio, – tarsi sostinės vizitinė kortelė. Tačiau metai iš metų netvarka oro uosto prieigose nesikeičia. Vilniaus savivaldybė žada, kad iki liepos 1-osios ši miesto atkarpa pagaliau bus sutvarkyta.

                    Tiesa, tam reikia 3 mln. Lt. Sostinės vicemeras sako, kad be Vyriausybės pagalbos neišsivers.

                    Kaip teigia Vilniaus miesto vyriausiasis architektas Artūras Blotnys, šioje miesto atkarpoje yra išanalizuotas kiekvienas namas ir kiekvienas sklypas, surašyti visi trūkumai ir pasiūlymai, ką būtų galima bent minimaliai patvarkyti.

                    Pasak architekto, pirmieji baisūs vaizdai miesto svečius pasitinka, tik nusileidus oro uoste: „Tai visa ta komunalinė oro uosto zona – tiesiog silikatinių plytų ir metalo laužynas, pro kurį pravažiuoja nusileidęs lėktuvas, kol atvažiuoja iki oro uosto“.

                    „Išvažiavus iš oro uosto priekyje yra 5–6 namai – apgriuvę silikatinės plytos, vienas padažytas netinkama spalva, ir už tų namų dar matosi mediniai sandėliukai ir lauko tualetai.

                    Važiuojame toliau: aprūdijusios metalinės tvoros po dešine puse, nebaigta, apgriuvusi statybvietė“, – miestą darkančius vaizdus vardija A. Blotnys.

                    Įvažiavus į Naujininkus, anot miesto vyriausiojo architekto, labiausiai akis bado bendrabučių fasadai – chaotiškas balkonų įstiklinimas.

                    „Tolesni skauduliai – Taksi parkas, kioskai, kurie civilizuotose šalyse neegzistuoja, chaotiška reklama, su kuria bandome kovoti. Dar tragedija – gyvenamieji mediniai namai Švitrigailos gatvėje. Ką ten daryti? Bet čia jau ilgalaikiai dalykai“, – tvirtina architektas.

                    Trukdys – daug veikiančiųjų asmenų
                    Nors atkarpos nuo oro uosto iki centro sutvarkymas buvo numatytas Urbanistinės raidos koncepcijoje, kuri, pasak A. Blotnio, buvo parengta prieš penkerius metus, į priekį su realiais darbais nepasistūmėta.

                    Pasak sostinės vicemero Romo Adomavičiaus, to priežastis – „labai daug veikiančiųjų asmenų“.

                    „Pradedant individualių namų savininkais, kurie nepajėgūs susitvarkyti namelių, apželdinti vejas, nuimti tvoras ar išsikirsti medžius, esančiuos jų sklypuose. Toliau – įmonės, kurios nusipirkę pastatus, nesugeba jų sutvarkyti – žinome, kokia dabar nelengva ekonominė situacija“, – sako vicemeras.

                    R. Adomavičiaus teigimu, daugiau nuveikti galėtų ir oro uostas, ir savivaldybė, bet ir jie susiduria su lėšų problema.

                    Tačiau artėjant Europos krepšinio čempionatui ir kitiems renginiams, kurie į šalį ir sostinę pritrauks daug svečių iš užsienio, savivaldybė ėmėsi veiksmų.

                    R. Adomavičiaus teigimu, yra numatyti visi darbai ir baigtos jų sąmatos: ketinama atnaujinti fasadus, asfalto dangas, pakloti 1,5 km naujų šaligatvių ir bortų, iškirsti medžius, apželdinti vejas.

                    „Kalba eina apie Dariaus ir Girėno, Švitrigailos, Kudirkos gatves. Tai yra didžiulis kiekis darbų, kuriuos reikia padaryti ir reikia gauti tam lėšų“, – sako vicemeras.

                    Prašys finansinės Vyriausybės pagalbos
                    Šiems darbams, skaičiuojama, reikėtų maždaug 3 mln. Lt. Dalis jų, pasak vicemero, bus surasta Vilniaus savivaldybės Komunalinio ūkio departamente. Tikimasi ir oro uosto pagalbos, taip pat lėšų bus prašoma Vyriausybės.

                    „Šiuo metu ruošiamas laiškas Vyriausybei, nes be jos prisidėjimo vargu ar pavyks“, – sako R. Adomavičius.

                    Jis teigia, kad iki liepos 1 d. turi būti padaryta pagrindinė darbų dalis.

                    „Turi visi labai aktyviai dalyvauti – ir gyventojai, kuriems numatėme poveikio priemones ir kartu pagalbą tiems, kurie iš viso negali nieko padaryti, sakykime, pagalbą dažais, ir miestą tvarkanti organizacija „Naujamiesčio būstas“, taip pat „Naujininkų ūkis“, kuris atsakingas už šiuos dalykus, ir, be abejo, mūsų Komunalinio ūkio departamentas“, – tvirtina vicemeras.

                    Pasak R. Adomavičiaus, šiais klausimais jau buvo surengti du pasitarimai, į kuriuos buvo sukviesti suinteresuoti asmenys.

                    „Visiems pasakėme jų užduotis, bet dabar dar kartą – paskutinį – bus duoti konkretūs terminai ir konkretūs darbai, kuriuos jie turi kiekvienas konkrečiai padaryti. Manau, kad mes tikrai iki liepos 1 d. šitą miesto atkarpą sutvarkysime“, – įsitikinęs R. Adomavičius.

                    Comment


                      (...)
                      “Wizz Air” nuo šeštadienio iš Vilniaus pradės skrydžius į Korką, Stokholmą ir Romą, nuo balandžio 17 dienos – į Londoną, Milaną ir Donkasterį, o nuo balandžio 18 dienos — į Eindhoveną ir Barseloną.
                      Bendrovė keleivius skraidins “Airbus A320″ orlaiviu. Per metus ji planuoja aptarnauti apie 300 tūkst. keleivių ir Vilniuje sukurti iki 30 darbo vietų.
                      Be to, bendrovė Vilniaus oro uoste bazuos vieną lėktuvą.
                      (...)
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                        Pagaliau i tai pradėjo žiurėti rimčiau

                        Atskridusius svečius nuo liepos pasitiks gražesni vaizdai
                        Žiopliai švaisto pinigus vėjais... Dar netokių vaizdų galima prisižiūrėti nusileidus, kai kuriuose oro uostose... O tas kosmetinis aptampymas, tai ką jis duos? Žmonės, sklypų savininkai ir t.t. turi keisti savo požiūrį į aplinką, tik tada atsiras estetika... Geriau paskelbtų geriausiai sutvarkytos aplinkos konkursą ir padalintų prizinį fondą... Ir iš viso ko jie šokinėja aukščiau bambos, kur jiems teko matyti rytų Europoje ar toje pačioje pietų Europoje tobulą "grožį"...???

                        Comment


                          Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                          Žiopliai švaisto pinigus vėjais... Dar netokių vaizdų galima prisižiūrėti nusileidus, kai kuriuose oro uostose... O tas kosmetinis aptampymas, tai ką jis duos? Žmonės, sklypų savininkai ir t.t. turi keisti savo požiūrį į aplinką, tik tada atsiras estetika... Geriau paskelbtų geriausiai sutvarkytos aplinkos konkursą ir padalintų prizinį fondą... Ir iš viso ko jie šokinėja aukščiau bambos, kur jiems teko matyti rytų Europoje ar toje pačioje pietų Europoje tobulą "grožį"...???
                          Na vistiek, juk geriau negu nieko jeigu sakai, kad kiti rytų Europos miestai turi irgi tokius bjaurius `vartus`, tai ka Vilniuje irgi palikti taip kaip yra?

                          Comment


                            Jeigu teritorijos privačios, tai kokio velnio į jas turi būti kišami mokesčių mokėtojų pinigai?
                            Estetinio suvokimo lavinimui reikia nemažai laiko ir jis matomai spręsis keičiantis kartomis... Tada ir apmažės akį rėžiančių objektų... Tas kosmetinis aptvarkymas metams-dviem... Juk tvarkė ar ketino jie tvarkyti tą aplinką ir 2009 metais- "Europos Kultūros Sostinės" metu. Praėjo du metai ir vėl skandins ten milijonus...
                            Yra juk kitų sričių kur investicijos duotų ilgalaikią naudą. Labai abejoju, kad nuo oro uosto iki senamiesčio važiuojantis užsienietis per tas 10-20 minučių prisisems tiek blogos auros ir neestetiškų spalvų, kad likusi viešnagės dalis taps nebeprasminga ir nebekatuli...
                            Daugeliui (svečių) Vilnius palieka įspūdį kaip žalias miestas, aišku jeigu nesusiduria su intelekto nesužalotais individais... Tad gal geriau tuos 3 mln. paskandinti švietime ir daugiau asmenų sužaloti intelektu...

                            Comment


                              Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                              Jeigu teritorijos privačios, tai kokio velnio į jas turi būti kišami mokesčių mokėtojų pinigai?
                              Estetinio suvokimo lavinimui reikia nemažai laiko ir jis matomai spręsis keičiantis kartomis... Tada ir apmažės akį rėžiančių objektų... Tas kosmetinis aptvarkymas metams-dviem... Juk tvarkė ar ketino jie tvarkyti tą aplinką ir 2009 metais- "Europos Kultūros Sostinės" metu. Praėjo du metai ir vėl skandins ten milijonus...
                              Yra juk kitų sričių kur investicijos duotų ilgalaikią naudą. Labai abejoju, kad nuo oro uosto iki senamiesčio važiuojantis užsienietis per tas 10-20 minučių prisisems tiek blogos auros ir neestetiškų spalvų, kad likusi viešnagės dalis taps nebeprasminga ir nebekatuli...
                              Daugeliui (svečių) Vilnius palieka įspūdį kaip žalias miestas, aišku jeigu nesusiduria su intelekto nesužalotais individais... Tad gal geriau tuos 3 mln. paskandinti švietime ir daugiau asmenų sužaloti intelektu...
                              Man tai tokie tvarkymai primena Šiaurės Korėją, ten irgi yra 'turistiniai' maršrutai užsieniečiams su padažytais fasadais. Arba brežnevinę TSRS, kai gensekui atvažiavus kareivukai aplink kazarmas žolę žaliais dažais nupurkšdavo :-)

                              Comment


                                Į Vilniaus oro uostą atėję vengrai žada būti pigiausi ir išstumti latvius

                                Comment


                                  Vno 2006 - 2010

                                  VNO 2006


                                  VNO 2010


                                  Šaltinis: http://www.maps.lt/map/default.aspx?lang=lt

                                  Comment


                                    2010m. daugiau laisvos vietos parkinguose

                                    Comment


                                      Vis vien su tuo uostu prastoka situacija.
                                      DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                      Comment


                                        Vien vakar Wizz pervežė apie 1000 žmonių. Jeigu taip ir toliau turėtų būti neblogas augimas šiais metais.

                                        Comment


                                          /\ Iš kur tokie duomenys? Juk tikrai pats neskaičiavai viso 1000...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X