Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Latvių ir Izraelio oro bendrovės planuoja tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Tel Avivą

    Parašė VZ.lt
    Latviško kapitalo skrydžių bendrovė "Baltijas aviacijas sistemas" bei Izraelio "Sun D'or International Airlines" planuoja nuo vasaros pradėti tiesioginius skrydžius tarp Izraelio į Lietuvos.

    Izraelio bendrovė savo planus atskleidė šioje šalyje besilankiusiam Daumantui Lapinskui, ūkio viceminstrui, praneša Ūkio ministerija. Anot jos, anksčiau vasaromis vykdomi skrydžiai dabar turėtų trukti visus metus. Tikimasi, kad tai į Lietuvą privilios daugiau turistų.

    Ponas Lapinskas viliasi, kad vasarą turintys prasidėti skrydžiai šia kryptimi bus nuolatiniai. Šiuo metu abi įmonės yra deklaravusios planus vykdyti reguliarius skrydžius. Anot viceministro, "Baltijas aviacijas sistemas" Tel Avivą ir Vilnių rengiasi sujungti 3-4 reisais per savaitę.

    Izraelio įmonės planai kol kas nedetalizuojami. Ponas Lapinskas VZ.LT teigė, kad "jei įmonės nori pradėti skrydžius birželį, bilietai prekyboje turėtų pasirodyti greitai".

    Statistikos departamento duomenimis, per 9 praėjusių metų mėnesius Lietuvoje lankėsi daugiau nei 5.000 turistų iš Izraelio, o tai 20,7% daugiau nei per tą patį laikotarpį užpernai.

    Užsakomuosius skrydžius Tel Avivas-Vilnius anksčiau vasaromis yra vykdžiusi Izraelio bendrovė "El-Al". Šiemet Lietuvoje planuoja lankytis Izraelio turizmo ministru Stasas Misečnikovas. Jo kolega Orenas Droris, Izraelio turizmo ministerijos rinkodaros administracijos vadovas, „Verslo žinioms“ pernai sausį pasakojo, kad jaučiamas žydų turistų susidomėjimas Baltijos valstybėmis. Jis tuomet atskleidė, kad šios oro erdvės atvėrimu domisi ir šalies oro bendrovės.

    Šiuo metu tiesioginių reisų į Tel Avivą iš Lietuvos nėra. Penktadienį popiet minėtų oro bendrovių tinklalapiuose informacijos apie skrydžius tarp Vilniaus ir Tel Avivo nebuvo.

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      Gal turejo omeny tai?
      Atvaizdas

      nuotrauka nuvogta is lt-vacc.org
      Na, šis rakursas kažkaip jau labai "pritemptas"...

      Štai kaip realiai atrodo VNO KTT 20:

      2008-08-05




      KTT 02:

      2007-05-19 iki artėjimo tūpti žiburių rekonstrukcijos (ICAO CAT I):


      2007-05-19




      2010-07-04 po artėjimo tūpti žiburių rekonstrukcijos (ICAO CAT II):

      Comment


        Lyg ir buvo mineta, kad aerosvit nuo kovo pabaigos vygdys skrydzius i Odesa, bet kolkas bikietu nusipirkt nerandu

        Comment


          Parašė Marux Rodyti pranešimą
          Lyg ir buvo mineta, kad aerosvit nuo kovo pabaigos vygdys skrydzius i Odesa, bet kolkas bikietu nusipirkt nerandu
          O jie jais paprekiavo ir nustojo, gal per mažai pirko ir nusprendė neskraidyt. Nors teoriškai dar visko gali būt.
          kaip?

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą
            O jie jais paprekiavo ir nustojo, gal per mažai pirko ir nusprendė neskraidyt. Nors teoriškai dar visko gali būt.
            nepastebejau, kada jie prekiavo

            Comment


              Berods buvo kalbų, kad VV vis dėl to neskraidys į Odesą. Nukirpo ir Ryga - Odesa skrydį

              Comment


                „Wizz Air“ konkurencijos išsigandęs „Ryanair“ savo bazę steigs ir Vilniuje
                Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                Comment


                  Nes nėra oficialiai patvirtinta. Aš tikiuosi to nebus. Nes FR planuoja konkuruoti tiesiogiai tomis pačiomis kryptimis. O tai reiškia, kad jei Wizz pralaimės kovą, Ryan gali grįžti į KUN ir viskas

                  Comment


                    Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                    Nes nėra oficialiai patvirtinta. Aš tikiuosi to nebus. Nes FR planuoja konkuruoti tiesiogiai tomis pačiomis kryptimis. O tai reiškia, kad jei Wizz pralaimės kovą, Ryan gali grįžti į KUN ir viskas
                    "Grįš"? Lyg ir niekur nesako kad išeis iš Kauno, angaras pastatytas, terminalas taip pat,
                    Būtų labai apmaudu jei pradėtų griaut dabar idealiai veikiančią sistemą verslo + vidutinių kaštų oro kompanijos sostinėj ir už 100 km ryanairinis oro uostas.
                    Vieną kitą Ryanair kryptis iš VNO būtų nieko visai, bet skraidinti tom pačiom ko gero visi puikiai prisimena kuom baigėsi vienas kainų karas VNO, kurį laiką laaabai gerai keleiviams, bet kai vienas užsilenkia...

                    na nebent man vienam čia atrodo kad tas 100 km tarp Vilnaius ir Kauno yra nulis Europos mąstais
                    Paskutinis taisė zanaz; 2011.02.21, 04:00.
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      Maršrutą Vilnius - Kaunas galėtų paleist ir užtektų

                      Comment


                        Jei Ryanair užfiksuos, kad VNO yield'as 1.5 karto didesnis nei KUN, varu jų iš čia nebeišvarysi.

                        Comment


                          Jei ryanair skraidys iš VNO ten pat kur ir wizz air, nenustebčiau, jei yield'as būtų 1.5 karto mažesnis nei KUN. Ypač turint omeny tai, kad wizz žymiai anksčiau pradėjo pardavinėti bilietus.

                          Comment


                            Be galo įdomu, asmeniškai man tai būtų super naujiena, nes nuvažiuoti iki Kauno kartais brangiau atsieina, nei pats skrydis, nors dėl to niekada ir nepykdavau labai .

                            Laukiam pirmadienio, šiaip jei tai tiesa, tai be galo daug įdomių dalykų bus. Kainos manau, kad negali VNO būti tokios, kaip KUN, nebent Ryanair visiškai jas dempinguotų, tam, kad Wizzairui sunku būtų.

                            Klausimas ar būtų bazė, ar tik šiaip oro uostas. Iš principo lėktuvų laisvų dabar yra, nes iš Gironos po konflikto su vietos valdžia 5-is lėktuvus Ryanair perkels kažkur kitur. Jeigu būtų vienas lėktuvas, greičiausiai taip - Wizzair kryptis, jei du krypčių jau tiek pat kiek Kaune būtų. Na įdomu, labai įdomu. O šiaip tai galėtų ir visus 5 lėktuvus perkelti į VNO, kam čia smulkintis...

                            Comment


                              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                              Būtų labai apmaudu jei pradėtų griaut dabar idealiai veikiančią sistemą verslo + vidutinių kaštų oro kompanijos sostinėj ir už 100 km ryanairinis oro uostas.
                              Žiūrint į paskutinio pusmečio VNO rezultatus, vadinti sistemą 'idealiai veikiančia' kažkaip neapsiverčia liežuvis...

                              Comment


                                Parašė John

                                Kodėl būtent 1,5 karto?
                                Nors šiaip, ko gero, visai tikėtina, kad bus didesnis. Į KUN, kaip suprantu, dažniausiai skrenda vietiniai (dažniausiai užsienyje gyvenantys/besimokantys lietuviai), kuomet VNO didesnę dalį sudarytų turistai (taigi, ne lietuviai) ar netgi šiek tiek ekonomijos ieškančių verslo keleivių. Tai tikriausiai reikštų didesnes pajamas iš in-flight paslaugų ir pardavimų.
                                Išties, įsivaizduoju, jog iš Tamperės, Stokholmo ar kito turtingo miesto (čia gali būti nuo Glasgow iki Bristol, nuo Cork iki Londono) turistui, tegul ir alkoturistui, yra nepalyginamai daugiau ką veikti Vilniuje nei Kaune. Jau vien apnakvindinimo pasirinkimas ir pan., tad įsivaizduoju jog jei Ryanair įdomus būtent toks turizmas, koks pilnai išsuktas Rygoje, Vilnius šiuo atveju puikus pasirinkimas. Juolab atsiveria rinka turistų, kurie jau buvę Rygoj, bet nebuvę Vilniuje ir juos pritraukti bus pakankamai lengva. Bet palaukime oficialaus patvirtinimo...

                                Comment


                                  http://www.transp.lt/

                                  15:30-16:00 Susisiekimo ministerijoje įvyks susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio ir aviakompanijos „Ryanair“ pardavimų ir rinkodaros vadovės Henrike Schmidt spaudos konferencija, kurioje bus paskelbta apie tolesnius „Ryanair“ veiklos Lietuvoje planus.
                                  Įdomu kiek Lietuvai kainuos "Ryanair" bazės perkėlimas iš KUN į VNO?
                                  KUNo aišku gaila. Kita vertus - kauniečiams turėtų būti aišku už ką nebalsuoti savivaldybių ir seimo rinkimuose
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    http://www.transp.lt/



                                    Įdomu kiek Lietuvai kainuos "Ryanair" bazės perkėlimas iš KUN į VNO?
                                    KUNo aišku gaila. Kita vertus - kauniečiams turėtų būti aišku už ką nebalsuoti savivaldybių ir seimo rinkimuose
                                    Kas tau sakė, kad perkels? Neskleisk čia kažkokių insinuacijų.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      http://www.transp.lt/

                                      Įdomu kiek Lietuvai kainuos "Ryanair" bazės perkėlimas iš KUN į VNO?
                                      KUNo aišku gaila. Kita vertus - kauniečiams turėtų būti aišku už ką nebalsuoti savivaldybių ir seimo rinkimuose
                                      Aš visgi palaukčiau pusdienį su išvadom - 15min straipsnis visiškai teisingas būti negali, nes visom tom pačiom kryptim kaip Wizz Air Ryanair skraidinti nenorės - Romos nebus tikrai (Čiampino slotai jiems per daug vertingi). Man labiau tikėtinos kelios kryptys nei bazė.
                                      Be to dar yra ir visiškos anties tikimybė - gi pagal dabartinį lėktuvų išnaudojimą vis dar yra galimybė paskelbt vieną dvi naujas kryptis iš Kauno.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Panasu, kad Vilnius nusimove kelnes jau galutinai
                                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Be to dar yra ir visiškos anties tikimybė - gi pagal dabartinį lėktuvų išnaudojimą vis dar yra galimybė paskelbt vieną dvi naujas kryptis iš Kauno.
                                          dėl vienos ar dviejų naujų krypčių iš Kauno niekas spaudos konferencijos susisiekimo ministerijoj su ministru nerengtų
                                          Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X