Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąkaip?
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąPrieš skelbdamas drąsias mintis pasitikslink, bent jau apie LG.
1. Bandymas užčiaupti.
2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.
Išsirink variantąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:
1. Bandymas užčiaupti.
2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.
Išsirink variantą考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Pastabos
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:
1. Bandymas užčiaupti.
2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.
Išsirink variantąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
įsipainiosiu į diskusiją:
iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB )
ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB ).
taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?Paskutinis taisė aesde; 2009.11.09, 22:25. Priežastis: pataisiau tuos simbolius, kuriuos matote šio pranešimo citatose. adminai užsiimkit problemaSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąįsipainiosiu į diskusiją:
iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB)
ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB).
taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąįsipainiosiu į diskusiją:
iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB)
ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB).
taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPer paskutinius kelis metus išvykimo mokestis buvo 50 Lt, dar prie Ivanausko buvo sumažintas iki 45 Lt. Prie Vaišvilos oro uosto mokesčiai dar nekito (bet žada dar truputį sumažinti).
Bet be keleivio išvykimo mokesčio yra ir kitų mokesčių. Kurie ir dar Vilniaus oro uostą santykinai brangų (oro uosto mokesčiai).Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) oro linijų bendrovėms pristatė naują kainodarą, kuri skatins naujus skrydžius iš Vilniaus. Šiemet TVOU jau kartą buvo sumažinusi oro linijų bendrovių mokamą keleivio mokestį, kuris buvo 40 Lt.
„Lyginant su kaimyniniais oro uostais, tai buvo aukšta kaina. Todėl dabar, kai oro linijų bendrovės skaičiuoja kiekvieną litą, tokia kaina tampa rimtu barjeru naujiems skrydžiams atsirasti“, – sakė TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila.
Įdiegus naująją TVOU kainodarą, naujiems reguliariesiems maršrutams keleivio mokestis bus 4 Lt
TVOU sumažino mokesčius oro bendrovėms ir už keleivius, skrendančius dabar esančiais maršrutais.
„airBaltic“ labai palaiko Vilniaus oro uosto sprendimą mažinti oro uosto mokesčius aviakompanijoms ir svarstys galimybę atnaujinti kai kurias prioritetines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Šis Vilniaus oro uosto ir Susisiekimo ministerijos sprendimas yra ilgai lauktas ir sveikintinas“, – rašoma oro linijų pranešime spaudai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą„airBaltic“ labai palaiko Vilniaus oro uosto sprendimą mažinti oro uosto mokesčius aviakompanijoms ir svarstys galimybę atnaujinti kai kurias prioritetines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Šis Vilniaus oro uosto ir Susisiekimo ministerijos sprendimas yra ilgai lauktas ir sveikintinas“, – rašoma oro linijų pranešime spaudai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPasvarstys, ir nuspręs, kad neverta - geriau skraidyti į Rygą. Nes jie ir taip turi nuolaidų iš VNO. Bet kokiu atveju, oro uosto mokestis nėra aviakompanijos pajamos ir išlaidos, ir yra tik papildomas veiksnys pritraukti keleivį.kaip?
Comment
-
Gali būt, jog tuoj viskas bus geriau:
http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/11/...krypciu_PAPILD
AMS, CDG, TXL, FCO, MUC žadami gana rimta intonacija iš airbaltic pusės.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Kuriu sąmokslo teoriją
AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKuriu sąmokslo teoriją
AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.kaip?
Comment
-
- Pačią pirmą darbo dieną metėte gana įžūlų iššūkį – tikinote, kad ilgainiui TVOU galės lygiuotis į Kopenhagos, Londono oro uostus. Dar nenusviro rankos?
- Nenusviro. Tuomet turėjau galvoje, kad oro uostas taptų europinio lygio. O tai sudaro daugelis elementų – aptarnavimo paslaugos, darbuotojai, personalo motyvacija.
Tai, ką radau atėjęs, buvo kitos epochos bendrovė
Itin reiktų pasidžiaugti AirBaltic atnaujinamais skrydžiais, kurie ir vėl sujungs Vilnių su pagrindiniais Europos miestais ir galėsime nebesivadinti juodąja Europos dėme.
Didelė pagarba naujajam vadovui! Nereiktų pamiršti ir to, kad šis vadovas buvo paskirtas liberalų sąjūdžio deleguoto ministro. Manau tai tik vienas iš permainingos vyriausybės darbo pavyzdžių. Aišku, ši vyriausybė yra labai nepopuliari, tačiau darbai, kuriuos ji įvykdė per vienerius metus yra tiesiog neįtikėtini, palyginus su visom socdemų vyriausybėm (prisiminkim aukštojo mokslo reformą, puikų ūkio ministrą, atvedusį į Lietuvą Barclays, LEO LT išardymą ir daugelį kitų dalykų).
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKuriu sąmokslo teoriją
AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.
Dabar, kai oro uosto kainodara tapo patraukli, o situacija Latvijoje tik blogėja (galima daryti prielaidą, kad skrendančių latvių mažėja), visiškai protingas žingsnis atnaujinti (o AirBaltic akimis, matyt, perkelti iš Rygos į Vilnių) dalį skrydžių .
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPrie tokių sumų oro uostui realiai sumokamo keleivio mokesčio dydis - 4, 45 ar 80 litų - yra labai esminis ir lemia ar bus dirbama į pliusą (kaip kad dabar sekasi Ryanairui) ar į minusą.Paskutinis taisė Sula; 2009.11.10, 16:50.
Comment
-
Parašė JohnNa jie tiesiog mąsto strategiškai. Šiandien aišku, kad joks Star1 ar Aurela nėra AirBaltic konkurentai. Bet kaip bus po 5-10 metų? AirBaltic irgi neatsirado iš niekur. Yra galimybė priimti tam tikrus strateginius sprendimus, ką jie tikriausiai ir daro, jei tikėtume Vyckos teorija (kuri, šiaip jau, skamba labai įtikinamai).
Kad kažkiek įtakoja sąmokslavimo galimybės jų sprendimus sutinku. Bet mano nuomone, jų sprendimus vis dar galima laikyti pelno maksimizavimu trumpu laikotarpiu.kaip?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKoks skirtumas, jei visa ta suma renkama (nesvarbu ar 4Lt ar 104Lt) perduodama oro uostui.kaip?
Comment
Comment