Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Nieks neskraidys cia, kol nesumazins mokesciu oro uosto... Vakaru europoj mokesciai oro uostu vos ne perpus mazesni Palyginimui
Vilnius:http://vno.lt/lt/apie_oro_uosta/Oro%...Rinkliavos.pdf
Bremenas:http://www.airport-bremen.de/fileadm...01-02-2007.pdf
Miestai panasus pagal dydi...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąTaigi Brėmenas kai Kaunas. Juos lygink.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Aš tai kampą suprantu paprastai: jei Ryanair skraido, tai oro uostai panašiais principais tvarkos. Nes anie, kaip žinia, labai jautrūs "šiltom" sąlygom
O kokį matematinį modelį ar taip kokį gudrų (man nesuprantamą daugmaž) dalyką sugalvojus, gal galima būtų pamatyt, kokie srautai esmoje ekonominėje situacijoje būtų esant nuliniam mokesčiam lėktuvui ir keleiviui?Paskutinis taisė praetor; 2009.10.22, 01:36.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąPaziurek kokia to "Kauno" populiacija, kokius keleiviu srautus daro ir kas i ta "Kauna" skraido... Tiksliau pasakius Vilniaus TOU net neturetu tureti teises lygintis su Bremeno TOU... bet ka as norejau pasakyti, kad belenkokia kompanija geriau ten skraidys, kur mokesciai pigesni ir siaip zmones pinigingesni, negu i dievo uzmirsta uzkampi, kur lupikaujama ir dar nesi garantuotas ar bus keliaujanciu...
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Pirmasis keleivis iš Vilniaus oro uosto prieš 55 metus vyko į Maskvą
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=24976363
Va toks straipsnelis yra siandien delfi.lt
Jei kas ziures video, ar gali pasakyti ka girdi toje vietoje, kai kalbama apie lakunu poilsio kambari?
Nes as girdziu lakunas-milijonierius??? Viktoras Kiseliovas考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąAš tai kampą suprantu paprastai: jei Ryanair skraido, tai oro uostai panašiais principais tvarkos. Nes anie, kaip žinia, labai jautrūs "šiltom" sąlygom
O kokį matematinį modelį ar taip kokį gudrų (man nesuprantamą daugmaž) dalyką sugalvojus, gal galima būtų pamatyt, kokie srautai esmoje ekonominėje situacijoje būtų esant nuliniam mokesčiam lėktuvui ir keleiviui?
Apie Ryanair, daugelyje oro uostu Ryanair turi atskirus savo terminalus, tiksliau tos pigios linijos. Bremeno atveju Ryanair irgi turi atskira terminala su kitom pigenom, ir jom mokesciai dar kiti jauciu, o likusios skraido jau i normalu greta esanti uz kokiu 50 metruPaskutinis taisė Recoiler; 2009.10.22, 22:25.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąbepigu spelioti, bet kaip Vilniui, jeigu taip atsitiktu esant siai situacijai tai kaip minimum 30% skridziu padidejimas mano nuomone turetu butikaip?
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąNa taip, tau geriau žinoti. Tikrai skraido dėl pasipūtimo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąPirmasis keleivis iš Vilniaus oro uosto prieš 55 metus vyko į Maskvą
Nes as girdziu lakunas-milijonierius??? Viktoras Kiseliovas
Beje, man kaip istorikui, labai įdomu sužinoti kas dabartinio TVOU vietoje buvo iki 1932m.? Nejaugi civilinis susisiekimas Vilnius-Varšuva 1920m.-1932m. vyko tik traukiniais ir arkliais?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSakyčiau, skraido verslo klase ne dėl pasipūtimo, bet dėl to, kad turi pinigų. Kam jiems sėdėt šalia kaimiečių, jei gali sėdėt šalia rafinuotų ir suktų verslininkų Kažkaip Linco išsireiškimas nelabai korektiškas (gal pavydas?).Paskutinis taisė tivoli; 2009.10.22, 23:05.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąManau, žodis milijonierius paminėtas kitame kontekste — tikriausiai lakūnas praleido daugiau nei milijoną valandų ore pilotuodamas keleivinius orlaivius.
Beje, man kaip istorikui, labai įdomu sužinoti kas dabartinio TVOU vietoje buvo iki 1932m.? Nejaugi civilinis susisiekimas Vilnius-Varšuva 1920m.-1932m. vyko tik traukiniais ir arkliais?
O šiaip būtų labai įdomu kada panagrinėti prieškarinius lėktuvų maršrutus. Tarkim iš Kauno tikrai galima buvo skristi į Rygą (kažkur neseniai skaičiau perspausdintą kažkokio užsieniečio prieškarinės kelionės aprašymą, ten daug įdomių dalykų buvo, kad atskrido į Klaipėdą, iš Klaipėdos į Kauną nuvažiavo naktiniu traukiniu, iš Kauno skrido į Rygą ir pan.)kaip?
Comment
-
Aš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTraukiniu tais laikais buvo daug greičiau negu dabar.
O šiaip būtų labai įdomu kada panagrinėti prieškarinius lėktuvų maršrutus. Tarkim iš Kauno tikrai galima buvo skristi į Rygą (kažkur neseniai skaičiau perspausdintą kažkokio užsieniečio prieškarinės kelionės aprašymą, ten daug įdomių dalykų buvo, kad atskrido į Klaipėdą, iš Klaipėdos į Kauną nuvažiavo naktiniu traukiniu, iš Kauno skrido į Rygą ir pan.)
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąAš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąAš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
(tiesa čia aš tą 2A vietą internetiniu checkinu gavau, o ne brangų bilietą pirkdamas)
Parašė Linas Rodyti pranešimąTuriu 1936 metų Lietuvos transporto tvarkaraščių knygelę, ten yra reisai iš Kauno į Berlyną per Karaliaučių ir į Maskvą per Velikije Luki. Dabar po ranka tos knygelės neturiu, bet atrodo buvo ir į Helsinki per Rygą. Krenta į akis, kad bilietai buvo be galo brangūs. Kiek žinau, 1938 pradėti vietiniai skrydžiai iš Kauno į Palangą.kaip?
Comment
Comment