Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ka ne?
    Nu tai taip, tigi sutinku ir sakau, kad patiko komentaras, kuris labai taiklus ir priverciantis nusisypsoti
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Ir tai nei kiek nedziugina...

      Comment


        Nieks neskraidys cia, kol nesumazins mokesciu oro uosto... Vakaru europoj mokesciai oro uostu vos ne perpus mazesni Palyginimui
        Vilnius:http://vno.lt/lt/apie_oro_uosta/Oro%...Rinkliavos.pdf
        Bremenas:http://www.airport-bremen.de/fileadm...01-02-2007.pdf

        Miestai panasus pagal dydi...
        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

        Comment


          Taigi Brėmenas kai Kaunas. Juos lygink.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Parašė praetor Rodyti pranešimą
            Taigi Brėmenas kai Kaunas. Juos lygink.
            Paziurek kokia to "Kauno" populiacija, kokius keleiviu srautus daro ir kas i ta "Kauna" skraido... Tiksliau pasakius Vilniaus TOU net neturetu tureti teises lygintis su Bremeno TOU... bet ka as norejau pasakyti, kad belenkokia kompanija geriau ten skraidys, kur mokesciai pigesni ir siaip zmones pinigingesni, negu i dievo uzmirsta uzkampi, kur lupikaujama ir dar nesi garantuotas ar bus keliaujanciu...
            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

            Comment


              Aš tai kampą suprantu paprastai: jei Ryanair skraido, tai oro uostai panašiais principais tvarkos. Nes anie, kaip žinia, labai jautrūs "šiltom" sąlygom
              O kokį matematinį modelį ar taip kokį gudrų (man nesuprantamą daugmaž) dalyką sugalvojus, gal galima būtų pamatyt, kokie srautai esmoje ekonominėje situacijoje būtų esant nuliniam mokesčiam lėktuvui ir keleiviui?
              Paskutinis taisė praetor; 2009.10.22, 01:36.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                Paziurek kokia to "Kauno" populiacija, kokius keleiviu srautus daro ir kas i ta "Kauna" skraido... Tiksliau pasakius Vilniaus TOU net neturetu tureti teises lygintis su Bremeno TOU... bet ka as norejau pasakyti, kad belenkokia kompanija geriau ten skraidys, kur mokesciai pigesni ir siaip zmones pinigingesni, negu i dievo uzmirsta uzkampi, kur lupikaujama ir dar nesi garantuotas ar bus keliaujanciu...
                Kažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Kažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.
                  Rašant "Kaunas" turėta omeny Brėmenas
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Pirmasis keleivis iš Vilniaus oro uosto prieš 55 metus vyko į Maskvą

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=24976363

                    Va toks straipsnelis yra siandien delfi.lt
                    Jei kas ziures video, ar gali pasakyti ka girdi toje vietoje, kai kalbama apie lakunu poilsio kambari?
                    Nes as girdziu lakunas-milijonierius??? Viktoras Kiseliovas
                    考纳斯, 立陶宛

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Aš tai kampą suprantu paprastai: jei Ryanair skraido, tai oro uostai panašiais principais tvarkos. Nes anie, kaip žinia, labai jautrūs "šiltom" sąlygom
                      O kokį matematinį modelį ar taip kokį gudrų (man nesuprantamą daugmaž) dalyką sugalvojus, gal galima būtų pamatyt, kokie srautai esmoje ekonominėje situacijoje būtų esant nuliniam mokesčiam lėktuvui ir keleiviui?
                      bepigu spelioti, bet kaip Vilniui, jeigu taip atsitiktu esant siai situacijai tai kaip minimum 30% skridziu padidejimas mano nuomone turetu buti

                      Apie Ryanair, daugelyje oro uostu Ryanair turi atskirus savo terminalus, tiksliau tos pigios linijos. Bremeno atveju Ryanair irgi turi atskira terminala su kitom pigenom, ir jom mokesciai dar kiti jauciu, o likusios skraido jau i normalu greta esanti uz kokiu 50 metru
                      Paskutinis taisė Recoiler; 2009.10.22, 22:25.
                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                      Comment


                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        bepigu spelioti, bet kaip Vilniui, jeigu taip atsitiktu esant siai situacijai tai kaip minimum 30% skridziu padidejimas mano nuomone turetu buti
                        ~10% procentų atpigus skraidymo savikainai, skraidančių padaugėtų 30%? Kažkaip abejoju.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                          Kažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.
                          Na taip, tau geriau žinoti. Tikrai skraido dėl pasipūtimo.
                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                          Dordrechtas/Haarlemas
                          Nesebaras/Plovdivas
                          Kiolnas

                          Comment


                            Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                            Na taip, tau geriau žinoti. Tikrai skraido dėl pasipūtimo.
                            Sakyčiau, skraido verslo klase ne dėl pasipūtimo, bet dėl to, kad turi pinigų. Kam jiems sėdėt šalia kaimiečių, jei gali sėdėt šalia rafinuotų ir suktų verslininkų Kažkaip Linco išsireiškimas nelabai korektiškas (gal pavydas?).
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                              Pirmasis keleivis iš Vilniaus oro uosto prieš 55 metus vyko į Maskvą
                              Nes as girdziu lakunas-milijonierius??? Viktoras Kiseliovas
                              Manau, žodis milijonierius paminėtas kitame kontekste — tikriausiai lakūnas praleido daugiau nei milijoną valandų ore pilotuodamas keleivinius orlaivius.
                              Beje, man kaip istorikui, labai įdomu sužinoti kas dabartinio TVOU vietoje buvo iki 1932m.? Nejaugi civilinis susisiekimas Vilnius-Varšuva 1920m.-1932m. vyko tik traukiniais ir arkliais?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Sakyčiau, skraido verslo klase ne dėl pasipūtimo, bet dėl to, kad turi pinigų. Kam jiems sėdėt šalia kaimiečių, jei gali sėdėt šalia rafinuotų ir suktų verslininkų Kažkaip Linco išsireiškimas nelabai korektiškas (gal pavydas?).
                                Tokia klasė egzistuoja dėl komforto pasiūlos, o ne tam kad žmonės rodytų, kiek pinigų turiu. Pagal tokią logiką, kas važinėja MB S klase ar Lexus irgi puikuojasi savo turtais prieš tą, kuris važinėja VW Passat (nors galbūt "racijos" tame yra). Na nežinau kitų motyvų, bet aš turėjau pvz pasirinkti galimybę už papildomus $ (tai nebuvo super didelis skirtumas) upgreidintis savo klasę iš ekonominės į verslo skrendant iš JFK į Šopeną, ir buvo gaila, jog to nepadariau - nes neteko pamiegoti bent tas 9h. per tas 23-25 valandas praleistas ororuostuose ir lėktuvuose. Na o kas sugeba pasigirti, jog skraido pirma ar verslo klase - tas tuščias žmogus yra, tikriausiai.
                                Paskutinis taisė tivoli; 2009.10.22, 23:05.
                                Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                Dordrechtas/Haarlemas
                                Nesebaras/Plovdivas
                                Kiolnas

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Manau, žodis milijonierius paminėtas kitame kontekste — tikriausiai lakūnas praleido daugiau nei milijoną valandų ore pilotuodamas keleivinius orlaivius.
                                  Beje, man kaip istorikui, labai įdomu sužinoti kas dabartinio TVOU vietoje buvo iki 1932m.? Nejaugi civilinis susisiekimas Vilnius-Varšuva 1920m.-1932m. vyko tik traukiniais ir arkliais?
                                  Traukiniu tais laikais buvo daug greičiau negu dabar.
                                  O šiaip būtų labai įdomu kada panagrinėti prieškarinius lėktuvų maršrutus. Tarkim iš Kauno tikrai galima buvo skristi į Rygą (kažkur neseniai skaičiau perspausdintą kažkokio užsieniečio prieškarinės kelionės aprašymą, ten daug įdomių dalykų buvo, kad atskrido į Klaipėdą, iš Klaipėdos į Kauną nuvažiavo naktiniu traukiniu, iš Kauno skrido į Rygą ir pan.)
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Aš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Traukiniu tais laikais buvo daug greičiau negu dabar.
                                      O šiaip būtų labai įdomu kada panagrinėti prieškarinius lėktuvų maršrutus. Tarkim iš Kauno tikrai galima buvo skristi į Rygą (kažkur neseniai skaičiau perspausdintą kažkokio užsieniečio prieškarinės kelionės aprašymą, ten daug įdomių dalykų buvo, kad atskrido į Klaipėdą, iš Klaipėdos į Kauną nuvažiavo naktiniu traukiniu, iš Kauno skrido į Rygą ir pan.)
                                      Turiu 1936 metų Lietuvos transporto tvarkaraščių knygelę, ten yra reisai iš Kauno į Berlyną per Karaliaučių ir į Maskvą per Velikije Luki. Dabar po ranka tos knygelės neturiu, bet atrodo buvo ir į Helsinki per Rygą. Krenta į akis, kad bilietai buvo be galo brangūs. Kiek žinau, 1938 pradėti vietiniai skrydžiai iš Kauno į Palangą.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Aš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
                                        Na toks tipas pats "mūžikas" yra, bet ne verslo klasė kalta juk. Vieniems žmonėms galbūt to reikia dėl vienų ar kitų priežasčių; gal žmonės sau gali tai leisti (už savo pinigus) ir mėgsta komfortą bei ramybę.O su pastariesiais kaip supratau kurie mėgsta komfortą už mokesčių mokėtojų pinigus, vardan savo markės parodymo, o ne dėl būtinybės - net neturėčiau nieko pasakyti tokiems, tik kaip nutekinti gražiai tokią info į žiniasklaidą/purvasklaidą...
                                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                        Dordrechtas/Haarlemas
                                        Nesebaras/Plovdivas
                                        Kiolnas

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Aš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
                                          Ale ir Europoj patogu:

                                          (tiesa čia aš tą 2A vietą internetiniu checkinu gavau, o ne brangų bilietą pirkdamas)

                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Turiu 1936 metų Lietuvos transporto tvarkaraščių knygelę, ten yra reisai iš Kauno į Berlyną per Karaliaučių ir į Maskvą per Velikije Luki. Dabar po ranka tos knygelės neturiu, bet atrodo buvo ir į Helsinki per Rygą. Krenta į akis, kad bilietai buvo be galo brangūs. Kiek žinau, 1938 pradėti vietiniai skrydžiai iš Kauno į Palangą.
                                          Dėkui. Ir tikslesni tvarkarščiai ir maršrutai labai įdomu būtų.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X