Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Niekada nesakyk niekada. Aviacijoje saugumas - privalomas.
    Aviacijos saugumas Lietuvoje ima is aviakompaniju 10% tupimo mokescio. Ne taip ir mazai, bet ju darbas butinas.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Keletas nuotraukų, 2009-08-23 Sekmadienis, laikas 05:50.
      Star1 airlines Vilniaus oro uoste po skrydžio iš Dublino, po dviejų valandų skrydis į Žironą/Gironą (Barselona)


      Airbaltic Boieng 737-500


      Šiam kartui tiek.
      Paskutinis taisė kaskas; 2009.08.25, 14:30.
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Vilniaus oro uoste lėktuvėlis trukdė nusileisti „Boeing’ui”

        Antradienį vidurdienį Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) kilimo tūpimo take (KTT) įvyko nedidelis incidentas - iš Rusijos atskridusiam lėktuvui, važiuojant taku, nuleido padangas ir jis liko stovėti ant KTT, kai tuo metu ketino leistis iš Antalijos grįžtantis orlaivis „Boeing 757-200“. Žmonės per incidentą nenukentėjo, praneša TVOU.
        13.06 val. TVOU nusileido iš Rusijos skridęs nedidelis austrų privatus dvimotoris lėktuvas „DA 42“, kuris į Vilnių užsuko pasipildyti degalų. Leidimosi metu pasimatė dūmai, lėktuvui nuleido padangas ir jis liko stovėti ant KTT.
        Tuo metu į TVOU ketino leistis iš Antalijos grįžtantis „flyLAL Charters“ orlaivis „Boeing 757-200“ su 223 keleiviais. Tačiau orlaivio pilotas, įvertinęs situaciją, ore laukė, kol bus atlaisvintas tūpimo takas.
        Gedimą patyrusio lėktuvo įgula operatyviai patraukė jį nuo KTT ir 13.16 val. „Boeing“ orlaiviui buvo leista tūpti TVOU.
        Žmonės per incidentą nenukentėjo.


        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=23732951
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          06-22 skridau iš Oslo Vilniun, leidosi realiai apie 22:30. Oro uostas buvo potuštis, prie rankovių stovėjo trys lėktuvai (Airbaltic 737, Flylal 757 ir dar kažkoks). Trys rankovės laisvos.
          Mūsų Norwegian 737 atariedėjo iki vidurio lauko ir sustojo, atvažiavo autobusas.
          Plius, kai jami čemodaną ir eini "per muitinę" tai gal dešimt galvų spokso įtariamu žvilgsniu (aviacijos saugumas, muitinė).
          Kažkokia bezdelnikų šutvė tas TVOU, užuot organizavę normalią veiklą ieško teroristų.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Toks jų darbas, bet gal ir iš tiesų per daug kartais tų darbuotojų būna oro uoste.. Dar atleidineti ir atleidinėti, jog iš nuostolių didelių išsikeberotų VNO.. O tas lėktuvas kur nesimatė koks, nebuvo kartais Star1?
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              Trys rankovės laisvos.
              Mūsų Norwegian 737 atariedėjo iki vidurio lauko ir sustojo, atvažiavo autobusas.
              Plius, kai jami čemodaną ir eini "per muitinę" tai gal dešimt galvų spokso įtariamu žvilgsniu (aviacijos saugumas, muitinė).
              Kažkokia bezdelnikų šutvė tas TVOU, užuot organizavę normalią veiklą ieško teroristų.
              Pala pala, apie aviaciją nusimanau nelabai, bet... Juk Norvegija yra Šengeno zonos narė (nors nepriklauso ES, kaip ir Islandija ir Šveicarija), o tokių šalių keleiviai privalo būti laipinami pro skirtingus terminalus. Tai nafik tada ta muitinė ir tiek daug saugumo?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Pala pala, apie aviaciją nusimanau nelabai, bet... Juk Norvegija yra Šengeno zonos narė (nors nepriklauso ES, kaip ir Islandija ir Šveicarija), o tokių šalių keleiviai privalo būti laipinami pro skirtingus terminalus. Tai nafik tada ta muitinė ir tiek daug saugumo?
                Tai taip išeina, kad Norvegija yra ne Šengeno zonos šalis.. Nebend Šengeno, o einama per muitinę atvykus, tik nereikia rodyti pasų, o pasirenka pasirinktinai, bet kurį nepatikusį patikrinti.?
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Norvegija yra Šengeno zonoje, bet ne ES (ir nepriklauso ES muitų sąjungai kaip koks Monakas). Pasų rodyti nereikia, bet muitinės kontrolė priklauso.

                  O rankovės nenaudoja, nes Norwegian patys greičiausiai nenori. Su autobusu galima laipinti ir per priekines, ir per galines lėktuvo duris - greičiau susisuka. Visgi tai pigių skrydžių kompanija. (Kad Osle rankoves naudoja nelabai ką keičia - Tenerifėj net Ryanair per rankoves laipina).
                  kaip?

                  Comment


                    Vilnius-Talinas

                    Nuo rugsėjo 1 d. Estonian Air didins skrydžių skaičių tarp Talino ir Vilniaus (prisidės 3 vakariniai skrydžiai per savaitę, viso bus 8). Tuo tarpu AirBaltic nuo rugsėjo 21 d. mažins (vietoje dabartinių 11 savaitinių skrydžių liks 6 vakarais).
                    Paskutinis taisė alm; 2009.08.28, 11:05.
                    kaip?

                    Comment


                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                      Tai taip išeina, kad Norvegija yra ne Šengeno zonos šalis.. Nebend Šengeno, o einama per muitinę atvykus, tik nereikia rodyti pasų, o pasirenka pasirinktinai, bet kurį nepatikusį patikrinti.?
                      Teisinė sitacija yra tokia, kad Norvegija, Islandija, Lichtenšteinas yra sudarę EEE suitarimą, kuris leidžia tam tikrose srityse veikti bendrai su ES (gauti iš to naudos ir vykdyti iš to išplaukiančias pareigas kaip antai mokėti įmokas į ES biudžetą). Viena iš šių sričių ir yra laisvas asmenų judėjimas Šengeno teisyno rėmuose.
                      Viskas ok, pasų kontrolė nereguliari, t.y. įmanoma retais atvejais.
                      Muitinės procedūros taip pat nereguliarios, tačiau jos išlieka. Taip yra visose ES šalyse. Pvz. mane anais metais labai smagiai tikrino suomių Tulli išvažiavus iš kelto. Šiuo atveju tik mano pastebėtas pernelyg didelis muitininkų susitelkimas ir žmonių "gasdinimas". Gal jie turi kitų priežasčių, nzn.

                      Beje, tyčia paklausiau Norwegian stiardo, kame kampas. Atsakė: "it's for the airport to decide". Kiek pastebėjau, 733 atveju su dviem trapais nežaidžia (juk 150 tai ne 190 keleivių). Buvo tik vienas.

                      O lėktuvas trečiasis stovėjęs prie rankovės buvo būtent Star one.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                        Star1 po truputį pradeda pardavinėti skrydžius žiemos sezonui. Kol kas su klaidomis - skrydžių paieškoje negalima pasirinkti 2010 metų, sekančių metų skrydžius kol kas galima pasiekti tik per nuorodą "Kitas skrydis" paieškos rezultatuose.

                        Taigi iki Naujų metų į Londoną bus skraidoma kaip ir dabar 4 kartus per savaitę, po Naujų metų skrydžių daugės - skraidys 6 kartus per savaitę (neskris šeštadieniais). Daugeliu dienų šiuo metu bilietai pigesni nei pas Ryanair.

                        Į Dubliną kol kas numatyti tik keli skrydžiai kalėdiniu laikotarpiu. Vėlgi, kadangi bilietai sunkiai pasiekiami, kainos kol kas nėra baisios.

                        Kitų krypčių kol kas parduodamų nėra. Bet yra visokių gandų, kad gal dar bus ir kitų krypčių, ir daugiau skrydžių į Dubliną.

                        Šiaip keista, kad didanamas skrydžių į Londoną skaičius. Vasarį, kovą turėtų būti sunku rasti keleivių į Lononą užpildyti 18 Ryanair, 7 AerLingus ir dar 6 Star1 savaitinius reisus.
                        Skrydžių paieškoje vis dar ta pati klaida, nerodo 2010-ųjų metų datų, tik einant per "kitas skrydis", o jau praėjo nemažai laiko, po žiemos tvarkaraščio paskelbimo. Jei Star1 nesusitvarkys kuo greičiau, manau gali nemažai keleivių prarasti, nes nevisi ieško su ta nuoroda "kitas skrydis"...
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                          Skrydžių paieškoje vis dar ta pati klaida, nerodo 2010-ųjų metų datų, tik einant per "kitas skrydis", o jau praėjo nemažai laiko, po žiemos tvarkaraščio paskelbimo. Jei Star1 nesusitvarkys kuo greičiau, manau gali nemažai keleivių prarasti, nes nevisi ieško su ta nuoroda "kitas skrydis"...
                          Susidariau įspūdį, kad Star1 didžiausios problemos yra bilietų pardavimas.
                          Beje, žurnalo "Veidas" 2009m. rugpjūčio 17d. nr.33; p.9, rubrika 'Eligijaus Masiulio kalendorius', kelios įdomesnės vietos:

                          Kad skrydžių į Lietuvą nėra, nes nėra keleivių, pareiškiau prieš 12d.
                          Perpus sumažėjusius skrydžius į Lietuvą atnaujinti pažadėjau prieš 175d.
                          Apie tai, kad susisiekimo įmonės jau po rinkimų parėmė mano vadovaujamą Liberalų sąjūdį, spauda paskelbė prieš 213d.
                          Susisiekimo ministras esu jau 256d.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                            Skrydžių paieškoje vis dar ta pati klaida, nerodo 2010-ųjų metų datų, tik einant per "kitas skrydis", o jau praėjo nemažai laiko, po žiemos tvarkaraščio paskelbimo. Jei Star1 nesusitvarkys kuo greičiau, manau gali nemažai keleivių prarasti, nes nevisi ieško su ta nuoroda "kitas skrydis"...
                            Kad jau seniai susitvarkė - atrodo sekančią darbo dieną po to kai pradėjo pardavinėt. Atidžiau žiūrėk (patogumo prasme ten tikrai nėra tobulai padaryta).
                            kaip?

                            Comment


                              Šiek tiek patirčių:
                              šiandien iš Vilniaus 10:05 Airbaltic 737-500 mano kukliu vertinimu apie 90prc. užpildymas.
                              šiandien iš Rygos Amsterdaman 300 apie 85prc pildytas.
                              Gražiai visai.
                              Beje, iš Vilniaus per rankovę išskrido, Rygoj dėl rankovių stygiaus - stojo laukuose.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                Turbut pataikysiu isita tema...
                                Vargseli dash-8, kuris ilga laika stovejo kaip vaiduoklis, ruosiamasi supjaustyt.
                                Jau ir dabar jame nieko nelike, tik korpusas. Vatuoj nuims paskutines prabangias dalis - vaziuokle...

                                Comment


                                  Parašė Bimbals Rodyti pranešimą
                                  Turbut pataikysiu isita tema...
                                  Vargseli dash-8, kuris ilga laika stovejo kaip vaiduoklis, ruosiamasi supjaustyt.
                                  Jau ir dabar jame nieko nelike, tik korpusas. Vatuoj nuims paskutines prabangias dalis - vaziuokle...
                                  Atvaizdas
                                  Džiugu, kad jį pagaliau nuo akių patraukė.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė John
                                    Frankfurtas, Kopenhaga, Helsinkis? Kodel Masiulis nepaminejo siu tasku? Juk tai labai svarbios jungtys tiek turizmui, tiek siaip kelionems i/is tolimus krastus.
                                    Dėl to ir taip yra kas į juos skraido (ir be valstybės paramos).
                                    Paskutinis taisė alm; 2009.09.26, 14:00. Priežastis: pamažinau citatą, kad aiškiau būtų
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Ka??
                                      Nugi į Kopenhagą dabar skraido AirBaltic, į Frankfurtą Lufhansa, į Helsinkį Finnair ir t.t. Šių reisų "gelbėti" nereikia.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Ne apie gelbejima kalbu, o apie strategija ir jungiamuosius skrydzius. Valstybe turetu buti suinteresuota, kad butu kuo daugiau skrydziu i potencialias turizmo ir verslo rinkas (JAV, P.Amerika, Kinija, Japonija, Pietryciu Azija ir t.t.). Nors ka cia... ko gero, jau ne uz ilgo tomis kryptymis skraidysime pro Ryga... o turitai pas mus irgi skris pro ten pat... jeigu isvis skris.
                                        Tai kad dabar dažnai į tavo išvardintus užjūrius iš Vilniaus jungiamaisiais skrydžiais nuskristi yra pigiau nei iš Rygos (dėl didesnės konkurencijos, nes daugiau aviakompanijų į Vilnių skraido). Problema tik tiesioginių reisų į Europos miestus ir pigių skrydžių trūkume.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          "Lithuania Express" žada naujų reguliariųjų skrydžių iš Vilniaus

                                          Islandų kapitalo bendrovė "Lithuania Express", kurios steigėjai - Islandijos įmonės "Iceland Express" įkūrėjai, ketina šiemet žengti į Lietuvos aviacijos rinką.

                                          Pigių reguliariųjų skrydžių strategiją deklaruojanti bendrovė iš Vilniaus žada skraidyti mažiausiai šešiomis kryptimis, antradienį rašo "Verslo žinios".

                                          Anot vieno iš "Lithuania Express" steigėjų Thorsteinno Gudnasono, bendrovė išsiskirs konkurencingomis kainomis, keleiviams skraidinti nuomojamais naujos kartos "Boeing 737-700" orlaiviais.

                                          "Mūsų pranašumas bus ir plati skrydžių geografija - planuojame startuoti 6-8 reguliariųjų skrydžių kryptimis, tokiomis kaip Amsterdamas ar Berlynas, siūlysime bent 20 tiesioginių skrydžių per savaitę", - teigė T.Gudnasonas.

                                          Jis tiksliai nekalbėjo apie investicijų dydį, tačiau nurodė, jog daugiausia išlaidų pareikalaus orlaiviai. Jau pradėti bendrovės steigimo darbai - "Lithuania Express" turėtų būti užregistruota per artimiausias savaites.

                                          Skrydžius iš Vilniaus numatoma pradėti gruodžio pabaigoje. Verslininkai žada, jog įkūrus bendrovę bus įsteigta daugiau kaip 40 naujų darbo vietų, dar 20 bus sukurta pavasarį. Įmonės pagrindinė bazė bus Vilniaus oro uoste. Pirmaisiais metais "Lithuania Express" ketina pasiekti didesnę nei 150 mln. litų apyvartą.

                                          Pasak T.Gudnasono, dėl bendrovės perspektyvų ir galimos paramos deramės su valdžios atstovais, savo viziją investuotojai pristatė ir susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui, kitiems atsakingiems pareigūnams.

                                          "Klaipėda"
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X