Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Apsileidę... Vis tiek klaidų radau.

    http://www.vno.lt/lt/gidas/susisiekimas/

    Ar pastebite ir jūs?
    radau klaida..... turejai omenyje sita sakini ? -Vertinate komfortą ar esate įpratę gyventi europietiškai – jūsų paslaugoms taksi automobiliai
    KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

    Comment


      John, jusu samone suzalojo statybininkai arba vaikai(oro uostu vystymo studijos autoriai).
      Sitam takui nieko netruksta, o jei reiketu aptarnauti 800 lektuvu (atskridimas-isskridimas) per diena (18val),reiketu irangti pora greituminiu vairavimo taku.

      p.s dabar Vilniuj kazkur apie 50 movements per day

      Comment


        Situaciją labai gerai iliustruoja pati fotografija: nei vieno besileidžiančio, kylančio lėktuvo. Kai kituose uostuose eilutė laukia prie tako.

        Comment


          Parašė AnD Rodyti pranešimą
          Situaciją labai gerai iliustruoja pati fotografija: nei vieno besileidžiančio, kylančio lėktuvo. Kai kituose uostuose eilutė laukia prie tako.
          Žmogau, ar daug žinai apie aviaciją? Nuotrauka daryta iš besileidžiančio lėktuvo. Ar verta dar tęsti komentarą?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Žmogau, nuotrauka daryta iš oro baliono..

            Comment


              Parašė AnD Rodyti pranešimą
              Žmogau, nuotrauka daryta iš oro baliono..
              Tai ką? Už kadro galėjo likti kylantis ar besileidžiantis lėktuvas.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Tai ką? Už kadro galėjo likti kylantis ar besileidžiantis lėktuvas.
                Kur nors virš Nemenčinės tikrai galėjo būti. Bet aš kalbu apie tai, kas vaizduojama nuotraukoje, o ne už jos.

                Comment


                  Parašė AnD Rodyti pranešimą
                  Kur nors virš Nemenčinės tikrai galėjo būti. Bet aš kalbu apie tai, kas vaizduojama nuotraukoje, o ne už jos.
                  Ramiai. Lėktuvų nebuvo nei vieno nuo skrydžio pražios iki skrydžio pabaigos - o tai truko apie valandą tarp 20:06 ir 21:07. Girdėjosi visi oro baliono piloto ir VNO bokšto pokalbiai. Visiškas štilis. Su VNO bokštu buvo galima flirtuoti, o kai kirtome kilimo/tūpimo tako tiesiąją paprašėme kad įjungtu tako šviesas - įjungė paskiau dar pasiuntėmė linkėjimus AR JŪS ĮSIVAIZDUOJATE TOKĮ ATSIPALAIDAVIMĄ ORO UOSTE KURIS LABAI UŽIMTAS?

                  jei labai tiksliai apie 21 val vienas fokkeris praskrido

                  Paskutinis taisė xxl; 2009.07.17, 08:57.
                  Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                  Comment


                    Aga, labai faina buvo, paprašėm uždegti šviesas ir uždegė, grožėjomės, kol kirtom tūptynę Tiesa, kol šviesu, ne taip įspūdingai atrodė, kaip būtų bent jau prietemoj.

                    O šiaip tai VNO yra kvalifikuoti specialistai. Nepalyginsi su Kaunu, kur nori uždrausti skristi balionui vien todėl, kad lėktuvas bus už 30 min

                    VNO įpratę minučių tikslumu derint reikalus, o mes skrisdami balionais įpratę, kad gaunam komandą laikytis minimalaus aukščio ir lėktuvas pravaro virš galvų, arba kilti į 1.5 km, ir lėktuvas praeina po mumis.

                    Vien ko vertas liepos 5d berods skrydis, kai kirtom taką pietinėje jo dalyje - maždaug 1 km aukštyje, o tuo metu pakilo Jurgis Kairys ir darė piruetus visai šalia - maždaug virs Nemėžio.

                    Tai tiek, reziumė - alles normalles

                    P.S. Pora foto iš oro:
                    http://picasaweb.google.com/ramasn/2...krydisBalionu#

                    Parašė xxl Rodyti pranešimą
                    Ramiai. Lėktuvų nebuvo nei vieno nuo skrydžio pražios iki skrydžio pabaigos - o tai truko apie valandą tarp 20:06 ir 21:07. Girdėjosi visi oro baliono piloto ir VNO bokšto pokalbiai. Visiškas štilis. Su VNO bokštu buvo galima flirtuoti, o kai kirtome kilimo/tūpimo tako tiesiąją paprašėme kad įjungtu tako šviesas - įjungė paskiau dar pasiuntėmė linkėjimus AR JŪS ĮSIVAIZDUOJATE TOKĮ ATSIPALAIDAVIMĄ ORO UOSTE KURIS LABAI UŽIMTAS?

                    jei labai tiksliai apie 21 val vienas fokkeris praskrido

                    Atvaizdas
                    Paskutinis taisė RamasN; 2009.07.17, 10:32. Priežastis: Info papildymas

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      Aga, labai faina buvo, paprašėm uždegti šviesas ir uždegė, grožėjomės, kol kirtom tūptynę Tiesa, kol šviesu, ne taip įspūdingai atrodė, kaip būtų bent jau prietemoj.

                      O šiaip tai VNO yra kvalifikuoti specialistai. Nepalyginsi su Kaunu, kur nori uždrausti skristi balionui vien todėl, kad lėktuvas bus už 30 min

                      VNO įpratę minučių tikslumu derint reikalus, o mes skrisdami balionais įpratę, kad gaunam komandą laikytis minimalaus aukščio ir lėktuvas pravaro virš galvų, arba kilti į 1.5 km, ir lėktuvas praeina po mumis.

                      Vien ko vertas liepos 5d berods skrydis, kai kirtom taką pietinėje jo dalyje - maždaug 1 km aukštyje, o tuo metu pakilo Jurgis Kairys ir darė piruetus visai šalia - maždaug virs Nemėžio.

                      Tai tiek, reziumė - alles normalles

                      P.S. Pora foto iš oro:
                      http://picasaweb.google.com/ramasn/2...krydisBalionu#
                      Aš nesu kaunietis, bet kodėl čia tau užkliuvo Kaunas, atseit ten dirba ne kvalifikuoti specialistai? Kodėl keli tarpusavio supriešinimą, kam to reikia? Beje, tikslumas minutėmis nėra aukštas, geriau pasidomėk, kaip dirba užsienio tarp. orouostai. Taikos.

                      Comment


                        Nieko neesu prieš Kauną. Tiesiog Kauno oro uoste nėra turbūt tiek įpratę prie intensyvaus eismo, todėl ir jaučiasi ryškiai per didelė atsarga. Ar tai kvalifikacija, ar patirtis - čia jau žodžių žaismas Intensyvėjant skrydžiams iš Kauno, tas irgi pasitaisys. O pateikiau realų pavyzdį, nematau jokios priežasties piktintis.

                        Parašė Andrr Rodyti pranešimą
                        Aš nesu kaunietis, bet kodėl čia tau užkliuvo Kaunas, atseit ten dirba ne kvalifikuoti specialistai? Kodėl keli tarpusavio supriešinimą, kam to reikia? Beje, tikslumas minutėmis nėra aukštas, geriau pasidomėk, kaip dirba užsienio tarp. orouostai. Taikos.

                        Comment


                          Ramai,
                          Skaityk Lietuvos AIPa ir skraidysi be problemu.

                          Comment


                            Prasideda...
                            Ryga laukia lėktuvų iš Japonijos
                            delfi.lt

                            Comment


                              Kas prasideda?

                              Comment


                                Tarp naujienų apie Kauno oro uostą užsiminta ir apie investicijas į VNO, rašoma alfa.lt, jog bus patobulinta žiburių sistema į antros kategorijos. Gerai, rūkų problema spręsis.
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Star1 žiemos tvarkaraštis

                                  Star1 po truputį pradeda pardavinėti skrydžius žiemos sezonui. Kol kas su klaidomis - skrydžių paieškoje negalima pasirinkti 2010 metų, sekančių metų skrydžius kol kas galima pasiekti tik per nuorodą "Kitas skrydis" paieškos rezultatuose.

                                  Taigi iki Naujų metų į Londoną bus skraidoma kaip ir dabar 4 kartus per savaitę, po Naujų metų skrydžių daugės - skraidys 6 kartus per savaitę (neskris šeštadieniais). Daugeliu dienų šiuo metu bilietai pigesni nei pas Ryanair.

                                  Į Dubliną kol kas numatyti tik keli skrydžiai kalėdiniu laikotarpiu. Vėlgi, kadangi bilietai sunkiai pasiekiami, kainos kol kas nėra baisios.

                                  Kitų krypčių kol kas parduodamų nėra. Bet yra visokių gandų, kad gal dar bus ir kitų krypčių, ir daugiau skrydžių į Dubliną.

                                  Šiaip keista, kad didanamas skrydžių į Londoną skaičius. Vasarį, kovą turėtų būti sunku rasti keleivių į Lononą užpildyti 18 Ryanair, 7 AerLingus ir dar 6 Star1 savaitinius reisus.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Skrydžiai į Milaną

                                    Nuo lapkričio 24 d. Star1 antradieniais ir šeštadieniais skraidys į Milano Malpensos oro uostą. Kainos nuo 263 Lt pirmyn-atgal.

                                    Taip pat buvo sumažinta mažiausia kaina į Londoną. Dabar nuo 298 Lt į abu galus.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Nieko neesu prieš Kauną. Tiesiog Kauno oro uoste nėra turbūt tiek įpratę prie intensyvaus eismo, todėl ir jaučiasi ryškiai per didelė atsarga. Ar tai kvalifikacija, ar patirtis - čia jau žodžių žaismas Intensyvėjant skrydžiams iš Kauno, tas irgi pasitaisys. O pateikiau realų pavyzdį, nematau jokios priežasties piktintis.
                                      tai kai mažai skrydžių tai iš kur bus pilnai pasiruošę, dėl to taip ir saugo lėktuvus ir jus pačius oreivius. Tik džiaugtis reiktų. Nes oro balionas tai ne lėktuvas kur norėjai ten pakilai kur nori į tą pusę ir skrendi. Nemanau kad išvis kas duotu jum skraidyti prie lėktuvų kelių kurnos užsienyje. Nieks gi nežino kas tam oro balione gal koks teroristas ar koks mirtininkas.

                                      Comment


                                        Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                        tai kai mažai skrydžių tai iš kur bus pilnai pasiruošę, dėl to taip ir saugo lėktuvus ir jus pačius oreivius. Tik džiaugtis reiktų. Nes oro balionas tai ne lėktuvas kur norėjai ten pakilai kur nori į tą pusę ir skrendi. Nemanau kad išvis kas duotu jum skraidyti prie lėktuvų kelių kurnos užsienyje. Nieks gi nežino kas tam oro balione gal koks teroristas ar koks mirtininkas.
                                        Išgerk raminančiųjų. Joks teroristas nesikėsins artimiausiu metu į jokį Lietuvos oro uostą — per mažas "navaras"...
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Išgerk raminančiųjų. Joks teroristas nesikėsins artimiausiu metu į jokį Lietuvos oro uostą — per mažas "navaras"...
                                          Niekada nesakyk niekada. Aviacijoje saugumas - privalomas.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X