Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    ...Bet tai visai nereiskia, kad tai bus ta pati firma tik kitu pavadinimu...
    Sutinku. Tai bus (jei bus) kita firma, su kitu pavadinimu ir kita galva, kunas liks tas pats.
    Man tik idomu, kur buvo valdzia iki flyLAL'o privatizacijos? Kodel reikia kurti kazka nauja, jei jau turejome nacionalini vezeja?
    O dabar iseina... kol buvo vastybine kompanija - negalejo funkcionuoti/konkuruoti su kitom kompanijom, ja privatizavo... privatizuotojai ispardave ja gabalais, pasidare piniga, o dabar valdzia vel pirks uz mokesciu moketoju pinigus. Kur garantija, kad nauja aviakompanija veiks sekmingai?... Jokios! Ja paskui vel privatizuos.... ir taip ratu...
    Paskutinis taisė x21; 2009.01.30, 10:03.

    Comment


      http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...e-3a398fd90cc6

      Cirkas tęsiasi, Žiemelis dabar apkaltins ministeriją, kad ši neperėmė flalailos ir duoda tiesiog nuostabų riboto galiojimo pasiūlymą išdurtiems žmonėms - grąžinti max 500 Lt ne cashu..
      Jūsų,
      Analitikas PlėtRa™

      Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

      Comment


        Vilniaus oro uoste – pirmoji atleidimų banga

        Sausį daugiau nei perpus sumažėjus skrydžių skaičiui, Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) 40 darbuotojų įteikė atleidimų lapelius, tačiau pripažįstama, kad tai gali būti ne paskutinis personalo skaičiaus mažinimas. Kaip DELFI sakė oro uosto atstovas spaudai Arūnas Marcinkevičius, šie darbuotojai, priklausomai nuo jų darbo stažo, bus atleidžiami skirtingu laiku.



        Šiuo metu TVOU dirba apie 800 žmonių.

        „Taip, vyksta pirmoji atleidimų banga, – pripažino jis. – Galimi tolesni atleidimai priklausys nuo situacijos ir skrydžių skaičiaus".

        Nuo rudens iki šių metų pradžios oro uostą paliko apie 30 žmonių. Tačiau, A. Marcinkevičiaus teigimu, dauguma šių darbuotojų atleisti ne mažinant etatus, bet, pavyzdžiui, jiems išėjus į pensiją.

        DELFI primena, kad sausio 17 d. nustojo skraidyti vienas didžiausių oro uosto klientų – „flyLAL". Skrydžių skaičių gerokai apkarpė ir antras pagal dydį TVOU žaidėjas – „airBaltic".

        Pranešama, kad dėl galimų skrydžių vyksta derybos su šešiomis avialinijomis.

        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20350505

        Comment


          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20333112
          Valstybinei kontrolės tarnybai paskelbus revizijos rezultatus, kuriuos nurodyta, kad per 2007 metus Rygos oro uostas prarado 11,7 milijonų latų (57,5 milijono litų) dėl oro bendrovėms taikomų nuolaidų,
          O bet tačiau, flalailos paliktos skolos TVOU - triskart mažesnės, nei per metus Rygos oro uosto duodamos nuolaidos (reikia manyti, kad jas pasidalija airbaltic ir ryanair).

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            O bet tačiau, flalailos paliktos skolos TVOU - triskart mažesnės, nei per metus Rygos oro uosto duodamos nuolaidos (reikia manyti, kad jas pasidalija airbaltic ir ryanair).
            Keleivių Rygoj Airbaltic su Ryanair irgi pervežė maždaug 3 kart daugiau nei Flylal Vilniuje.
            Ir nemanau, kad Rygoj nuolaidos bus sumažintos ar panaikintos.

            O Flylal Vilniuje norėjo ne nuolaidų, o terminalą statyt. Jei savo laiku būtų tą energiją nukreipę ne statybos leidimui gauti ir su visais aplinkui konfliktuoti, o į nuolaidų sistemos sukūrimą - manau būtų ir jie tas nuolaidas turėję.
            Aišku Airbaltic Vilniuje irgi būtų turėjęs tokias pačias nuolaidas gaut - gal dar ir to nenorėjo.
            kaip?

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Keleivių Rygoj Airbaltic su Ryanair irgi pervežė maždaug 3 kart daugiau nei Flylal Vilniuje.
              Ir nemanau, kad Rygoj nuolaidos bus sumažintos ar panaikintos.

              O Flylal Vilniuje norėjo ne nuolaidų, o terminalą statyt. Jei savo laiku būtų tą energiją nukreipę ne statybos leidimui gauti ir su visais aplinkui konfliktuoti, o į nuolaidų sistemos sukūrimą - manau būtų ir jie tas nuolaidas turėję.
              Aišku Airbaltic Vilniuje irgi būtų turėjęs tokias pačias nuolaidas gaut - gal dar ir to nenorėjo.
              Ir kas gali paneigti, kad nusipirke flyLAL ir nenoredami ar nemokedami konkuruoti laisvoje rinkoje, savininkai su tuo savo privataus terminalo projektu neketino perimti viso oro uosto veiklos. Perviliojus didziaja dali aviakompaniju bei paciam turint savo terminala (o juk ir pats flyLAL uzeme apie trecdali oro rinkos), flyLAL butu ivares Oro uosta i kampa. O tada pigiai privatizaves ar issinuomaves... Ir opa - privatus monopolininkas...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                O tada pigiai privatizaves ar issinuomaves... Ir opa - privatus monopolininkas...
                Nemonopolininkas - juk yra dar šalia ir Kauno oro uostas.

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Nemonopolininkas - juk yra dar šalia ir Kauno oro uostas.
                  Kaunas Vilniui menkas konkurentas. Siap ar taip.

                  Comment


                    Tai kad Kaunas vienintelis miestas 1000 km spinduliu, su kuriuo Vilnius bando konkuruoti. Nuo visų kitų gauna į vienus vartus be konkurencijos
                    ir net nebando pasišakoti.
                    Belieka pūstis preiš Kauną
                    Paskutinis taisė sirrolaz; 2009.01.30, 17:03.

                    Comment


                      Beje, jau sistemoje Brusels Airlines yra įvestas Vilnius ir jau galima pirktis bilietus, balandzio mėnesiui galima nusipirkti uz 1 eurą į vieną pusę, plius mokesčiai, taigi sudėjus visus mokesčius į abi puses galima nuskristi į Briuseli ir atgal uz 80 eurų
                      o buvo taip...

                      Comment


                        Super nauliena - net neabejoju, kad iki vasaros atsiras nemazai rimtu avia kompaniju skraidanciu i Vilniu. Ju konkurencija man asmeniskai yra geriau nei naujo nacionalinio oro vezejo sukurimas.
                        Great is Ok, but Amazing would be Great

                        Comment


                          Kad Brussels Airlines po 1 eur bilietus parduoda tik iš Belgijos išskrendant, iš Vilniaus kaina be mokesčių rodo 45 Lt. Turint omeny, kad mokesčiai praktiškai nesiskiria, naudingiau gaunas pirkt du bilietus į vieną pusę.
                          Nors aišku dar tą jų svetainę reikės geriau įsisavint, gal ten kitų galimybių yra.
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Kad Brussels Airlines po 1 eur bilietus parduoda tik iš Belgijos išskrendant, iš Vilniaus kaina be mokesčių rodo 45 Lt. Turint omeny, kad mokesčiai praktiškai nesiskiria, naudingiau gaunas pirkt du bilietus į vieną pusę.
                            Nors aišku dar tą jų svetainę reikės geriau įsisavint, gal ten kitų galimybių yra.
                            Na kad ir 45 litai, tikrai nera daug, palyginus, alternatyva per Ryga, o beto savimeilė neleistų skristi per Rygą ir mokėti latviams mokesčius lol
                            o buvo taip...

                            Comment


                              Vilniaus oro uostas ateityje gali būti perduotas privačiam operatoriui

                              http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...8/26599/?fid=2

                              Idėja tai įdomi, bet ar bus tai naudinga tai kolkas nespeliosiu. Ką jūs apie tai?
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Vilniaus oro uostas ateityje gali būti perduotas privačiam operatoriui

                                http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...8/26599/?fid=2

                                Idėja tai įdomi, bet ar bus tai naudinga tai kolkas nespeliosiu. Ką jūs apie tai?
                                Ta pati nesamone kaip ir su silumos ukiu daugelyje Lietuvos miestu... Privati monopolija...

                                Comment


                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20428176
                                  Išrinktas naujasis Vilniaus oro uosto direktorius
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    TVOU tvarkaraštyje nuo vasario 9 d. atsirado papildomas, dieninis UTair reisas į Maskvą/Vnukovo.
                                    UTair puslapyje apie tai neužsimenama, tvarkaraštis nepaskelbtas, bilietų naujam reisui online neparduodami. Turbūt dar nesusitarė galutinai, o gal persigalvojo?

                                    Comment


                                      Parašė fow Rodyti pranešimą
                                      TVOU tvarkaraštyje nuo vasario 9 d. atsirado papildomas, dieninis UTair reisas į Maskvą/Vnukovo.
                                      UTair puslapyje apie tai neužsimenama, tvarkaraštis nepaskelbtas, bilietų naujam reisui online neparduodami. Turbūt dar nesusitarė galutinai, o gal persigalvojo?
                                      Visko gali būti. Kaip žinia, kai tik Flylal nustojo skraidyti jie iškart pakėlė kainą smarkiai. Dabar jau sumažino atgal.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Ar uždaromas Vilniaus aeruostas nakčiai, ta prasme - ar įmanoma laukt rytinio skrydžio jame, atvykus iš vakaro?
                                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                        Comment


                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          Ar uždaromas Vilniaus aeruostas nakčiai, ta prasme - ar įmanoma laukt rytinio skrydžio jame, atvykus iš vakaro?
                                          Terminalas neuzdaromas, bent jau isvykimo saleje gali ramiai sau buti nakti. Visa para veikia spaudos kioskas su kava.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X