Kam tas KLM aš nesuprantu, juk Flylal i Amsterdama skraido ir beje Flylal ir KLM yra partneriai. Na TVOU nepritrauks to KLM, nebent užsilenks FlyLAL, bet abejoju...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Užtat galima padiskutuoti į kur SAS skraidytų iš Vilniaus.
Aišku į Kopenhagą, Stokholmą, Oslą. Dar žada Briuselį. Likusios kryptys pagal mane priklauso nuo to ar bus įmanoma gauti leidimus skraidyti į Rytus. Jei taip, tai tikėtina Kijevas ir Maskva, jei ne - spėčiau koks Miunchenas ir Milanas. Vokietijos miestų gali būti ir daugiau. Nemanau, kad būtų skraidoma į Londoną, į Heathrow neatsipirktų, o su Gatwicku dėl vieno reiso irgi neapsimokėtų prasidėti.
Bet tikrai nemanau, kad jie spėtų atidaryt bazę Vilniuje iki vasaros tvarkaraščio pradžios.kaip?
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąKam tas KLM aš nesuprantu, juk Flylal i Amsterdama skraido ir beje Flylal ir KLM yra partneriai. Na TVOU nepritrauks to KLM, nebent užsilenks FlyLAL, bet abejoju...kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąBet jei visgi KLM prisikviestų, tai tikrai jau niekas nebegalėtų išgelbėt Flylal.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO nuo to bus labai blogiau, jei flylal neliks? Galbūt geriau tegul aptarnauja didelė užsienio kompanija...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMan atrodo, turetu rupeti, kur mokesciai mokami ir prie kokios valstybes pilieciu geroves kurimo jie prisideda. O ne vien tik kad kaip vartotojui geriau butu.
Ir kad apskritai mokami?
Comment
-
TVOU vadovas atmetė galimybę į Vilnių vilioti pigių skrydžių bendroves, kurios, anot jo, reikalauja per didelių nuolaidų, todėl bendradarbiavimas su jomis nėra naudingas oro uostui.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąO ar flylal automatiskai reiskia, kad mokesciai bus mokami lietuvoje?
Ir kad apskritai mokami?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei imone registruota Lietuvoje, tai ir mokescius ji mokes cia.
Jei imone registruota Lietuvoje, tai ji mokescius turetu moket lietuvoje. Bet jei kaip flalaila jokio pelno neturi, tai jokiu mokesciu ir nemoka. O padaryt kad neturetu pelno yra visiskai paparasta. Tiesa pasakius, tai jau padaryta, ir net su kaupu.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąflyLAL buvo dotuojamas is biudzeto... t.y. atvirksciai Lietuvai i minusa dirbo...
LG dabar, veždama keleivius, dirba į minusą Lietuvai. Bet tai suprantama ne kaip blogybė.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąSventas naivumas
Jei imone registruota Lietuvoje, tai ji mokescius turetu moket lietuvoje. Bet jei kaip flalaila jokio pelno neturi, tai jokiu mokesciu ir nemoka. O padaryt kad neturetu pelno yra visiskai paparasta. Tiesa pasakius, tai jau padaryta, ir net su kaupu.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAirbaltic dar kartą keitė skrydžių iš Vilniaus tvarkaraštį.
Pagal dabartinę versiją nebelieka skrydžių iš Vilniaus į Berlyną, Briuselį ir Helsinkį, kurie turėjo būti atnaujinami nuo kovo 29 d. Taip pat prasidėjus vasaros tvarkaraščiui naikinami skrydžiai į Milaną. Nebus atnaujinamas ir dieninis skrydis į Kopenhagą (liks tik rytinis ir vakarinis). Bus atnaujinti tik skrydžiai į Londoną ir Oslą (žinoma, jei iki to laiko eilinį kartą nepasikeis tvarkaraštis).kaip?
Comment
-
Aviacijai gaivinti bus kuriama lanksti Vilniaus oro uosto mokesčių politika
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis numatė konkrečių veiksmų planą Lietuvos aviacijai atgaivinti ir rinkai plėtoti. Artimiausius uždavinius jis sieja su Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) veikla ir naujais skrydžiais iš Lietuvos sostinės.
„Siekiant padaryti Tarptautinį Vilniaus oro uostą konkurencingu ir patraukliu užsienio oro linijų bendrovėms, artimiausiu metu bus sukurta nauja lanksti TVOU mokesčių politika. Tuo pačiu bus peržiūrimos ir mažinamos paties oro uosto bei kitų aptarnaujančių aviacijos įmonių sąnaudos“, – sako E.Masiulis.
Jau kitą savaitę TVOU šalies Susisiekimo ministerijai turės pateikti planą, kokios naujos aviakompanijos, kokiomis kryptimis ir kada pradės rengti skrydžius iš Vilniaus.
Siekiant pagerinti oro linijų aptarnavimą, Vilniaus oro uoste bus sudarytos konkurencinės sąlygos reikalingoms paslaugoms teikti, visų pirma – aprūpinimui degalais. Šiems tikslams siekti jau dabar vyksta naujo TVOU vadovo konkursas.
Tolimesnės šalies oro transporto perspektyvos – sukurti naują bazinę Lietuvos nacionalinę aviakompaniją bei parengti vieningą visų šalyje veikiančių oro uostų valdymo modelį.
„Analizuosime užsienio šalių patirtį oro uostų valdymą perduodant operatoriams. Įsitikinus, kad Lietuvoje taikyti tokį modelį tikslinga, būtų skelbiami tarptautiniai oro uostų operatorių konkursai, – teigia E. Masiulis. – Tikimės, kad vieningas šalies oro uostų valdymo modelis padės spręsti įsisenėjusias problemas.“
Artimiausiu metu Lietuvos susisiekimo ministro įsakymu bus sukurta visuomeninė darbo grupė aviacijos plėtros klausimams nagrinėti. Į šią darbo grupę bus pakviesti tarptautinio investuotojų forumo, Turizmo ir kelionių agentūrų asociacijos, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos, savivaldybių atstovai, Seimo nariai.
Be kita ko, numatoma sudaryti aviacijos plėtros koordinacinį centrą, į kurį įeitų visų Lietuvos aviacijos srityje veikiančių įstaigų vadovai.
delfi
Comment
-
Parašė delfi Rodyti pranešimą..sukurti naują bazinę Lietuvos nacionalinę aviakompaniją..
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąCia tipo flyLAL nacionalizacija...?
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO šiaip - kas laukia to Žiemelio and co? Sausi išbris?
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTaigi raso: sukurti nauja....
Čia vadinasi pinigu išgryninimas...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąMažai ką kas rašo. Maksimum kas bus sukurta naujas pavadinimas. Kaip manai kur skraidys dabartiniai flyLALo lakūnai? kur dirbs visas dabartinis jų personalas? iš kur nauja aviakompanija įsigis lėktuvus ir infrastruktūrą..?
Čia vadinasi pinigu išgryninimas...
Bet tai visai nereiskia, kad tai bus ta pati firma tik kitu pavadinimu. Kurdamas nauja firma neprivalai perimti ta pacia organizacine struktura. Neprivalai pasamdyti visu flalailoje dirbusiu trintuku. Neprivalai perimti esamu nenaudingu paslaugu pirkimo kontraktu.
Comment
Comment