Geriausia per stoti traukinuku.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Vakar Airbaltic dar kartą keitė skrydžių iš Vilniaus tvarkaraštį.
Pagal dabartinę versiją nebelieka skrydžių iš Vilniaus į Berlyną, Briuselį ir Helsinkį, kurie turėjo būti atnaujinami nuo kovo 29 d. Taip pat prasidėjus vasaros tvarkaraščiui naikinami skrydžiai į Milaną. Nebus atnaujinamas ir dieninis skrydis į Kopenhagą (liks tik rytinis ir vakarinis). Bus atnaujinti tik skrydžiai į Londoną ir Oslą (žinoma, jei iki to laiko eilinį kartą nepasikeis tvarkaraštis).kaip?
Comment
-
"airBaltic" tvarkaraštis, atrodo, dabar kaitaliojimas - pvz. į Oslą rodo skrydžius Oslas-Vilnius antradieniais ir penktadieniais vidurdienį, tuo tarpu Vilnius-Oslas skrydžių apskritai nėra...
šiaip tai įdomu yra tai, jog SAS neparduoda po kovo 29 dienos "codeshare" skrydžiams Kopenhaga-Ryga, Kopenhaga-Vilnius ar Stokholmas-Vilnius su "airBaltic".
Bet esu tikras, kad SAS be Rygos ir Vilniaus taškų neliks.
Galimi variantai:
1. taikysis su "airBaltic" naujam bendradarbiavimui (galbūt laikinam);
2. SAS atidarys reisus į Vilnių ir Rygą iš savo pagrindinių hub'ų (arba pasamdys kokį CimberAir, kuris SAS vardu vykdys reisus kaip dabar vykdo į Palangą);
3. Bendradarbiavimas su "FlyLAL" (mistikos apgaubtas, abi pusės sako, kad derybos vyksta) ir "FlyLAL" atidarys reisus į Skandinaviją.
Pagal šiandienos situaciją visai spėju, jog gali įvykti antras variantas. Aišku, net tokiai kompanijai kaip SAS gali būti sunku per kelis mėnesius suorganizuoti laisvų lėktuvų ir slot'ų Kopenhagoje ar Arlandoje (o jų reikia nemažai, kadangi skrydžiai privalo būti dažni pagal SAS politiką ir Baltijos šalių bei Skandinavijos jungimąsi).
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimą"airBaltic" tvarkaraštis, atrodo, dabar kaitaliojimas - pvz. į Oslą rodo skrydžius Oslas-Vilnius antradieniais ir penktadieniais vidurdienį, tuo tarpu Vilnius-Oslas skrydžių apskritai nėra...
Parašė smb Rodyti pranešimąšiaip tai įdomu yra tai, jog SAS neparduoda po kovo 29 dienos "codeshare" skrydžiams Kopenhaga-Ryga, Kopenhaga-Vilnius ar Stokholmas-Vilnius su "airBaltic".
Bet esu tikras, kad SAS be Rygos ir Vilniaus taškų neliks.
Galimi variantai:
1. taikysis su "airBaltic" naujam bendradarbiavimui (galbūt laikinam);
2. SAS atidarys reisus į Vilnių ir Rygą iš savo pagrindinių hub'ų (arba pasamdys kokį CimberAir, kuris SAS vardu vykdys reisus kaip dabar vykdo į Palangą);
3. Bendradarbiavimas su "FlyLAL" (mistikos apgaubtas, abi pusės sako, kad derybos vyksta) ir "FlyLAL" atidarys reisus į Skandinaviją.
Pagal šiandienos situaciją visai spėju, jog gali įvykti antras variantas. Aišku, net tokiai kompanijai kaip SAS gali būti sunku per kelis mėnesius suorganizuoti laisvų lėktuvų ir slot'ų Kopenhagoje ar Arlandoje (o jų reikia nemažai, kadangi skrydžiai privalo būti dažni pagal SAS politiką ir Baltijos šalių bei Skandinavijos jungimąsi).kaip?
Comment
-
Dažnai tenka skraidyti į Oslą, Stavangerį, Stokholmą, Bergeną. Vidiniuose SAS Skandinavijos skrydžiuose, tokiuose kaip Bergenas-Stokholmas ar Oslas-Kopenhaga "plika akimi" matosi keleivių, kurie paskui tęsia kelionę į Vilnių.
Jeigu SAS laikys "airBaltic" savo konkurente, tai radusi galimybių, SAS gali drąsiai atidaryti savus kelis kartus per dieną reisus iš Kopenhagos, Stokholmo į Rygą ir Vilnių. Keleivių bus, o be SAS keleivių "airBaltic" bus sunku išgyventi tuose reisuose.
Galų gale, "airBaltic" vidurdienio reiso į Kopenhagą nuėmimas jau yra žalingas SAS. Vidurdienio reisu naudojosi nemažai keleivių, kurie per Kopenhagą su SAS skrisdavo į transatlantinius ir kitus tolimuosius reisus. Dabar jie gali nepereiti į rytinius ar vakarinius reisus, o gali vietoj Kopenhagos rinktis Vieną su "Austrian" ar "Lufthansa" per Frankfurtą.
Comment
-
Aš pritarčiau, kad SAS su Airbaltic'u nesutaria, bet nemanau, kad viskas keisis greitai. Sekančiu žiemos sezonu gal jau ir gali visko būti, bet iki vasaros sezono pradžios per mažai laiko, kad visiškai nutraukt bendradarbiavimą su Airbaltic ir jį pakeisti savais skrydžiais. O ir SAS priklausanti Airbaltic'o akcijų dalis dar nėra garantuotai parduota.kaip?
Comment
-
Sutinku, kad nėra lengva pakeisti skrydžių labai greitai.
Tačiau - flysas.com negalima įsigyti bilietų į Vilnių ar Rygą po kovo 29 dienos. Reiškia, susitarimo su "airBaltic" šiai dienai dėl bendro skraidymo nėra. "airBaltic'as" jau pardavinėja seniai bilietus į savo reisus, o iš Rygos tvarkaraštis nėra karpomas kaip iš Vilniaus.
Comment
-
Vilniaus oro uostas aplenkė Talino oro uostą
Vilnius
2008 - 2 048 000 (+19%)
2007 - 1 717 222
2006 - 1 451 000
2005 - 1 281 872
2004 - 994 164
2003 - 719 850
2002 - 634 991
2001 - 584 171
2000 - 521 529
Ryga
2008 - 3 691 000 (+17%)
2007 - 3 160 954
2006 - 2 493 000
2005 - 1 872 000
2004 - 1 059 000
2003 - 712 000
2002 - 628 000
2001 - 622 000
2000 - 574 000
Talinas
2008 - 1 811 536 (+5%)
2007 - 1 728 430
2006 - 1 541 832
2005 - 1 401 059
2004 - 997 461
2003 - 715 859
2002 - 605 697
2001 - 573 493
2000 - 559 658kaip?
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąaha... dekui airBaltic'ui...
Visus 2008 metus imant daugiau už Airbaltic.kaip?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąSmagu matyt kad pagaliau aplenkėm bent Taliną
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet Talinas Vilniui menkas konkurentas, nes niekas nevaziuos i Talina, kas kur nors nuskristu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet Talinas Vilniui menkas konkurentas, nes niekas nevaziuos i Talina, kas kur nors nuskristu.
O šiaip visko būna. Va kai neseniai grįžinėjau iš Varšuvos autobusu, vienas uzbekas juo važiavo iš Varšuvos į Rygą skristi Airbaltic'u namo į Taškentą. Bilietus pirko agentūroj.kaip?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa aš ne visai apie tai.. Čia buvo tik pastebėjimas kad Vilnius, beveik visą laiką atsilikinėjęs, pradėjo pirmauti pagal keleivius. Apie jokią konkurenciją aš nekalbu.
Comment
-
TVOU interneto puslapyje vis dar pateikiamos senos viešojo transporto kainos.
http://www.vno.lt/lt/gidas/susisiekimas/
Vakar specialiai nuvažiavau ten, dar sykį, pažiūrėti kaip sekasi orientuotis užsieniečiams. Bandžiau ir pats pabūti jų vietoje - padėtis labai labai sunki. Turėtų būti viskas daug aiškiau. Tačiau čia Lietuva, nors ir labai lyginamės į Vakarų šalis, tačiau geriausias "atsišaudymas" yra pasakyti, jog ir taip lenkiam Rytus.
Daugiau apie TVOU parašiau čia.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.12, 12:08.
Comment
-
Vilniaus oro uostas dėl skrydžių derasi su olandais ir skandinavais
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20077461Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
TVOU vadovas atmetė galimybę į Vilnių vilioti pigių skrydžių bendroves, kurios, anot jo, reikalauja per didelių nuolaidų, todėl bendradarbiavimas su jomis nėra naudingas oro uostui.
Pigių skrydžių kompanijos šiais laikais toli gražu ne tik Ryanair (nors ir pastarieji paskutiniu metu didesnių oro uostų nebevengia), daug kompanijų siūlo normalų servisą, skraido į pagrindinius oro uostus ir su nuolaidų reikalavimais per daug neišsidirbinėja.kaip?
Comment
Comment