Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš keletą dienų buvo uždarytas vienas seniausių pasaulyje - Berlyno Tempelhofo oro uostas, esantis beveik viduryje miesto.
    O Priežastys? Jos paprastos: 'Kad miesto centre būtų saugiau, sumažėtų triukšmo bei teršalų.

    Ar nemanote jog Vilniui taip pat reikėtu, po mažu sekti šiuo pavyzdžiu?

    LTV žinios: (Žiūrėti nuo 17:50)
    http://media2.lrt.lt/ltv/20081030_18...ios1830_s1.wmv
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2008.11.04, 23:51. Priežastis: Suklydau, tempelhofas, ne vienas didžiausių, o vienas seniausių oro uostų.
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
      Prieš keletą dienų buvo uždarytas vienas didžiausių pasaulyje - Berlyno Tempelhofo oro uostas
      Nu nu, Tempelhofe 2007 metais keleivių buvo mažiau nei Kauno oro uoste.
      Kad Tegel oro uostą planuoja uždaryt jau būtų labiau į temą. Bet ir tam yra daug įvarių priežasčių, ne vien ta, kad jis labiau mieste.
      kaip?

      Comment


        Tempelhofas - greičiau jau vienas mažiausių (ir vienas seniausių) dar veikusių aerouostų ...
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
          Ar nemanote jog Vilniui taip pat reikėtu, po mažu sekti šiuo pavyzdžiu?
          Jei būtų kokia nors nebloga alternatyva, pvz greita ir lanksti geležinkelių sistema, tai galima būtų galvoti apie tai. Bet kai mūsų geležinkeliečiai keleivių pervežime gyvena sovietišku ritmu, tai kaži ką čia...

          Comment


            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
            Prieš keletą dienų buvo uždarytas vienas didžiausių pasaulyje - Berlyno Tempelhofo oro uostas, esantis beveik viduryje miesto.
            O Priežastys? Jos paprastos: 'Kad miesto centre būtų saugiau, sumažėtų triukšmo bei teršalų.
            Ar nemanote jog Vilniui taip pat reikėtu, po mažu sekti šiuo pavyzdžiu?
            Kažin ar logiškas, greičiau emocinis pasiūlymas. Na ką, uždarome TVOU. Kas lieka, Kaunas? Kauno oro uostas dar nepasiekė ir, manau, negreit pasieks VTOU, be to, iki jo - per šimtą kilometrų. Su didžiuliais lagaminais reiktų važiuoti savo automobiliu arba traukiniu. Papildomi 2x13,24Lt, na o valdininkai vis tiek lengvuoju važiuos, reiškia automagistralė dar labiau apkrauta, gal net kamščiai, daugiau avarijų ir didesnė oro tarša. O nauda? Mažiau triukšmo Vilniuje? Tik tiek naudos už tokią kainą???
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Yra nemažai oro uostų, kurių padėtis miesto atžvilgiu yra panaši į Vilniaus ir plius jie aptarnauja žymiai daugiau keleivių nei VNO. Todėl manyčiau, kad pas mus kažkodėl išpūstas burbulas apie labai prastą VNO padėtį, didžiulį triukšmą, lėktuvus, kurie griauna namus ir pan. Kai būsim labai turtingi ir galėsim sau leisti statyti naujus oro uostus + tiesti geležinkelius, bus galima kažką galvoti, tačiau kolkas reiktų susirūpinti VNO vystymu, nes atrodom gan apgailėtinai.

              Comment


                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                Yra nemažai oro uostų, kurių padėtis miesto atžvilgiu yra panaši į Vilniaus ir plius jie aptarnauja žymiai daugiau keleivių nei VNO. Todėl manyčiau, kad pas mus kažkodėl išpūstas burbulas apie labai prastą VNO padėtį, didžiulį triukšmą, lėktuvus, kurie griauna namus ir pan. Kai būsim labai turtingi ir galėsim sau leisti statyti naujus oro uostus + tiesti geležinkelius, bus galima kažką galvoti, tačiau kolkas reiktų susirūpinti VNO vystymu, nes atrodom gan apgailėtinai.
                Negaliu nesutikti. VNO galimybes dar visiskai neisnaudotos.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Kažin ar logiškas, greičiau emocinis pasiūlymas. Na ką, uždarome TVOU. Kas lieka, Kaunas? Kauno oro uostas dar nepasiekė ir, manau, negreit pasieks VTOU, be to, iki jo - per šimtą kilometrų. Su didžiuliais lagaminais reiktų važiuoti savo automobiliu arba traukiniu. Papildomi 2x13,24Lt, na o valdininkai vis tiek lengvuoju važiuos, reiškia automagistralė dar labiau apkrauta, gal net kamščiai, daugiau avarijų ir didesnė oro tarša. O nauda? Mažiau triukšmo Vilniuje? Tik tiek naudos už tokią kainą???
                  Nebūk toks egoistas. Kuo blogesni gyvenantys ne Vilniuje? Aš, pavyzdžiui, turėsiu išskristi iš Vilniaus 7 val., tai kada man reikės išvykti iš Kauno? Taip pat bus du lagaminai, ta pati, o realiai dar didesnė kaina, nes reikės važiuoti autobusu. Tai dar iš Kauno, o iš kitų, gerokai tolimesnių vietų?

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Nebūk toks egoistas. Kuo blogesni gyvenantys ne Vilniuje? Aš, pavyzdžiui, turėsiu išskristi iš Vilniaus 7 val., tai kada man reikės išvykti iš Kauno? Taip pat bus du lagaminai, ta pati, o realiai dar didesnė kaina, nes reikės važiuoti autobusu. Tai dar iš Kauno, o iš kitų, gerokai tolimesnių vietų?
                    Atvažiuoji vakare į oro uostą ir pernakvoji, arba važiuoti lieka automobiliu.
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                      Atvažiuoji vakare į oro uostą ir pernakvoji, arba važiuoti lieka automobiliu.
                      Tamsta labai malonus tą siūlydamas. Ypač, kai prieš akis apie 20 valandų kelionė. Gal dar pasiūlytum "Stikliuose" pernakvoti? O jei aš noriu kaip normalus žmogus bent kiek numigęs atvykti į oro uostą?

                      Comment


                        Dubajaus Orouostas beveik miesto centre. Tiesa, tas miesto centras juda atokiau jo, i kito, naujo, milžinško oruosto pusę, tačiau dabar esamas yra labai panašioje padėtyje kaip ir VNO, kurio artumas miesto centrui iš esmės yra didelis pliusas.

                        Comment


                          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                          Prieš keletą dienų buvo uždarytas vienas didžiausių pasaulyje - Berlyno Tempelhofo oro uostas, esantis beveik viduryje miesto.
                          O Priežastys? Jos paprastos: 'Kad miesto centre būtų saugiau, sumažėtų triukšmo bei teršalų.

                          Ar nemanote jog Vilniui taip pat reikėtu, po mažu sekti šiuo pavyzdžiu?
                          Šiaip jau negalima lyginti Tempelhofo situacijos su Vilniumi:

                          1. Berlyne veikia dar pora oro uostų;
                          2. Vilniaus, o tuo labiau kiti Lietuvos oro uostai, nėra apkrautas 100 proc.

                          Į Lietuvos oro uostus reikia investuoti daugiau valstybės ir privačių lėšų (manevravimo takų, orlaivių sovėjimo vietų, automobilių stovėjimo aikštelių plėtra, normalaus/patogaus keleiviams susisiekimo (autobusais, traukiniais) su oro uostais gerinimas/tobulinimas, bent minimalus lėktuvų techninis aptarnavimas bei viešbučių pastatymas Kauno ir Palangos oro uostuose.

                          Oro tarša ir triukšmu daugiau rūpinasi ES struktūros, reguliuodamos šiuos kriterijus savo sprendimais (aviakompanijos ir lėktuvų gamintojai prisitaiko prie pastarųjų).

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Tamsta labai malonus tą siūlydamas. Ypač, kai prieš akis apie 20 valandų kelionė. Gal dar pasiūlytum "Stikliuose" pernakvoti? O jei aš noriu kaip normalus žmogus bent kiek numigęs atvykti į oro uostą?
                            Nepyksti tikiuosi dėl mano pasiūlymų?
                            O aš jei toli keliauti reikia lėktuvu (20valandų) aqtvažiuoju vakare, užsisakau kambarį viežbutyje ir ankstų rytą einų registruoti bagažo skrydžiui.
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              Nepyksti tikiuosi dėl mano pasiūlymų?
                              O aš jei toli keliauti reikia lėktuvu (20valandų) aqtvažiuoju vakare, užsisakau kambarį viežbutyje ir ankstų rytą einų registruoti bagažo skrydžiui.
                              Ne, nepykstu, tačiau neesu turtuolis, kuris dar Lietuvoje pradėtų užsisakinėti viešbučius. Suprasčiau, jei kitur Lietuvoje būtų tik lygūs laukai, tačiau, kai panosėje oro uostas, kuris negali pasiūlyti pakankamai skrydžių, o kai kurie iš čia dalyvaujančių bevelytų dar ką nors nukirpti ar atimti, tai tikrai pikta.

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Kažin ar logiškas, greičiau emocinis pasiūlymas. Na ką, uždarome TVOU. Kas lieka, Kaunas? Kauno oro uostas dar nepasiekė ir, manau, negreit pasieks VTOU, be to, iki jo - per šimtą kilometrų. Su didžiuliais lagaminais reiktų važiuoti savo automobiliu arba traukiniu. Papildomi 2x13,24Lt, na o valdininkai vis tiek lengvuoju važiuos, reiškia automagistralė dar labiau apkrauta, gal net kamščiai, daugiau avarijų ir didesnė oro tarša. O nauda? Mažiau triukšmo Vilniuje? Tik tiek naudos už tokią kainą???
                                Sakydamas ''po mažu'' turiu galvoje jog ne dabar puolame ir uždarome TVOU - tai būtų nelogiška. Tiesiog į viską reikia žvelgti su perspektyva. Pavyzdžiui, po kokių 20 metų jau praplėtus oro uostą, keleivių srautai žymiai išaugtų, kartu su jais triukšmas ir teršalai. Tumet, kai Lietuvoje ekonominė situacija taptų palankesnė, būtų imtasi ieškoti vietos naujam oro uostui, kur nors atokiau miesto. O ten kur anksčiau galėjo būti puiki infrastruktūra oro uostui, bei galbūt pramoniniam rajonui, koks naujas gyvenamasis mikrorajonas išsivystė.
                                Dear Sir,

                                Comment


                                  /\ tai po 20 metų ir bus imtasi priemonių. Bent jau kol kas man TVOU visiškai netrukdo - nei jo vieta, nei triukšmas, nei teršalai - juk mieste, o ne vienkiemyje gyvenu. Po tų pačių 20 metų manau niekas TVOU nebeplės, nes nebebus kur - aplink bus urbanizuota teritorija. O jeigu vis dar augs skrydžių potencialas, visas jo perteklius galės puikiai nusėsti Kaune. Tada skrydžiai iš tokių populiarių miestų kaip Londonas, Dublinas, Amsterdamas, Maskva, Peterburgas, Miunchenas, Kopenhaga ir t.t. bus vykdomi iš abiejų miestų, tiesiog į Vilnių bus gerokai brangiau. Tada keliautojas galės pasirinkti, ar kainos skirtumas jam pakankamas, kad atskridus į Kauną dar važiuoti iki Vilniaus.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                    Prieš keletą dienų buvo uždarytas vienas didžiausių pasaulyje - Berlyno Tempelhofo oro uostas, esantis beveik viduryje miesto.
                                    O Priežastys? Jos paprastos: 'Kad miesto centre būtų saugiau, sumažėtų triukšmo bei teršalų.

                                    Ar nemanote jog Vilniui taip pat reikėtu, po mažu sekti šiuo pavyzdžiu?
                                    Tempelhof, Tegel, Schoenefeld - 3 oro uostai Berlyne. Pirmus 2 nutarta uzdaryti (THF 2008 m, TXL 2012 m.). Pagrindine priezastis - Schoenefeld oro uosto ekspansija i viena nauja dideli Berlyno oro uosta - Berlin Brandenburg International BBI (pilnas atidarymas planuojamas 2012 m). Beje, jis nutoles apie 25 km nuo miesto centro (tikrai ne 100 km...).
                                    P.S. THF niekada nebuvo vienas didziausiu oro uostu pasaulyje, jo keleiviu apimtys nuo 1995-96 tik mazejo.

                                    Comment


                                      Parašė waidz Rodyti pranešimą
                                      Tempelhof, Tegel, Schoenefeld - 3 oro uostai Berlyne. Pirmus 2 nutarta uzdaryti (THF 2008 m, TXL 2012 m.). Pagrindine priezastis - Schoenefeld oro uosto ekspansija i viena nauja dideli Berlyno oro uosta - Berlin Brandenburg International BBI (pilnas atidarymas planuojamas 2012 m). Beje, jis nutoles apie 25 km nuo miesto centro (tikrai ne 100 km...).
                                      P.S. THF niekada nebuvo vienas didziausiu oro uostu pasaulyje, jo keleiviu apimtys nuo 1995-96 tik mazejo.

                                      matyt suklydau, vienas SENIAUSIU
                                      Dear Sir,

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Po tų pačių 20 metų manau niekas TVOU nebeplės, nes nebebus kur - aplink bus urbanizuota teritorija.
                                        Matyt ne taip buvau suprastas. Plėstis TVOU reikia jau dabar, o kad po 20 metų nebebus kur plėstis, tą ir noriu pasakyti, todėl būtų geriau iš anksto suplanuoti kad būtų kur plėstis.
                                        Dear Sir,

                                        Comment


                                          Ponai, skrydziai be galo ir krasto neaugs. Paprasciausiai as nematau perspektyvoje (net ir klestint Lietuvos ekonomikai), kad skrydziu is Lietuvos padidetu 3-4 kartus. Viskas anksciau ar veliau isisotina. O kad Vilniaus oro uosta butu galima kur plesti, reikia politines valios nestatyti aplinkui gyvenamuju namu kvartalu. Tada ir nekils problemu del triuksmo. O verslo imones gali kurtis, joms triuksmas nelabai turi itakos. Be to, lektuvams triuksmo, tarsos normatyvai ateityje tik grieztes.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X