/\Taip jau šiais laikais yra, kad galutinės bilieto kainos didžiąją dalį sudaro "oro uosto mokesčiai". Mano supratimu, jie panašūs tiek, Rygoje, tiek Vilniuje, tiek turbūt ir visur kitur, nu tai skrendant per Rygą, šita dalis dvigubėja. O tai, kad paties skrydžio kaina skrendant per Rygą būna šiek tiek mažesnė ar didesnė, galutinei kainai įtakos beveik nedaro. Tai čia iš praktinės pusės. O šiaip tai ir man keistai atrodo, kaip ta skrydžio kaina dviems skrydžiams gali būti mažesnė negu vienam, gal ir dempingas, nu bet nematau prasmės sutaupyti 10 litų skrydžiui ir permokėti 150 litų oro uostams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė somis Rodyti pranešimąAš irgi nesuprantu, argi Flylalas nesugebėjo susitarti su Kaunu?
O jei nesitarė, tai čia jau jų, o ne airbaltico bėdos.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąKam Flylal tartis su Kaunu atsakyk?
Comment
-
Nu tai panašu, kad Šleserio grąsinimai pildosi ir Airbaltic dar sumažina skrydžius iš Vilniaus. Žiemos sezonu iš Vilniaus nebeskraidys ir į Hamburgą, Milaną ir Oslą
Pataisymas: panašu, kad prasidėjus slidinėjimo sezonui į Milaną vėl skraidys (bet tik šeštadieniais).Paskutinis taisė alm; 2008.10.13, 15:09.kaip?
Comment
-
Įdomus komentaras Delfyje:
Ivanauskai, 2008 10 28 10:06
VI Tarptautinis Vilniaus oro uostas pasirase 2006 su YIT KAUSTA rangos sutarti del 17907 kv.m. terminalo statybos (to kuris su daug koridoriu). Kai stebuklingaji terminala pastate ir pridavinejo 2007.09.19 valstybinei komisijai paaiskejo, kad vietoj planuotu 17907 kv.m. yra pastatyta tik 16070 kv.m. - tai yra 1837 kv.m. maziau. Dar taip isdidziai ant pacio statybos akto ranka uzbraukta 16620 (kas yra mazesnis plotas nei planuota) ir patikslintas plotas - 16070,74.
Beda ta - kad YIT KAUSTA konkursa laimejo ir pinigus gavo uz visus 17907 kv.m. Tiems kas nezino priminsiu, kad bendra projekto samata buvo apie 130 mln. Lt. (1 kv.m. = 7259 Lt). Reiskia uz realiai nepastatytus 1837 kv.m. Ivanauskas sumokedamas statybinei imonei "Didis valstybes turto gynejas" padare Valstybinei imonei zala 13.3 mln. Lt.
Gerai, kad dokumentu kopijos padarytos viskam.
Comment
-
V.Adamkus kritikuoja Vilniaus oro uosto veiklą
Įdomu, ar naujoje valdžioje p. Ivanauskas ras draugelių...
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąV.Adamkus kritikuoja Vilniaus oro uosto veiklą
Įdomu, ar naujoje valdžioje p. Ivanauskas ras draugelių...kaip?
Comment
-
Algirdas Butkevičius siūlo pakeisti Lietuvos oro uostų valdymo modelį
Spalio 30 d. susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius informavo Lietuvos Respublikos Prezidentą Valdą Adamkų apie planus pakeisti Lietuvos oro uostų valdymo modelį.
Prezidentas Valdas Adamkus domėjosi Vilniaus oro uosto plėtros ir perspektyvos klausimais. Ministras Algirdas Butkevičius papasakojo, kad šiuo metu rengiama Lietuvos oro uostų (Vilniaus, Kauno ir Palangos) plėtros galimybių studija. Jos tikslas - įvertinti visų trijų oro uostų galimybes, vadovaujantis keleivių skaičiaus, orlaivių skrydžių bei krovinių eismo prognozėmis. Studijos rengėjai turi parengti siūlymus dėl Vilniaus, Kauno, Palangos oro uostų teisinio statuso ir valdymo modelių bei produktyvumo didinimo.
Atsižvelgus į prognozių rezultatus, bus nustatyti kiekvieno iš nagrinėjamų oro uostų infrastruktūros plėtros poreikiai, reikalingi teritorijų plotai, infrastruktūros darbų apimtys ir eiliškumas bei preliminarus lėšų poreikis.
Taip pat bus parengti siūlymai, kurie padėtų Lietuvos oro transporto sektoriui geriau integruotis į kitų transporto rūšių sistemas Lietuvoje ir Europoje, siekiant užtikrinti pagrindinių pramonės ir kultūros centrų laisvą ir patogų pasiekiamumą, skatinti turizmą, poilsio ir pramogų sektorių augimą.
Ministras A. Butkevičius informavo Prezidentą apie planus pakeisti Lietuvos oro uostų valdymą, įsteigiant vieną valdymo įmonę visiems trims oro uostams. Taip sumažėtų administravimo kaštai, padidėtų valdymo efektyvumas.
www.transp.lt
Comment
-
Paprasčiausia būtų išmest Ivanauską ir priimt į jo vietą išsilavinusį ir patirties turintį jauną vadybininką.
Bet gal dar geriau bus reorganizavus oro uostų valdymą, apie kurį pastaruoju metu sušnekta. Hmmm.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė JohnGeriausia, be abejo, butu tam sukurti viena imone, kuri apimtu visus 3 oro uostus. Lietuva per maza salis ir rinka cia per maza, kad galetume sau leisti terliotis su kiekvienu oro uostu individualiai. Taip tiesiog butu mazinami kastai ir didinamas efektyvumas.
Kad tai butu uztikrinta ir neliktu tik popieriuje, viska turetu padeti kontroliuoti respektabilios audito kompanijos.
Comment
-
jo papuls koks vilnietis tai tik savo vilniui papuos kaunietis tai tik kaunui papuls klaipedietis tai tik palangai reikia 3 zmoniu tarybos va tada suprantu gal ir galima kazka pasiekt- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąjo papuls koks vilnietis tai tik savo vilniui papuos kaunietis tai tik kaunui papuls klaipedietis tai tik palangai reikia 3 zmoniu tarybos va tada suprantu gal ir galima kazka pasiekt
Comment
-
Parašė JohnGeriausia, be abejo, butu tam sukurti viena imone, kuri apimtu visus 3 oro uostus. Lietuva per maza salis ir rinka cia per maza, kad galetume sau leisti terliotis su kiekvienu oro uostu individualiai. Taip tiesiog butu mazinami kastai ir didinamas efektyvumas.
Kad tai butu uztikrinta ir neliktu tik popieriuje, viska turetu padeti kontroliuoti respektabilios audito kompanijos.
Man apskritai negirdėta, kad valstybės įmonė ar tuo labiau valstybės institucija samdytųsi privačią ir visam pasauly žinomą audito kompaniją.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė JohnGeriausia, be abejo, butu tam sukurti viena imone, kuri apimtu visus 3 oro uostus. Lietuva per maza salis ir rinka cia per maza, kad galetume sau leisti terliotis su kiekvienu oro uostu individualiai. Taip tiesiog butu mazinami kastai ir didinamas efektyvumas.
Kad tai butu uztikrinta ir neliktu tik popieriuje, viska turetu padeti kontroliuoti respektabilios audito kompanijos.
Comment
-
Parašė JohnO ka siulai?
Gal reiktu iteisinti draudima diskriminuoti viska, kas susije su Kaunu (salia religines, rasines ir kt. diskriminacijos)?
Kalbant rimtai, skaidrumas neatsiras is nieko. Kad jis atsirastu, reikia principingai ir nuosekliai to siekti. Siuo atveju tai galetu buti mano minetos priemones t.y. vienos imones steigimas ir skaidrus, viesas ir rimtas auditas bei atskaitingumas, i pagalba pasitelkiant respektabilias uzsienio audito kompanijas.
Privatus monopolistas dazniausiai nera pats geriausias variantas. Kam jiem tas skaidrumas ir visos tos audito kompanijos?
Comment
-
Hmmm, teoriškai nedraudžiama ir pačiai įmonei samdytis. Reikalas yra specialios nustatytos procedūros arba pinigai, arba nesusivokimas. Kompanijos kaip KPMG, PriceWaterhouse, Deloitte ir pan. darbo turi per akis ir be nemokamų valdžios konsultacijų.
O dėl privatizavimo, tai suprantu to reikalo pliusus ir minusus. Tik Lietuvos situacija pasižymi tokiais ypatumais kaip korupcija, nepagrįstas privilegijavimas, per pigus pardavimas, maskvėnų amžinai kyšantys interesai ir neskaidrumai visokie. Taigi privatizavimui dar tikrai ne laikas.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąHmmm, teoriškai nedraudžiama ir pačiai įmonei samdytis. Reikalas yra specialios nustatytos procedūros arba pinigai, arba nesusivokimas. Kompanijos kaip KPMG, PriceWaterhouse, Deloitte ir pan. darbo turi per akis ir be nemokamų valdžios konsultacijų.
Comment
Comment