Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Nu ne tai kad tikrai, bet http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=1294890 4 pastraipoj nuo apačios yra miestų į kuriuos skraidys sąrašas. Į visus juos bilietai jau parduodami.
    aha. tu turbūt teisus.
    o apskritai tai viskas logiška - norint išplėsti užsakomųjų reisų skaičių su tuo pačiu lėktuvų parku, reikia sumažinti reguliariųjų skaičių... taip ir padarė FlyLAL.

    O taip pat reikia suprasti, kad pasibaigė agresyvi, o tiksliau SKAMBI plėtra Latvijoje...

    Comment


      Pažiūrėjus į panaikinamas kryptis, daug kas atrodo gana logiškai:
      * Ryga - mėginimas užmėtyt latvius kepurėmis nepavyko
      * Barselona - turistinė kryptis, spėčiau pavasarį atsiras vėl
      * Tbilisis - eksperimentas skaidyt į egzotinius kraštus nepavyko
      * Stokholmas - be bendradarbiavimo su SAS ten nėr kas veikti
      * Dublinas - keleiviai labai jautrūs kainai, o su Ryanair sunku konkuruoti kaina

      Bet kai kas ir keistai:
      * Briuselis - flyLAL turi code-share susitarimą su "Brussels airlines", taigi potencialios tranzito galimybės buvo. Be to tai kryptis, kur keleiviai daug mažiau jautrūs kainai (nes daugelis skraido ne už savus pinigus, o ir tie kurie už savus - tipiškas Briuselio lietuvis yra ne ekonominis migrantas, o kokios nors ES institucijos darbuotojas). LAL lyg ir bandė pavaizduoti save kaip geresnius (o ne pigesnius) už airbaltic - šita kryptis kaip ir palankiausia tokia vaizdavimui Juk VNO - BRU net ir karštas maistas vienu metu buvo sugrąžintas, LAL bilietų pirkimo sistemoje netgi buvo miestas pavadinimu "Brussels (hot meal)"

      Įdomu, kaip keisis VNO keleivių skaičius per žiemos sezoną.

      Comment


        Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
        o apskritai tai viskas logiška - norint išplėsti užsakomųjų reisų skaičių su tuo pačiu lėktuvų parku, reikia sumažinti reguliariųjų skaičių... taip ir padarė FlyLAL.
        Kad lėktuvų jie dabar turi daug. Kelevių turbūt labiau trūksta..

        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Įdomu, kaip keisis VNO keleivių skaičius per žiemos sezoną.
        Turbūt mažės. Nu bent jau nebeaugs taip stipriai.
        Tiesa, Rygai irgi ne koks metas, be Flylal iš jų traukiasi dar Aer Lingus, Easyjet ir Germanwings. Bet ten tik augimas apstos, keleivių skaičius neturėtų sumažėti dėl naujų Airbaltic ir Ryanair reisų.
        kaip?

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Taip pat ir keleiviu kontroles niekas neatiduos privatininkui. Nes tai valstybes funkcija, o ne privacios firmos.
          Kur čia taip parašyta? Keleivių patikrą seniai atlieka privačios tarnybos didžiojoje dalyje oro uostų Europoje. Kita vertus, tarnybų (privačių ar valstybinių) kontrolę atlieka CAA. Jeigu CAA tingi, tai dar nieko nereiškia.

          Comment


            alm neblogai viską reziumavai. Visgi, tikėjausi, jog avia pasaulio krizė mus aplenks - buvom tiek daug atsilikę, kad galvojau augsim net ir kai bendra rinka eina žemėn. Deja.

            "FlyLAL" reisų nuėmimo priežastis nebuvo vien tik pagausėję užsakomieji skrydžiai. Pastebėkite, kad šiemet "Tez Tour" ir "Novaturo" klientai bus sodinami į tą patį lėktuvą (tai pavadinčiau krizės simboliu). "FlyLAL" vieną nuo Dublino atlaisvėjusį lėktuvą jau išsiuntė į Kazakhstaną, manau dar bandys porą "Boeing'ų" taip pat kam nors prakišti.

            Taip pat šią žiemą nei "airBaltic", nei "FlyLAL" neatidaro tradicinių slidinėjimo krypčių - Lijono, Ciūricho, Insbruko ir panašių. "airBaltic" tik šiek tiek sudažnina skrydžius į Miuncheną.

            Labai gaila, kad eksperimentas su Palangos oro uostu baigėsi - lietuviškų lėktuvų šią žiemą vėl ten nebus. Bus tik du kartus per dieną tranzitą išsivežantis SAS'as ir porą kartų per savaitę pasirodys "Norwegian Air Shutttle". "Utair" Maskva-Palanga taip pat nuima.

            Visgi krizę labiau pajus didesni - iš Rygos pasitraukia "easyJet", "germanwings", "AerLingus", "FlyLAL".

            O Vilniaus oro uoste nebus nė vienos naujos kompanijos - jau kelintas sezonas taip ("Flysmalaland" - atsitiktinumas). Čia jau ne krizė kalta, o apsileidimas.

            Lieka džiaugtis, kad žiemos sezonas trunka penkis mėnesius, o vasaros septynis Tikiuosi, vasario mėnesį galėsim džiugiau kalbėti apie vasaros tvarkaraštį.
            Paskutinis taisė smb; 2008.09.18, 13:38. Priežastis: labai daug gramatinių klaidų

            Comment


              Parašė smb Rodyti pranešimą
              "FlyLAL" vieną nuo Dublino atlaisvėjusį lėktuvą jau išsiuntė į Kazakhstaną, manau dar bandys porą "Boeing'ų" taip pat kam nors prakišti.
              Aš taip nesakyčiau, kad tą būtent lėktuvą. Gi į Dubliną skraidydavo tik naktimis ir tai ne kasdien. Lėktuvų nuoma - nauja atskira Flylal veiklos sritis, panašu jiems ji kažkiek sekasi.

              Parašė smb Rodyti pranešimą
              "airBaltic" tik šiek tiek sudažnina skrydžius į Miuncheną.
              Iš kur siūlo labai daug jungiamųjų skrydžių su Lufthansa.

              Parašė smb Rodyti pranešimą
              "Utair" Maskva-Palanga taip pat nuima.
              O dar visai neseniai pardavinėjo bilietus žiemos sezonui. Turbūt nelabai pirko, kad persigalvojo... Negi dėl Atlant-Soyuz iš Liepojos.
              kaip?

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Pažiūrėjus į panaikinamas kryptis, daug kas atrodo gana logiškai:
                * Ryga - mėginimas užmėtyt latvius kepurėmis nepavyko
                * Barselona - turistinė kryptis, spėčiau pavasarį atsiras vėl
                * Tbilisis - eksperimentas skaidyt į egzotinius kraštus nepavyko
                * Stokholmas - be bendradarbiavimo su SAS ten nėr kas veikti
                * Dublinas - keleiviai labai jautrūs kainai, o su Ryanair sunku konkuruoti kaina

                Bet kai kas ir keistai:
                * Briuselis - flyLAL turi code-share susitarimą su "Brussels airlines", taigi potencialios tranzito galimybės buvo. Be to tai kryptis, kur keleiviai daug mažiau jautrūs kainai (nes daugelis skraido ne už savus pinigus, o ir tie kurie už savus - tipiškas Briuselio lietuvis yra ne ekonominis migrantas, o kokios nors ES institucijos darbuotojas). LAL lyg ir bandė pavaizduoti save kaip geresnius (o ne pigesnius) už airbaltic - šita kryptis kaip ir palankiausia tokia vaizdavimui Juk VNO - BRU net ir karštas maistas vienu metu buvo sugrąžintas, LAL bilietų pirkimo sistemoje netgi buvo miestas pavadinimu "Brussels (hot meal)"

                Įdomu, kaip keisis VNO keleivių skaičius per žiemos sezoną.
                Dėl Briuselio tai yra tiesiog net ne keista, bet neįtikėtina. Kalnai valdininkų kasdien ten skraido, visos Bendrijų institucijos "tam gale" susitelkusios. Kitas dalykas, tranzitui terpė gana gera.

                Nereikėtų priimt už gryną pinigą tos 4 nuo apačios pastraipos ir išvardytų miestų. Gali būt, jog kaip tik šiuo metu vyksta derinimai ir Briuselis neįdėtas kol kas.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  ch-aviation jau patvirtino, kad "FlyLAL" drop'ina Briuselį:
                  http://www.ch-aviation.ch/news.php?s...airline=FlyLAL

                  Bet pritariu - tai išties keista. Dabar lieka "airBaltic" šiame maršrute su ankstaus ryto skrydžiu. Verslo keliautojai įpratę grįžti vakarais, po darbo dienos - didelis pliusas "airBaltic'ui", nes spėju, kad visi grįžinės arba per Kopenhagą arba per Rygą.

                  Iki šiol maniau, kad "FlyLAL" koziriai yra Amsterdamas (bendradarbiavimas su KLM) ir Briuselis. O šie še tau ir atsisakė reiso šia kryptimi.

                  Comment


                    FlyLAL sekmingai augo visus metus. Su lyg kiekvienu menesiu pasiekdavo didesni augima ir birzeli jie jau skraidino net 71% keleiviu daugiau. Tai leme, kad metinis siu metu augimas jau buvo pasiekes 64%. FlyLAL prognozavo, kad iki metu pabaigos augimas pasieks 100%. Nemaniau, kad toks augimas realus, taciau FlyLAL isties gerai sekesi. Taciau stai praeita savaite pasirode zinia:
                    - Iki šių metų pabaigos iš viso „flyLAL“ ketina pervežti 850 000 keleivių, t.y. apie 60 proc. daugiau nei pernai.
                    Sekanti zinia buvo apie ziemos tvarkarasti, su daugybe nuimtu skrydziu. Is prognozuoto 100% augimo liko 60%. Negana to, tas 60% yra netgi mazesnis uz dabartini metini augima, kuris yra 64%. Ju puslapyje teigiama, kad nuo gruodzio 1. jie gauna du naujus lektuvus: Boeing 757-200, bei Boeing 757-300. Kazin kur jie bus naudojami, jeigu tiek daug skrydziu krypciu atsisakoma?

                    Comment


                      Dėl B757 tai viskas aišku - jie bus naudojami užsakomiesiems skrydžiams. Vienas lėktuvas kiekvieną savaitę beveik dvi paras užtruks reise Vilnius-Dubajus-Bangkokas. O reisai į Hurgadą ir Šarm El Šeichą vyks po keturis kartus į savaitę abiem kryptim - kaip minėjau "Tez Tour" ir "Novaturo" klientai bus sodinami į vieną lėktuvą, tai su didesniu lėktuvu efektyviau.

                      B757 reguliariame reise iš Vilniaus šiuo metu neįsivaizduoju. Per didelis jis, kad būtų jį galima prisodinti.

                      Comment


                        Parašė smb Rodyti pranešimą
                        B757 reguliariame reise iš Vilniaus šiuo metu neįsivaizduoju. Per didelis jis, kad būtų jį galima prisodinti.
                        Tačiau Airbaltic su 757 iš Rygos sėkmingai skraido į Londoną, Berlyną ir net Bergeną (ir dar gal kur, tiesiog šitus pastebėjau).
                        Paskutinis taisė alm; 2008.09.18, 15:38. Priežastis: Londoną pridėjau
                        kaip?

                        Comment


                          Keista girdėti, kad B757 stovi Ryga-Berlynas. Netikiu, jog pilną jį prisodina - įtariu čia tas atvejas kada "stovintis lėktuvas - nuostolingas lėktuvas" ir jį tiesiog panaudojo atskiriem reisam, kada kito laisvo nebuvo arba keleiviai į "Fokkerį" netilpo.

                          Jeigu kur "airBaltic'as" ir galėtų B757 pastatyti, tai Vilnius-Kopenhaga, bo per paskutinius porą mėnesių kiek skridau, tai neteko rytiniam ir vakariniam reise matyti tuščių vietų. Aišku, kadangi atstumas trumpas, logiškiau būtų sudažninti reisus, o ne didinti lėktuvą ... (jeigu slot'ų CPH dar yra ...)

                          Comment


                            Parašė smb Rodyti pranešimą
                            Keista girdėti, kad B757 stovi Ryga-Berlynas. Netikiu, jog pilną jį prisodina - įtariu čia tas atvejas kada "stovintis lėktuvas - nuostolingas lėktuvas" ir jį tiesiog panaudojo atskiriem reisam, kada kito laisvo nebuvo arba keleiviai į "Fokkerį" netilpo.
                            Nu va pažiūrėjau. Sekančią savaitę į Berlyną 757 nebus, o dar kitą bus viename iš 17 savaitinių reisų. Kiti 737-300 ir 737-500. Nemanau, kad 3 kart per dieną tusčius Boeingus leistų. Visgi jungtiniai skrydžiai su persėdimu į AirBerlin (ir su juo susijusius/jau prijungtus TUIfly ir panašius) gaunasi labai patrauklūs savo kaina.
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė smb Rodyti pranešimą
                              Dėl B757 tai viskas aišku - jie bus naudojami užsakomiesiems skrydžiams. Vienas lėktuvas kiekvieną savaitę beveik dvi paras užtruks reise Vilnius-Dubajus-Bangkokas. O reisai į Hurgadą ir Šarm El Šeichą vyks po keturis kartus į savaitę abiem kryptim - kaip minėjau "Tez Tour" ir "Novaturo" klientai bus sodinami į vieną lėktuvą, tai su didesniu lėktuvu efektyviau.
                              <...>
                              Nemanau. Ten su 757 labai įdomiai išeina


                              Pirmasis reisas 12-11 vakare, atskirs į Bankoką 12-12 (penktadienį).


                              Gi pirmas lėktuvas, skrisiantis į Vilnių iš Bankoko, bus 12-19 12:20 vietos laiku. Tuo metu jau bus atskridęs antras 757 iš Vilniaus, pakilęs 12-18 iš Vilniaus, ir atskrisiąs į Bankoką 12-19 apie 11:00. Persėdimui laiko lyg ir užtenka.

                              Tuomet klausimas, ką veiks pirmasis lėktuvas. Variantus matau tris:
                              • Lėktuvas visą žiemą praleis Bankoke ir tik paskutiniu skrydžiu skris atgal į Vilnių. Priežastys: Bankoke pigiau laikyti lėktuvą;
                              • Lėktuvas tuščias skris atgal į Lietuvą ir čia vykdys kažkokius skrydžius. Mažai realu, nes labai nepigus tas skrydis iki Bankoko, net ir tuščiam lėktuvui;
                              • Lėktuvas skraidys po Tailandą. Tai gali būti ir lietuvių turistų gabenimas, ir pernuomavimas Tailando kažkuriai bendrovei. Šis variantas atrodo įdomiai, turint omeny, jog tuo metu Tailande bus ne vien lietuviai turistai ir klientų paskraidyti po kurortus tikrai turėtų užtekti.


                              Comment


                                Parašė smb Rodyti pranešimą
                                Dėl B757 tai viskas aišku - jie bus naudojami užsakomiesiems skrydžiams. Vienas lėktuvas kiekvieną savaitę beveik dvi paras užtruks reise Vilnius-Dubajus-Bangkokas. O reisai į Hurgadą ir Šarm El Šeichą vyks po keturis kartus į savaitę abiem kryptim - kaip minėjau "Tez Tour" ir "Novaturo" klientai bus sodinami į vieną lėktuvą, tai su didesniu lėktuvu efektyviau.

                                B757 reguliariame reise iš Vilniaus šiuo metu neįsivaizduoju. Per didelis jis, kad būtų jį galima prisodinti.
                                Norėčiau dar papildyti, jog Kanarų salas Tenerifę ir Grandkanariją be nutūpimo iš "lietuviškų" lėktuvų tegali pasiekti irgi tik B757. Keliones šia kryptimi siūlo tiek Novaturas tiek ir Tezturas, tad darbo FlyLAL ir Aurelos B757 tikrai nepritrūks ir žiemos sezonu.

                                Comment


                                  Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                  Norėčiau dar papildyti, jog Kanarų salas Tenerifę ir Grandkanariją be nutūpimo iš "lietuviškų" lėktuvų tegali pasiekti irgi tik B757. Keliones šia kryptimi siūlo tiek Novaturas tiek ir Tezturas, tad darbo FlyLAL ir Aurelos B757 tikrai nepritrūks ir žiemos sezonu.
                                  Gal galima šaltinį? flylal.lt puslapyje nurodoma, jog 737-300 skrydžio nuotolis 4 700 km, gi iki Kanarų salų Google Earth rodo 4 350 km. Net įskaitant visus "vingius" tai neturėtų siekti 4 700 km, kaip čia taip nutinka?

                                  Comment


                                    Tiesiog pačiam teko skristi ne vieną kartą, tai seniau skrisdavo ispanų Airbus, o 2008 žiemą latvių Latcharterio Airbusas arba LALo B737 su nutūpimu Malagoje.
                                    Šiaip skrydis trukdavo 6 valandas, bet girdėjau kad kai būna nepalankus vėjas trunka ir iki 8 valandų, tad to tikrai joks B737 "neįkanda". Aurelos puslapyje esančiame žemėlapyje nurodyta jog iki Tenerifės yra 4900 km.

                                    Comment


                                      Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                      Gal galima šaltinį? flylal.lt puslapyje nurodoma, jog 737-300 skrydžio nuotolis 4 700 km, gi iki Kanarų salų Google Earth rodo 4 350 km. Net įskaitant visus "vingius" tai neturėtų siekti 4 700 km, kaip čia taip nutinka?
                                      Nepamiršai kuro iki atsarginio oro uosto? Kuris gali buti ir uz 500 ir uz 700 km...
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                        Gal galima šaltinį? flylal.lt puslapyje nurodoma, jog 737-300 skrydžio nuotolis 4 700 km, gi iki Kanarų salų Google Earth rodo 4 350 km. Net įskaitant visus "vingius" tai neturėtų siekti 4 700 km, kaip čia taip nutinka?
                                        Ką tu vadini Kanarų salom? Pagal Great Circle Mapperį tarp VNO ir TFS yra 4474 km. Lanzarote ir Fuerteventura nesiskaito, į ten iš Lietuvos niekas neskraido.

                                        Comment


                                          Tuoj Romas jums visiems duos po minusą, kad kalbate ne toje temoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X