Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Ne tik, kad vieta yra (bent kol kas), bet jis jau seniai suplanuotas. Žiūrėkite miesto bendrąjį planą. Jis netgi buvo pradėtas projektuoti, aišku, seną projektą galima būtų koreguoti.
    o koks ten projektas (esu mates presini miesto ir kreiva linija nupiesta tako pietu puseje vilniuas)?
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      ...Žiūrėkite miesto bendrąjį planą...
      Kur?

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        o koks ten projektas (esu mates presini miesto ir kreiva linija nupiesta tako pietu puseje vilniuas)?
        Baigto nėra, bet suplanuotas būtent ten (kreivas yra riedėjimo takas). Jis nukirs Lydos plentą, bet tai galima kompensuoti pratęsus Dariaus ir Girėno gatvę. Tuo pačiu galima būtų nugriauti ir taborą (geras pretekstas).
        Paskutinis taisė Sula; 2008.07.23, 14:26.

        Comment


          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          Kur?
          http://www.vilnius.lt/bplanas/index.php?mid=50&lang=lt

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Baigto nėra, bet suplanuotas būtent ten (kreivas yra riedėjimo takas). Jis nukirs Lydos plentą, bet tai galima kompensuoti pratęsus Dariaus ir Girėno gatvę. Tuo pačiu galima būtų nugriauti ir taborą (geras pretekstas).
            o tai ten tik planai ar jau bus po kaskiek metu tiesiama, na greiciausiai niekas nezino, bet jei tiestu, nejaugi neturetu buti riedejimo taku is sono tako, juk nespetu jie nuvaziuoti iki tako galo apsisukti kilimui, o jei dar nutups lektuvas, norintys kiltimui riedeti turetu laukti kol parvaziuos tas, nesamone gautusi be riedejimo taku
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Aisku. Utopija sitas tako statybos planas.

              Comment


                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                o tai ten tik planai ar jau bus po kaskiek metu tiesiama, na greiciausiai niekas nezino, bet jei tiestu, nejaugi neturetu buti riedejimo taku is sono tako, juk nespetu jie nuvaziuoti iki tako galo apsisukti kilimui, o jei dar nutups lektuvas, norintys kiltimui riedeti turetu laukti kol parvaziuos tas, nesamone gautusi be riedejimo taku
                Manau, kad takams vietos atsirastų, paprasčiausiai jie nepavaizduoti. Nors iš rytinio galo iki esamo terminalo atstumas būtų didokas, tas tai taip.

                Comment


                  Idealiausia, jei nacionalinis oro uostas būtų Kaune, per kurį eitų greitųjų traukinių Klaipėda-Kaunas-Karmėlavos oro uostas-Vilnius linija. Tuomet į Vilniaus oro uosto teritoriją galėtų įsikelt koks Policijos departamentas. Vieta tinkama – šalia čigonų taboras, Naujanai, krasnūcha – arčiau liaudies, tsakant. O pakilimo takus galima būtų paverst kelių erelių išsikrovimų vieta. Susimoka 10 Lt, isšsikrauna, išsidrasko, butaforinius žmonių stendus patranko ir važiuoja pagal visas kelių taisykles namo.
                  Būtų taika ir ramybė, manau.
                  www.scriptorium.ie

                  Comment


                    Parašė C5 Rodyti pranešimą
                    Idealiausia, jei nacionalinis oro uostas būtų Kaune, per kurį eitų greitųjų traukinių Klaipėda-Kaunas-Karmėlavos oro uostas-Vilnius linija. Tuomet į Vilniaus oro uosto teritoriją galėtų įsikelt koks Policijos departamentas. Vieta tinkama – šalia čigonų taboras, Naujanai, krasnūcha – arčiau liaudies, tsakant. O pakilimo takus galima būtų paverst kelių erelių išsikrovimų vieta. Susimoka 10 Lt, isšsikrauna, išsidrasko, butaforinius žmonių stendus patranko ir važiuoja pagal visas kelių taisykles namo.
                    Būtų taika ir ramybė, manau.
                    Mano vizija yra, kad VNO tampa prestižiniu oro uostu tik VIP'ams, kaip "London City"; KUN tampa lietuvišku "Gatwick'u" visiems, PLQ tampa Stanstedu atostogautojams ir puspigėms kompanijoms, Šiauliai tampa Lutonu - pigių kompanijų baze. Na, o kur nors prie Elektrėnų pastatomas naujas galingas lietuviškas Heathrow. Visi oro uostai sujungti greitaeigiu traukiniu, kur vidutinis greitis 300 km/h.



                    bet visa tai mano fatanzijose susiformavusi utopija. Žinok, tavo irgi Zuokas savo laikais vystydamas dipolį buvo beveik prastūmęs sprendimą, kad Nacionaliniu oro uostu tampa Kaunas, o Vilnius lieka regioniniu verslo reikmėms. Dėl ko tas nesistūmėjo - niekas nėjo į Kauną skraidyti, nes iš Vilniaus šiai dieną yra skraidyti dAAAAAug efektyviau.

                    Karmėlava per toli nuo Vilniaus, tiesiog.

                    Comment


                      reiketu pastatyti bet jis turetu tureti ir riedejimo takus:

                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Parašė smb Rodyti pranešimą
                        Mano vizija yra, kad VNO tampa prestižiniu oro uostu tik VIP'ams, kaip "London City"; KUN tampa lietuvišku "Gatwick'u" visiems, PLQ tampa Stanstedu atostogautojams ir puspigėms kompanijoms, Šiauliai tampa Lutonu - pigių kompanijų baze. Na, o kur nors prie Elektrėnų pastatomas naujas galingas lietuviškas Heathrow. Visi oro uostai sujungti greitaeigiu traukiniu, kur vidutinis greitis 300 km/h.



                        bet visa tai mano fatanzijose susiformavusi utopija. Žinok, tavo irgi Zuokas savo laikais vystydamas dipolį buvo beveik prastūmęs sprendimą, kad Nacionaliniu oro uostu tampa Kaunas, o Vilnius lieka regioniniu verslo reikmėms. Dėl ko tas nesistūmėjo - niekas nėjo į Kauną skraidyti, nes iš Vilniaus šiai dieną yra skraidyti dAAAAAug efektyviau.

                        Karmėlava per toli nuo Vilniaus, tiesiog.

                        Fantazija tai nebloga, respect
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė smb Rodyti pranešimą

                          Dėl ko tas nesistūmėjo - niekas nėjo į Kauną skraidyti, nes iš Vilniaus šiai dieną yra skraidyti dAAAAAug efektyviau.
                          Nepamirskime, kad dar visai nesenai KUN tegalejo is karto aptarnauti viena keleivini lektuva. Taigi apie kazkokia pletra kalbeti nebuvo verta.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Nepamirskime, kad dar visai nesenai KUN tegalejo is karto aptarnauti viena keleivini lektuva. Taigi apie kazkokia pletra kalbeti nebuvo verta.
                            o tai kiek dabar max galima butu? kokius tris? ar keturis?
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              jeigu neklystu (kas nors pataisykite), tai Kaune šiuo metu galima aptarnauti 6 lėktuvus vienu metu, o perone gali stovėti 9 lėktuvai. Vilniuje berods aptarnauti galima 12, o perone telpa 20. Vilniaus peronas šiuo metu plečiamas, nes lėktuvai nebetilpdavo - nuo šios žiemos galio apribojimas: "netvarkaraščio" lėktuvams nebuvo galima stovėti ilgiau kaip 3 valandas.

                              Comment


                                Parašė Auriz Rodyti pranešimą
                                "Puikus" Vilniaus oro uosto sprendimas...

                                Net ir pasibaigus kilimo ir leidimosi takų rekonstrukcijai, šiek tiek pavėlavę orlaiviai turės leistis ne sostinėje, o Kaune ar net Rygoje.
                                Vilniaus oro uostas jau informavo aviakompanijas, kad žiemos sezono metu nuo lapkričio lėktuvai oro uoste bus aptarnaujami kaip ir šiuo metu – nuo 5 valandos ryto iki 23 val. 30 min.
                                visas straipsnis lrytas.lt

                                Įdomu būtų sužinoti kiek vidutiniškai per mėnesį lėktuvų nukreipiama dėl tokios politikos?
                                Neitiketina. Vietoj to, kad jie stengtusi pritraukti kiekviena imanoma papildoma skrydi, VNO gerb. gen. direktorius bosas geras dede svogeris nusipelnes artistas su savo vietine "chebryte" nusprendzia, kad jiems velyvi skrydziai nebeidomus... Truksta zodziu. Ir apskritai susidaro toks vaizdas, kad oro uosto "protai" visiskai nesuinteresuoti kazkokiu oro uosto augimu, strateginiais tikslais, etc. Tas naujasis terminalas buvo isstenetas per prievarta, kai zmones laukdami check-in'e vieni kitiems ant galvu pradejo lipt. Ivanausko nuomone, as neabejoju, naujojo terminalo pakaktu kokiems 10-15 metu i prieki. Jiems "ir taip gerai", tai kam tas augimas, papildomos avialinijos ir nauji keleiviai... tik darbo ir rupesciu daugiau... Kraupu.

                                Comment


                                  O tai gal tas Ivanauskas kolektyvu rūpinasi? Pažįstu vieną skrydžių valdymo specialistą, tai dabar per naktinę pamainą bent jau išsimiega, o prie gero, kaip žinia, greitai priprantama...

                                  Comment


                                    Latvių oreiviams apkarto Vilnius

                                    Vyriausybės palaiminti bendrovės „flyLAL - Lit­huanian Airlines" privataus terminalo Tarptauti­niame Vilniaus oro uoste (TVOU) statybų pla­nai perpildė didžiausio Lietuvos oro linijų konku­rento Latvijos bendrovės „airBaltic" kantrybės taurę. Jau keletą metų negalėdami su TVOU susitarti dėl palankesnių sąlygų latviai svarsto galimybę keltis į Kauną.

                                    Kaunas draugiškesnis

                                    Latvijos oro bendrovė rimtai galvoja skraidyti iš Kauno, nors sostinės visiškai atiduoti konkuren­tams neketina. Į Karmėlavoje įsikūrusį oro uostą bendrovė ketina perkelti tik dalį savo pajėgų.

                                    „Kodėl airių bendrovė „Ryan-air" skraidina į Kauną? Nes ten mažesni mokesčiai. Kauno oro uostas kur kas draugiškesnis ir atviresnis pasiūlymams nei Vilniaus. Dėl to ir mes dabar žvalgomės į tą pusę. Aišku, neperkelsime į Kauną savo bazės, bet jei susitarsime dėl sąlygų - dalį pajėgų tikrai ten įkursime. Pradžioje gal vieną du lėktuvus", - svarstė bendrovės „airBaltic" atstovybės Lietuvoje direktorius Tadas Vizgirda.

                                    Jis įsitikinęs, kad Kauno oro uostas turi daug potencialo, tačiau norint pamatyti rezultatus, reikia įtikinti ke­leivius skraidyti ne iš sostinės, o iš Kauno. Pigesni bilietai galėtų būti puiki motyvacija. „Vilniečiai ir taip skraidys iš sostinės, bet rajonų gyventojus ir tranzitinių reisų keleivius, manau, galima būtų pervilioti į Kar­mėlavą, - ateities planais dalijosi bendrovės „airBaltic" atstovybės Lietuvoje vadovas. - Mums patinka, kad Kauno oro uostas iniciatyvus ir agresyvus. Jie nori pritraukti didesnį keleivių srautą, plėstis ir aktyviai vei­kia, o TVOU atrodo it senas parūdijęs biurokratinis aparatas."

                                    Laukia išskėstomis rankomis

                                    Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas patvirtino, kad su įmone „airBaltic" vyksta akty­vios derybos. Tačiau pabrėžė, kad tai toli gražu ne vienintelė bendrovė, su kuria kalbama.

                                    „Vedame derybas ne tik su įmone „airBaltic", bet ir su „flyLAL" bei užsienio skrydžių bendrovėmis. Tarp jų ir Vokietijos oro kompanija „German Wings", Ispanijos „Iberia", Skandinavijos pigių skrydžių įmone „Ster­ling Airlines" ir kt.", - santūriai kalbėjo A.Šliupas.

                                    Tačiau kol kas derybos su visomis skrydžių bendrovėmis yra lygiavertės ir nė viena neturi išskirtinių sąly­gų ar pasiūlymų.

                                    Valdžiai - kritikos strėlės

                                    „airBaltic" atstovybės Lietuvoje vadovas tikino, kad pagrindinė priežastis, dėl kurios latvių bendrovė žval­gosi naujų kilimo ir tūpimo takų, yra labai dideli Vilniaus oro uosto mokesčiai. Ypač tūpimo mokestis.

                                    T.Vizgirda neigė, kad leidimas bendrovei „flyLAL - Lithuanian Airlines" statyti savo keleivių terminalą ap­sunkins įmonės „airBaltic" darbą ir ši pralaimės konkurencinę kovą. Pastarosios bendrovės vadovas kon­kurentų blogu žodžiu neminėjo, net prasitarė, kad Latvijos įmonė, gavusi patrauklų pasiūlymą, sutiktų ke­leivius skraidinti ir iš bendrovės „flyLAL - Li-thuanian Airlines" terminalo.

                                    Užtat valdžiai ir oro uostui kritikos jis negailėjo. „Visada sakėme, kad Vilniaus oro uostas yra per brangus. Jau kelerius metus nesėkmingai deramės su TVOU administracija, kad būtų taikoma lankstesnė oro uosto mokesčių politika. Už vieno „Boeingo" tūpimą Vilniuje mokame 3 tūkst. JAV dolerių (6,5 tūkst. litų), o Rygo­je - tik 800 JAV dolerių (1,7 tūkst. litų)", - lygino bendrovės „airBaltic" atstovybės Lietuvoje vadovas.

                                    Nepatinka skirtingos sąlygos

                                    Latvių skrydžių bendrovės vadovai nepatenkinti, kad Vilniuje esą taikomos nevienodos sąlygos. „Viena mūsų grupės įmonių jau dvejus metus negauna vietos angarui statyti, o bendrovės „flyLAL" valdžia leido oro uoste statytis ne tik angarą, bet ir privatų keleivių aptarnavimo terminalą", - kalbėjo T.Vizgirda. Tačiau gimtajame Rygos oro uoste „airBaltic" taip pat naudojasi išskirtinėmis sąlygomis. Įmonei suteikta 80 proc. nuolaida oro uosto mokesčiams. Už tokią praktiką Europos konkurencijos tarybai Rygos oro uostą jau ap­skundė ne viena skrydžių bendrovė.

                                    Prognozuoja chaosą

                                    Bendrovės „flyLAL Group" valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis ne kartą yra sakęs, kad privatus ke­leivių terminalas nacionaliniam vežėjui ne tik būtų stipri motyvavimo priemonė plėsti veiklą Lietuvoje. Glau­džiai bendradarbiaudama su oro uostu bendrovė tikisi tris kartus padidinti keleivių srautą ir kasmet papil­dyti TVOU kišenę 125 mln. litų.

                                    Tačiau įmonės „airBaltic" Lietuvos atstovybės vadovas tuo abejoja. Jis įsitikinęs, kad privatus terminalas ne tik neprisidės prie sėkmingos TVOU veiklos, bet veikiausiai oro uoste sukels chaosą, nes bus itin sun­ku suderinti dviejų skirtingų bendrovių veiklą. Be to, „flyLAL - Lithuanian Airlines" greičiausiai ne bendra­darbiaus, o konkuruos su oro uostu ir atims iš jo dalį pelno. Dėl to skrydžiai dar ilgai neatpigs.

                                    Pakluso nurodymams

                                    TVOU atstovas spaudai ir ryšiams su visuomene Arūnas Marcinkevičius leido suprasti, kad oro uostas taip pat nėra labai patenkintas valdžios sprendimu, tačiau daugiau priešintis neketina.

                                    „Ką Vyriausybės Strateginio planavimo komitetas nusprendė, tą privalome vykdyti. Niekas neklausia, ar mes patenkinti", - aiškino A.Marcinkevičius.

                                    Jis pripažino, kad dėl privataus keleivių terminalo statybų ateityje oro uosto laukia daug iššūkių. O pagrin­dinis oro uosto uždavinys - kad ir per didžiausias kančias suderinti valstybinės įmonės ir privataus kapita­lo interesus.

                                    Tačiau jis neslėpė, kad oro uostas laukia konkurento, o ne pagalbininko, ir ateityje reikės tartis, kaip oro uostas ir privati bendrovė dalysis keleivius. A.Marcinkevičius taip pat perspėjo, kad jeigu prasidės klientų medžioklė ir beatodairiška konkurencinė kova, iš tiesų gali kilti netvarka, o tada kentės keleiviai.

                                    kaunodiena.lt
                                    When a man lies, he murders some part of the world

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      A.Marcinkevičius taip pat perspėjo, kad jeigu prasidės klientų medžioklė ir beatodairiška konkurencinė kova, iš tiesų gali kilti netvarka, o tada kentės keleiviai.
                                      Gerai čia suvartė. Dėl pardavėjų konkurencijos nukentės pirkėjai.

                                      Stabiliai visa Lietuva labai nukentėjo dėl mobilaus ryšio tiekėjų konkurencijos. O jeigu taip staiga kainų karą pradėtų degalinių tinklai arba pieno perdirbimo įmonės, tai išvis būtų šakės.

                                      Comment


                                        Latviai viena grazia diena turbut pasiskus neatlaike konkurencijos, ir beks i kauna nieko nepese D
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                          Gerai čia suvartė. Dėl pardavėjų konkurencijos nukentės pirkėjai.

                                          Stabiliai visa Lietuva labai nukentėjo dėl mobilaus ryšio tiekėjų konkurencijos. O jeigu taip staiga kainų karą pradėtų degalinių tinklai arba pieno perdirbimo įmonės, tai išvis būtų šakės.
                                          Konkurencija mums tik i nauda
                                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X