kaip matau niekam neidomi mano ideja, gal pagaliau atrasysite i ja? (du paskutiniai postai mano.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąkaip matau niekam neidomi mano ideja, gal pagaliau atrasysite i ja? (du paskutiniai postai mano.
Paziurek plana:
http://www.vilniusairport.lt/index.php?sector=6:26
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąkaip matau niekam neidomi mano ideja, gal pagaliau atrasysite i ja? (du paskutiniai postai mano.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąManau ideja netinkama del to, kad visgi ten yra pasienio zona(?), tunelis negalimas del to, kad tektu oro uosta pusei metu uzdaryti, o po to dar ir jo saugumu rupintis, kad teroristai bombos nepadetu. Beto visa sita ideja butu per daug brangi, bei sumazintu lektuvu stovejimo vietas, kuriu kaip suprantu pastacius naujus terminalus gali trukti. O galu gale, tai nuo parkingu butu labai tolimas kelias iki oro uosto. Jau tabore tikriausiai labiau apsimoketu statyt ta parkinga, o siaip tai manau atsirastu vietos ir prie oro uosto ne pasienio zonoj.
Paziurek plana:
http://www.vilniusairport.lt/index.php?sector=6:26
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąManau ideja netinkama del to, kad visgi ten yra pasienio zona(?), tunelis negalimas del to, kad tektu oro uosta pusei metu uzdaryti, o po to dar ir jo saugumu rupintis, kad teroristai bombos nepadetu.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąJei ka, tai po Amsterdamo Schipol airfield'u pralenda vienas is greitkeliu. Ir nieko, kazkaip niekas labai nepergyvena.
Comment
-
Parašė JohnAisku, tai daugmaz viska paaiskina... isskyrus eskalatoriu (ne)veikima.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą/\ Turbut "bann'as" uzdetas tik FlyLAL lektuvam
Comment
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąNuo liepos 6-os dienos lektuvai is Vilniaus ( VNO ) i Monastyri ( MIR ) pakils 4val 30min kiekviena sekmadieni. Kaip cia taip anktsti? Ar netrugdys jokiems darbams? Kiek zinau nuo 23.30 iki 5.30 VNO lektuvu neaptarnaja siuo metu... Ar as kazka supainiojau....
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąJei ka, tai po Amsterdamo Schipol airfield'u pralenda vienas is greitkeliu. Ir nieko, kazkaip niekas labai nepergyvena.
P.S. Man regis, kad ir Paryziaus Charles de Gaulle orouosto pakilimo takas eina virs gretikelio.
Ir dar. Kas bombins musu lietuvoje?? Kam mes idomus? Uz ka? Ka mes blogo padarem? Mano nuomone, orouosto apsauga susireiksminusi taip, lyg dirbtu kokiose valstijose arba UK. Pas mus didziausa pavoju kelia tai tik ant 'drasos' padare 'drausus' vyrai
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąManyciau Kazimieras rase apie parkingo vietas lektuvams
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąTaip butent apie parkingus lektuvasms
Tada tunelis čia nepadės - ant kilimo tako reikėtų pastatyt šviesoforą "atsargiai, važiuojam skersai prie terminalo pasiimt keleivių", "atsargiai, mūsų darbo diena baigėsi, važiuojam skersai ilsėtis"...
Gibraltare tas gal veikia, bet pas mus kiek daugiau lėktuvų skraido
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąLygtais ir Kopenhagos Kastrup turi panašią infrastruktūrą
Be to Amsterdame yra dar ir viadukas lektuvams redeti...
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąTaip butent apie parkingus lektuvasms
Idealiai, lektuvu parkavimas butu reikalingas tik privatiems lektuvams... o reisiniai turi dirbti, o ne taip kaip flyLALe... iesko kur juos parkuoti...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąKuo daugiau lektuvas kabo ore tuo daugiau pelno, kuo daugiau stovi perone - tuo daugiau nuostoliu.
Idealiai, lektuvu parkavimas butu reikalingas tik privatiems lektuvams... o reisiniai turi dirbti, o ne taip kaip flyLALe... iesko kur juos parkuoti...kaip?
Comment
-
Šį birželį mūsų oro uoste pasiektas aptarnautų keleivių per vieną mėnesį rekordas...
2008 07 03
Šį birželį mūsų oro uoste pasiektas aptarnautų keleivių per vieną mėnesį rekordas. Per minėtą laikotarpį priimta ir išleista net 214 405 oro keleivius arba 23 proc. daugiau, nei per 2007 m. birželį (174 613). Ir pirmą kartą TVOU istorijoje peržengta 200 tūkst. keleivių riba per vieną mėnesį. Ne mažiau įspūdingas ir skrydžių augimas: per minėtą mėnesį TVOU aptarnavo 3 618 kylančių ar nusileidusių orlaivių arba 21 proc. daugiau, nei per analogišką 2007 m. laikotarpį (2 980). Pirmojo pusmečio rezultatai apskritai įspūdingi: jau aptarnauta 993 458 keleiviai arba net 31 proc. daugiau, nei praeitų metų pirmąjį pusmetį (756 896). Orlaivių atliekamų skrydžių skaičius išaugo ketvirtadaliu: iki 19 290 (2007 m. pirmąjį pusmetį - 15 400). Pažymėtina, kad 2007 m. metinis keleivių srauto augimas buvo 18 proc., tad šiemetiniai jo augimo srautai lenkia šį rodiklį vos ne dvigubai. O įvertinant, kad turizmo sezonas dar tik įsibėgėja, yra visiškai realu, kad šiemet TVOU, kaipo pagrindiniai šalies oro vartai (jiems tenka 4/5 visų aptarnautų Lietuvoje oro keleivių) viršys 2 mln. keleivių skaičių.
www.vno.lt
Comment
-
Baugina oro uosto plėtra
Oro uosto pašonėje gyvenantys salininkiečiai stoja į kovą dėl geresnio gyvenimo. Jie ketina užkirsti kelią šios įstaigos plėtrai. Nuolatiniame triukšme gyvenantys žmonės net šiurpsta nuo minties, jog netrukus virš jų namų skris kelis kartus daugiau lėktuvų nei dabar.
Salininkų gyventojai jau pradėjo rinkti parašus dėl Vilniaus oro uosto plėtros.
Kreipsis į Vyriausybę
Ne kartą susitikę su oro uosto vadovybe gyventojai nieko paguodžiančio iš valdininkų neišgirdo. Dėl to jau artimiausiu metu vilniečiai ketina kreiptis į aukštesnes institucijas – Susisiekimo ministeriją, Vyriausybę.
Šiuo metu surinkę jau kelis tūkstančius gyventojų parašų Salininkų bendruomenės atstovai juos ketina perduodi Susisiekimo ministrui.
„Gal nors taip atkreipsime valdžios dėmesį į šią problemą. Dabar visi tik gražiai kalba, kaip po kelerių metų Vilniaus oro uostas aplenks kaimyninių šalių, tačiau apie paprastus žmones niekas nepagalvoja.
Jau dabar neįmanoma gyventi Salininkuose. Kone virš žmonių galvų praskrenda lėktuvai. Ką reikės daryti, kai jų per dieną praskris keliskart daugiau“, – piktinosi Salininkų gyventojas Darius Ambrazas.
Padidėjo sergamumas
Po Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos ketinama per metus aptarnauti iki 8 mln. keleivių. Šiuo metu žmonių aptarnaujama keturis kartus mažiau.
Šalia oro uosto gyvenantys vilniečiai tikina jau dabar dėl virš namų stogų skrendančių orlaivių patiriantys įvairių nepatogumų. Apie tai, jog skrydžių srautai išaugs kelis kartus, vilniečiai net nedrįsta pagalvoti.
„Nuo lėktuvų sukeliamo garso ir vibracijos daugelio namų sienos Salininkuose sutrūkinėjo. Neretai namuose negali net susikalbėti – toks būna triukšmas kylant lėktuvui.
Gyventojai pastebėjo, kad dėl oro taršos daugeliui pablogėjo sveikata – ne vienas Salininkų gyventojas serga onkologinėmis ligomis.
Mes nesame prieš oro uosto plėtrą, tačiau valdžia galėtų atsižvelgti ir į gyventojų interesus“, – teigė D.Ambrazas.
Su oro uosto plėtra kovojantys vilniečiai mato tik vieną išeitį – būtina pastatyti naują Tarptautinį oro uostą nuošalioje, toli nuo gyvenviečių esančioje vietoje.
Naujam lėšų nėra
Tačiau, specialistų teigimu, apie naujo oro uosto statybą nėra ko net svajoti. Tam paprasčiausiai trūksta lėšų.
Naujas oro uostas kainuotų apie tris milijardus litų. Iš kur paimti tokius pinigus?
Modernus oro uostas Vilniui taip pat reikalingas. Tad kol kas teks susitaikyti su tuo, jog plėsis ir modernės dabartinis oro uostas“, – teigė Tarptautinio Vilniaus oro uosto atstovas spaudai ir ryšiams su visuomene Arūnas Marcinkevičius.
Viltis – technologijos
Pasak A.Marcinkevičiaus, rekonstruojant ir plečiant Vilniaus oro uostą bus atsižvelgta į gyventojų pageidavimus, tačiau kiek tai realiai duos naudos žmonėms neaišku.
„Gyventojai turi teisę išsakyti savo nuomonę, tačiau realiai mažai mes galėsime pagerinti jų gyvenimo kokybę.
Vienintelė išeitis – tikėtis, jog ateityje į priekį dar labiau pažengs technologijos. Tik tada, kai lėktuvų varikliai dirbs daug toliau ir į aplinką bus išmetama mažiau teršalų gyventojai pajus realius pokyčius“, – kalbėjo oro uosto atstovas.
lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
Comment