Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
    flylal dar neaplenke airbaltic gaila.
    Bet nuo birželio turės 752, o nuo kitų metų sausio - jau du 752. Labai įdomu, kokios bus tos kryptys, kuriomis skraidys toks lėktuvas. Reikia tikėtis, jog tai ne vien vidaus rinkai, bet su atnaujinamu parku didės ir klientų ratas, jau dabar iš Briuselio į Tbilisį pvz labai patogu skristi per Vilnių :-)

    O daugiau tranzitinių keleivių reiškia vieną didelį pliusą - dažnesni skrydžiai į esamas kryptis ir naujų krypčių atidarymas. O tai labai didelis privalumas, nes kuo toliau, tuo daugiau keliaujame oru.

    Comment


      Nuo sekmadienio – vasaros tvarkaraštis TVOU
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16467559

      Comment


        Į Vilniaus oro uostą – traukiniu

        Susisiekimo ministerija pradeda nagrinėti traukinių maršruto tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) galimybes. Preliminariais skaičiavimais, šį atstumą traukiniu keleiviai galėtų įveikti per 10–12 minučių. Susisiekimo traukiniais tarp oro uosto ir geležinkelio stoties galimybes ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė trečiadienį aptarė su TVOU ir „Lietuvos geležinkelių“ atstovais.

        Diskutuota apie galimybę tokiam susisiekimui panaudoti esamą geležinkelio liniją Vilnius-Kirtimai-Valčiūnai-Stasylos, taip pat aptarti geležinkelio perono prie oro uosto įrengimo, geležinkelio riedmenų ir kiti klausimai.

        „Šiuo pasitarimu buvo išplėtota pirminė idėja, tačiau jokie terminai ar finansiniai skaičiavimai nebuvo atlikti“, – DELFI sakė Susisiekimo ministerijos Viešųjų ryšių tarnybos vyr. specialistė Dalia Perednienė.

        „Patogus ir greitas susisiekimas su Vilniaus geležinkelio stotimi labai svarbus oro uosto keleiviams. Geležinkelio stotis ir prie pat jos esanti autobusų stotis užtikrina gerą susisiekimą su bet kuria Lietuvos vietove, į stotį taip pat veda daugelis Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų. Taigi nauja jungtis tarp oro uosto ir geležinkelio stoties taptų svarbia logistikos grandinės dalimi“,- sakė ministerijos sekretorė L. Zumerienė.

        Posėdžio dalyvių nuomone, tarp Vilniaus ir Kirtimų geležinkelio stočių pro oro uostą dažnai kursuojantys keleiviniai traukiniai būtų patogūs ne tik oro uosto keleiviams, bet ir jo darbuotojams, taip pat Kirtimų gyventojams, netoliese esančių sodų šeimininkams.

        Ministerijos sekretorė L. Zumerienė pavedė TVOU ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovams detaliau išnagrinėti susisiekimo geležinkelių transportu galimybes ir problematiką, numatyti veiksmų planą. Sutarta, kad abiejų įmonių specialistai susitiks aptarti galimus techninius sprendinius. Taip pat bus identifikuojami klausimai, kuriuos reikėtų spręsti kartu su kitomis institucijomis, tarp jų ir Vilniaus miesto savivaldybe

        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16541043
        http://vilnius-town.myminicity.com/ind

        Comment


          Sitokia ideja blemba jau buvau apmastes pries kokius pora menesiu, lyg ir patogiau butu, lyg ir imamas pavyzdys is uzsienio. Bet su finansine puse kaip, investuot i infrastruktura (peronas prie pat terminalo ar po juo), riedmenis atsieitu labai nemazai ir i rinkodara tektu labai daug.
          Nors jei imt perspektyva sio oro uosto aktualumo salies ukiui, tai verta
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            manau dar logiskiau butu, jei pvz. traukinys is Kauno vaziuotu nei i N. Vilnia, o i Vilniaus oro uosta. Is kitu miestu ko gero taip pat. Bent jau vokietijoje visuose oro uostuose kur tik yra gelezinkelio linijos, yra irengti ir ICE (greituju Inter City Express) traukiniu sustojimai.

            Comment


              Na, as tai daug labiau pasisakyciau uz tramvajaus ideja. Taciau, jeigu gelezinkelio linija jau yra, tai galbut visai ekonomiskai apsimoka paleisti koki traukinuka iki stoties, kurioje jau galetu persesti kam kur reikia.

              Comment


                Super idėja. Savotiškas metro iš oro uosto į miesto centrą, kaip ir visuose išsivysčiusiuose didmiesčiuose. Jei tik kursuos jis reguliariai ir bus patogus ir pigesnis už taksi - super dalykas.
                Jūsų,
                Analitikas PlėtRa™

                Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                Comment


                  gal kas zinone kas tvou kasinejama?



                  PS - cia ne mano fotkes, jas nete suradau, tikiuosi savininkas nesupyks ad jas uzdejau...

                  Comment


                    gal cia perona plecia? ar termunala Flylal'o statys??

                    Comment


                      nu tu ir juokauki

                      Comment


                        Ar man čia vienam atrodo, ar kažkaip pasikeitė kilimo kryptis? Pastarosiom savaitėm vakarais dangus griaudi, nes lėktuvai kažkodėl kyla ir sukasi į vakarų pusę per patį miesto centrą.. Anksčiau lyg kildavo į užmiesčio pusę ir miestą ratu apsukdavo, kad neskrist per centrą.
                        Jūsų,
                        Analitikas PlėtRa™

                        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                        Comment


                          Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                          Ar man čia vienam atrodo, ar kažkaip pasikeitė kilimo kryptis? Pastarosiom savaitėm vakarais dangus griaudi, nes lėktuvai kažkodėl kyla ir sukasi į vakarų pusę per patį miesto centrą.. Anksčiau lyg kildavo į užmiesčio pusę ir miestą ratu apsukdavo, kad neskrist per centrą.
                          Ne tau vienam taip atrodo. nusistovėjo pastovūs šiauriniai vėjai, o lėktuvai kyla prieš vėją. Pastebėjau virš galvos lėktuvus praskrendančius, nes ant Tauro kalno kasdien šunį vedžioju Maždaug 6:50 trys airBaltic'o fokkeriukai vienas paskui kitą išskrenda kur tai.
                          Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                          Comment


                            Parašė xxl Rodyti pranešimą
                            ...o lėktuvai kyla prieš vėją...
                            Istikruju tupimui ir/arba kilimui lektuvai naudoja darbini taka (angl. Runway-in-use), kuris, kaip taisykle parinkamas pagal vejo krypti. Vilniaus aerodromas (EYVI) turi du takus: RWY02 ir RWY20. Kai darbinis takas yra 02, lektuvai kilo i Antakalnio puse.

                            Comment


                              man kaskaip atrodo kad lektuvai pavejui kyla, nes jei pries veja kiltu , tai man atrodo kad gali lektuvas ar apsirvesti ir nukristi, ar kaskas tokio....

                              Comment


                                /\ Pradziai atkreipk demesi kaip kyla pauksciai... pries veja, ar pavejui...

                                Comment


                                  Tai kai vėjai pasikeis, vėl bus galima romantiškai ramiai vakarot man prie lango?..
                                  Jūsų,
                                  Analitikas PlėtRa™

                                  Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    Istikruju tupimui ir/arba kilimui lektuvai naudoja darbini taka (angl. Runway-in-use), kuris, kaip taisykle parinkamas pagal vejo krypti. Vilniaus aerodromas (EYVI) turi du takus: RWY02 ir RWY20. Kai darbinis takas yra 02, lektuvai kilo i Antakalnio puse.
                                    Kitas takas jau seniai nenaudojamas!

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Kitas takas jau seniai nenaudojamas!
                                      Matau nesupranti esmes, nes nesi profesionalas. Vilnius (EYVI) turi 2 (DU!) veikiancius takus, RWY02 ir RWY20, Kaunas (EYKA) turi irgi du! RWY26 ir RWY08, Palanga - irgi du! RWY01 ir RWY19, ir tik Siauliai (EYSA) turi 4 (keturis!) takus RWY32R, RWY32L, RWY14R ir RWY14L.

                                      p.s. tako numeris yra suapvalintas magnetinis tupimo kursas padalintas is desimt
                                      Paskutinis taisė x21; 2008.04.24, 21:27.

                                      Comment


                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        Matau nesupranti esmes, nes nesi profesionalas. Vilnius (EYVI) turi 2 (DU!) veikiancius takus, RWY02 ir RWY20, Kaunas (EYKA) turi irgi du! RWY26 ir RWY08, Palanga - irgi du! RWY01 ir RWY19, ir tik Siauliai (EYSA) turi 4 (keturis!) takus RWY32R, RWY32L, RWY14R ir RWY14L.

                                        p.s. tako numeris yra suapvalintas magnetinis tupimo kursas padalintas is desimt
                                        Tikrai nesu specialistas. Nevisai supratau ir is tamstos parašymo. Tai taku laikoma kiekviena kryptis? Net jei yra ant tos pačios fiziškai juostos? O senąja Vilniaus juosta dar galima naudotis?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          ...Tai taku laikoma kiekviena kryptis? Net jei yra ant tos pačios fiziškai juostos?
                                          Butent, taku (angl. Runway) laikoma kiekvienos fiziskos juostos kiekviena kryptis. Buna isimciu, kai fiziskas turi 3, 4, arba tik viena. Kiekvienas takas sertifikuojamas atskirai.

                                          O senąja Vilniaus juosta dar galima naudotis?
                                          jis yra nesertifikuotas, reiskia pagal dokumentus jo nera ir naudoti negalima. Jis prarado tako statusa kazkur pries 20 metu... o gal ir dar seniau...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X