Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus oro uostas sumažino pagrindinius mokesčius
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15540310

    Nors ir nedidelis tas mažinimas, pradžia jau yra.
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      Keletas oro uosto vaizdų vakare...

























      Comment


        aciu labai uz nuotraukas, visai idomu buvo paziureti.
        o sia tie 11, 12 14 vartai kurioje terminalo vietoje, toje kur matosi fly lal technics terminalas? o ten nors laikinai galima nueiti i kita terminalo puse kur yra kitos laukimo sales, ar tai padaryti trugdo sengedo kokiostai sales?
        o ar rankoves dar neveikia?
        Paskutinis taisė Kazimieras; 2008.01.09, 07:58.

        Comment


          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          Lektuvam parkuojant pagalbos is Skrydziu valdymo nereikia, pilotam padeda maršalai (perono techninikai), arba naudojamos autodocking sistemos.
          airijoje (dubline) pacioje rankoveje sedi zmogus ir pristume automatiskai prie lektuvo duru, o cia toks budas vilniuje yra?

          Comment


            visur kur naudojami teletrapai keleiviu i/islaipinimui yra ir teletrapu operatoriai.

            Comment


              Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
              aciu labai uz nuotraukas, visai idomu buvo paziureti.
              o sia tie 11, 12 14 vartai kurioje terminalo vietoje, toje kur matosi fly lal technics terminalas? o ten nors laikinai galima nueiti i kita terminalo puse kur yra kitos laukimo sales, ar tai padaryti trugdo sengedo kokiostai sales?
              o ar rankoves dar neveikia?
              Rankovės veikia, jau išbandyt teko, tai bent jau taip jaučiasi aukštesnis lygis pasiektas, kad nereikia šalt į autobusiuką sulipant. Bet šiaip tai gūdu tam oro uoste, labai gūdu, tuščia ir tylu, beveik jokio judėjimo, ypač vėliau vakare. Galima būtų siaubo filmą "Klyksmas 4" filmuot tuose prieblandos koridoriuose. Bet aišku, vis geriau jau atrodo viskas nei buvo tik su tuo senuoju terminalu.
              Jūsų,
              Analitikas PlėtRa™

              Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

              Comment


                o jus nieko nezinote apie perono prapletima(tel aikstelese kur lektuvai stovi), kad lektuvu daugiau galetu stoveti oro uoste? kad kiek fly lal zada pirkti lektuvu tipo ten daug, ar visi lektuvai tilptu, iskaitant ir visu kitu aviakompaniju?

                Comment


                  Rankovės tikrai veikia, nes personalas negalėjo iškart pasakyti ar leis per rankovę, ar veš autobusu (tipo, ar kūdikį aprengti šiltai). Vežė autobusu. Bendras įspūdis būtų toks, kad bus tikrai gražu, kai viskas veiks, kas turi veikti. Kol kas neveikia bent pusė informacinių ekranų. Rankovės turbūt ne visos veikia. Parduotuvės neveikia. Naujasis saugumo patikrinimas irgi lėtas, nes dėžes, į kurias reikia dėti daiktus, paskui jie ten patys atgal ir neša, tai kartais tenka palaukti, kol atneš. Matosi, kad nauji žmonės dirba, nėra tokio automatizmo, pamąstyti turi dažnai. Buvau tikrai nustebęs, kad personalas taip maloniai bendrauja, sunku ten jiems dabar. Pavyzdžiui, registruojant bagažą, sustojo bagažo konvejeris. Visai sustojo. Kokioms 5 minutėms. Nu tai ir registravimas skrydžiams sustojo. Atsigavo trumpam, tik spėjom pasverti paskutinį lagaminą, vėl sustojo. Taip išėjo, kad mus (2 suaugę ir kūdikis) registravo kokias 15-20 minučių. O eilės auga. O darbuotojos šypsosi visiems, malonios. Sakė, nauja sistema, ne viskas dar veikia, nu bet, tipo, nesirūpinkit, niekas nedings, visi visur suspėsit.

                  Comment


                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                    Rankovės tikrai veikia, nes personalas negalėjo iškart pasakyti ar leis per rankovę, ar veš autobusu (tipo, ar kūdikį aprengti šiltai). Vežė autobusu. Bendras įspūdis būtų toks, kad bus tikrai gražu, kai viskas veiks, kas turi veikti. Kol kas neveikia bent pusė informacinių ekranų. Rankovės turbūt ne visos veikia. Parduotuvės neveikia. Naujasis saugumo patikrinimas irgi lėtas, nes dėžes, į kurias reikia dėti daiktus, paskui jie ten patys atgal ir neša, tai kartais tenka palaukti, kol atneš. Matosi, kad nauji žmonės dirba, nėra tokio automatizmo, pamąstyti turi dažnai. Buvau tikrai nustebęs, kad personalas taip maloniai bendrauja, sunku ten jiems dabar. Pavyzdžiui, registruojant bagažą, sustojo bagažo konvejeris. Visai sustojo. Kokioms 5 minutėms. Nu tai ir registravimas skrydžiams sustojo. Atsigavo trumpam, tik spėjom pasverti paskutinį lagaminą, vėl sustojo. Taip išėjo, kad mus (2 suaugę ir kūdikis) registravo kokias 15-20 minučių. O eilės auga. O darbuotojos šypsosi visiems, malonios. Sakė, nauja sistema, ne viskas dar veikia, nu bet, tipo, nesirūpinkit, niekas nedings, visi visur suspėsit.
                    Man tai dar linksmiau buvo su ta nauja sistema. Kai skridau šeštadienį į Londoną per Frankfurt su Lufthansa, tai ta sistema išvis buvo nulūžus ir niekas neveikė. Tai eilės prie registravimo buvo nusidriekusios per visą oro uostą ir beveik nejudėjo. Teko darbuotojams boarding pass išrašinėti ranka ir dar per racijas tikrindavo ar tikrai tas keleivis (elektroniniai bilietai buvo). Įsivaizduoju koks stresas ir patiems darbuotojams buvo tą dieną... Tai dėl to mano lėktuvas vėlavo išskrist 1,5h ir persėdimui turėjau 30 min Frankfurte ir dar Vilniuj negalėjo išrašyt boarding pass antram skrydžiui... Tai man dar pasisekė, kad spėjau peršokt į kitą lėktuvą, bet nemažai žmonių, kurie taip pat skrido liko laukt kito skrydžio į London'ą, nes jų vietos jau buvo atiduotos kitiems keleiviams.
                    Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                    Comment


                      Parašė balietis Rodyti pranešimą
                      ...ar leis per rankovę, ar veš autobusu (tipo, ar kūdikį aprengti šiltai). Vežė autobusu....
                      Teko girdeti, kad silpnos aviakompanijos taupo pinigus ir atsisako teletrapu, kviecia autobusus...

                      Comment


                        nesuprantu ka ten galima sutaupyti.... negi brangiai kainuoja per rankove ileisti keleivius i lektuva?

                        Comment


                          nezinau kas ten ir kaip, gal teletrapo resursas mazas, gal aptarnavimas ar valdymas sudetingas, gal dar kas nors. Va, neseniai su teletrapu buvo pazeistas lektuvas, nukentejo jo salono sandarumas, isskrido be keleiviu remontuotis... klausimas, kas mokes uz tai...? atsakymas - oro uostas.

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            Teko girdeti, kad silpnos aviakompanijos taupo pinigus ir atsisako teletrapu, kviecia autobusus...
                            Na benzas brangsta, brangsta, gal greit nebeapsimokes ir taupantiems autikais vezti...

                            Comment


                              Cia kai ziuriu, visur, kur reikala kontroliuoja arba nesuinteresuoti, arba "chalturiskai" suinteresuoti igaliojimus is valstybes turintys tipai, kyla musu pagristos diskusijos ir pasisaipymai.
                              TVOU nesuprantami bajeriai:
                              skandalinimas del orlaiviu angaro, kuris nes is tikro nauda tam paciam oro uostui;
                              ankstesnis nenoras mazint rinkliavu;
                              neorganizuota veikimas naujojo terminalo tame tarpe rankoviu nesugebejimas panaudot pagal paskirti ir neatidarymas duty free parduotuviu.

                              Jei jau viskas ten veikia pagal nomenklaturini supratima, tai ar yra taip sunku prakist viena ar kita naudinga susisiekimo ministro isakyma ar vyriausybes nutarima..
                              Kitaip tariant ar nevertetu TVOU direktoriui itariu, turinciam nemazai laisvo laiko, uzsiimt siokiu tokiu lobizmu..
                              Paskutinis taisė praetor; 2008.01.10, 00:30.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                http://www.tracker.lt/
                                cua lt torentas failams parsisiusti, jei kam reikia

                                Comment


                                  Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                                  o jus nieko nezinote apie perono prapletima...?
                                  Dabartinė perono schema tokia:

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    Teko girdeti, kad silpnos aviakompanijos taupo pinigus ir atsisako teletrapu, kviecia autobusus...
                                    Visai gali būti, kad Ciuriche teletrapą įpirko, o Vilniuje nei pro kur

                                    Įmesiu ir aš keletą nuotraukų, darytų sausio 8 dieną. Gražių nuotraukų jau yra nemažai, todėl dėsiu keistas:

                                    Vartai A6 ir A7 iškart veda į absoliučiai tą patį koridorių. Bet yra niuansas - prie A6 yra laukimo salė su daugybe kėdžių, o prie A7 yra tiesiog holas iškart po saugumo patikrinimo, kur pučia skersvėjis ir nėra, kur atsisėsti.

                                    Suprantama, mus leido pro A7:


                                    O visi keleiviai laukė prie A6, bet ten ekranas nieko nerodė, nes ten - ne tie vartai:


                                    Abeji vartai veda ten pat - prie autobuso. Yra ne tik laiptai, bet ir eskalatorius. Tik veikė priešinga kryptimi. Oro uostas kol kas nespėjo įsigyti kiemsargio šluotos, todėl tenka kiek pabraidyti per sniegą (nieko ypatingo, tokia pripėduota-išvažinėta purvina masė, kur būna trolikų stotelėse, jeigu sustoja kiek toliau nuo bortelio)


                                    Vilniaus tarptautinio oro uosto simbolis:

                                    Comment


                                      Nematau nieko blogo tuose autobusuose. Nesu daug skraidantis, bet pernai teko pakliūti į porą normalesnių aerouostų (Helsinkio ir Hamburgo). Tai juose rankovės skirtos tik normalioms avilinijoms ir normaliems lėktuvams. O į visokius AirBaltico ir Estonian Air kukuruznikus ir ten sėkmingai veža autobusais.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        >...i juose rankovės skirtos tik normalioms avilinijoms ir normaliems lėktuvams....
                                        Aš ir sakau, kurios kompanijos turi pinigu, tos ir privažiuoja prie teletrapu, kurios taupo - parkuojasi perone ir kviečiasi autobusu... kukuruznikai savaime aišku parkuojasi tik perone.
                                        Paskutinis taisė x21; 2008.01.10, 14:37.

                                        Comment


                                          dviraciu takai
                                          o jei rimtai tai gal srautui sukontroliuot, nors speju jis ten tik i viena puse

                                          Comment

                                          Working...
                                          X