Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sveiki,

    Vakar, naudojausi VNO, skridau i Londona. Ka galiu pasakyti apie oro uosta, puse irangos neveikia, durys neatsidaro, absoliuciai tokio bardako niekur nesu mates, bet tai neesme, o esme apie VNO darbuotojus, nes tokio darbuotoju reikia dar paieskoti, turbut Siaures Korejoje, butu daug mandagesni.. Ejau per apsauga, tai ten apsauginis, rekia ant visu keleiviu, tai keleiviai neapsikente paprase siek tiek mandagumo, tai pradejo juoktis ir saipytis is musu, beje, kas mane nustebino, kad net nepraejas dar apsaugos, tavo daiktus, ne prie tavo akiu, ima ir krausto, mano laptop paeme ir pradejo atidarineti, ciupineti, nors as dar nebuvau praejes apsaugos... kitas dalykas, kas man labiausiai istrigo, tai pasu kontrole, nuejau, parodau pasa, tai kazkokia jauna kale paseniene, klausia ko vaziuoju i Londona, sakau Kaledoms, tai manes klausia, " Ten turbut turtingesnis Kaledu senelis yra", na man buvo sokas,tai vos jos nepasiunciau, tik mandagiai paklausiau, " As nesupratau Jusu klausimo esmes". Kazkoks absurdas. Paskui reikejo laukti prie vartu isodinimo, tai velavo i isodinima, nes prie tu paciu vartu rode, kad sodina i Londona, o is tikro i Hurgada sodino keleivius, tai kelios paneles amerikietes sumaise, tai kai pradejo ant ju rekti, tai jos taip persigando, pabego jos, tai keleiviai vel sako, siek tiek mandagumo reikia. Tai va zodziu, naujas oro uostas, bet darbuotojai, tai eina.... net nezinau, galvoju parasyti i susisiekimo ministerija skunda, bet nezinau ar pades.

    beje, sorry uz klaidas..
    Paskutinis taisė TukasLT; 2007.12.21, 15:10.
    o buvo taip...

    Comment


      aciu, nu kai 2006 metais skridau i dublina tai nieko nerekavo, bet tie pasenieciai tai salti buvo.. o atskridus i dublina pasu kontrolei net paklause hau are you? ir neziurejo taip kaip vilniui kai i nezine koki..

      Comment


        Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
        Sveiki,

        Vakar, naudojausi VNO, skridau i Londona. Ka galiu pasakyti apie oro uosta, puse irangos neveikia, durys neatsidaro, absoliuciai tokio bardako niekur nesu mates, bet tai neesme, o esme apie VNO darbuotojus, nes tokio darbuotoju reikia dar paieskoti, turbut Siaures Korejoje, butu daug mandagesni.. Ejau per apsauga, tai ten apsauginis, rekia ant visu keleiviu, tai keleiviai neapsikente paprase siek tiek mandagumo, tai pradejo juoktis ir saipytis is musu, beje, kas mane nustebino, kad net nepraejas dar apsaugos, tavo daiktus, ne prie tavo akiu, ima ir krausto, mano laptop paeme ir pradejo atidarineti, ciupineti, nors as dar nebuvau praejes apsaugos... kitas dalykas, kas man labiausiai istrigo, tai pasu kontrole, nuejau, parodau pasa, tai kazkokia jauna kale paseniene, klausia ko vaziuoju i Londona, sakau Kaledoms, tai manes klausia, " Ten turbut turtingesnis Kaledu senelis yra", na man buvo sokas,tai vos jos nepasiunciau, tik mandagiai paklausiau, " As nesupratau Jusu klausimo esmes". Kazkoks absurdas. Paskui reikejo laukti prie vartu isodinimo, tai velavo i isodinima, nes prie tu paciu vartu rode, kad sodina i Londona, o is tikro i Hurgada sodino keleivius, tai kelios paneles amerikietes sumaise, tai kai pradejo ant ju rekti, tai jos taip persigando, pabego jos, tai keleiviai vel sako, siek tiek mandagumo reikia. Tai va zodziu, naujas oro uostas, bet darbuotojai, tai eina.... net nezinau, galvoju parasyti i susisiekimo ministerija skunda, bet nezinau ar pades.

        beje, sorry uz klaidas..

        O kas aptarnavo keleivius, tikriausiai Litcargus?

        Comment


          o ka yra taip kad keliauvius aptarnauja arba tvou arbuotojai, arba litcargus?

          Comment


            Manau, kad Vilniuje aptarnauja dvi kompanijos: Litcargus arba BGS (priklauso LAL ir veža tokiais ankštais pasenusiais autobusais). Pats TVOU kaip ir ne prie ko.

            Comment


              Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
              Manau, kad Vilniuje aptarnauja dvi kompanijos: Litcargus arba BGS (priklauso LAL ir veža tokiais ankštais pasenusiais autobusais). Pats TVOU kaip ir ne prie ko.
              Tai va ir įdomu sužinoti ar BGS ar Litcargus aptarnavo?

              Comment


                rekordas

                Gruodžio 20 d. vakare viena juosta aptarnavo 5 lėktuvų bagažą. Nežinau, ar ten tikrai buvo 5 lėktuvų bagažas vienu metu, bet tokios minios prie bagažo dar nebuvau matęs. Nu ir dar tautiečiai būtinai turėjo grūstis prie pat bagažo juostos. Kiek tilpo. O visi likę net nematė, kada jų bagažas atvažiuoja.

                Comment


                  p....c viskM. cia gal piko metu taip yra (vakare ir ryte)?

                  Comment


                    Kiek supratau, VNO dabar padarė 3 "Arrivals" zonas - centriniame pastate ir kiekviename sparne po vieną. Su bagažo juostom ir t.t..
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      Nors atvykimo zonos ir yra trys (A, B ir C), bet ko gero 99% keleivių visvien kažkodėl leidžiami per centrinę zoną B, o joje iš esančių dviejų bagažo transporterių net ir atskridus 5 lėktuvams vienu metu, visas bagažas ypač vakarais, kraunamas kažkodėl ant vieno... Pats savo kailiu bent kelis kartus per paskutinius du mėnesius tai patyriau.

                      Comment


                        Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                        Nors atvykimo zonos ir yra trys (A, B ir C), bet ko gero 99% keleivių visvien kažkodėl leidžiami per centrinę zoną B, o joje iš esančių dviejų bagažo transporterių net ir atskridus 5 lėktuvams vienu metu, visas bagažas ypač vakarais, kraunamas kažkodėl ant vieno... Pats savo kailiu bent kelis kartus per paskutinius du mėnesius tai patyriau.
                        Prieš pat kalėdas pasitikinėjau brolį - ėjo per C. Tuo pat metu žmonės laukė kito skrydžio keleivių prie centrinės.
                        Kaip po dykumą blaškiausi

                        Comment


                          Na taip ir turėtų keleivių srautus paskirstyt, kad nereikėtų prie vieno konvejerio visiems, kaip sovietmečiu prie bananų, stumdytis. Tikėkimės viskas keičiasi į gerą, o galutinai matyt susigulės tik nuo pavasario, kai pilnai atsiskirs šengeno ir likę srautai.

                          Comment


                            Didžiausiame Lietuvos tarptautiniame Vilniaus oro uoste pernai pagal pervežtų keleivių skaičių pirmavo Latvijos oro bendrovė "airBaltic" ir Lietuvos avialinijos "flyLAL - Lithuanian Airlines".
                            Jos kartu 2007 m. skraidino beveik du trečdalius per Vilniaus oro
                            uostą keliavusių žmonių, pranešė Vilniaus oro uosto atstovas spaudai ir ryšiams su visuomene A. Marcinkevičius.
                            Latvijos "airBaltic" pernai aptarnavo 36,1 proc. visų į sostinės oro uostą atskridusių bei iš jo išskridusių keleivių, o lyderės pozicijas siekiančios atsikovoti avialinijos "flyLAL" - 27,6 proc. - atitinkamai 3,61 proc. punkto daugiau ir 1,1 procentinio punkto mažiau, palyginti su 2006-aisiais.
                            Būtent 2006 m. "airBaltic" ėmė pirmauti Vilniaus oro uoste, aplenkusi "flyLAL". Užpernai "airBaltic" skraidino 32,49 proc., o "flyLAL" - 28,7 proc. keleivių iš Vilniaus oro uosto ir į jį. Kitos trys į pirmąjį penketuką įeinančios oro bendrovės gerokai atsilieka nuo lyderių. Trečiąją vietą pernai užėmė Čekijos avialinijos (5,83 proc. keleivių Vilniaus oro uoste), ketvirtąją - Vokietijos "Lufthansa" (4,96 proc.) ir penktoji - Suomijos "Finnair" (3,7 proc.).
                            Pasak A.Marcinkevičiaus, pernai tarp Vilniaus keleivių populiariausia buvo Danijos sostinė Kopenhaga - ją rinkosi 170,4 tūkst. keleivių, arba 10,4 proc. daugiau nei prieš metus. Antrojoje vietoje - Londonas, į kurį, anot A.Marcinkevičiaus, stereotipiškai galvojama, kad iš Vilniaus yra daugiausiai skraidoma. Į Didžiosios Britanijos sostinę ir iš jos skrido pernai 129,83 tūkst. keleivių - 7,65 proc. daugiau nei 2006 m. Trečiojoje vietoje - Frankfurtas, 2007-aisiais sulaukęs 108,6 tūkst. keleivių (6,4 proc. daugiau), ketvirtojoje - Praha su 100,23 tūkst. keleivių (5,9 proc. daugiau), penktojoje vietoje - Airijos sostinė Dublinas, kurį rinkosi 96,4 tūkst. keleivių (5,6 proc. daugiau).
                            "Dauguma iš Vilniaus į Kopenhagą skrenda ne dirbti toje šalyje ar grožėtis undinėle, o naudojasi minėtos sostinės oro uostais kaip tranzitiniais. Tas pats pasakytina ir apie Frankfurtą ar Prahą. Tik skrendančių į Londoną bei Dubliną didžiąją dalį tikriausiai sudaro tautiečiai, vyktstantys ten uždarbiauti", - sakė A.Marcinkevičius.
                            Pernai tarptautinis Vilniaus oro uostas aptarnavo 1,717 mln. keleivių, arba 18,3 proc. daugiau negu 2006 metais. Šiemet pagrindinis Lietuvos oro uostas planuoja aptarnauti apie 2 mln. keleivių.
                            Šiuo metu reguliarius skrydžius į Vilniaus oro uosto ir iš jo atlieka 11-a oro bendrovių.

                            BNS. 2008.01.07
                            Paskutinis taisė Metropolis; 2008.01.07, 06:32.

                            Comment


                              Įdėsiu keletą nuotraukų iš naujo terminalo. Turėjau pusvalandį laiko, tai apėjau labai jau tuščiai atrodančias erdves. Taigi...

                              1. Laukimo salė, į kurią patenkama iš senųjų salių


                              2. Pažiūrėjus į dešinę - dar nedirbanti duty free parduotuvė


                              3. Pereinam į kitą salę - keleivių įlaipinimas.


                              4. Toliau patenkama į pagrindinį (???) foje. Kaip suprantu, čia patenkama praėjus pro naujus check-in vartus


                              5. Už eskalatorių matosi stiklinės/matinės durys, už kurių check-in. Antrame aukšte - business lounge


                              6. Įėjimas į business lounge kuklokas...


                              7. Rūkomasis


                              8. Pora salių buvo užrakintos - matyt laukia geresnių laikų.



                              9. Ir pabaigai koridurius tarp dviejų terminalo "sparnų". Per vidurį foje su eskalatorium.

                              Comment


                                Deja, EXIF informacija nuotraukose neišliko... Kelintą valandą fotografuoti šie vaizdai? Įdomu, kada tokia ramybė oro uoste...

                                Comment


                                  labai aciu tau auri uz foto

                                  Comment


                                    Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                    Deja, EXIF informacija nuotraukose neišliko... Kelintą valandą fotografuoti šie vaizdai? Įdomu, kada tokia ramybė oro uoste...
                                    Vaizdai daryti apie 15 val. Senose laukimo salėse žmonių buvo...

                                    Comment


                                      Kaip matau jau pasibaige naujojo terminalo darbai. Saunu!!!

                                      Comment


                                        Man skrydžių valdymo specialistas per Naujuosius aiškino, kad ten darbo dar porai mėnesių. Nu tik tiek, kad jis tiesiogiai nesusijęs. Bet jį nervina, kad iš valdymo bokšto matosi tik 2 naujosios rankovės iš 6, o filmavimo kamera sningant beveik nieko nerodo. Žodžiu, teks lėktuvam prisivirinti galinio vaizdo veidrodėlius, nes skrydžių valdymas ne visada galės padėti.

                                        Comment


                                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                          ...teks lėktuvam prisivirinti galinio vaizdo veidrodėlius, nes skrydžių valdymas ne visada galės padėti.
                                          Lektuvam parkuojant pagalbos is Skrydziu valdymo nereikia, pilotam padeda maršalai (perono techninikai), arba naudojamos autodocking sistemos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X