Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Ne nu, isileides butu Vilnius, ar tu garantuotas, kad Kaune kas nors, isskyrus kukuruzninkus ir bedzius del ruku sostineje, skraidytu?
    Ar dabartine situacija ne geresne regionu politikos poziuriu?
    Manyčiau atsirastų užsienio investuotojas, pagrindinis Kauno oro uosto "arkliukas" - puiki geografinė padėtis.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Mes čia ne apie pasirinkimą kalbėjom, o apie tai kodėl atsiliekam nuo kaimynų. Viena iš priežasčių yra ta, kad Vilnius "neįsileido" pigių skrydžių, o Ryga ir Talinas - įsileido.
      Manau, kad tai akivaizdu, nematau prasmės čia dėl kažko ginčytis.

      P. S. Išmok cituoti (prie kiekvieno pranešimo yra mygtukas "cituoti").
      Paaiškink man durnam, iš kur Vilniuje būtų ta keleivių gausa, jei į Kauną lėktuvai skraido pilni? Ar ant sparnų pririštų, ar gal stačių prigrūstų lėktuvą? Padaryta labai teisingai, kad pigios linijos atėjo į Kauną. Turėtum žinoti, kad vyriausybė planuoja pagrindinį oro uostą padaryti būtent Karmėlavoje, o reprezentaciniam Vilniuje po išplėtimo erdvės bus per akis.

      Comment


        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        o del citavimo, skaitau kad mano maziau apkrauna savo OVERQUOTINGu... as taip cituoju jau 15 metu ir niekam neuzkliuvo.
        Tamsta meluoji. Ne kartą buvau perspėjęs, kad išmoktum cituoti ir iki šiol man tavo pranešimai buvo tuščia vieta. t.y. aš juos dažniausiai praleisdavau ir neskaitydavau nes sunku suprasti kur ten pats rašai kur kiti.

        Comment


          Parašė Linas Rodyti pranešimą
          Paaiškink man durnam, iš kur Vilniuje būtų ta keleivių gausa, jei į Kauną lėktuvai skraido pilni? Ar ant sparnų pririštų, ar gal stačių prigrūstų lėktuvą? Padaryta labai teisingai, kad pigios linijos atėjo į Kauną. Turėtum žinoti, kad vyriausybė planuoja pagrindinį oro uostą padaryti būtent Karmėlavoje, o reprezentaciniam Vilniuje po išplėtimo erdvės bus per akis.
          Skaitau kelis kartus ir niekaip nesuprantu, ką tu čia norėjai pasakyt.
          Mano galerija Flickr'yje

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Paaiškink man durnam, iš kur Vilniuje būtų ta keleivių gausa, jei į Kauną lėktuvai skraido pilni?
            O ar negalėtų pigios oro linijos skraidinti ir iš Vilniaus ir iš Kauno? Pats sakai kad lėktuvai pilni, tai gal mum nepamaišytų dar keletas papildomų lėktuvų iš Vilniaus jeigu bent jau kolkas Kaunas negali aptarnauti jų daugiau?

            Comment


              Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
              Skaitau kelis kartus ir niekaip nesuprantu, ką tu čia norėjai pasakyt.
              Ta prasme, kaip padaugėtų keleivių, jei pigios linijos skristų į Vilnių? Lėktuvai pilni skrenda ir į Kauną, tai kur daugiau tilptų keleivių? Bendras skaičius tikrai būtų tas pats. Turistų, ypač iš Vakarų, jei jis nori į Vilnių, 100 km ne kliūtis, dažnas jų kasdien į darbą tokį atstumą važinėja.

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                O ar negalėtų pigios oro linijos skraidinti ir iš Vilniaus ir iš Kauno? Pats sakai kad lėktuvai pilni, tai gal mum nepamaišytų dar keletas papildomų lėktuvų iš Vilniaus jeigu bent jau kolkas Kaunas negali aptarnauti jų daugiau?
                Kodėl ne, jei tai nebūtų eilinis triukas, bandant atimti skrydžius iš Kauno. Be to, ir Kaune dar tilptų skrydžių, ypač kai rudenį išplės terminalą.

                Comment


                  Aš manau, kad keleivių skaičius orouostuose vertinant orouostų (o tame tarpe ir šalies) perspektyvas neturėtų būti pagrindiniu kriterijumi. Čia vėlgi sugrįšiu prie fakto, kad Lietuva turi tris tarptautinius orouostus, o Latvija ir Estija po vieną. Nemanau, kad kas nors ginčytūsi dėl to, kad tolygi šalies raida yra sudėtingiau įgyvendinama, nei tik vieno centro vystymas.Todėl natūralu, kad Rygos orouostas ar Talino pagal keleivių skaičių lenkia Vilniaus orouostą. Tačiau viską susumavus mes turim daugiau tarptautinių oruostų, nei abi tos valstybės kartu sudėjus, kas užtikriną tolygesnę šalies raidą. Gal prieš mėnesį buvau aptikęs tekstą delfyje jog antras pagal dydį Latvijos miestas Daugpilis norėtų pasistatyti orouotą, kuris paskatintų miesto ir regiono plėtrą. Tad situacija Lietuvoje tikrai nėra blogesnė nei Latvijoe ar Estijoje. Sakyčiau net nepalyginamai geresnė. Sausa keleivių skaičiaus statistika yra tik statistika.

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Ta prasme, kaip padaugėtų keleivių, jei pigios linijos skristų į Vilnių? Lėktuvai pilni skrenda ir į Kauną, tai kur daugiau tilptų keleivių? Bendras skaičius tikrai būtų tas pats. Turistų, ypač iš Vakarų, jei jis nori į Vilnių, 100 km ne kliūtis, dažnas jų kasdien į darbą tokį atstumą važinėja.
                    Ta prasme? Jei pigios oro linijos ateitų į Vilnių, natūralu, kad padaugėtų reisų ir taip padaugėtų keleivių. 100 km yra gan nemenka kliūtis.
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Kodėl ne, jei tai nebūtų eilinis triukas, bandant atimti skrydžius iš Kauno. Be to, ir Kaune dar tilptų skrydžių, ypač kai rudenį išplės terminalą.
                      Eilinis? Kažkaip neesu girdėjęs apie jokius triukus. Gal gali duot kokį triuko pavyzdį?

                      Aš išvis nesuprantu kodėl čia buvo įkištas Kauno oro uostas jeigu mes kalbėjom apie Rygos Talino bei Vilniaus oro uostus. Ir kodėl keleivių skaičius pas mus yra mažiausias. Netgi sudėjus visų trijų oro uostų keleivius jų skaičius mažiausias pačioje didžiausioje šalyje iš trijų. Tuomet galima daryti išvadą, kad Ryga atiminėja iš mūsų keleivius. Tai kaip tu manai tai yra gerai ar ne? Aš manau kad ne. Ir kad mums reikėtų atsikovoti tai kas prarasta. Manau reikia nepamirši kad vos už 200 kilometrų nuo Vilniaus yar milijoninis miestas ir bent kiek pagerėjus Baltarusijoje politinei situacijai, truputį prasivėrus sienoms, mums derėtų sutraukti keleivius iš ten.

                      Comment


                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Kodėl ne, jei tai nebūtų eilinis triukas, bandant atimti skrydžius iš Kauno. Be to, ir Kaune dar tilptų skrydžių, ypač kai rudenį išplės terminalą.
                        Gerbiu vyresnius žmones, bet tuo pačiu ir apgailestauju, kad jiems taip sudėtinga persiorientuoti nuo planinės ekonomikos prie laisvos rinkos dėsnių.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Gerbiu vyresnius žmones, bet tuo pačiu ir apgailestauju, kad jiems taip sudėtinga persiorientuoti nuo planinės ekonomikos prie laisvos rinkos dėsnių.
                          Nesupratau. Dėl vyresnių, tai čia kaip kas supranta, nelaikau savęs senu. O visko koncentravimas viename centre - tai čia rinkos ekonomika? Tuomet visa Vakarų Europa gyvena giliame giliame socializme, nes ten didelė decentralizacija, ir Alytaus dydžio miestas sėkmingai turi oro uostą.

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Nesupratau. Dėl vyresnių, tai čia kaip kas supranta, nelaikau savęs senu. O visko koncentravimas viename centre - tai čia rinkos ekonomika? Tuomet visa Vakarų Europa gyvena giliame giliame socializme, nes ten didelė decentralizacija, ir Alytaus dydžio miestas sėkmingai turi oro uostą.
                            Čia buvo pastebėjimas kuris nereikalavo atsakymo. Atsakyk į prieš tai esantį pranešimą.

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Eilinis? Kažkaip neesu girdėjęs apie jokius triukus. Gal gali duot kokį triuko pavyzdį?

                              Aš išvis nesuprantu kodėl čia buvo įkištas Kauno oro uostas jeigu mes kalbėjom apie Rygos Talino bei Vilniaus oro uostus. Ir kodėl keleivių skaičius pas mus yra mažiausias. Netgi sudėjus visų trijų oro uostų keleivius jų skaičius mažiausias pačioje didžiausioje šalyje iš trijų. Tuomet galima daryti išvadą, kad Ryga atiminėja iš mūsų keleivius. Tai kaip tu manai tai yra gerai ar ne? Aš manau kad ne. Ir kad mums reikėtų atsikovoti tai kas prarasta. Manau reikia nepamirši kad vos už 200 kilometrų nuo Vilniaus yar milijoninis miestas ir bent kiek pagerėjus Baltarusijoje politinei situacijai, truputį prasivėrus sienoms, mums derėtų sutraukti keleivius iš ten.
                              Gal būt, bet Baltarusijos gelbėjimo pretekstu mes galim išgelbėti savo Lietuvą nuo gyventojų, jei viską sukoncentruosim Vilniuje, tipo, taip pritraukdami vartotojus, keleivius, pirkėjus iš Baltarusijos. Baltarusija čia pat, bet nepamiršk, kad Minske yra normalus oro uostas. Jei situacija ten pasikeis, padaugės skrydžių ir ten, o dabar retas kas ryšis pirkti Lietuvos vizą, gauti leidimą iš savų, kad nuskristi iš Vilniaus. Ryga gal ir atima kiek keleivių, bet neuždrausi žmogui iš Skuodo, Mažeikių, gal ir Šiaulių važiuoti ten, kur jam arčiau. Beje, iš kokių Suvalkų, Augustavo tikrai arčiau į Kauną, o ne Vilnių ar Varšuvą.

                              Comment


                                Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                                Ta prasme? Jei pigios oro linijos ateitų į Vilnių, natūralu, kad padaugėtų reisų ir taip padaugėtų keleivių. 100 km yra gan nemenka kliūtis.
                                Vilniuje sumoje reisų padaugėtų, bet abejoju, kad Ryanair, jei skraidytų iš Vilniaus, o ne Kauno, daugiau reisų leistų. Kaip jų nuosekliai daugėja Kaune, taip daugėtų ir Vilniuje. 100 km vakariečiams jokia kliūtis, patikėk, tą tikrai žinau. Kita vertus, jei tai kliūtis vilniečiams, kodėl ji turi tapri privalumu likusios Lietuvos gyventojams. Matyt, teisingai juokaujama, kad iš Kauno į Vilnių 100 km, o iš Vilniaus į Kauną - bent 200 km. Visų mūsų pasuose parašyta "Lietuvos Respublika" (ne Vilniaus Respublika, Kauno ar pan.), tai tokiais piliečiais ir jauskimės.

                                Comment


                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Gal būt, bet Baltarusijos gelbėjimo pretekstu mes galim išgelbėti savo Lietuvą nuo gyventojų, jei viską sukoncentruosim Vilniuje, tipo, taip pritraukdami vartotojus, keleivius, pirkėjus iš Baltarusijos. Baltarusija čia pat, bet nepamiršk, kad Minske yra normalus oro uostas. Jei situacija ten pasikeis, padaugės skrydžių ir ten, o dabar retas kas ryšis pirkti Lietuvos vizą, gauti leidimą iš savų, kad nuskristi iš Vilniaus. Ryga gal ir atima kiek keleivių, bet neuždrausi žmogui iš Skuodo, Mažeikių, gal ir Šiaulių važiuoti ten, kur jam arčiau. Beje, iš kokių Suvalkų, Augustavo tikrai arčiau į Kauną, o ne Vilnių ar Varšuvą.
                                  Niekas nekalba apie visko koncentravimą Vilniuje. Kalba eina apie konkurenciją. Ir konkurencinėje kovoje mes pralaimim Rygai. Nemažai keleivių iš Vilniaus važiuoja į Rygą ir iš ten skrenda.
                                  Vigi eilinį kartą nusikalbėjai ir nesugebėjai pateikti pavyzdžio apie skrydžių atėmimą. Nejaugi taip sunku suprasti kad rinkoje galioja konkurencijos dėsniai? Dėl ko Kauno oro uostas susilaukė tiek keleivių ir pigių skrydžių kompanijų? Ne dėl to, kad kažkas sumanė jog iš Vilniaus skraidins tokios oro linijos, o iš Kauno pigių skrydžių, o jeigu iš Vilniaus skraidins ir pigių skrydžių kompanijos tai iš Kauno neskraidins niekas, bet dėl VNO nelanksčios mokesčių politikos ir kauno oro uosto pergalės konkurencinėje kovoje.
                                  Aš netgi neprieštaraučiau ir nė kiek nesijausčiau nuskriaustas jei pagrindinis šalies oro uostas išdygtų Kaune. Tikiuosi taip ir bus.

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Vilniuje sumoje reisų padaugėtų, bet abejoju, kad Ryanair, jei skraidytų iš Vilniaus, o ne Kauno, daugiau reisų leistų. Kaip jų nuosekliai daugėja Kaune, taip daugėtų ir Vilniuje. 100 km vakariečiams jokia kliūtis, patikėk, tą tikrai žinau. Kita vertus, jei tai kliūtis vilniečiams, kodėl ji turi tapri privalumu likusios Lietuvos gyventojams. Matyt, teisingai juokaujama, kad iš Kauno į Vilnių 100 km, o iš Vilniaus į Kauną - bent 200 km. Visų mūsų pasuose parašyta "Lietuvos Respublika" (ne Vilniaus Respublika, Kauno ar pan.), tai tokiais piliečiais ir jauskimės.
                                    Taip, leistų, nes skrendant iš Vilniaus prasiplėstų rinka, o skaičiuoti, jie, manau, kad moka. Dėl tų 100 km, tai 1) Vakaruose tai nėra normalus atstumas nuo namų iki darbo, kaip tu čia bandai įsivaizduot. 2) Į Lietuvą eilinis užsienietis atvyksta be kalbos žinių, be nuosavo transporto ir be orientacijos, kur ir kaip kažkur galima nusigaut. Beje, ar tik nebuvo nuimtas tas autobusų reisas nuo Karmėlavos iki Vilniaus?
                                    Nelabai suprantu, kuo čia dėtas pilietiškumas. Man tai panašiau į kai kurių kauniečių norą viską laikyti Karmėlavoje, o galimybės plėstis pigiems skrydžiams suteikimas kitų miestų oro uostams jau neva kirtis bendros valstybės idėjai
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                                      Taip, leistų, nes skrendant iš Vilniaus prasiplėstų rinka, o skaičiuoti, jie, manau, kad moka. Dėl tų 100 km, tai 1) Vakaruose tai nėra normalus atstumas nuo namų iki darbo, kaip tu čia bandai įsivaizduot. 2) Į Lietuvą eilinis užsienietis atvyksta be kalbos žinių, be nuosavo transporto ir be orientacijos, kur ir kaip kažkur galima nusigaut. Beje, ar tik nebuvo nuimtas tas autobusų reisas nuo Karmėlavos iki Vilniaus?
                                      Nelabai suprantu, kuo čia dėtas pilietiškumas. Man tai panašiau į kai kurių kauniečių norą viską laikyti Karmėlavoje, o galimybės plėstis pigiems skrydžiams suteikimas kitų miestų oro uostams jau neva kirtis bendros valstybės idėjai
                                      Dėl atstumų nuo darbo iki namų nesiginčykim, žinau ne vieną tokį atvejį, bet ne apie tai kalba. Reisas iš Karmėlavos į Vilnių atkurtas nuo vasario 27 d. www.kaunasair.lt Galiausiai, iš oro uosto iki Kauno stočių važiuoja 29 maršruto autobusas kas 15-20 min. Dėl visko sutelkimo Karmėlavoje, tai kaip tik, manau, prašauni. Paskaičiuok, kiek avialinijų, kiek reisų yra iš Vilniaus; gėda būtų dar reikalauti. Žiūrėkim ne keleivių skaičių, bet patogumo. Aš ne prieš tai, kad Ryanair turėtų vieną kitą reisą ir iš Vilniaus, bet ne Kauno sąskaita. Kita vertus, negi manai, kad be Vilniaus Lietuvoje turistui nėra ką veikti? Kiti keleiviai, ne turistai, netinkami? Padarykim, kad tik turistai galėtų pirkti bilietus? A la "tik vokiečiams", kaip rašė karo metais ant kai kurių įstaigų? Emigrantus atstumkim, nėra ko čia skraidyti? Tada tai, žinoma, skristų į Vilnių Boeing 747, pilnas vien turistų ir super turtingų biznierių.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Dėl atstumų nuo darbo iki namų nesiginčykim, žinau ne vieną tokį atvejį, bet ne apie tai kalba.
                                        Nesiginčysiu, kad yra tokių žmonių, yra ir kas kas dien tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja, bet eiliniam žmogeliui (būtų jis vakarietis, ar ne) 100 km yra atstumas.

                                        Žiūrėkim ne keleivių skaičių, bet patogumo
                                        Ir kur gi tas patogumas? Turint galvoje, kad pigiomis oro linijomis skraidai netolimus atstumus, kartais tau kelionė tarp Vilniaus ir Kauno atsieis ilgiau, nei pats skrydis.

                                        Aš ne prieš tai, kad Ryanair turėtų vieną kitą reisą ir iš Vilniaus, bet ne Kauno sąskaita.
                                        Tai gal tiesiog leisti pačiai rinkai nuspręsti, kiek ir iš kur ji nori skristi Konkurencija skatina tobulėjimą.

                                        Kita vertus, negi manai, kad be Vilniaus Lietuvoje turistui nėra ką veikti?
                                        Tiesą sakant, taip nemanau ir nematau, kuo tai būtų susiję su mūsų aptariama tema.

                                        Kiti keleiviai, ne turistai, netinkami? Padarykim, kad tik turistai galėtų pirkti bilietus? A la "tik vokiečiams", kaip rašė karo metais ant kai kurių įstaigų? Emigrantus atstumkim, nėra ko čia skraidyti? Tada tai, žinoma, skristų į Vilnių Boeing 747, pilnas vien turistų ir super turtingų biznierių.
                                        Kažkokios pievos.
                                        Mano galerija Flickr'yje

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Paskaičiuok, kiek avialinijų, kiek reisų yra iš Vilniaus; gėda būtų dar reikalauti. Žiūrėkim ne keleivių skaičių, bet patogumo. Aš ne prieš tai, kad Ryanair turėtų vieną kitą reisą ir iš Vilniaus, bet ne Kauno sąskaita.
                                          Neturiu jokios nuovokos kaip kažkas galėtų atimti skrydžius iš Kauno? Tavo siūlymas sėdėti apsikiautusiems man nepriimtinas ir nepriimtinas nei vienam vilniečiui ir netgi įžeidžiantis. Jeigu iš Vilniaus skraidytų pigių skrydžių kompanijos Vilniui ir vilniečiams būtų geriau ir tuo pačiu būtų geriau ir kitų miestų gyventojams. Ir jeigu tu manai Kauno oro uostas neatlaikytų Vilniaus konkurencijos tuomet jau čia oro uosto vadovų problema, bet aš to nelinkiu KUN priešingai nei tu VNO. Kaunas būdamas Lietuvos centre turi vietos pranašumą prieš Vilnių tad konkuruoti ir pritraukti keleivius KUN lengviau.
                                          Paskutinis taisė deep'as; 2007.03.09, 15:02.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X