Turiu jus visus nuliūdinti: atvykėlis nepastebės nei rozečių ant durų, nei didelių šviestuvų naujame terminale. Oro uostas toks jau dalykas - atejai (pageidautina kuo arčiau išvykimo laiko) ir išskridai.
O, bet, taciau - atvykusieji pastebes nesibaigiancius VNO koridorius su neveikianciais eskalatoriais, o isvykstantys - surugusiais veidais kartais be anglu kalbos ziniu dirbanciais patikros darbuotojus
O, bet, taciau - atvykusieji pastebes nesibaigiancius VNO koridorius su neveikianciais eskalatoriais, o isvykstantys - surugusiais veidais kartais be anglu kalbos ziniu dirbanciais patikros darbuotojus
Minutinis įspūdis, kuris netrukus pasimirš. Labiau įsimins per plačios smėlėtos gatvės, komiblokai kelyje į centrą ir apsilupęs senamiestis.
Minutinis įspūdis, kuris netrukus pasimirš. Labiau įsimins per plačios smėlėtos gatvės, komiblokai kelyje į centrą ir apsilupęs senamiestis.
Dar vienas nihilistas, ar užsidepresavęs lietuvis.
Jei ką, tai turbūt nesu pamiršęs nei vienos įspūdingesnės stoties ar oro uosto. Lygiai kaip restoranų su įdomia atmosfera. Tai yra mažos detalės kurios dažnai verčia sugrįžti atgal. Vilniaus Senamiesčiu nieko nenustebinsi. Net toje pačioje Italijoje ne viskas yra išlaižyta ir pateikta kaip Disneilende. Jau nešnekant apie Rygą ar Taliną. Na bet viskas blogai, kam čia išvis ką nors saugoti.
Jei ką, tai turbūt nesu pamiršęs nei vienos įspūdingesnės stoties ar oro uosto.
Todėl ir esate forumo skiltyje apie infrastruktūrą ir šiame forume apskritai. Eilinam žmogui oro uostas yra minutinis įspūdis, jeigu tai nėra kažkas labai tragiško, koks Vilniaus oro uostas tikrai nėra.
2024 metų pabaigoje Lietuvos oro uostų (LTOU) skelbtame tarptautiniame konkurse Vilniaus oro uosto naujo atvykimo terminalo architektūrinei idėjai atrinkti sulaukta dvylika pasiūlymų, rašoma LTOU pranešime žiniasklaidai.
Visos konkursui pateiktos architektūrinės idėjos, kurios atitiks konkurso pateikimo reikalavimus ir dar bus patikrintos, nuo šios savaitės bus skelbiamos viešai oficialiame konkurso puslapyje www.vnocompetition.lt bei eksponuojamos Lietuvos architektų sąjungos (LAS) patalpose.
Kurioje čia vietoje jie tą angarą ruošiasi statyti ?
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Vasaros sezonas jau čia: naujas vardas, naujos kryptys ir dar išaugęs pasiekiamumas
SIMONAS BARTKUS
Į Vilnių žengia “Israir”, nauji maršrutai į Bergeną, Kataniją, Prahą, Peskarą, Tiraną ir Budapeštą, auga dažnis į Amsterdamą, Kopenhagą, Ciurichą, Helsinkį, Reikjaviką, Briuselį, Taliną, Oslą.
“Wizz Air” pasiūla Vilniuje šiai vasarai išauga daugiau nei trečdaliu. Augimas daugiausia pareina iš abiejų Vilniuje bazuojamų orlaivių pakeitimo iš “Airbus A320” į 59 vietomis daugiau turinčius “Airbus A321NEO”. Vien šis pokytis padidina aviakompanijos pasiūlą 32%. Vienas bazinis orlaivis jau pakeistas, o kitas bus keičiamas antrą balandžio savaitę. Kai kuriuose maršrutuose gali būti iššūkis užpildyti 239 vietas kiekviename skrydyje: reguliariaisiais skrydžiais tokio dydžio lėktuvais iš Lietuvos šią vasarą neskraidys niekas kitas.
Šalia to, aviakompanija atidaro keturis naujus maršrutus: prastai pasirodžiusius konkurencingus Romą ir Paryžių keičia Bergenas ir Katanija, “Wizz” perima “Ryanair” uždarytą maršrutą Vilnius-Bilundas, o papildomai Vengrijoje bazuojamu lėktuvu “Wizz Air” nuo birželio 30 d. atidaro skrydžius Budapeštas-Vilnius tris kartus per savaitę. Papildomai Larnakoje bazuojamas lėktuvas vykdys kai kurias rotacijas skrydžiu Vilnius-Larnaka. Iš viso “Wizz Air” vykdys 38-39 išvykimus iš Vilniaus kas yra 5 išvykimais daugiau nei praėjusią vasarą (o visi didesniais orlaiviais).
Comment