Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Jei šis pastatas stovėtų kitoje vietoje, tebūnie saugomas, vis įdomesnis nei dauguma pastatų. Tačiau, kai tai yra pagrindinis pastatas, kuris priima įprastus ar žinomus pasaulio žmones, tai atrodo graudu. Kur čia yra vertingųjų savybių apart to, kad statytas prieš gerus 75 metus ir turi keletą skulptūrų? Gal tada geriau kilimo-tūpimo taką suarti ir bulvių prisodinti, bent jau derės su tuo pastatu, o normalų oro uostą statyti tarp Vilniaus ir Kauno. Čia daugiau keisti principai žaidžia, nei sveikas, racionalus mastymas. Gal skamba kaip sąmokslo teorija, bet įtarčiau ir ruskių įtaką.
Kalbant apie vertingąsias savybes:
* jis yra vienintelis konkrečiai toks pasaulyje, tai nėra copypastintas projektas, kitaip, nei viešai meluoja užkalniai ir kiti homosovietikai.
* kadangi VNO T1 yra naudojamas pagal paskirtį ir gerai prižiūrimas, tai dar labiau pakelia jo vertę
* KPD rašo, kad vertingas jo tūris su dvišlaičiu stogu, aukštų išlanavimas su kolonomis, arkadomis ir nišomis;
* VNO T1 turi unikalų fasadą, kokio neturi nei kiti oro uostai, nei kiti šiaip pastatai su kolonomis, balkonais, horeljefais ir kitu dekoru
* VNO T1 turi autentiškas gražias laiptines ir autentiškas duris
* VNO T1 lubos su rozetėmis turbūt yra ikoniškiausias dalykas, jei bandytum kokiame Instagrame paieškoti VNO vaizdų, pamatytum, kad atvykę žmonės užverčia galvą ir puola fotografuoti lubas, kokių turbūt NEPAMATYSI JOKIAME EUROPOS ORO UOSTE.
* VNO T1 išlikę ir autentiški šviestuvai.
Tai nuoširdžiai nesuprantu, kokio velnio reikia griauti puikiai išsaugotą, unikalų Europoje oro uosto pastatą? Nes prie okupantų pastatytas? Tada gal griovimo reikėtų ir LRVK, Seimui, Kauno geležinkelio stočiai, Vilniaus ir Kauno stalinistinėms krantinėms ir kitiems paveldiniams statiniams?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Per šitą senąjį VNO T1 praeinama per kiek, mažiau nei minutę nuo bagažo paėmimo iki lauko durų?
Kalbant apie vertingąsias savybes:
* jis yra vienintelis konkrečiai toks pasaulyje, tai nėra copypastintas projektas, kitaip, nei viešai meluoja užkalniai ir kiti homosovietikai.
* kadangi VNO T1 yra naudojamas pagal paskirtį ir gerai prižiūrimas, tai dar labiau pakelia jo vertę
* KPD rašo, kad vertingas jo tūris su dvišlaičiu stogu, aukštų išlanavimas su kolonomis, arkadomis ir nišomis;
* VNO T1 turi unikalų fasadą, kokio neturi nei kiti oro uostai, nei kiti šiaip pastatai su kolonomis, balkonais, horeljefais ir kitu dekoru
* VNO T1 turi autentiškas gražias laiptines ir autentiškas duris
* VNO T1 lubos su rozetėmis turbūt yra ikoniškiausias dalykas, jei bandytum kokiame Instagrame paieškoti VNO vaizdų, pamatytum, kad atvykę žmonės užverčia galvą ir puola fotografuoti lubas, kokių turbūt NEPAMATYSI JOKIAME EUROPOS ORO UOSTE.
* VNO T1 išlikę ir autentiški šviestuvai.
Tai nuoširdžiai nesuprantu, kokio velnio reikia griauti puikiai išsaugotą, unikalų Europoje oro uosto pastatą? Nes prie okupantų pastatytas? Tada gal griovimo reikėtų ir LRVK, Seimui, Kauno geležinkelio stočiai, Vilniaus ir Kauno stalinistinėms krantinėms ir kitiems paveldiniams statiniams?
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Tada gal griovimo reikėtų ir LRVK, Seimui, Kauno geležinkelio stočiai, Vilniaus ir Kauno stalinistinėms krantinėms ir kitiems paveldiniams statiniams?
- 1 patinka
Comment
Comment