Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tiesos yra, bet vis dėl to, kad esame rytuose, kai kryptis į vakarūs ir valandos skirtumas su CET yra vis dėl to pagrindinis faktorius.
    Viskas aišku, leidžiam skrydžius nuo 6 iki 00 ar 01 val, bet tie skrydžiai viduryje nakties į Graikiją ar Turkiją tikrai ne dėl jungimų, o visiškas nesusipratimas, kurio neturėtų būti civilizuotoje šalyje.
    Flickr

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Tiesos yra, bet vis dėl to, kad esame rytuose, kai kryptis į vakarūs ir valandos skirtumas su CET yra vis dėl to pagrindinis faktorius.
      Valandos skirtumas veiktų į tą pačią pusę tiek ryte, tiek vakare.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Viskas aišku, leidžiam skrydžius nuo 6 iki 00 ar 01 val, bet tie skrydžiai viduryje nakties į Graikiją ar Turkiją tikrai ne dėl jungimų, o visiškas nesusipratimas, kurio neturėtų būti civilizuotoje šalyje.
        Turkijos ir Graikijos gali būti perkeltos į vėlesnį išvykimą.

        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Valandos skirtumas veiktų į tą pačią pusę tiek ryte, tiek vakare.

        Tai ir veikia - iš Varšuvos išskrenda 22.30, bet Vilniuje leidžiasi 00:40. Atgsl į Vsršuvą 6:20.

        Gyventume CET - leistųsi 23:40 ir kiltų 7.40, va tau or valandos skirtumas.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Bartkus vakar pasidalino savo įžvslgomis apie kryptis, kuriomos keliaujama netiesiogiai iš Vilniaus.

          Tai Madridas, Praha ir Diuseldorfas - dirbama stipriai, kad šios kryptys atsirastų iš Vilniaus.

          Įdomu, tik kas bus vežėjas, kad ir kaip norėtųsi Ispanų Iberia ar Vokiečių Eurowings, turbūt didžiausia tikimybė, kad šias kryptis užpildys Airbaltic, kas iš esmės tampa labai geru produktų iš Vilniais.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Bartkus vakar pasidalino savo įžvslgomis apie kryptis, kuriomos keliaujama netiesiogiai iš Vilniaus.

            Tai Madridas, Praha ir Diuseldorfas - dirbama stipriai, kad šios kryptys atsirastų iš Vilniaus.

            Įdomu, tik kas bus vežėjas, kad ir kaip norėtųsi Ispanų Iberia ar Vokiečių Eurowings, turbūt didžiausia tikimybė, kad šias kryptis užpildys Airbaltic, kas iš esmės tampa labai geru produktų iš Vilniais.
            Mdridas turi daug jungimų į Amerikas, tai manau siūlys Iberia ateiti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Mdridas turi daug jungimų į Amerikas, tai manau siūlys Iberia ateiti.
              Jei Airbaltic turėtų jungimą su Iberia, tai gal nebūtų didelio skirtumo.

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Bartkus vakar pasidalino savo įžvslgomis apie kryptis, kuriomos keliaujama netiesiogiai iš Vilniaus.

                Tai Madridas, Praha ir Diuseldorfas - dirbama stipriai, kad šios kryptys atsirastų iš Vilniaus.

                Įdomu, tik kas bus vežėjas, kad ir kaip norėtųsi Ispanų Iberia ar Vokiečių Eurowings, turbūt didžiausia tikimybė, kad šias kryptis užpildys Airbaltic, kas iš esmės tampa labai geru produktų iš Vilniais.
                O nuo kada mes nebeturime skrydžių į Diuseldorfą, įdomumo dėlei?

                Beabejo kad BT, su jų auginamu fleetu turbūt tiesiog nebūtų racionalu atidavinėti tas galimybes šiaip sau kitiems ir po to dar turėti ieškoti antrinių galimybių juos įdarbinant.

                Comment


                  Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                  O nuo kada mes nebeturime skrydžių į Diuseldorfą, įdomumo dėlei?
                  O kada jie buvo?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    O kada jie buvo?
                    Seniau tikrai yra tekę praskristi. Internetas sako iki krizės, 2008 gal...

                    Comment


                      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                      Seniau tikrai yra tekę praskristi. Internetas sako iki krizės, 2008 gal...
                      Atsimenu skridau Vilnius - Diuseldorfas su Air Baltic 2008 metais.

                      Comment


                        Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                        Atsimenu skridau Vilnius - Diuseldorfas su Air Baltic 2008 metais.
                        Kova tada buvo intensyvi buvo 19 tiesioginių krypčių iš Vilniaus, buvo bazė Vilniuje ir tada 2009 m. liko tik Ryga. Už tokią taktiką galime padėkoti Bertolt Flick, kuris su Latvijos biudžeto parama įvykdė šią misiją.

                        P.s. kurios dėka šiandieninio AirBaltic augimo pagrindas tapo mūsų keleiviai, o mūsų aviacija žlugo.
                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.07.25, 08:24.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Viskas aišku, leidžiam skrydžius nuo 6 iki 00 ar 01 val, bet tie skrydžiai viduryje nakties į Graikiją ar Turkiją tikrai ne dėl jungimų, o visiškas nesusipratimas, kurio neturėtų būti civilizuotoje šalyje.
                          Šia savaitė skridau iš Niurnbergo, tai po 22 valandos skrydžio į Vilnių tarpe nuo 1:00 iki 6:00 buvo kokie penki skrydžiai Turkijon, vienas į Heraklioną, tai manau čia ne tik Lietuvos praktika.

                          Comment


                            Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                            Šia savaitė skridau iš Niurnbergo, tai po 22 valandos skrydžio į Vilnių tarpe nuo 1:00 iki 6:00 buvo kokie penki skrydžiai Turkijon, vienas į Heraklioną, tai manau čia ne tik Lietuvos praktika.
                            Gal jiems slotai per brangūs skraidyti "normaliu" laiku? Pvz. tokia situacija Antalijos oro uoste dabar 24 val. nakties, vasaros mėnesiais skrydžių per parą 3 kartus daugiau nei pačiame Heathrow, tai turbūt charteriai taupo pirkdami pigesnius slotus.

                            Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240725_234715_Flightradar24.jpg Views:	0 Size:	97,4 kB ID:	2142759
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Gal jiems slotai per brangūs skraidyti "normaliu" laiku? Pvz. tokia situacija Antalijos oro uoste dabar 24 val. nakties, vasaros mėnesiais skrydžių per parą 3 kartus daugiau nei pačiame Heathrow, tai turbūt charteriai taupo pirkdami pigesnius slotus.

                              Click image for larger version Name:	Screenshot_20240725_234715_Flightradar24.jpg Views:	0 Size:	97,4 kB ID:	2142759
                              Per brangūs nėra, bet visada norisi pigiau, o žmonės juk atsikels
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Kažkada buvau įkėlęs, kaip atrodo naujasis Radom oro uostas, su mintimi, kaip sutvarkyti tą nelemtą T2 ir T3. Dar vienas pavyzdys iš Lenkijos, kad nušluoti vidką arba kardinaliai rekonstruoti Vilniaus oro uosto 2 ir 3 terminalus būtų geriausia opcija.

                                Dar vienas pavyzdys iš Vroclavo:
                                Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1721989150266.jpg Views:	0 Size:	157,3 kB ID:	2143029
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  buvo toks mielas ir jaukus, padarė kažkokį terariumą
                                  -

                                  Comment

                                  Working...
                                  X