Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tiesos yra, bet vis dėl to, kad esame rytuose, kai kryptis į vakarūs ir valandos skirtumas su CET yra vis dėl to pagrindinis faktorius.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viskas aišku, leidžiam skrydžius nuo 6 iki 00 ar 01 val, bet tie skrydžiai viduryje nakties į Graikiją ar Turkiją tikrai ne dėl jungimų, o visiškas nesusipratimas, kurio neturėtų būti civilizuotoje šalyje.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Valandos skirtumas veiktų į tą pačią pusę tiek ryte, tiek vakare.
Tai ir veikia - iš Varšuvos išskrenda 22.30, bet Vilniuje leidžiasi 00:40. Atgsl į Vsršuvą 6:20.
Gyventume CET - leistųsi 23:40 ir kiltų 7.40, va tau or valandos skirtumas.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Bartkus vakar pasidalino savo įžvslgomis apie kryptis, kuriomos keliaujama netiesiogiai iš Vilniaus.
Tai Madridas, Praha ir Diuseldorfas - dirbama stipriai, kad šios kryptys atsirastų iš Vilniaus.
Įdomu, tik kas bus vežėjas, kad ir kaip norėtųsi Ispanų Iberia ar Vokiečių Eurowings, turbūt didžiausia tikimybė, kad šias kryptis užpildys Airbaltic, kas iš esmės tampa labai geru produktų iš Vilniais.Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBartkus vakar pasidalino savo įžvslgomis apie kryptis, kuriomos keliaujama netiesiogiai iš Vilniaus.
Tai Madridas, Praha ir Diuseldorfas - dirbama stipriai, kad šios kryptys atsirastų iš Vilniaus.
Įdomu, tik kas bus vežėjas, kad ir kaip norėtųsi Ispanų Iberia ar Vokiečių Eurowings, turbūt didžiausia tikimybė, kad šias kryptis užpildys Airbaltic, kas iš esmės tampa labai geru produktų iš Vilniais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mdridas turi daug jungimų į Amerikas, tai manau siūlys Iberia ateiti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBartkus vakar pasidalino savo įžvslgomis apie kryptis, kuriomos keliaujama netiesiogiai iš Vilniaus.
Tai Madridas, Praha ir Diuseldorfas - dirbama stipriai, kad šios kryptys atsirastų iš Vilniaus.
Įdomu, tik kas bus vežėjas, kad ir kaip norėtųsi Ispanų Iberia ar Vokiečių Eurowings, turbūt didžiausia tikimybė, kad šias kryptis užpildys Airbaltic, kas iš esmės tampa labai geru produktų iš Vilniais.
Beabejo kad BT, su jų auginamu fleetu turbūt tiesiog nebūtų racionalu atidavinėti tas galimybes šiaip sau kitiems ir po to dar turėti ieškoti antrinių galimybių juos įdarbinant.
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąO nuo kada mes nebeturime skrydžių į Diuseldorfą, įdomumo dėlei?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kada jie buvo?
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąSeniau tikrai yra tekę praskristi. Internetas sako iki krizės, 2008 gal...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Atsimenu skridau Vilnius - Diuseldorfas su Air Baltic 2008 metais.
P.s. kurios dėka šiandieninio AirBaltic augimo pagrindas tapo mūsų keleiviai, o mūsų aviacija žlugo.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.07.25, 08:24.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viskas aišku, leidžiam skrydžius nuo 6 iki 00 ar 01 val, bet tie skrydžiai viduryje nakties į Graikiją ar Turkiją tikrai ne dėl jungimų, o visiškas nesusipratimas, kurio neturėtų būti civilizuotoje šalyje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąŠia savaitė skridau iš Niurnbergo, tai po 22 valandos skrydžio į Vilnių tarpe nuo 1:00 iki 6:00 buvo kokie penki skrydžiai Turkijon, vienas į Heraklioną, tai manau čia ne tik Lietuvos praktika.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAviate, navigate, communicate
Comment
-
Kažkada buvau įkėlęs, kaip atrodo naujasis Radom oro uostas, su mintimi, kaip sutvarkyti tą nelemtą T2 ir T3. Dar vienas pavyzdys iš Lenkijos, kad nušluoti vidką arba kardinaliai rekonstruoti Vilniaus oro uosto 2 ir 3 terminalus būtų geriausia opcija.
Dar vienas pavyzdys iš Vroclavo:
Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment