Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

    Na taip palyginkim naujai pastatytą terminalą su įrengta kondicionavimo sistema ir seną gargarą kur jos apskritai nėra Na bet jei fetišą turit sušutęs lagaminų laukti, nes taip įdomiau, čia jau jūsų pasirinkimas, bet tik jūsų.
    Tai kad lagaminai atiduodami ne senajame pastate. Senasis pastatas išvis yra labai siauras, pirmame aukšte ten tėra kavinės ir atvykstančių laukimo salės.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą

      Tai kad lagaminai atiduodami ne senajame pastate. Senasis pastatas išvis yra labai siauras, pirmame aukšte ten tėra kavinės ir atvykstančių laukimo salės.
      Būtent į senąjį pastatą patenki tik pasiėmęs lagaminą ir pakilęs rampa. Blogiausias ten yra T2 ir T3.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Lietuviškas japonas pasiskundė, kad jį nustebino po vidurnakčio skraidantys lėktuvai. Žiūrėti nuo 2:30


        Tai zuokulai trenkė šlapimas į smegenis ir puolė rengti peticiją prieš skrydžius nuo 24:00 iki 6:00
        Dėl tokio užmojo vilniečiai tik trauko pečiais: „Jeigu kam nepatinka, tegul kraustosi į kaimą“ https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aima--33043977
        Paskutinis taisė Arunasx; 2024.07.20, 22:36.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          O kas čia blogo, jei naktį neskraidys? Oro uoste dirbantiems šalies gyventojams susitaupys sveikata, kai naktimis miegos, o ne dirbs. 21 h uždarius, kaip pas japonus, tai dar spėtum grįžti namo ir "Panoramos" orus pažiūrėt. Įdomu, kur "dienos pietus" valgo naktį dirbantys darbuotojai? Pabrangs skrydžiai atsisakant naktinių? Tai neturi pinigų, neskrisk. Susikoncentruos daugiau reisų normaliomis valandomis, tai vėl normalūs skraidytojai išloštų.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            O kas čia blogo, jei naktį neskraidys? Oro uoste dirbantiems šalies gyventojams susitaupys sveikata, kai naktimis miegos, o ne dirbs. 21 h uždarius, kaip pas japonus, tai dar spėtum grįžti namo ir "Panoramos" orus pažiūrėt. Įdomu, kur "dienos pietus" valgo naktį dirbantys darbuotojai? Pabrangs skrydžiai atsisakant naktinių? Tai neturi pinigų, neskrisk. Susikoncentruos daugiau reisų normaliomis valandomis, tai vėl normalūs skraidytojai išloštų.
            Bus didesnė šiknaskylė skrydžių požiūriu VNO. Tiesiog tas pats lėktuvas dabar spėja suskraidyti 3 ar net 4 reisus pirmyn/atgal grįžtant tai tektų kokį nors atmesti iš viso.
            Kam tai geriau? Siūlyčiau naktį miegoti taip pat policijai, gydytojams, avarinėms tarnyboms ir t.t. Jei jau taip einame, tai gal iki galo? Galėtume išjungti pilnai gatvių apšvietimą.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Kodėl tuomet "benzopjūklai" visai sėkmingai visą naktį varinėja? Juolab, kad ir kai kurie kledarai automobiliai kriokia neblogai po langais. Apie tai visiška niekas nešneka. Nepolitokorektiška.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Bus didesnė šiknaskylė skrydžių požiūriu VNO. Tiesiog tas pats lėktuvas dabar spėja suskraidyti 3 ar net 4 reisus pirmyn/atgal grįžtant tai tektų kokį nors atmesti iš viso.
                Kam tai geriau? Siūlyčiau naktį miegoti taip pat policijai, gydytojams, avarinėms tarnyboms ir t.t. Jei jau taip einame, tai gal iki galo? Galėtume išjungti pilnai gatvių apšvietimą.
                Su tokiu požiūriu tada ir tamstai reiktų ne tik dienomis rašinėti forume, bet ir naktimis nepamiršti, kad aktyvumas nekristų ir būtų ką skaityt pasijungus. Skaitytojai prispaudinės ant reklamų, generuosis ekonomika, bus kaip su nestovinčiais lėktuvais išnaudojamas 100 % efektyvumas.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Bus didesnė šiknaskylė skrydžių požiūriu VNO. Tiesiog tas pats lėktuvas dabar spėja suskraidyti 3 ar net 4 reisus pirmyn/atgal grįžtant tai tektų kokį nors atmesti iš viso.
                  Kam tai geriau? Siūlyčiau naktį miegoti taip pat policijai, gydytojams, avarinėms tarnyboms ir t.t. Jei jau taip einame, tai gal iki galo? Galėtume išjungti pilnai gatvių apšvietimą.
                  Tai, ką Zuokas siūlo, yra įprasta praktika ne tik Japonijoje, bet ir Europoje. Pavyzdžiui, Stockholmo Bromma oro uostas, kuris yra toliau nuo tankiausių miesto rajonų ir centro nei VNO, apribojo ne tik skrydžių laikus (kaip siūlo Zuokas), bet ir bendrą skrydžių skaičių ir plėtrą apskritai ir būtent dėl lėktuvų keliamo triukšmo. Pradžioje buvo bandoma subsidijuoti garso izoliacijos sprendimus aplinkiniams namams, bet galiausiai buvo nuspręsta oro uostą iškelti apskritai ir taip, būtent dėl triukšmo. Vilniuje šiuo metu yra apytiksliai dvigubai daugiau keleivių nei Bromma oro uoste, tad situacija yra gerokai prastesnė ir Zuoko pasiūlymas yra visiškai racionalus. KUN yra tas oro uostas, kuriame galima skraidyti visą parą ir kuris turi neribotas plėtros galimybes, tad norintys skraidyti galės pavažiuoti iki ten, kad su savo pigiais paryčio skrydžiais į rusakalbius Turkijos kurortus nebedrebintų šimtų tūkstančių namų pagrindinėse sostinės vietose.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    kad su savo pigiais paryčio skrydžiais į rusakalbius Turkijos kurortus nebedrebintų šimtų tūkstančių namų pagrindinėse sostinės vietose.
                    Vilniuje rodos 7 tūkst. daugiabučių kuriose gyvena matyt apie puse gyventojų, tai ar yra Vilniuje keli šimtai tūkstančių namų? nekalbant apie tik pagrindinės gatvės .

                    Comment


                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                      Vilniuje rodos 7 tūkst. daugiabučių kuriose gyvena matyt apie puse gyventojų, tai ar yra Vilniuje keli šimtai tūkstančių namų? nekalbant apie tik pagrindinės gatvės .
                      Sakydamas 'namų' turėjau omeny ir daugiabučius namus.

                      Comment


                        O tai mes turim tiek daug krypčių ir pasiūlos, kad turėtume prabangą jų mažinti? Po vidurnakčio leidžiasi ne tik low costai, bet ir tradicinės oro linijos, siūlančios jungimus per hub’us.

                        Comment


                          Skaitau, kad nuo 20:00 darbo dienomis ir nuo 15:00 sekmadieniais reikia drausti skrydžius.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            KUN yra tas oro uostas, kuriame galima skraidyti visą parą ir kuris turi neribotas plėtros galimybes, tad norintys skraidyti galės pavažiuoti iki ten, kad su savo pigiais paryčio skrydžiais į rusakalbius Turkijos kurortus nebedrebintų šimtų tūkstančių namų pagrindinėse sostinės vietose.
                            VNO taip pat yra oro uostas, kuris gali puikiai dirbti visą parą (kam nepatinka triukšmas - tegul persikrausto į kitas miesto dalis arba į kaimą), kuris gali puikiai praplėstas į pietinę pusė - reikia tik nugriauti kelias lūšnas. Net VNO plėtra į šiaurinę pusę yra įmanoma.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              KUN yra tas oro uostas, kuriame galima skraidyti visą parą ir kuris turi neribotas plėtros galimybes
                              Šimtai tūkstančių Kauno r. namų nesutinka, aš tame tarpe.

                              -

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                Skaitau, kad nuo 20:00 darbo dienomis ir nuo 15:00 sekmadieniais reikia drausti skrydžius.
                                Kur tai parašyta? Ant Šanchajaus/Šnipiškių lauko tualeto sienos?
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Čia pagal Verygos rekomendacijas, jokių skraidymų po 20:00. Nebent vietiniai skrydžiai baruose ir restoranuose.

                                  Comment


                                    Pradžią paklausiau, tai palaikiau Kotaro. Forume palaikau VLR.
                                    Vilniuje sunkiai su triukšmu, ten tikrai naktį gali būt ribojami skrydžiai. Tas pats ir Palangoje, nebent skristų tik į šiaurę link Liepojos miškų, paskui darytų reikalingus posūkius.

                                    Beje iš Kauno gali skraidyt 24/7, bet skrydžiai turėtų vykti aplenkiant Kauno aglomeraciją (t..y. Kauno šiaurrytinės dalies ir Domeikavos trasos). Skrydžiai gali būt vykdomi miesto aglomeracijoje 7:30-21:30.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.21, 23:06.

                                    Comment


                                      Visi reisiniai sutūpia iki 2.00. Taip šį sezoną padaugėjo, prisidėjo Aegean ir Airbaltic į ZRH. Bet gyvenam rytuose ir esame orientuoti į vakarų kryptis, todėl natūralu, kad viskas valanda vėliau baigiasi ir valanda ankščiau prasideda.

                                      Pirmasis reguliarus reisas daug daug metų yra 5.30 AirBaltic į Rygą.

                                      Kas vyksta tarp 2.00 ir 5.30 yra laukiniai vakarai lietuviškų kelionių organizatorių, taupumo sumetimais dalis charterių kyla būtent naktį - 3.30, 3,45, 4.00, 4.30. Kas yra kančia žmogui, įgūlai ir aptarnaujančiam personalui, bet užtat pigiau.

                                      Jei ką ir galima būtų išgyvendinti tai būtent charterius.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        VNO yra nuo "caro" laikų tai visi, kurie atsikraustė šalia gyventi apie tai žinojo iš anksto, per jėgą niekas jų ten nevarė.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Visi reisiniai sutūpia iki 2.00. Taip šį sezoną padaugėjo, prisidėjo Aegean ir Airbaltic į ZRH. Bet gyvenam rytuose ir esame orientuoti į vakarų kryptis, todėl natūralu, kad viskas valanda vėliau baigiasi ir valanda ankščiau prasideda.

                                          Pirmasis reguliarus reisas daug daug metų yra 5.30 AirBaltic į Rygą.

                                          Kas vyksta tarp 2.00 ir 5.30 yra laukiniai vakarai lietuviškų kelionių organizatorių, taupumo sumetimais dalis charterių kyla būtent naktį - 3.30, 3,45, 4.00, 4.30. Kas yra kančia žmogui, įgūlai ir aptarnaujančiam personalui, bet užtat pigiau.

                                          Jei ką ir galima būtų išgyvendinti tai būtent charterius.
                                          Kalbant apie tą patį ZRH, tai jame visi tiek atvykimai, tiek išvykimai vyksta nuo 6 iki 23 val., nors oro uostas aptarnauja kokius 5-6 kartus daugiau keleivių nei VNO ir daug tarpkontinentinių ilgų skrydžių, nesenai skridau su airBaltic iš jo, tai skrydis vėlavo ir skrido truputį po 23 val., ir buvo pats paskutinis, net nustebau. Tai juokinga truputį, kad VNO niekaip negali išsiversti be skrydžių viduryje nakties, vien dėl to, kad kelios avialinijos nori kažką sutaupyti, manau vien darbuotojų laikymas visą parą gerokai daugiau kainuoja pačiam oro uostui. Beje, atsisakius tų naktinių skrydžių, nebebūtų ir tų kvailų kalbų, kad VNO reikia iškelti dėl triukšmo.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2024.07.22, 08:30.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X