Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė sL^; 2024.06.22, 19:50.
- 1 patinka
-
Naujame pastate bus 2 vartai viršuje ir kokie 2 apačioje. Tuo tarpu sename terminale lieka 12 laipinimo vartų įskaitant visus nešengeno skrydžius, tai dauguma žmonių vistiek eis į senąjį terminalą. O duty free ir kitos paslaugos bus išplėstos į esamą registracijos salę, tai artimiausias dutyfree bus iškart prie laikinų A4 vartų - toje vietoje iškartperėjus tiltą į senąjį pastatą
Comment
-
Vis tiek keistas terminalas gavosi, isvykimo sale atrodo tikrai anksta, praejus security nera duty free is karto, reikia eiti i senus terminalus. Ir aplamai tie terminalu pavadinimai tai visiskas bullshit. Paprastai vadintum T1, T2 ir tt. jei terminalai butu is tikro atskiros strukturos, kaip imanoma kad VNO jau turi PENKIS terminalus? Be to jei senasis terminalas taip greit pasieke savo limita ir veikia virs pajegumo, kodel naujai nuo nulio statytas pastatas vel buvo statomas taip arti esamo keleiviu pralaidumo rekordo? VNO yra cigonu taboras.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIš to paskutinio video aš supratau, kad nešengenas visas bus naujame pastate, ne?
Comment
-
Labai daug kas priklausys nuo to, ką padarys vietoje dabartinės rampos, nes ji bus uždaryta ir bus jungiamoji dalis tarp naujųjų išvykimo ir atvykimo terminalų, taip pat klausimas, kaip bus išnaudota dabartinė registracijos erdvė.
Bet reiktų padaryti normalų T formos oro uostą, nuimant T3 apvalumus ir jį pailginant. Labai paprastas 16 rankovių terminalas Kinijoje:
Pas mus irgi bus apie 20 vartų, bet spekėit, kur keleiviui bus patogiau. Tad visos viltys į T2 ir T3 rekonstrukciją.
Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai jeigu įgyvendins, Vilnius ir atrodys kaip Rygos oro uostas.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
O kaip dėl funkcionalumo / patogumo?
Kelias nuo saugos patikros iki pirmųjų vartų ilgokas, bet jų senasis terminalas, kas atititktų mūsų T2 ir T3 yra vientisas, modernus, turintis vartus iš abiejų pusių.
Naujasis RIX prailginimas yra visiškas nesusipratimas, tuščias beveik 10 min tunelis tarp B ir C vartų, kuriame nėra parduotuvių. CPH labai gerai išnaudota ta erdvė tarp kelių terminalų ir yra įrengtas airport mall.
RIX nuotraukos, tunelis iš Rail Baltica:
Paties terminalo vaizdas:
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
VNO rekonstrukcija su T4 ir T5 (iki šiol neišneša, kad tokio lygio oro uoste penki terminalai...) panašesnė į Bukarešto - OTP. Niekada čia nebus normalaus oro uosto kol visi sprendimai yra tik apie lipdymą ir kosmetinį remontą. Kalbant apie seną vatinį fasadą, oro uostas yra funkciją atlekantis pastatas ar gruto parko lygio muziejus?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąDaugiau vaizdų ir info iš naujojo terminalo:
- 3 patinka
Comment
-
Tris oro uostus valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) birželį aptarnavo 653.000 keleivių – 15% daugiau nei 2023 m. birželį ir 8% daugiau nei 2019 m. tuo pat laiku. LTOU antradienį pranešė, kad aptarnautų keleivių skaičius antrą mėnesį iš eilės buvo rekordinis – pirmas toks rekordas fiksuotas gegužę, kai rezultatas buvo didžiausias Baltijos šalyse.
Per Vilniaus oro uostą birželį keliavo 480.000 keleivių – 14% daugiau nei prieš metus, Kauno – 139.000 (14% daugiau), Palangos – 35.000 (28% daugiau).
Visuose Lietuvos oro uostuose praėjusį mėnesį aptarnauta daugiau nei 5.400 skrydžių – 11% daugiau nei pernai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 10 patinka
Comment
-
Parašė sL^ Rodyti pranešimąVNO rekonstrukcija su T4 ir T5 (iki šiol neišneša, kad tokio lygio oro uoste penki terminalai...) panašesnė į Bukarešto - OTP. Niekada čia nebus normalaus oro uosto kol visi sprendimai yra tik apie lipdymą ir kosmetinį remontą. Kalbant apie seną vatinį fasadą, oro uostas yra funkciją atlekantis pastatas ar gruto parko lygio muziejus?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Senas terminalas labai gerai atlieka išėjimo į lauką funkciją, kur kas įdomiau pro tokį pastatą išeiti nei pro kažkokį angarą.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
O taip, tikras įdomumas ir smagumas per karščius vaikščioti tokiame pastate kur kondicionavimo sistema tiesiog neegzistuoja. Tikras neišpasakytas smagumas ir palaima tiesiog
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip ir nemažoje dalyje kitų oro uostų, skardinis ar stiklinis angaras nereiškia automatiškai, kad jame ir kodicionierius geriau veiks.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
Comment