Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Nenoriu kritikuot, to ko dar nėra, bet...
    Oro uostai, kurie aptarnauja daugiau jei 10 mln. Žymiai efektyviau yra visą išvykimą laikyti antrajame aukšte. Įeini pro duris ir keliauji tiesiai tam pačiam lygyje iki laipinimo.

    Kitas standartas praėjus security yra duty free, čia bus šiek tiek toliau, didesnė dalis restoranų ir viso kito gėrio bus trečiajame terminale, vėl keliauti galerijomis ir grįžti prie savo vartų.

    Kitas iššūkis bus kai atvykimo terminalas atsiras kitoje pusėje, čia vėl nauji iššūkiai su bagažu, vienam oro uosto gale ground handlers renka, kitame atiduoda. Ten žmogus atvykęs į antrą aukštą leisis žemyn, bet tas antras aukštas turės jungimą su senuoju terminalu.

    Lipdant niekaip neišspausi maksimalaus efekto. Ir šiaip bemdras įspūdis, jog pakankamai suspausta.
    Praeini aviacijos saugumo patikrą, matai tiesiai savo vartus prieš akis, bet turi praeit i seną terminalą pro visus dutikus ir grįžt atgal Į ta patį pastatą. Man tai tokio pat lygio sprendimas, kaip dabar su ne shengeno atvykimu, tik čia reikės horizonaliai pirmyn atgal vaikščiot... Man apskritai VNO yra vienas prasčiausių oro uostų, kuriuose esu lankęsis.
    Paskutinis taisė sL^; 2024.06.22, 18:50.

    Comment


      Naujame pastate bus 2 vartai viršuje ir kokie 2 apačioje. Tuo tarpu sename terminale lieka 12 laipinimo vartų įskaitant visus nešengeno skrydžius, tai dauguma žmonių vistiek eis į senąjį terminalą. O duty free ir kitos paslaugos bus išplėstos į esamą registracijos salę, tai artimiausias dutyfree bus iškart prie laikinų A4 vartų - toje vietoje iškartperėjus tiltą į senąjį pastatą

      Comment


        Iš to paskutinio video aš supratau, kad nešengenas visas bus naujame pastate, ne?

        Comment


          Spėju geriausias ir pigiausias variantas būtų statyt NOU nuo nulio pagal visas gerąsias praktikas.

          Comment


            Vis tiek keistas terminalas gavosi, isvykimo sale atrodo tikrai anksta, praejus security nera duty free is karto, reikia eiti i senus terminalus. Ir aplamai tie terminalu pavadinimai tai visiskas bullshit. Paprastai vadintum T1, T2 ir tt. jei terminalai butu is tikro atskiros strukturos, kaip imanoma kad VNO jau turi PENKIS terminalus? Be to jei senasis terminalas taip greit pasieke savo limita ir veikia virs pajegumo, kodel naujai nuo nulio statytas pastatas vel buvo statomas taip arti esamo keleiviu pralaidumo rekordo? VNO yra cigonu taboras.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Iš to paskutinio video aš supratau, kad nešengenas visas bus naujame pastate, ne?
              Ne, kadangi nešengenui papildomai reikia sienos patikros punkto, galimybės visus atvykstančius rankove keleivius nukreipti į 3 aukštą imigracijai, tai paliks nešengeną ten kur yra dabar, o naujame pastate bus Šengeno vartai 1-4. Naujame pastate bus tik registracijos salė ir saugumo patikra

              Comment


                Labai daug kas priklausys nuo to, ką padarys vietoje dabartinės rampos, nes ji bus uždaryta ir bus jungiamoji dalis tarp naujųjų išvykimo ir atvykimo terminalų, taip pat klausimas, kaip bus išnaudota dabartinė registracijos erdvė.

                Bet reiktų padaryti normalų T formos oro uostą, nuimant T3 apvalumus ir jį pailginant. Labai paprastas 16 rankovių terminalas Kinijoje:



                Pas mus irgi bus apie 20 vartų, bet spekėit, kur keleiviui bus patogiau. Tad visos viltys į T2 ir T3 rekonstrukciją.

                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Net nereikia labai toli ieškoti pavyzdžių. Rygos RIX taip pat patogesnis oro uostas keleiviams.

                  Comment


                    Tai jeigu įgyvendins, Vilnius ir atrodys kaip Rygos oro uostas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Tai jeigu įgyvendins, Vilnius ir atrodys kaip Rygos oro uostas.
                      O kaip dėl funkcionalumo / patogumo?

                      Comment


                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                        O kaip dėl funkcionalumo / patogumo?
                        Nieko panašaus, senasis terminalas, kurį jie dabar renovuoja (nuotrauka žemiau), turi departures ir arrivals viename taške, security taip pat toje vietoje, išėjus duty free.

                        Kelias nuo saugos patikros iki pirmųjų vartų ilgokas, bet jų senasis terminalas, kas atititktų mūsų T2 ir T3 yra vientisas, modernus, turintis vartus iš abiejų pusių.

                        Naujasis RIX prailginimas yra visiškas nesusipratimas, tuščias beveik 10 min tunelis tarp B ir C vartų, kuriame nėra parduotuvių. CPH labai gerai išnaudota ta erdvė tarp kelių terminalų ir yra įrengtas airport mall.

                        RIX nuotraukos, tunelis iš Rail Baltica:



                        Paties terminalo vaizdas:




                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          VNO rekonstrukcija su T4 ir T5 (iki šiol neišneša, kad tokio lygio oro uoste penki terminalai...) panašesnė į Bukarešto - OTP. Niekada čia nebus normalaus oro uosto kol visi sprendimai yra tik apie lipdymą ir kosmetinį remontą. Kalbant apie seną vatinį fasadą, oro uostas yra funkciją atlekantis pastatas ar gruto parko lygio muziejus?
                          Attached Files

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Daugiau vaizdų ir info iš naujojo terminalo:

                            LRT journalist on a construction site with bermuda shorts: SAFETY FIRST! Mamma mia.

                            Comment


                              Tris oro uostus valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) birželį aptarnavo 653.000 keleivių – 15% daugiau nei 2023 m. birželį ir 8% daugiau nei 2019 m. tuo pat laiku. LTOU antradienį pranešė, kad aptarnautų keleivių skaičius antrą mėnesį iš eilės buvo rekordinis – pirmas toks rekordas fiksuotas gegužę, kai rezultatas buvo didžiausias Baltijos šalyse.
                              Per Vilniaus oro uostą birželį keliavo 480.000 keleivių – 14% daugiau nei prieš metus, Kauno – 139.000 (14% daugiau), Palangos – 35.000 (28% daugiau).
                              Visuose Lietuvos oro uostuose praėjusį mėnesį aptarnauta daugiau nei 5.400 skrydžių – 11% daugiau nei pernai.
                              https://www.vz.lt/transportas-logist...is--augimas-15
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė sL^ Rodyti pranešimą
                                VNO rekonstrukcija su T4 ir T5 (iki šiol neišneša, kad tokio lygio oro uoste penki terminalai...) panašesnė į Bukarešto - OTP. Niekada čia nebus normalaus oro uosto kol visi sprendimai yra tik apie lipdymą ir kosmetinį remontą. Kalbant apie seną vatinį fasadą, oro uostas yra funkciją atlekantis pastatas ar gruto parko lygio muziejus?
                                Senas terminalas labai gerai atlieka išėjimo į lauką funkciją, kur kas įdomiau pro tokį pastatą išeiti nei pro kažkokį angarą.
                                Flickr

                                Comment


                                  Click image for larger version

Name:	IMG_3383.JPG
Views:	720
Size:	2,72 MB
ID:	2139407
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_3381.jpg
Views:	713
Size:	2,03 MB
ID:	2139408
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_3386.jpg
Views:	718
Size:	1,94 MB
ID:	2139409
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_3382.JPG
Views:	712
Size:	2,66 MB
ID:	2139410
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_3379.JPG
Views:	710
Size:	2,41 MB
ID:	2139411

                                  Comment


                                    "Šiandien kaip tik ryte aptarinėjome naują atvykimo terminalą..." nuo 10:15

                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Senas terminalas labai gerai atlieka išėjimo į lauką funkciją, kur kas įdomiau pro tokį pastatą išeiti nei pro kažkokį angarą.
                                      O taip, tikras įdomumas ir smagumas per karščius vaikščioti tokiame pastate kur kondicionavimo sistema tiesiog neegzistuoja. Tikras neišpasakytas smagumas ir palaima tiesiog
                                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                      - Rusija su Amerika kariauja.
                                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                      - O amerikiečiai?
                                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                      Comment


                                        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

                                        O taip, tikras įdomumas ir smagumas per karščius vaikščioti tokiame pastate kur kondicionavimo sistema tiesiog neegzistuoja. Tikras neišpasakytas smagumas ir palaima tiesiog
                                        Kaip ir nemažoje dalyje kitų oro uostų, skardinis ar stiklinis angaras nereiškia automatiškai, kad jame ir kodicionierius geriau veiks.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kaip ir nemažoje dalyje kitų oro uostų, skardinis ar stiklinis angaras nereiškia automatiškai, kad jame ir kodicionierius geriau veiks.
                                          Na taip palyginkim naujai pastatytą terminalą su įrengta kondicionavimo sistema ir seną gargarą kur jos apskritai nėra Na bet jei fetišą turit sušutęs lagaminų laukti, nes taip įdomiau, čia jau jūsų pasirinkimas, bet tik jūsų.
                                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                          - Rusija su Amerika kariauja.
                                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                          - O amerikiečiai?
                                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X