Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    Vakaru ar Vidurio Europoje praktiskai visi pagrindiniai miestai 1 val lektuvu atstumu vienas nuo kito
    Ekonomika ten gera arba nebloga. Siena (tokia kokia dabar turim) su Baltarusija/Rusija toli. Daug tokių "šviesulėlių"-oro uostų papildo vienas kitą ir sukuria ryškesnės šviesos įspūdį.
    Tik spėju ten vis tiek visko yra, o dėl didesnio gyventojų tankio, 1 val. atstumu pasiekiami miestai visi didesni už Vilnių, tikėtina, milijoniniai miestai (su aglomeracija).

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Ekonomika ten gera arba nebloga. Siena (tokia kokia dabar turim) su Baltarusija/Rusija toli. Daug tokių "šviesulėlių"-oro uostų papildo vienas kitą ir sukuria ryškesnės šviesos įspūdį.
      Tik spėju ten vis tiek visko yra, o dėl didesnio gyventojų tankio, 1 val. atstumu pasiekiami miestai visi didesni už Vilnių, tikėtina, milijoniniai miestai (su aglomeracija).
      pamirsk Rusija/Baltarusija bent jau artimiausiems 10 metu. Artumas iki ju nieko siuo metu nereiskia.
      Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti

      Comment


        Parašė TIME Rodyti pranešimą

        pamirsk Rusija/Baltarusija bent jau artimiausiems 10 metu. Artumas iki ju nieko siuo metu nereiskia.
        Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
        ar tikrai dabar VIlnius blogai pasiekiamas? kad ir verslui.. pilna rytynių/vakarinių skrydžių vos ne kasdieną į HUBus (FRA, CPH, ZRH, LCY, RIX, HEL, etc.. ). Kai kurie net po kelis kartus per dieną.. nevarykit Dievo į medį. Netgi PLQ dabar neblogai pasiekiamas..

        Atostogoms tai išvis kur nori Europoje gali varyt.. čia jau tik gurmanams gal kažko trūksta, bet čia jau išpampėjimas

        Comment


          Labai trūksta. Kaip tenkamčiam skraidyti verslo reikalais, praktiskai bet kuriam taškui, kur nėra tiesioginio susisiekimo, pvz Vokietijos auto pramones sostine Stuttgart, reikia rezervuotis nuo 0,5 iki 1 d. kelionei. Kai pvz kolegos is Barselonos tam skiria iki 4 val. Esme ne ar galima nuskristi, bet kokiu dienos metu ir per kokį laiką. Oro uostuose su geru pasiekiamumu, galima ryte nuskridus į užsienio ofisą, paposėdžiavus vakare jau nakvoti pas save namie. Iš LT, deja, taip nėra įmanoma.

          Comment


            Beje, pridesiu, šiuo metu kaip tik su šeima planuojamės atostogas (poilsinė kelionė), bet nenorime naudotis kelionių agentūrų paslaugomis = čarteriniais skrydžiais (mėgstu pats dėliotis kelionę). Tai kokį pasirinkimą turime? Rodas, Kreta, Kipras, Maljorka, Italijos pakrantės (Rimini, Piza) ir Ispanijos pakrantė (Alikantė), na gal dar Kroatija (jei Zadar užskaitytume kaip atostogų kryptį)... tai čia vadinasi "bet kur Europoje"? Plius dauguma krypčių jau laikomos n metų ir jau būtos. Aišku, galima svarstyti apie jugiamuosius skrydžius, bet ar norime atotogų sąskaita ištrinti 2 d. skirtias kelionei + dar su mažamaečiais vaikais, po kuriu dar dienos reikia atsipaipalioti po skrydžių?

            Comment


              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              Beje, pridesiu, šiuo metu kaip tik su šeima planuojamės atostogas (poilsinė kelionė), bet nenorime naudotis kelionių agentūrų paslaugomis = čarteriniais skrydžiais (mėgstu pats dėliotis kelionę). Tai kokį pasirinkimą turime? Rodas, Kreta, Kipras, Maljorka, Italijos pakrantės (Rimini, Piza) ir Ispanijos pakrantė (Alikantė), na gal dar Kroatija (jei Zadar užskaitytume kaip atostogų kryptį)... tai čia vadinasi "bet kur Europoje"? Plius dauguma krypčių jau laikomos n metų ir jau būtos. Aišku, galima svarstyti apie jugiamuosius skrydžius, bet ar norime atotogų sąskaita ištrinti 2 d. skirtias kelionei + dar su mažamaečiais vaikais, po kuriu dar dienos reikia atsipaipalioti po skrydžių?
              Lietuviai dar turi pinigu skraidymui i antros lygos kurortus Europoje (Kroatija, Kipras, prastesnes Graikijos salos) ir prastus laikus arba skrydzius su persedimais i verslo destinacijas, todel ir skrydziai ten. Bus pinigu, bus rinka, atsiras ir skrydziai i pirma lyga (Ibiza, Mykonos, Santorini, Korsika).
              Paskutinis taisė Sklansky; 2024.06.07, 12:06.

              Comment


                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                Beje, pridesiu, šiuo metu kaip tik su šeima planuojamės atostogas (poilsinė kelionė), bet nenorime naudotis kelionių agentūrų paslaugomis = čarteriniais skrydžiais (mėgstu pats dėliotis kelionę). Tai kokį pasirinkimą turime? Rodas, Kreta, Kipras, Maljorka, Italijos pakrantės (Rimini, Piza) ir Ispanijos pakrantė (Alikantė), na gal dar Kroatija (jei Zadar užskaitytume kaip atostogų kryptį)... tai čia vadinasi "bet kur Europoje"? Plius dauguma krypčių jau laikomos n metų ir jau būtos. Aišku, galima svarstyti apie jugiamuosius skrydžius, bet ar norime atotogų sąskaita ištrinti 2 d. skirtias kelionei + dar su mažamaečiais vaikais, po kuriu dar dienos reikia atsipaipalioti po skrydžių?
                Problema dar yra ir kaina, pvz. į kanarų salas atsirado tiesioginiai skrydžiai, bet pavasarį teko mokėti maždaug dvigubai nei kainos iš kitų Europos sostinių, kur konkurencija didelė, kai pas mus dažnai tik viena avialinija į kažkur skraido, taip pat aišku ir dažniai gerokai mažesni.
                Flickr

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                  Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
                  Tik paliksiu tai čia: https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-667-2251836

                  P.S. Norint diskutuoti šia tema, prašom eiti čia.

                  Comment


                    Parašė taspac Rodyti pranešimą
                    Beje, pridesiu, šiuo metu kaip tik su šeima planuojamės atostogas (poilsinė kelionė), bet nenorime naudotis kelionių agentūrų paslaugomis = čarteriniais skrydžiais (mėgstu pats dėliotis kelionę). Tai kokį pasirinkimą turime? Rodas, Kreta, Kipras, Maljorka, Italijos pakrantės (Rimini, Piza) ir Ispanijos pakrantė (Alikantė), na gal dar Kroatija (jei Zadar užskaitytume kaip atostogų kryptį)... tai čia vadinasi "bet kur Europoje"? Plius dauguma krypčių jau laikomos n metų ir jau būtos. Aišku, galima svarstyti apie jugiamuosius skrydžius, bet ar norime atotogų sąskaita ištrinti 2 d. skirtias kelionei + dar su mažamaečiais vaikais, po kuriu dar dienos reikia atsipaipalioti po skrydžių?
                    Aš sutinku, kad Vilnius su savo pasiekiamumu yra lyg kaimo oro uostas, bet kokių jūs skrydžių daugiau norite? Išvardytos turbūt esminės atostogų kryptys Europoje. Plius dalį čarterių galima ir be atostogų paketų imti.

                    O persėdimas, jeigu patogus ir greitas, labai normalus pasirinkimas. Iš didesnių už Vilnių užsienio oro uostų žmonės taip pat dažnai skraido su persėdimais.

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Aš sutinku, kad Vilnius su savo pasiekiamumu yra lyg kaimo oro uostas, bet kokių jūs skrydžių daugiau norite? Išvardytos turbūt esminės atostogų kryptys Europoje. Plius dalį čarterių galima ir be atostogų paketų imti.

                      O persėdimas, jeigu patogus ir greitas, labai normalus pasirinkimas. Iš didesnių už Vilnių užsienio oro uostų žmonės taip pat dažnai skraido su persėdimais.
                      n krypciu yra, i kurias is Lietuvos tiesiogiai nenuskrisi. Atostogu kryptis tiesiog diktuoja low cost airlines, kur kokia skrydziu krypti pateikia, ten ir nuteka musu turistai. O pateikia tas, kurios mum iperkamos.

                      Comment


                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                        n krypciu yra, i kurias is Lietuvos tiesiogiai nenuskrisi. Atostogu kryptis tiesiog diktuoja low cost airlines, kur kokia skrydziu krypti pateikia, ten ir nuteka musu turistai. O pateikia tas, kurios mum iperkamos.
                        Kad bilietai LT nėra pigesni nei vakaruose, dažnai kai kuriomis kryptimis net brangiausi būna, nes neturim nacionalinių avialinijų, kurios konkurencijos įneštų ir skraidytų ne tik pelningiausiais maršrutais kaip low cost'ai, bet ir pagal šalies ekonominius poreikius.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Kad bilietai LT nėra pigesni nei vakaruose, dažnai kai kuriomis kryptimis net brangiausi būna, nes neturim nacionalinių avialinijų, kurios konkurencijos įneštų ir skraidytų ne tik pelningiausiais maršrutais kaip low cost'ai, bet ir pagal šalies ekonominius poreikius.
                          Sau priestaravimas, low costai skraido pelningiausiais marsrutais, o neturim nacionaliniu oro liniju, kurios skraidytu ne tik pelningiausiais. Tai del to ir neturim.

                          Comment


                            Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                            n krypciu yra, i kurias is Lietuvos tiesiogiai nenuskrisi. Atostogu kryptis tiesiog diktuoja low cost airlines, kur kokia skrydziu krypti pateikia, ten ir nuteka musu turistai. O pateikia tas, kurios mum iperkamos.
                            Tai taip, bet prašiau įvardyti konkretesnes atostogų kryptis, į kurias lietuviai norėtų vykti, bet neįmanoma. Ir ne konkrečius miestus, bet kryptis, nes akivaizdu, kad iš Lietuvos į visas Graikijos salas ar Ispanijos miestus tikėtis skrydžių neįmanoma. Ir ne tik išvardyti galimas kryptis, bet ir palyginti, ką geresnio turi kiti oro uostai, neskaitant, žinoma, visų frankfurtų ir amsterdamų.

                            Man atrodo, kad pas mus atostogų krypčių pasiūla yra kaip tik adekvati, galima rinktis - Ispanija, Italija, Graikija, Kipras, Kroatija ir t. t. plius čarteriai. Vilniuje didžiausia problema ne sezoninis, o reguliarus susisiekimas visais metų laikais su esminiais Europos miestais.

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą

                              Tai taip, bet prašiau įvardyti konkretesnes atostogų kryptis, į kurias lietuviai norėtų vykti, bet neįmanoma. Ir ne konkrečius miestus, bet kryptis, nes akivaizdu, kad iš Lietuvos į visas Graikijos salas ar Ispanijos miestus tikėtis skrydžių neįmanoma. Ir ne tik išvardyti galimas kryptis, bet ir palyginti, ką geresnio turi kiti oro uostai, neskaitant, žinoma, visų frankfurtų ir amsterdamų.

                              Man atrodo, kad pas mus atostogų krypčių pasiūla yra kaip tik adekvati, galima rinktis - Ispanija, Italija, Graikija, Kipras, Kroatija ir t. t. plius čarteriai. Vilniuje didžiausia problema ne sezoninis, o reguliarus susisiekimas visais metų laikais su esminiais Europos miestais.
                              Kryptis nelygu krypciai, kad mes galim pasiekt kokia Corfu, Graikijoje tai visiskai ne tas pats kaip koks Mykonos. Nebent det lygybe tarp visos salies, bet tos salys skiriasi, o ir siaip Europoje viskas pasiekiama per max 1 persedima.

                              Cia mes kalbame jau apie kita lygi, t.y. patoguma, prieinamuma, skrydziu pasirinkima.

                              Comment


                                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                                Kryptis nelygu krypciai, kad mes galim pasiekt kokia Corfu, Graikijoje tai visiskai ne tas pats kaip koks Mykonos. Nebent det lygybe tarp visos salies, bet tos salys skiriasi, o ir siaip Europoje viskas pasiekiama per max 1 persedima.

                                Cia mes kalbame jau apie kita lygi, t.y. patoguma, prieinamuma, skrydziu pasirinkima.
                                Na tai vėlgi, jūsų paminėtos Mykonos salos pasiekiamumas pagal skrydžių skaičių yra maždaug toks pats kaip ir Vilniaus oro uosto, tik kryptys skirtingos, bet tai natūralu, nes Vilnius ir Mykonos nėra tuose pačiuose regionuose.

                                Ir Air Baltic, ir kitos nacionalinės oro linijos retai skraido į tokius oro uostus, nes sezoniniai skrydžiai - daugiausiai čarterių ir pigių oro linijų teritorija. Net, pvz., jeigu vis dar egzistuotų Air Lituanica ir vasarą skraidytų į Mykonos, žiemą bendrovė savo lėktuvą perkeltų į kitą kryptį, o kitą vasarą, galbūt supratusi, kad į Mykonos nėra užtektinai keleivių, skraidytų dar kitur. Vilniuje trūksta ne tokių maršrutų, o reguliarių reisų į svarbiausius Europos miestus.

                                Jūsų minimi skrydžių patogumas, pasiekiamumas ir pasirinkimas reikalingi ne tokiomis kryptimis, bet į rimtus miestus - Briuselį, Madridą, Vokietijos, Prancūzijos miestus, Centrinės Europos valstybes.
                                Paskutinis taisė eigh; 2024.06.07, 23:49.

                                Comment


                                  Vilniaus oro uostas keičia rūbą: pamatykite kaip netrukus atrodys naujasis terminalas

                                  https://www.youtube.com/watch?v=feMi_uI62n4

                                  Comment


                                    Daugiau vaizdų ir info iš naujojo terminalo:

                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Pati statyba 42 mln, su įranga >70 mln + PVM. Vien bagažo rūšiavimo, automatinio skenavimo sistema, kuri nematoma keleiviui 7,5 mln Atidarymas keleiviams 2025.02.04
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        34 registracijos stalai, manau mažokai. Reikia tikėtis, kad bus patogūs self check-inai, nes dabar su 30 stalų jau piko metu kartais nebelieka laisvų registracijų. Geras dalykas, kad registracijos bus viena linija, nes dabar kai viena prieš kitą, eilės kartais išsirikiuoja skersai visą salę

                                        Comment


                                          Nenoriu kritikuot, to ko dar nėra, bet...
                                          Oro uostai, kurie aptarnauja daugiau jei 10 mln. Žymiai efektyviau yra visą išvykimą laikyti antrajame aukšte. Įeini pro duris ir keliauji tiesiai tam pačiam lygyje iki laipinimo.

                                          Kitas standartas praėjus security yra duty free, čia bus šiek tiek toliau, didesnė dalis restoranų ir viso kito gėrio bus trečiajame terminale, vėl keliauti galerijomis ir grįžti prie savo vartų.

                                          Kitas iššūkis bus kai atvykimo terminalas atsiras kitoje pusėje, čia vėl nauji iššūkiai su bagažu, vienam oro uosto gale ground handlers renka, kitame atiduoda. Ten žmogus atvykęs į antrą aukštą leisis žemyn, bet tas antras aukštas turės jungimą su senuoju terminalu.

                                          Lipdant niekaip neišspausi maksimalaus efekto. Ir šiaip bemdras įspūdis, jog pakankamai suspausta.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X