Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuvykau dviračiu iki VNO naujojo išvykimo terminalo. Ir keletas nuotraukų, žinau, kad jas mėgstat, aš irgi

    Panorama
    Click image for larger version  Name:	IMG_0963.JPG Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2134390

    Įvažiavimas į išvykimo terminalo pagrindinę P2 aikštelę
    Click image for larger version  Name:	IMG_0960.JPG Views:	0 Size:	2,24 MB ID:	2134391

    Sankryža su įvažiavimų į trumpalaikę P2 aikštelę bei šalia esantis įvažiavimas į ilgalaikę P5 aikštelę
    Click image for larger version  Name:	IMG_0957.JPG Views:	0 Size:	2,36 MB ID:	2134393
    Click image for larger version  Name:	IMG_0966.JPG Views:	0 Size:	2,14 MB ID:	2134362

    P2 aikštelė. Vežimėlis numestas bet kur
    Click image for larger version  Name:	IMG_0971.jpg Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2134365
    Click image for larger version  Name:	IMG_0969.JPG Views:	0 Size:	3,49 MB ID:	2134364
    Click image for larger version  Name:	IMG_0973.JPG Views:	0 Size:	2,26 MB ID:	2134366

    Mačiau, buvo kalbos apie siaurą zoną medeliams, kad nudaužys automobilių bamperiais, tai vertinti patiems. Dar vienas vežimėlis numestas kur papuola
    Click image for larger version  Name:	IMG_0975.JPG Views:	0 Size:	2,20 MB ID:	2134367
    Click image for larger version  Name:	IMG_0976.JPG Views:	0 Size:	2,54 MB ID:	2134368

    Kai kurie vairuotojai, pastebėjau, nepaiso draudžiama sustoti ženklo
    Click image for larger version  Name:	IMG_0977.JPG Views:	0 Size:	1,33 MB ID:	2134369

    Va apie ką kalbu
    Click image for larger version  Name:	IMG_0982.jpg Views:	0 Size:	1,43 MB ID:	2134370

    Senosios trumpalaikės aikštelės griovimas
    Click image for larger version  Name:	IMG_0983.JPG Views:	0 Size:	1,87 MB ID:	2134371
    Click image for larger version  Name:	IMG_0985.jpg Views:	0 Size:	3,42 MB ID:	2134372

    Po stogu
    Click image for larger version  Name:	IMG_0989.jpg Views:	0 Size:	1,92 MB ID:	2134373
    Click image for larger version  Name:	IMG_0991.jpg Views:	0 Size:	1,93 MB ID:	2134374
    Click image for larger version  Name:	IMG_0993.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2134375

    Įėjimas
    Click image for larger version  Name:	IMG_0994.jpg Views:	0 Size:	2,05 MB ID:	2134376

    Panašu, kad daromas zigzaginis pandusas pėstiesiems ten, kur buvo automobilių panduso išvažiavimas. Gal klystu, bet taip pasirodė
    Click image for larger version  Name:	IMG_0996.jpg Views:	0 Size:	2,05 MB ID:	2134377
    Click image for larger version  Name:	IMG_0997.jpg Views:	0 Size:	2,74 MB ID:	2134378

    Augalija
    Click image for larger version  Name:	IMG_0998.jpg Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	2134379

    Kitu kampu
    Click image for larger version  Name:	IMG_1001.jpg Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	2134380
    Click image for larger version  Name:	IMG_1003.jpg Views:	0 Size:	2,24 MB ID:	2134381
    Click image for larger version  Name:	IMG_1004.JPG Views:	0 Size:	2,37 MB ID:	2134382
    Click image for larger version  Name:	IMG_1006.JPG Views:	0 Size:	2,18 MB ID:	2134383

    Išvažiavimas iš P2 aikštelės / išyvkimo terminalo
    Click image for larger version  Name:	IMG_1010.JPG Views:	0 Size:	2,00 MB ID:	2134384

    Yra nepaisančių ženklų. Atvirai, man pačiam keistas laikinas draudimas sukti į kairę
    Click image for larger version  Name:	IMG_1013.jpg Views:	0 Size:	2,54 MB ID:	2134385

    Iš toliau
    Click image for larger version  Name:	IMG_1020.jpg Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	2134386

    Pagrindinės P2 (Unipark UP002) trumpalaikės parkingo aikštelės stovėjimo įkainiai - 15 min. nemokamai 1 k. per parą, po to 1 val. - 4 EUR, 24 val. - 25 EUR
    Click image for larger version  Name:	IMG_1011.JPG Views:	0 Size:	1,80 MB ID:	2134388

    Šalia sankryžos esanti P5 aikštelė
    Click image for larger version  Name:	IMG_1018.JPG Views:	0 Size:	2,01 MB ID:	2134389

    Iš toliau
    Click image for larger version  Name:	IMG_0967.JPG Views:	0 Size:	2,35 MB ID:	2134394

    Bei P5 (Unipark UP005) ilgalaikės parkingo aikštelės stovėjimo įkainiai - 1 val. - 3.5 EUR, 24 val. - 12 EUR
    Click image for larger version  Name:	image_144027.jpg Views:	7 Size:	2,02 MB ID:	2134387
    Paskutinis taisė liudasbar; 2024.06.04, 20:12.

    Comment


      Ačiū už gražias nuotraukas. Naujas terminalas atrodo kaip provincijos miesto oro uostas kur nors vakarų Europoje. Iki Zagrebo mums dar tolokai.

      Comment


        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
        Ačiū už gražias nuotraukas. Naujas terminalas atrodo kaip provincijos miesto oro uostas kur nors vakarų Europoje. Iki Zagrebo mums dar tolokai.
        Svarbu ne kaip atrodo, o kokia vartotojo patirtis, o šiuo atžvilgiu ir dabar VNO nebuvo labai blogai. Su nauju terminalu atsiras ir pažangesnė patikra, kur nebereiks išiminėti visko iš kuprinių ir lagaminų, tai dar geriau bus.
        Flickr

        Comment


          Architektūra ir dizainas taip pat yra vartotojo patirtis. Kur kur, bet jau šiame forume negi reikia įrodinėti.

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Ačiū už gražias nuotraukas. Naujas terminalas atrodo kaip provincijos miesto oro uostas kur nors vakarų Europoje. Iki Zagrebo mums dar tolokai.
            Ant greitųjų patikrinau, kiek kainavo Zagrebo terminalas atidarytas 2017 m. - 331 mln. eurų (243 mln. eurų iš jų už statybas) (https://www.airport-technology.com/p...rport/?cf-view). Vilniaus tuo tarpu atidaromas 2025 m. - 70 mln. eur. Kai sąmata pakoreguosi infliacijai ir lyginsi tik statybų kaštus, tai projektas Zagrebe bus bent 4x brangesnis nei Vilniuje.

            Taip, Zagrebe terminalas statytas tiek atvykimui, tiek išvykimui - na bet čia visai kitos svorio kategorijos. Už panašią sumą kažką panašaus ir turėtume, bet ne su dabartiniu finansavimu.
            Paskutinis taisė Laure23; 2024.06.05, 08:50.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Architektūra ir dizainas taip pat yra vartotojo patirtis. Kur kur, bet jau šiame forume negi reikia įrodinėti.
              Iš dalies sutinku, bus dar vienas etapas, bus skelbiamas tarptautinis arch konkursas, tuomet bus aiškiau koks galutinis vaizdas. Tačiau dėl vieno visai nesutinku - Zagrebo slavišką-rytietišką trydą vadinate gera architektūra? Tikrai nėra geresnių pavyzdžių?






              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                Architektūra ir dizainas taip pat yra vartotojo patirtis. Kur kur, bet jau šiame forume negi reikia įrodinėti.
                Sutinku, bet ir čia pagrinde vartotojo patirtis atsiremia į taip, kaip viskas atrodo viduje (dažnai kai kuriuose oro uoste net neišeini į lauką pamatyti išorės). Bent pagal pirmas vidaus foto, viskas gana gerai atrodys.





                Flickr

                Comment


                  "Iš dalies sutinku, bus dar vienas etapas, bus skelbiamas tarptautinis arch konkursas, tuomet bus aiškiau koks galutinis vaizdas. Tačiau dėl vieno visai nesutinku - Zagrebo slavišką-rytietišką trydą vadinate gera architektūra? Tikrai nėra geresnių pavyzdžių?"

                  Aišku, kad yra. Bet kiti variantai brangesni, Kroatija tokia pat skurdi šalis kaip Lietuva ir kroatai (išskyrus Dalmatiją) pagal mentalitetą mums jau ne taip tolimi

                  Comment


                    Teko siandien lankytis. Ispudis geras, atrodo moderniai ir yra, koks tai jaukumo jausmas, ko pries tai VNO isoreje nebudavo.

                    Taip pat pritariu, jog senoji stalinistine dalis turetu likti, nes vistik globaliam kontekste tai yra unikalu, graziai ja ikomponavus turetume kazka daugiau nei deze pasensiancia po 15 metu.

                    Comment


                      Tai ir oro uostas yra de facto kazkas panasaus kaip Lenkijos antraeilio miesto oro uostas, nera jokiu nacionaliniu avialiniju, zmoniu persedimu, minimaliai turizmo. Zmones i ji tik atskrenda ir isskrenda. Tokiame oro uoste svarbiausia lengvas atvykimas, greitas ir patogus bagazo pridavimas, atsiemimas ir patogi saugumo patikra. I siuos dalykus ir investuojama.

                      Zagrebas, kad ir nedidelis, bet hubas, kur zmones jungiasi i kitus Balkanu oro uostus, tad praleidzia daugiau laiko paciame oro uoste. Plius, Kroatija yra didele turizmo destinacija.

                      O senasis terminalas yra viso VNO puosmena. Ji butina ne tik issaugoti, bet ir "iveiklinti". Noras griauti sena ir statyti naujus blizgucius yra budingas neseniai is skurdo issivaduvusioms salims, kur viskas, kas sena asocijuojasi su nepritekliumi. Tikiuosi, kad Lietuva, kuri jau 21 metus yra ES, is to islipo.

                      Comment


                        Parašė TIME Rodyti pranešimą
                        Tai ir oro uostas yra de facto kazkas panasaus kaip Lenkijos antraeilio miesto oro uostas, nera jokiu nacionaliniu avialiniju, zmoniu persedimu, minimaliai turizmo. Zmones i ji tik atskrenda ir isskrenda. Tokiame oro uoste svarbiausia lengvas atvykimas, greitas ir patogus bagazo pridavimas, atsiemimas ir patogi saugumo patikra. I siuos dalykus ir investuojama.

                        Zagrebas, kad ir nedidelis, bet hubas, kur zmones jungiasi i kitus Balkanu oro uostus, tad praleidzia daugiau laiko paciame oro uoste. Plius, Kroatija yra didele turizmo destinacija.

                        O senasis terminalas yra viso VNO puosmena. Ji butina ne tik issaugoti, bet ir "iveiklinti". Noras griauti sena ir statyti naujus blizgucius yra budingas neseniai is skurdo issivaduvusioms salims, kur viskas, kas sena asocijuojasi su nepritekliumi. Tikiuosi, kad Lietuva, kuri jau 21 metus yra ES, is to islipo.
                        Zagrebo oro uostas hub'as, nors ir auginantis keleivių skaičių, yra mažesnis negu antraelio miesto Vilniaus pagal keleivių skaičių (3,7 mln. prieš 4,4 mln. 2023 metais) - beveik 20 proc. skirtumas, kas nėra mažai ir abejotina ar pavejama greitu metu. Dėl turizmo, nepamiršk kad lygini Zagrebą ir Vilnių, o ne Kroatiją ir Lietuvą - turistai Kroatijoje mieliau linksis Dubrovniko oro uostą. Kuo daugiau besidomint, atrodo kad Vilniaus pavyzdys yra gerokai racionalesnis pinigų panaudojimo atvejis, nei Zagrebas.

                        Comment


                          Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                          Po stogu
                          Click image for larger version Name:	IMG_0993.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2134375
                          Aš tik šioje vietoje nesupratau logikos. Atvažiavusiems automobiliu "kiss and ride" didžiausią stogą sukonstravo, o virš stotelių padaryti stogą, kad keleiviams nereikėtų laukti ir lipti į autobusus po atviru dangumi, jau kažkaip nebe feng shui.

                          Comment


                            Baisus tas Zagrebo oro uostas. Lietuviai racionalus, niekas pas mus tokiu kosminiu laivu nestato. Jeigu pas mus dar vyksta gincai del 18k vietu stadiono, tai tik kroatai ir gali pasistatyti toki oro uosta su dar mazesniu keleiviu srautu, kur dalis erdviu nenaudojama (yra video youtube).

                            Dar kas krenta i akis, jog VNO fasadas neatrodo is pigiu medziagu, atrodo solidziai ir gan posh. Is to, kas matyta primena Eilato oro uosta, viena graziausiu architekturine prasme. O laukimo sale bene pati ispudingiausia.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_3171.jpeg
Views:	680
Size:	321,0 kB
ID:	2134534
                            Paskutinis taisė Sklansky; 2024.06.05, 14:16.

                            Comment


                              Tai viskas gerai, kad antraeilis Vidurio ir Vakarų Europos oro uostas, o ne kažkas atsiliekančių šalių style.

                              Nebus Vilnius viso regiono hub, yra Varšuva, teoriškai net Minskas turi daugiau šansų, o Rygos lokacija yra geresnė regiono atžvilgiu. Mes kažkas arčiau kaip Bratislava, tiesiog šalia didesni miestai ir toks gyvenimas.

                              Nebent įvyks bajeris, kad Vilnius taps pagr. regiono miestu prieš Rygą ir Minską kaip kažkada senais laikais. Bus kažkas 2 mil. gyv. miestas, didesnė bus tik Varšuva, galbūt Kijevas ir t.t. Su mūsų tokia geopolitika keisčiausi dalykai yra įmanomi. Bratislava indeed turi mažiau teorinių šansų nei Vilnius.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                Iš dalies sutinku, bus dar vienas etapas, bus skelbiamas tarptautinis arch konkursas, tuomet bus aiškiau koks galutinis vaizdas. Tačiau dėl vieno visai nesutinku - Zagrebo slavišką-rytietišką trydą vadinate gera architektūra? Tikrai nėra geresnių pavyzdžių?





                                Atrodo išties lievai - nežinodamas, sakyčiau Raša arba Kinija. Generic šlamštas.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Tai viskas gerai, kad antraeilis Vidurio ir Vakarų Europos oro uostas, o ne kažkas atsiliekančių šalių style.

                                  Nebus Vilnius viso regiono hub, yra Varšuva, teoriškai net Minskas turi daugiau šansų, o Rygos lokacija yra geresnė regiono atžvilgiu. Mes kažkas arčiau kaip Bratislava, tiesiog šalia didesni miestai ir toks gyvenimas.

                                  Nebent įvyks bajeris, kad Vilnius taps pagr. regiono miestu prieš Rygą ir Minską kaip kažkada senais laikais. Bus kažkas 2 mil. gyv. miestas, didesnė bus tik Varšuva, galbūt Kijevas ir t.t. Su mūsų tokia geopolitika keisčiausi dalykai yra įmanomi. Bratislava indeed turi mažiau teorinių šansų nei Vilnius.
                                  Bratislava 40min iki Vienos, Vilnius bent 4val iki bet kokio didesnio oro uosto

                                  Comment


                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                    Bratislava 40min iki Vienos, Vilnius bent 4val iki bet kokio didesnio oro uosto
                                    Lėktuvu mažiau nei valanda iki Varšuvos.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Tai viskas gerai, kad antraeilis Vidurio ir Vakarų Europos oro uostas, o ne kažkas atsiliekančių šalių style.

                                      Nebus Vilnius viso regiono hub, yra Varšuva, teoriškai net Minskas turi daugiau šansų, o Rygos lokacija yra geresnė regiono atžvilgiu. Mes kažkas arčiau kaip Bratislava, tiesiog šalia didesni miestai ir toks gyvenimas.

                                      Nebent įvyks bajeris, kad Vilnius taps pagr. regiono miestu prieš Rygą ir Minską kaip kažkada senais laikais. Bus kažkas 2 mil. gyv. miestas, didesnė bus tik Varšuva, galbūt Kijevas ir t.t. Su mūsų tokia geopolitika keisčiausi dalykai yra įmanomi. Bratislava indeed turi mažiau teorinių šansų nei Vilnius.
                                      Minskas šansų neturi.

                                      Comment


                                        Tai dabar gerai Vilniui, kur didesnis BVP, buvimas Europos Sąjungoje. Minskas patenka į kitą zoną, kur mažesnė populiacija, ekonomika.
                                        Kokia ateitis galima tik teorijas kurti, neįmanoma nuspėti.

                                        Minusas su Vilniumi, kad labai netoli sienos, kuri virsta Šaltojo karo siena. Nėra to centro pozicijos kur Ryga labiau išvysčiusi, jau nekalbant apie esamas Vidurio ir Vakarų Europos oro uostų geopolitines geografijas.

                                        ---
                                        Pridėsiu, kad komentarai dėl VNO įdomūs, jeigu rimtai atmetam čia kažkokias diskusijas dėl pirmaeilio, antraeilio, šimtaeilio lygio, man pvz. irgi nėra įdomu ten kažkokia super įdomi/ ale lenkta/ futuristinė architektūra, geriau, kai pastatas atlieka savo funkciją, gerai įsipaišo į aplinką, nesukuria kakafonijos įspūdžio. Tai dėl Vilniaus negaliu ir komentuot, žiūriu netgi labiau kaip aplinką tvarko, šaligatviai, šviesoforai, VT stotelės, parkavimas, etc.

                                        Kai bus proga apsilankyt, bandysiu prisiminti pakomentuot aplinkos įspūdžius.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2024.06.06, 16:47.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Lėktuvu mažiau nei valanda iki Varšuvos.
                                          Vakaru ar Vidurio Europoje praktiskai visi pagrindiniai miestai 1 val lektuvu atstumu vienas nuo kito

                                          Comment

                                          Working...
                                          X