Tęsiamios geriausios 2000-ųjų tradicijos - lipdymas. Ir lipdymas ne kažkaip tvarkingai apjungiant visus terminalus, o tuneliukais, bokšteliais, laipteliais. Įdomu kada susivoks, kad visą T2 dalį reikia sulygint su žeme ir nustot lipdyti prie tos ir taip frankenšteiniškos dalies.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė justinas adam Rodyti pranešimąTęsiamios geriausios 2000-ųjų tradicijos - lipdymas. Ir lipdymas ne kažkaip tvarkingai apjungiant visus terminalus, o tuneliukais, bokšteliais, laipteliais. Įdomu kada susivoks, kad visą T2 dalį reikia sulygint su žeme ir nustot lipdyti prie tos ir taip frankenšteiniškos dalies.Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.10, 11:59.
- 5 patinka
Comment
-
Stebina mirtina forumo tyla apie RB integravimą į oro uostą. Geriau padaryti nei kad dabar suprojektavo turbūt neįmanoma. Galima nebent pasvajoti apie vėžės pratęsimą nuo VNO iki Panerių kada nors.
Dabar akivaizdu kad VNO liks pagrindiniu Lietuvos oro uostu, ir jis bus puikiai integruotas. Ypač po vėžės į Klaipėdą.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąStebina mirtina forumo tyla apie RB integravimą į oro uostą. Geriau padaryti nei kad dabar suprojektavo turbūt neįmanoma. Galima nebent pasvajoti apie vėžės pratęsimą nuo VNO iki Panerių kada nors.
Dabar akivaizdu kad VNO liks pagrindiniu Lietuvos oro uostu, ir jis bus puikiai integruotas. Ypač po vėžės į Klaipėdą.
Kitas dalykas, tai pačios centrinės Vilniaus stoties neintegravimas į miesto transporto sistemą ir tuo pačiu katastrofiška visos miesto transporto sistemos būklė, kuri pastačius RB tikrai savaime nepasitaisys. Kitaip tariant, kol kas nėra jokio pagrindo manyti, kad svarbiausios fundamentalios problemos, neleidžiančios pasiekti pilno VNO pasiekiamumo geležinkeliu potencialo, pastačius RB nebegalios.Paskutinis taisė John; 2024.01.10, 21:38.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kuo fundamentaliai skirsis RB integracija nuo dabartinės geležinkelio "integracijos" į VNO? Kad stotis bus arčiau terminalo ir bus po žeme? Ar jau žinoma, kad RB traukiniai trap VNO ir Centrinės stoties važiuos, tarkim, kas 15 minučių ar kitokiu logišku dažniu? Kas tiksliai trukdo tai padaryti dabar, kad tam reikia RB integravimo?
Kitas dalykas, tai pačios centrinės Vilniaus stoties neintegravimas į miesto transporto sistemą ir tuo pačiu katastrofiška visos miesto transporto sistemos būklė, kuri pastačius RB tikrai savaime nepasitaisys. Kitaip tariant, kol kas nėra jokio pagrindo manyti, kad svarbiausios fundamentalios problemos, neleidžiančios pasiekti pilno VNO pasiekiamumo geležinkeliu potencialo, pastačius RB nebegalios.
- 3 patinka
Comment
-
Aš manau, kad pirmiausia svarbu vidinė erdvė keleiviams, greitas, patogus praėjimas pro security ir patogesnis laukimas boardingo. Visa kita tai jau trečiaeiliai dalykai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Tema yra VNO, planai dar tik pristatomi ir vystomi, bet būtinai reikia išsitraukti kokį nors strawman argumentą ir padūsauti apie Vilniaus geležinkelio stotį ir VT. Tyla, nes dabartinis infrastruktūros vystymo planas yra geras. Na bet daugumai lietuvių būtų maloniau turėti stotį už kilometro, lauke. Tada bent jau būtų galima išsilieti kaip visur viskas visada yra blogai.
Ir ne, šiuo atveju nėra "viskas visur blogai". Tiesiog turėtų būti žymiai geriau, ir mes, kiek tai įmanoma, turėtume kelti problemas į viršų ir apie jas kalbėti, kad bent jau kai kurias iš jų pavyktų pašalinti ir taip pasiekti geresnį galutinį rezultatą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąStebina mirtina forumo tyla apie RB integravimą į oro uostą. Geriau padaryti nei kad dabar suprojektavo turbūt neįmanoma. Galima nebent pasvajoti apie vėžės pratęsimą nuo VNO iki Panerių kada nors.
Dabar akivaizdu kad VNO liks pagrindiniu Lietuvos oro uostu, ir jis bus puikiai integruotas. Ypač po vėžės į Klaipėdą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kada realūs darbai prasidės? Nes pvz. RIX RB stoties statybos jau neblogai įsivažiavusios, 2023 m. lapkričio foto:Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vizija 2050 manau, 2045 galime laukti judesio
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai ne kartu su RB ta VNO atšaka turi būti daroma?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai ne kartu su RB ta VNO atšaka turi būti daroma?
Bet turbūt mano svajonė, kad visi atvykstantys ir išvykstantis iš Vilniaus traukiniai važiuotu pro oro uostą.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai ne kartu su RB ta VNO atšaka turi būti daroma?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet turbūt mano svajonė, kad visi atvykstantys ir išvykstantis iš Vilniaus traukiniai važiuotu pro oro uostą.
Trumpiausias kelias, einantis per mišką ir industrines zonas. GAL reiktų nugriauti vieną trobą, jei eitų ne po žeme.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąDaug maž taip?
Trumpiausias kelias, einantis per mišką ir industrines zonas. GAL reiktų nugriauti vieną trobą, jei eitų ne po žeme.
Tiesiog visų patogumui ar tu atvažiuoji iš Naujosios Vilnios, Kauno, Klaipėdos.Aviate, navigate, communicate
- 5 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąDaug maž taip?
Trumpiausias kelias, einantis per mišką ir industrines zonas. GAL reiktų nugriauti vieną trobą, jei eitų ne po žeme.
Source: https://www.arcgis.com/apps/webappvi...9abf6d35703cbc
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Kam kažką išsigalvot jeigu jau yra numatytos oficialios alternatyvos:
Source: https://www.arcgis.com/apps/webappvi...9abf6d35703cbc
Jūs gal miegojote metus ar kiek? Pietinės alternatyvos nebus. Jau seniai nuspręsta. Kadangi jos nebus, tai nėra jokio tikslo ratais kvadratais prijunginėti VNO su papildomais 20km bėgių ir papildomu prarastu laiku, kai tai gali padaryti su 3km bėgių.
P.S.:
Mano pabraižymas nėra oficialus planas, bet akivaizdus sekantis galimas žingsnis.Paskutinis taisė B.S.; 2024.01.12, 08:36.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąLabas rytas!
Jūs gal miegojote metus ar kiek? Pietinės alternatyvos nebus. Jau seniai nuspręsta. Kadangi jos nebus, tai nėra jokio tikslo ratais kvadratais prijunginėti VNO su papildomais 20km bėgių ir papildomu prarastu laiku, kai tai gali padaryti su 3km bėgių.
P.S.:
Mano pabraižymas nėra oficialus planas, bet akivaizdus sekantis galimas žingsnis.
++ aš aišku tikėčiausi, kad GIS žemėlapiai būtų atnaujinami kartu su konkrečiais sprendimais..
- 1 patinka
Comment
-
Yra patalpintas Master plan pristatymas, PDFas: https://www.ltou.lt/uploads/document...ter%20Plan.pdf
Jame yra preliminarūs vidaus išplanavimai:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąYra patalpintas Master plan pristatymas, PDFas: https://www.ltou.lt/uploads/document...ter%20Plan.pdf
Viską nugriovus ir rekonstrukcija būtų gerokai lengvesnė. Tiek diskusijų dėl T1, kas realiai yra tik dekoratyvinė siena, o čia kažkodėl nepriimami ilgalaikiai tvarųs sprendimai, juk elementariai reikia ir visus inžinerinius tinklus keisti, ne tik perdažyti sienas ir sudėti naujus stalažus.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
Comment