Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tęsiamios geriausios 2000-ųjų tradicijos - lipdymas. Ir lipdymas ne kažkaip tvarkingai apjungiant visus terminalus, o tuneliukais, bokšteliais, laipteliais. Įdomu kada susivoks, kad visą T2 dalį reikia sulygint su žeme ir nustot lipdyti prie tos ir taip frankenšteiniškos dalies.

    Comment


      Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
      Tęsiamios geriausios 2000-ųjų tradicijos - lipdymas. Ir lipdymas ne kažkaip tvarkingai apjungiant visus terminalus, o tuneliukais, bokšteliais, laipteliais. Įdomu kada susivoks, kad visą T2 dalį reikia sulygint su žeme ir nustot lipdyti prie tos ir taip frankenšteiniškos dalies.
      Nesam artimieji rytai, kad galėtume sau leisti griauti ir statyti naujus oro uostus. Net vakarų Europoje ar JAV daug kur tie oro uostai ir sulipdyti iš skirtingų pastatų. Bet šiaip svariausia čia yra vis tik funkcija, o ne grožis ir dar tuo labiau iš drono. Aš oro uostus vertinu pagal tai, kiek reikia juose sugaišti laiko, stovėti ir kokia švara ir maitinimas, tai VNO šiuo klausimu visai neblogai atrodo. Beje, nematau net kas su tuo stalininiu terminalu negerai (visas sugaištas laikas atvykus, laipiojimas aukštyn - žemyn yra pagrinde T2), jame tik pasiimi bagažą ir išeini pro duris. Tai sakyčiau dar įdomiau pro tokį išeiti nei kokį nuobodų angarą.
      Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.10, 11:59.
      Flickr

      Comment


        Stebina mirtina forumo tyla apie RB integravimą į oro uostą. Geriau padaryti nei kad dabar suprojektavo turbūt neįmanoma. Galima nebent pasvajoti apie vėžės pratęsimą nuo VNO iki Panerių kada nors.
        Dabar akivaizdu kad VNO liks pagrindiniu Lietuvos oro uostu, ir jis bus puikiai integruotas. Ypač po vėžės į Klaipėdą.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          Stebina mirtina forumo tyla apie RB integravimą į oro uostą. Geriau padaryti nei kad dabar suprojektavo turbūt neįmanoma. Galima nebent pasvajoti apie vėžės pratęsimą nuo VNO iki Panerių kada nors.
          Dabar akivaizdu kad VNO liks pagrindiniu Lietuvos oro uostu, ir jis bus puikiai integruotas. Ypač po vėžės į Klaipėdą.
          O kuo fundamentaliai skirsis RB integracija nuo dabartinės geležinkelio "integracijos" į VNO? Kad stotis bus arčiau terminalo ir bus po žeme? Ar jau žinoma, kad RB traukiniai trap VNO ir Centrinės stoties važiuos, tarkim, kas 15 minučių ar kitokiu logišku dažniu? Kas tiksliai trukdo tai padaryti dabar, kad tam reikia RB integravimo?

          Kitas dalykas, tai pačios centrinės Vilniaus stoties neintegravimas į miesto transporto sistemą ir tuo pačiu katastrofiška visos miesto transporto sistemos būklė, kuri pastačius RB tikrai savaime nepasitaisys. Kitaip tariant, kol kas nėra jokio pagrindo manyti, kad svarbiausios fundamentalios problemos, neleidžiančios pasiekti pilno VNO pasiekiamumo geležinkeliu potencialo, pastačius RB nebegalios.
          Paskutinis taisė John; 2024.01.10, 21:38.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            O kuo fundamentaliai skirsis RB integracija nuo dabartinės geležinkelio "integracijos" į VNO? Kad stotis bus arčiau terminalo ir bus po žeme? Ar jau žinoma, kad RB traukiniai trap VNO ir Centrinės stoties važiuos, tarkim, kas 15 minučių ar kitokiu logišku dažniu? Kas tiksliai trukdo tai padaryti dabar, kad tam reikia RB integravimo?

            Kitas dalykas, tai pačios centrinės Vilniaus stoties neintegravimas į miesto transporto sistemą ir tuo pačiu katastrofiška visos miesto transporto sistemos būklė, kuri pastačius RB tikrai savaime nepasitaisys. Kitaip tariant, kol kas nėra jokio pagrindo manyti, kad svarbiausios fundamentalios problemos, neleidžiančios pasiekti pilno VNO pasiekiamumo geležinkeliu potencialo, pastačius RB nebegalios.
            Tema yra VNO, planai dar tik pristatomi ir vystomi, bet būtinai reikia išsitraukti kokį nors strawman argumentą ir padūsauti apie Vilniaus geležinkelio stotį ir VT. Tyla, nes dabartinis infrastruktūros vystymo planas yra geras. Na bet daugumai lietuvių būtų maloniau turėti stotį už kilometro, lauke. Tada bent jau būtų galima išsilieti kaip visur viskas visada yra blogai.

            Comment


              Aš manau, kad pirmiausia svarbu vidinė erdvė keleiviams, greitas, patogus praėjimas pro security ir patogesnis laukimas boardingo. Visa kita tai jau trečiaeiliai dalykai.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                Tema yra VNO, planai dar tik pristatomi ir vystomi, bet būtinai reikia išsitraukti kokį nors strawman argumentą ir padūsauti apie Vilniaus geležinkelio stotį ir VT. Tyla, nes dabartinis infrastruktūros vystymo planas yra geras. Na bet daugumai lietuvių būtų maloniau turėti stotį už kilometro, lauke. Tada bent jau būtų galima išsilieti kaip visur viskas visada yra blogai.
                Tai nėra Strawman argumentas, nes VNO transporto sistema neveiks izoliuotame burbule pati sau, dėl ko ir kalbėti reikia neignoruojant platesnio konteksto. Nebent tikslas tra kalbėti tik apie pačią RB stotį vardan pačios stoties, kuri gal ir atrodys neblogai nuotraukose. Bet šiaip, imho, transportas nėra ta sritis, kur galima kalbėti tik apie vieną smulkų komponentą ir ignoruoti bendrą kontekstą.
                Ir ne, šiuo atveju nėra "viskas visur blogai". Tiesiog turėtų būti žymiai geriau, ir mes, kiek tai įmanoma, turėtume kelti problemas į viršų ir apie jas kalbėti, kad bent jau kai kurias iš jų pavyktų pašalinti ir taip pasiekti geresnį galutinį rezultatą.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Stebina mirtina forumo tyla apie RB integravimą į oro uostą. Geriau padaryti nei kad dabar suprojektavo turbūt neįmanoma. Galima nebent pasvajoti apie vėžės pratęsimą nuo VNO iki Panerių kada nors.
                  Dabar akivaizdu kad VNO liks pagrindiniu Lietuvos oro uostu, ir jis bus puikiai integruotas. Ypač po vėžės į Klaipėdą.
                  O kada realūs darbai prasidės? Nes pvz. RIX RB stoties statybos jau neblogai įsivažiavusios, 2023 m. lapkričio foto:

                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    O kada realūs darbai prasidės? Nes pvz. RIX RB stoties statybos jau neblogai įsivažiavusios, 2023 m. lapkričio foto:
                    Vizija 2050 manau, 2045 galime laukti judesio
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Vizija 2050 manau, 2045 galime laukti judesio
                      O tai ne kartu su RB ta VNO atšaka turi būti daroma?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        O tai ne kartu su RB ta VNO atšaka turi būti daroma?
                        Daug kas turi buti daroma, bet matai kaip viskas einasi Dar palauk kokios galimybiu studijos™ 2047 metais.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          O tai ne kartu su RB ta VNO atšaka turi būti daroma?
                          Kaip suprantu vėžia turėtų būti po dabartiniu parkingu palei senąjį terminalą. Šiemet startuoja parkingo rekonstrukcija, baigs po kokių metų. tai manau nuo 2025 m. galime skaičiuoti mažiausiai 5 metus. Bet čia mano interpretacija, gal yra kitokių įžvalgų, bet atvirai nemanau, kad tas galėtų įvykti ankščiau. Nes kaip supratau, kad būtų įgyvendintas šis projektas yra reikalinga atnaujinti/statyti naują Naujininkų geležinkelio viaduką?

                          Bet turbūt mano svajonė, kad visi atvykstantys ir išvykstantis iš Vilniaus traukiniai važiuotu pro oro uostą.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            O tai ne kartu su RB ta VNO atšaka turi būti daroma?
                            Pagal viešintą planą 2030 metai RB stočiai, kaip maždaug ir atvykimo naujam terminalui.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Bet turbūt mano svajonė, kad visi atvykstantys ir išvykstantis iš Vilniaus traukiniai važiuotu pro oro uostą.
                              Daug maž taip?
                              Trumpiausias kelias, einantis per mišką ir industrines zonas. GAL reiktų nugriauti vieną trobą, jei eitų ne po žeme.

                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                Daug maž taip?
                                Trumpiausias kelias, einantis per mišką ir industrines zonas. GAL reiktų nugriauti vieną trobą, jei eitų ne po žeme.
                                Būtent taip, gautųsi panašiai, kaip Kopenhagos oro uostas, kur stotis veikia tiesiog kaip stotelė tarp Malmö ir Kopenhagos.

                                Tiesiog visų patogumui ar tu atvažiuoji iš Naujosios Vilnios, Kauno, Klaipėdos.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                  Daug maž taip?
                                  Trumpiausias kelias, einantis per mišką ir industrines zonas. GAL reiktų nugriauti vieną trobą, jei eitų ne po žeme.
                                  Kam kažką išsigalvot jeigu jau yra numatytos oficialios alternatyvos:

                                  Click image for larger version

Name:	VNO_RB.PNG
Views:	597
Size:	953,3 kB
ID:	2103545

                                  Source: https://www.arcgis.com/apps/webappvi...9abf6d35703cbc

                                  Comment


                                    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                                    Kam kažką išsigalvot jeigu jau yra numatytos oficialios alternatyvos:

                                    Click image for larger version  Name:	VNO_RB.PNG Views:	1 Size:	953,3 kB ID:	2103545

                                    Source: https://www.arcgis.com/apps/webappvi...9abf6d35703cbc
                                    Labas rytas!
                                    Jūs gal miegojote metus ar kiek? Pietinės alternatyvos nebus. Jau seniai nuspręsta. Kadangi jos nebus, tai nėra jokio tikslo ratais kvadratais prijunginėti VNO su papildomais 20km bėgių ir papildomu prarastu laiku, kai tai gali padaryti su 3km bėgių.
                                    P.S.:
                                    Mano pabraižymas nėra oficialus planas, bet akivaizdus sekantis galimas žingsnis.
                                    Paskutinis taisė B.S.; 2024.01.12, 08:36.

                                    Comment


                                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                      Labas rytas!
                                      Jūs gal miegojote metus ar kiek? Pietinės alternatyvos nebus. Jau seniai nuspręsta. Kadangi jos nebus, tai nėra jokio tikslo ratais kvadratais prijunginėti VNO su papildomais 20km bėgių ir papildomu prarastu laiku, kai tai gali padaryti su 3km bėgių.
                                      P.S.:
                                      Mano pabraižymas nėra oficialus planas, bet akivaizdus sekantis galimas žingsnis.
                                      Praleidau šitą faktą. Ačiū

                                      ++ aš aišku tikėčiausi, kad GIS žemėlapiai būtų atnaujinami kartu su konkrečiais sprendimais..

                                      Comment


                                        Yra patalpintas Master plan pristatymas, PDFas: https://www.ltou.lt/uploads/document...ter%20Plan.pdf

                                        Jame yra preliminarūs vidaus išplanavimai:

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-14 111507.jpg
Views:	419
Size:	164,0 kB
ID:	2103988

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-14 111441.jpg
Views:	409
Size:	174,5 kB
ID:	2103989

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-14 111607.jpg
Views:	408
Size:	213,8 kB
ID:	2103990

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Yra patalpintas Master plan pristatymas, PDFas: https://www.ltou.lt/uploads/document...ter%20Plan.pdf
                                          Šiaip super, nežinau, kaip jūs, bet aš esu labai skeptiškas - T2 ir T3 išsaugojimo atžvilgiu. Suprantu, kad viduje viskas kardinaliai keisis, bet tie monstrai su 4 tipų stogų danga, skirtingos architektūrinės idėjos, išpildytos skirtingomis formomis.

                                          Viską nugriovus ir rekonstrukcija būtų gerokai lengvesnė. Tiek diskusijų dėl T1, kas realiai yra tik dekoratyvinė siena, o čia kažkodėl nepriimami ilgalaikiai tvarųs sprendimai, juk elementariai reikia ir visus inžinerinius tinklus keisti, ne tik perdažyti sienas ir sudėti naujus stalažus.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X