Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Nors ir primityviai kampuotas VNO stogas palyginus su Helsinkio, tačiau Helsinkio oro uosto keleiviai akivaizdu netenka malonumo nusiirkluot per trinkelių jūrą iki gatvės, dar ypač jei per lietų.
Tai, jei ne moderniausias tai bent gal trinkelizuočiausias?
Jei rimtai tai kokiam šuns p*pui tas toks platus šaligatvis išvis?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąSiaip pagalvojus, beveik visi civilizuoti oro uostai Europoje turi patogu VT susisiekima su traukiniais kuriuos gali pasiekti net neisejus is oro uosto. Aisku, Lietuvai tureti koki stogeli virs parkingo gal jau ir pazanga...Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.12, 22:39.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Beauvais yra iš esmės regioninis, o ne joks ne Paryžius. VNO apkrovimas didesnis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VNO pagal dydį ir tai, kad neturi flag carrier ir specializuojasi ant LCC irgi regioninis.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
VNO nesispecializuoja LCC - nereikia vėjų rašinėt.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu shuttle iš Paryžiaus žmones paima palapinėje šalia kažkokio konferencijų centro) – gal nesilyginam.Paskutinis taisė Magician; 2023.10.13, 14:48.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimą
Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas
O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu shuttle iš Paryžiaus žmones paima palapinėje šalia kažkokio konferencijų centro) – gal nesilyginam.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimą
Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras:
kaip?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
P. S. Toks miesčionis jaučiausi, kad galvojau Oyster'is galioja, tai gavau baudą 20 svarų. Gerai, kad turėjau kaip tik 22.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimą
Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas
....
Ps tikrai irgi DART (nuorodoj klaida tipo BART) nes Direct Air-Rail TransitPaskutinis taisė evvt; 2023.10.13, 19:41.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimągal žinai į kokį numerį vno reik sėst, kad be persėdimų iki kokių šnipiškių nuvežtų?
?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąEsu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?
Netgi naktį 88N iki norimų Šnipiškių
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Galvojau kalbam apie traukinius.
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Beveik visi civilizuoti oro uostai Europoje turi patogu VT susisiekima su traukiniais kuriuos gali pasiekti net neisejus is oro uosto.Parašė Magician Rodyti pranešimą
LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis <...> prie <...> autobusų. Autikai nėra standartas
O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai VNO irgi turi traukinių stotį.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Esu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?
P. S. Toks miesčionis jaučiausi, kad galvojau Oyster'is galioja, tai gavau baudą 20 svarų. Gerai, kad turėjau kaip tik 22.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš irgi esu, važiavau virš 2 valandų. Vilniuje su bolt tiesiai į terminalą per keliolika min ir n kartų pigiau ir patogiau.
Bet taip, vienintelis Vilnius oro costo privalumas - jo vieta. Butu labai gaila jei i kazkur vidury niekur iskeltu
- 1 patinka
Comment
Comment