Iš Stambulo ketvirtadienio rytą į Vilnių sugrįžusiems keleiviams skrydis įsimins ilgam. Leisdamasis „Turkish Airlines“ lėktuvas ratais trenkėsi į tūpimo taką ir turėjo nusileidimą pakartoti. Nepavykęs nusileidimas užfiksuotas ir vaizdo įraše.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Istikro esant galimybei kad VNO ir liks musu pagrindinis oro uostas, tai labai gaila kad buvo pasirinktas pats paprasciausias kaip tik imanoma variantas, ipac lyginant su RIX ir TLL planais (pilna integracija su RB ir viesuoju transpotu, ispudingi terminalai...).
Na o mes savo ritmu sugebam pakelti kartele tik iki Rimi prekybcentrio lygio kol kas. As manau pilnai ispildyta Rimi fantazija eis mazdaug tokia kryptimi:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąIstikro esant galimybei kad VNO ir liks musu pagrindinis oro uostas, tai labai gaila kad buvo pasirinktas pats paprasciausias kaip tik imanoma variantas, ipac lyginant su RIX ir TLL planais (pilna integracija su RB ir viesuoju transpotu, ispudingi terminalai...).
Na o mes savo ritmu sugebam pakelti kartele tik iki Rimi prekybcentrio lygio kol kas. As manau pilnai ispildyta Rimi fantazija eis mazdaug tokia kryptimi:
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus oro uoste pradėtas montuoti naujojo išvykimo terminalo fasadas https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...inalo-fasadas/
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Į Vilniaus oro uostą ateina įspūdingos inovacijos: kokių pokyčių gali tikėtis keleiviai?
Pirmiausia, bagažo turinys bus analizuojamas pasitelkus dirbtinio intelekto sprendimus, kurie atliks neleistinų daiktų atpažinimo užduotis ir pateiks vaizdą 3D formatu. Tai reiškia, kad keleiviams bus galima sudaryti galimybes iš savo lagaminų, kuprinių, keleivinių krepšių neištraukti kompiuterių, fotokamerų, skysčių ir kitų daiktų – pro modernius įrenginius, primenančius ligoninėse naudojamus magnetinio rezonanso tomografijos aparatus, bagažas galės keliauti užsegtas. Be to siekiant maksimaliai išnaudoti būsimus rankinio bagažo skenavimo pajėgumus, keleiviams bus pasiūlyta automatinė dėžučių grąžinimo sistema, kuri aviacijos saugumo patikros procesą pagreitins ir leis sumažinti streso lygį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąBeje, Bartkus FB komentaruose mini, jog realiai tiesioginiai skrydziai i JAV numatomi 2027/2028.
Comment
-
Naujasis Lietuvos aviacijos pilotas Bartkus: apie bręstantį tiesioginį skrydį į JAV ir brangias prekes oro uostuoseAviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
ar turime insaiderių iš VNO? kas nutiko, dėl ko tos eilės ar čia viskas normalu ir tik dėmesio stoka?
https://madeinvilnius.lt/transportas...uoti-i-skrydi/
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąar turime insaiderių iš VNO? kas nutiko, dėl ko tos eilės ar čia viskas normalu ir tik dėmesio stoka?
https://madeinvilnius.lt/transportas...uoti-i-skrydi/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
UPDATE:
Lietuvos Civilinės aviacijos asociacija CAVIA išplatintame pranešime paaiškina, kad šiuos trikdžius sukels nuo spalio 1 d. įsigaliosianti nauja laikinų asmens leidimų patekti į LTOU teritoriją išdavimo tvarka.
„Dėl šios tvarkos aviacijos verslas susidurs su darbuotojų trūkumu, o to pasekmes pajus visi keliaujantys oro transportu. Problemos priežastis – itin ilgai trunkantys asmenų, galinčių dirbti LTOU teritorijos kontroliuojamoje zonoje ir riboto patekimo zonoje, reputacijos patikrinimai, kai privaloma gauti atsakymą iš institucijų, kad asmuo yra nepriekaištingos reputacijos“, – aiškina CAVIA.
Asociacija nurodo, kad kitose Europos Sąjungos šalyse asmenų patikros trunka nuo kelių iki keliolikos dienų, bet Lietuvoje įprasta praktika tapo leidimo dirbti laukti 30–60 dienų.
„Trūkstant darbuotojų keleivių registravimo, bagažo administravimo, orlaivių priežiūros, kuro pristatymo ir kitose srityse, keleiviai patirs įvairių nepatogumų, nes apie 400 aviacijos darbuotojų, laukiančių nuolatinių leidimų, nebegalės vykdyti savo funkcijų“, – skelbia CAVIA.
p.s. lokalūs glušai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Asociacija nurodo, kad apie šią problemą verslas su visomis aviacijos srityje veikiančiomis valstybės institucijomis kalbasi jau antrus metus, tačiau esą nesulaukia jokių teigiamų pokyčių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Čia elementarus šantažas viską versti ant darbuotojų trūkumo ir spausti dėl tvarkos pakeitimo. O iš tikrųjų tai visiškas nemokėjimas valdyti tokias įmones. Pradedant nuo oro uostų projektavimo reikalavimų ir baigiant keleivių srautų valdymu. Dar prisideda tai, kad Vilnius tapo elementarus RIX feeder'is, todėl visi ryte skrenda į Rygą, na o ten, iš normalaus europietiško hub'o Lietuvos liaušiai (čia ne mano, čia latvių epitetai) pasklinda po pasaulį.
Nesu skridęs per RIX. Ant rankų 2 kelionės į Valencia ir Seoul be jokio RIX.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.09.29, 20:21.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten dar testą reikia išlaikyti, gana debiliškai suformuluotą eiliniams darbuotojams. O patikros inspektoriams iš viso super-quizas.
Ar Švarno?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Čia elementarus šantažas viską versti ant darbuotojų trūkumo ir spausti dėl tvarkos pakeitimo. O iš tikrųjų tai visiškas nemokėjimas valdyti tokias įmones. Pradedant nuo oro uostų projektavimo reikalavimų ir baigiant keleivių srautų valdymu. Dar prisideda tai, kad Vilnius tapo elementarus RIX feeder'is, todėl visi ryte skrenda į Rygą, na o ten, iš normalaus europietiško hub'o Lietuvos liaušiai (čia ne mano, čia latvių epitetai) pasklinda po pasaulį.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Šiaip jeigu prieš rašydamas komentarą pažiūrėtum į statistiką, tai pamatytum kad Rygos oro uosto nesimato lyderių saraše, vertinant pagal tai, kur daugiausiai keleivių vyksta iš VNO. Daugiau keleivių vyksta per Varšuvą. RIX nei iš tolo nėra atsistatęs hubas, ir vargu ar kada atsistatys...
Kitas dalykas, atėjo toks metas, kai patys tautiečiai mielai moka 50 € daugiau už tiesioginį skrydį, nei skrenda per Rygą. Todėl matome ir augančius BT skrydžius iš Vilniaus. Plius BT lojalumo programa yra mažiau populiari ir patraukli, nei pvz. LOT.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
Comment