Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš Stambulo ketvirtadienio rytą į Vilnių sugrįžusiems keleiviams skrydis įsimins ilgam. Leisdamasis „Turkish Airlines“ lėktuvas ratais trenkėsi į tūpimo taką ir turėjo nusileidimą pakartoti. Nepavykęs nusileidimas užfiksuotas ir vaizdo įraše.
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...jos-56-2082818
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      paprastą go-around išpūtė iki straipsnių lygio...

      Comment


        Click image for larger version

Name:	98750C43-9842-477D-B17F-5EC6DCBFB62B.jpeg
Views:	1763
Size:	1,22 MB
ID:	2063785

        Comment


          Istikro esant galimybei kad VNO ir liks musu pagrindinis oro uostas, tai labai gaila kad buvo pasirinktas pats paprasciausias kaip tik imanoma variantas, ipac lyginant su RIX ir TLL planais (pilna integracija su RB ir viesuoju transpotu, ispudingi terminalai...).

          Na o mes savo ritmu sugebam pakelti kartele tik iki Rimi prekybcentrio lygio kol kas. As manau pilnai ispildyta Rimi fantazija eis mazdaug tokia kryptimi:
          Attached Files

          Comment


            Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
            Istikro esant galimybei kad VNO ir liks musu pagrindinis oro uostas, tai labai gaila kad buvo pasirinktas pats paprasciausias kaip tik imanoma variantas, ipac lyginant su RIX ir TLL planais (pilna integracija su RB ir viesuoju transpotu, ispudingi terminalai...).

            Na o mes savo ritmu sugebam pakelti kartele tik iki Rimi prekybcentrio lygio kol kas. As manau pilnai ispildyta Rimi fantazija eis mazdaug tokia kryptimi:
            Pilnai pritariu. Bet is esmes tai labai prasto management'o rezultatas. Kai pagalvoji - prakaitu smirdantys security personalas, kilometriniai kolidoriai atvikymo zonoje ir pan yra tik gelytes. Didziausia problema - vizijos ir smegenu neturejimas, kuris aiskiai matyti 'pletimo planuose'.

            Comment


              Vilniaus oro uoste pradėtas montuoti naujojo išvykimo terminalo fasadas https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...inalo-fasadas/
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Į Vilniaus oro uostą ateina įspūdingos inovacijos: kokių pokyčių gali tikėtis keleiviai?

                Pirmiausia, bagažo turinys bus analizuojamas pasitelkus dirbtinio intelekto sprendimus, kurie atliks neleistinų daiktų atpažinimo užduotis ir pateiks vaizdą 3D formatu. Tai reiškia, kad keleiviams bus galima sudaryti galimybes iš savo lagaminų, kuprinių, keleivinių krepšių neištraukti kompiuterių, fotokamerų, skysčių ir kitų daiktų – pro modernius įrenginius, primenančius ligoninėse naudojamus magnetinio rezonanso tomografijos aparatus, bagažas galės keliauti užsegtas. Be to siekiant maksimaliai išnaudoti būsimus rankinio bagažo skenavimo pajėgumus, keleiviams bus pasiūlyta automatinė dėžučių grąžinimo sistema, kuri aviacijos saugumo patikros procesą pagreitins ir leis sumažinti streso lygį.
                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji..._medium=copied

                Comment


                  Beje, Bartkus FB komentaruose mini, jog realiai tiesioginiai skrydziai i JAV numatomi 2027/2028.

                  Comment


                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                    Beje, Bartkus FB komentaruose mini, jog realiai tiesioginiai skrydziai i JAV numatomi 2027/2028.
                    Labiau gal realu nuo tada pradėti tikėtis.

                    Comment


                      Naujasis Lietuvos aviacijos pilotas Bartkus: apie bręstantį tiesioginį skrydį į JAV ir brangias prekes oro uostuose
                      https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...box=1694057320
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        ar turime insaiderių iš VNO? kas nutiko, dėl ko tos eilės ar čia viskas normalu ir tik dėmesio stoka?

                        https://madeinvilnius.lt/transportas...uoti-i-skrydi/

                        Comment


                          Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                          ar turime insaiderių iš VNO? kas nutiko, dėl ko tos eilės ar čia viskas normalu ir tik dėmesio stoka?

                          https://madeinvilnius.lt/transportas...uoti-i-skrydi/
                          Rašė viešai prieš savaitę, kad Lietuva išskirtinai ilgai 2-3 mėnesius tvirtina leidimus dirbti LTOU zonoje ir tiesiog private įmonėms per daug didelė riziką mokyti žmones ir po to laukti kelis mėnesius, ar jie iš viso gaus leidimus. Nacionalinis debilizmas ir biurokratija.Kentės visi.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            UPDATE:
                            Lietuvos Civilinės aviacijos asociacija CAVIA išplatintame pranešime paaiškina, kad šiuos trikdžius sukels nuo spalio 1 d. įsigaliosianti nauja laikinų asmens leidimų patekti į LTOU teritoriją išdavimo tvarka.
                            „Dėl šios tvarkos aviacijos verslas susidurs su darbuotojų trūkumu, o to pasekmes pajus visi keliaujantys oro transportu. Problemos priežastis – itin ilgai trunkantys asmenų, galinčių dirbti LTOU teritorijos kontroliuojamoje zonoje ir riboto patekimo zonoje, reputacijos patikrinimai, kai privaloma gauti atsakymą iš institucijų, kad asmuo yra nepriekaištingos reputacijos“, – aiškina CAVIA.
                            Asociacija nurodo, kad kitose Europos Sąjungos šalyse asmenų patikros trunka nuo kelių iki keliolikos dienų, bet Lietuvoje įprasta praktika tapo leidimo dirbti laukti 30–60 dienų.
                            „Trūkstant darbuotojų keleivių registravimo, bagažo administravimo, orlaivių priežiūros, kuro pristatymo ir kitose srityse, keleiviai patirs įvairių nepatogumų, nes apie 400 aviacijos darbuotojų, laukiančių nuolatinių leidimų, nebegalės vykdyti savo funkcijų“, – skelbia CAVIA.
                            https://www.vz.lt/transportas-logist...&568fd2c43241b
                            p.s. lokalūs glušai.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Asociacija nurodo, kad apie šią problemą verslas su visomis aviacijos srityje veikiančiomis valstybės institucijomis kalbasi jau antrus metus, tačiau esą nesulaukia jokių teigiamų pokyčių.
                              Manau realiai ministras M.Skuodis kaltas, anot kurio jau kitais metais pilnai turėjo būti baigtas Utenos kelias, Via Baltica iki Lenkijos ir t.t.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Čia elementarus šantažas viską versti ant darbuotojų trūkumo ir spausti dėl tvarkos pakeitimo. O iš tikrųjų tai visiškas nemokėjimas valdyti tokias įmones. Pradedant nuo oro uostų projektavimo reikalavimų ir baigiant keleivių srautų valdymu. Dar prisideda tai, kad Vilnius tapo elementarus RIX feeder'is, todėl visi ryte skrenda į Rygą, na o ten, iš normalaus europietiško hub'o Lietuvos liaušiai (čia ne mano, čia latvių epitetai) pasklinda po pasaulį.

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                  Čia elementarus šantažas viską versti ant darbuotojų trūkumo ir spausti dėl tvarkos pakeitimo. O iš tikrųjų tai visiškas nemokėjimas valdyti tokias įmones. Pradedant nuo oro uostų projektavimo reikalavimų ir baigiant keleivių srautų valdymu. Dar prisideda tai, kad Vilnius tapo elementarus RIX feeder'is, todėl visi ryte skrenda į Rygą, na o ten, iš normalaus europietiško hub'o Lietuvos liaušiai (čia ne mano, čia latvių epitetai) pasklinda po pasaulį.
                                  Bulshit. Ką tai turi bendro su 30-60 dienų personalo tvirtinimu, zonų atskyrimu ir t.t. ?
                                  Nesu skridęs per RIX. Ant rankų 2 kelionės į Valencia ir Seoul be jokio RIX.
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2023.09.29, 20:21.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Ten dar testą reikia išlaikyti, gana debiliškai suformuluotą eiliniams darbuotojams. O patikros inspektoriams iš viso super-quizas.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Ten dar testą reikia išlaikyti, gana debiliškai suformuluotą eiliniams darbuotojams. O patikros inspektoriams iš viso super-quizas.
                                      Turbūt reikia žinoti kunigaikščio Vaišelgos gimimo - mirties metus?
                                      Ar Švarno?
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                        Čia elementarus šantažas viską versti ant darbuotojų trūkumo ir spausti dėl tvarkos pakeitimo. O iš tikrųjų tai visiškas nemokėjimas valdyti tokias įmones. Pradedant nuo oro uostų projektavimo reikalavimų ir baigiant keleivių srautų valdymu. Dar prisideda tai, kad Vilnius tapo elementarus RIX feeder'is, todėl visi ryte skrenda į Rygą, na o ten, iš normalaus europietiško hub'o Lietuvos liaušiai (čia ne mano, čia latvių epitetai) pasklinda po pasaulį.
                                        Šiaip jeigu prieš rašydamas komentarą pažiūrėtum į statistiką, tai pamatytum kad Rygos oro uosto nesimato lyderių saraše, vertinant pagal tai, kur daugiausiai keleivių vyksta iš VNO. Daugiau keleivių vyksta per Varšuvą. RIX nei iš tolo nėra atsistatęs hubas, ir vargu ar kada atsistatys...

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Šiaip jeigu prieš rašydamas komentarą pažiūrėtum į statistiką, tai pamatytum kad Rygos oro uosto nesimato lyderių saraše, vertinant pagal tai, kur daugiausiai keleivių vyksta iš VNO. Daugiau keleivių vyksta per Varšuvą. RIX nei iš tolo nėra atsistatęs hubas, ir vargu ar kada atsistatys...
                                          Tikrai taip RIX stagnacija naudojasi Varšuva ir Helsinkis su atitinkamai 5 ir 4 kasdieniais skrydžiais.

                                          Kitas dalykas, atėjo toks metas, kai patys tautiečiai mielai moka 50 € daugiau už tiesioginį skrydį, nei skrenda per Rygą. Todėl matome ir augančius BT skrydžius iš Vilniaus. Plius BT lojalumo programa yra mažiau populiari ir patraukli, nei pvz. LOT.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X