Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
    Senasis terminalas turbūt vienas urodiškiausiai atrodančių oro uostų Europoje, kažkokia klijuota, nedaklijuota daržinė su reprezentacine stalinistine siena. Šitas argumentas "juk ten liks tik atvykimas" tiesiog užmušantis. Būtent - atvykimas, pirmas įspūdis, pirmas pamatytas pastatas nusileidus šalyje.

    Kodėl negali jo tiesiog kokiu dvigubu fasadu užmaskuoti?
    Kultūros paveldo talibanas neleidžia
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
      Senasis terminalas turbūt vienas urodiškiausiai atrodančių oro uostų Europoje, kažkokia klijuota, nedaklijuota daržinė su reprezentacine stalinistine siena
      Įvaizdžiui kur kas svarbiau oro uosto maintenance nei stalininis fasadas. O Europoje daug oro uostų, kurie kur kas prasčiau prižiūrimi nei VNO.
      Flickr

      Comment


        Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
        Senasis terminalas turbūt vienas urodiškiausiai atrodančių oro uostų Europoje, kažkokia klijuota, nedaklijuota daržinė su reprezentacine stalinistine siena. Šitas argumentas "juk ten liks tik atvykimas" tiesiog užmušantis. Būtent - atvykimas, pirmas įspūdis, pirmas pamatytas pastatas nusileidus šalyje.

        Kodėl negali jo tiesiog kokiu dvigubu fasadu užmaskuoti?
        Nepamirškit, kad čia forume skaitot daugiausia diletantų nuomones, tai nereikėtų taip nervintis dėl jų. Jeigu pažiūrėtumėt terminalo statybų pradžios video LRT.lt, tai išgirsit, kad akcentuojama, jog šis naujasis išvykimo terminalas bus pradžia didelių pertvarkų oro uoste, ilgainiui ištaisant anksčiau padarytas klaidas plečiant pagrindinį terminalą į takų pusę. Taip pat mano idėtoje naujoje vizualizacijoje perspektyvoje matosi senasis pastatas uždengtas nauja architektūra, kas greičiausiai rodo apie esamus planus galiausiai pertvarkyt ir atvykimo dalį.

        Comment


          Norėjau paklausti gal kas žino ar visas senasis terminalas bus skirtas atvykimui ir kaip jis bus pertvarkomas, nes video apie naująjį terminalą apie tai net kalbos nėra?

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Nepamirškit, kad čia forume skaitot daugiausia diletantų nuomones, tai nereikėtų taip nervintis dėl jų. Jeigu pažiūrėtumėt terminalo statybų pradžios video LRT.lt, tai išgirsit, kad akcentuojama, jog šis naujasis išvykimo terminalas bus pradžia didelių pertvarkų oro uoste, ilgainiui ištaisant anksčiau padarytas klaidas plečiant pagrindinį terminalą į takų pusę. Taip pat mano idėtoje naujoje vizualizacijoje perspektyvoje matosi senasis pastatas uždengtas nauja architektūra, kas greičiausiai rodo apie esamus planus galiausiai pertvarkyt ir atvykimo dalį.
            Mes, aišku, diletantai, bet kaip specialistai sugebėjo per 30 metų sulipdyti tokį frankenšteiną?

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Mes, aišku, diletantai, bet kaip specialistai sugebėjo per 30 metų sulipdyti tokį frankenšteiną?
              Akivaizdu - neskaitė forumo.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Taip pat mano idėtoje naujoje vizualizacijoje perspektyvoje matosi senasis pastatas uždengtas nauja architektūra, kas greičiausiai rodo apie esamus planus galiausiai pertvarkyt ir atvykimo dalį.
                Tai, kad kiek ziuriu, jokio senojo terminalo, uzdengto nauja architechtura nesimato. O ypac siu dienu konteksete, kai vyksta karas Ukrainoj ir vykdoma dar viena desovietizacijos banga, manau senasis terminalas keliaus i istorijos siukslyna, kaip ir visi leninai ar kariu skulpturos.

                Comment


                  Išgirdo kolegų klausimus ir atsako:
                  Senojo Vilniaus oro uosto pastato negriaus – dabar nori atnaujinti https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...ori-atnaujinti
                  Pastatas įtrauktas į Kultūros vertybių registrą, todėl Kultūros paveldo departamentas nematė argumentų, kodėl jis galėtų būti išbrauktas iš saugomų objektų sąrašo.
                  Anksčiau siūlęs nugriauti sovietmečiu statytą pagrindinį Vilniaus oro uosto pastatą ir statyti naują atvykimo terminalą, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad jį bus bandoma atnaujinti ir integruoti į visą oro uosto kompleksą. Pasak jo, šiemet tam planuojama skelbti architektūros konkursą.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Nelabai suprantu, ar racionalu seną pastatą integruoti? Jei negalima griauti, tai galima panaudoti kitom reikmėm, pvz.: muziejui, kavinėms, turizmo centrui, nuomoms, kitoms veikloms, kurios dalinai ten veikia ir dabar. Bet nevaryti pro ten visus atskridusius keleivius.

                    Comment


                      Šiaip labai liūdnai atrodo. Kaip koks trečiarūšis Rusijos provincijos oro uostas.

                      Comment


                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        Tai, kad kiek ziuriu, jokio senojo terminalo, uzdengto nauja architechtura nesimato. O ypac siu dienu konteksete, kai vyksta karas Ukrainoj ir vykdoma dar viena desovietizacijos banga, manau senasis terminalas keliaus i istorijos siukslyna, kaip ir visi leninai ar kariu skulpturos.
                        Iš akies pažymėjau kiek užims dabar pradėtas statyti terminalas. Visa, kas yra už jo - tai dabar esanti senoji dalis.

                        O tą senąją dalį galima pakišti po nauju pastatu, gražiai sutvarkyt ir joje padaryt maisto ir prekybos vietas. Jau čia apie tai kalbėta, daug pavyzdžių irgi buvo duota iš kitų oro uostų.

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-02-01 093944.jpg
Views:	564
Size:	105,8 kB
ID:	2027328

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Akivaizdu - neskaitė forumo.

                          VNO pradėtas plėsti ir lipdyti Ivanausko, buvusio ilgalaikio direktoriaus laikais. Be jokio supratimo, kas yra tikras oro uostas, kaip funkcionuoja keleivių srautai, kas yra papildomos paslaugos oro uostuose, kokių ir kur erdvių tam reikia.
                          Žinau ne iš forumų apie tokių veikėjų kaip Ivanauskas, Dalydka, Strička supratimą ir mentalitetą (pastarieji du buvo ne VNO, bet LAL vadovai, bet tai susiję). Nors tų veikėjų jau nėra aviacijoje, jų darbai didele dalimi lėmė dabartinę liūdną padėtį.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Ar yra kokių nors žinių (pletkų) dėl naujienų vasaros sezono metu?
                            Gandai gandeliai:

                            Click image for larger version

Name:	dub.jpg
Views:	527
Size:	26,9 kB
ID:	2027352

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                              Na tai miesto stotelė buvo prie pat įėjimo/išėjimo (kaip ir būna normaliame pasaulyje), o dabar toje vietoje bus stotelės kampu, kurios miesto VT netinka.
                              Užklausiau oro uosto dėl miesto VT sustojimo vietos, tai turėtų būti padaryta gerai

                              Vilniaus miesto viešojo transporto sustojimo vieta numatyta visai šalia statomo naujojo išvykimo terminalo. Sustojimas numatytas pirmoje eilėje, paraleliai šaligatvio. Įstrižas parkavimas – nenumatytas. Nuo viešojo transporto sustojimo iki oro uosto terminalo taip pat yra numatyta įrengti dengtą stoginę.

                              Linkėjimai

                              VĮ Lietuvos oro uostų administracija

                              Comment


                                Net pasirinkus šį variantą, senajį pastatą galimą integruoti, jau dabar dalinai jo pirmasis aukštas ir galinis fasadas integruoti, reikia tik fantaziją pasitelkti.




                                Galima palikti tik fasadą ir centrinę salę, taip tai nebūdinga oro uostams, bet kodėl viską daryti standartizuotai?

                                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.01, 13:50.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Net pasirinkus šį variantą, senajį pastatą galimą integruoti, jau dabar dalinai jo pirmasis aukštas ir galinis fasadas integruoti, reikia tik fantaziją pasitelkti.
                                  Arba galima pasitelk fantaziją, susiorganizuot tarptautini konkursą ir pasistatyt normalų oro uosta per kelis etapus. As nesuprantu, kas čia per fetišas kažkokius sovietinius šūdus laikyt, kaip vertybes. Pilna rusijoj tokiu oro uostu, kuriuos jie ramiai griauna, o mes okupantų serijinio projektavimo statinius laikom vertybe. Tai gal dar chruščiovkes prie buvusios gražtų gamyklos įpaveldinam, nes pirmieji masiniai betono plokščių daugiabučiai Lietuvos, ir neleidžiam jų griaut. Kas per autizmas toks noras šlovint šūdiniausio Lietuvos istorijos laikotarpio, šūdiniausia etapą, per jo architechtūrą aš nesuvokiu.

                                  Comment


                                    Arch konkursas bus, gal ir nieko baisaus jei paliks seną pastatą (ar jo dalį), tikrai galima sugalvoti kaip jį integruoti, aišku viskas priklausys nuo konkurso rezultatų.

                                    Comment


                                      Seno ir naujo pastatų suderinamumų projektai, bent jau man patys įdomiausi. Aišku sudėtingiausiai ir brangiausiai padaromi. Bet jei biudžetas neribojamas, gal ir verta pabandyt.

                                      Comment


                                        Yra ir gerų žinių

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...rydziu-krypciu

                                        Comment


                                          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                          Arba galima pasitelk fantaziją, susiorganizuot tarptautini konkursą ir pasistatyt normalų oro uosta per kelis etapus. As nesuprantu, kas čia per fetišas kažkokius sovietinius šūdus laikyt, kaip vertybes. Pilna rusijoj tokiu oro uostu, kuriuos jie ramiai griauna, o mes okupantų serijinio projektavimo statinius laikom vertybe. Tai gal dar chruščiovkes prie buvusios gražtų gamyklos įpaveldinam, nes pirmieji masiniai betono plokščių daugiabučiai Lietuvos, ir neleidžiam jų griaut. Kas per autizmas toks noras šlovint šūdiniausio Lietuvos istorijos laikotarpio, šūdiniausia etapą, per jo architechtūrą aš nesuvokiu.
                                          Keliaudamas po Europą ir pasaulį esu buvęs 68 oro uostuose, ir iš jų dar senesnį naudojamą oro uosto pastatą esu matęs.... ...taip, Dubline, kuris nėra vadinamas rusijos miestu, ir tiesą sakant, tokie reti senesnės architektūros inkliuzai mane džiugina.

                                          Kalbant apie Rusijos oro uostus – nėra kito tokio pat kaip VNO. Užkalnis dar keli susireikšminę personažai nėra visažiniai. Kokybišką sovietinę architektūrą (kurios labai nedaug) reikia išsaugoti, ir, hm, šiaip yra vietos ir paskirčių, kur būtų galima integruoti vadinamąjį T1. Negatyvias VNO patirtis daugiau duoda 1993 ir 2007 pastatytos oro uosto dalys.

                                          Šiaip jau, pats pirmas sovietinis blokinis daugiabutis Lietuvoje yra įpaveldintas, kaip ir daug stalinistinių ar VNO bendraamžių pastatų. Kauno soboras juk irgi labai šūdinu laikotarpiu pastatytas, bet kažkaip negriaunamas.
                                          Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.02.02, 00:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X