Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar yra kokių nors žinių (pletkų) dėl naujienų vasaros sezono metu?
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Ar yra kokių nors žinių (pletkų) dėl naujienų vasaros sezono metu?
      Be Varnos ir Kopenhagos, Austrian airlines ir Brussels airlines grįžimo yra tik spekuliacijos

      Nenoriu pilti žibalo į ugnį, bet kalbos buvo ir apie FlyDubai, kas praktiškai neturi šansų.
      O kas dar, na didiėjant migrantų iš artimųjų rytų skaičiui, teko išgirsti kalbas ir apie Pegasus airlines, bet turbūt pasinaudodama laisva vieta atsiradus dėl Lufthansa grupių pasyvumo, šią vietą greitai užėmė Turkish su antru skrydžiu į Lietuvą.

      Kas galėtų būti kandidatas kitas? Easyjet, Vueling, Transavia - mūsų Ryanair ir Wizz air per gerai įsitvirtinę, kad kas lįstų į vidų. KLM, Airfrance vietą užima Airbaltic, o British airways Vilnius vis dar neįdomus ir per daug rizikingas.

      Ko dar trūksta gero susisiekimo su Roma? Gal tas pats Airbaltic kažkada pamėgins, o gal ir ne, bet tikrai vargu ar pamatysime Italijos lėktuvus čia. Ta pati situacija su Madridu. Į Bulgariją ir Rumunija, su visa buvusia Jugoslavija, skraidyti nėra poreikio.

      Kas lieka, na gal koks graikų Aegean su jungtimis į salas, bet jau turėjo žinią paskelbti, bet labai stipriai nudegė prieš keletą metų net nepradėjęs, kai į ketinimus skraidyti į Atėnus atsakė Ryanair ir Wizzair.

      Aš neįsivaizduoju, kas gali ateiti, bet galime surengti totalizatorių, nes VNO, kaip ir žadėjo 3-4 naujoves, nebent jie naujoves vadina Kopenhaga
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.01.09, 15:07.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Be Varnos ir Kopenhagos, Austrian airlines ir Brussels airlines grįžimo yra tik spekuliacijos

        Nenoriu pilti žibalo į ugnį, bet kalbos buvo ir apie FlyDubai, kas praktiškai neturi šansų.
        O kas dar, na didiėjant migrantų iš artimųjų rytų skaičiui, teko išgirsti kalbas ir apie Pegasus airlines, bet turbūt pasinaudodama laisva vieta atsiradus dėl Lufthansa grupių pasyvumo, šią vietą greitai užėmė Turkish su antru skrydžiu į Lietuvą.

        Kas galėtų būti kandidatas kitas? Easyjet, Vueling, Transavia - mūsų Ryanair ir Wizz air per gerai įsitvirtinę, kad kas lįstų į vidų. KLM, Airfrance vietą užima Airbaltic, o British airways Vilnius vis dar neįdomus ir per daug rizikingas.

        Ko dar trūksta gero susisiekimo su Roma? Gal tas pats Airbaltic kažkada paėgins, o gal ir ne, bet tikrai bargu ar pamatysime Italijos lėktuvus čia. Ta pati situacija su Madridu. Į Bulgariją ir Rumunija, su visa buvusia Jugoslavija, skraidyti nėra poreikio.

        Kas lieka, na gal koks graikų Aegean su jungtimis į salas, bet jau turėjo žinią paskelbti, bet labai stipriai nudegė prieš keletą metų net nepradėjęs, kai į ketinimus skraidyti į Atėnus atsakė Ryanair ir Wizzair.

        Aš neįsivaizduoju, kas gali ateitį, bet galime surengti totalizatorių, nes VNO, kaip ir žadėjo 3-4 naujoves, nebent jie naujoves vadina Kopenhaga
        Brussels ir Austrian pardavinėja jau bilietus į Vilnių vasaros sezonui.

        Galvoju gal koks Emirates, Qatar ar Etihad galėtų ateiti, nes užsidarius Rusijos oro erdvei koks Finnair pasidarė nelabai patrauklus jungimams į Aziją, o MEB3 visai patrauklei atrodo tokiem jungimam, aišku su Turkish Airlines reiktų konkuruoti.

        Ai nors dabar žiūriu tai tik Qatar ir Etihad, turi narrow body, ir Qatar visus juos retirins 2024.
        Tai tada arba Etihad arba FlyDubai skraidyt galėtų.
        Paskutinis taisė Mantini; 2023.01.09, 13:02.

        Comment


          Parašė Mantini Rodyti pranešimą

          Brussels ir Austrian pardavinėja jau bilietus į Vilnių vasaros sezonui.

          Galvoju gal koks Emirates, Qatar ar Etihad galėtų ateiti, nes užsidarius Rusijos oro erdvei koks Finnair pasidarė nelabai patrauklus jungimams į Aziją, o MEB3 visai patrauklei atrodo tokiem jungimam, aišku su Turkish Airlines reiktų konkuruoti.
          Etihad - galime atmesti, dėl finansinės situacijos ir į jų plėtros strategiją nepateksime tikrai.
          Emirates mažiausias lėktuvas yra 787, bet "pavežėjimo" funkciją turėjo vykdyti FlyDubai ir gal vykdytų, jeigu ne karas Ukrainoje, dėl kurio tenka apskristi didžiulį ratą per Lenkiją, kad leistis VNO. O tai sąlygoja išaugusius kaštus - ir skrydžio nuotolis tampa praktiškai neįveikiamas.
          Vienintelis, kas lieka Qatar, bet jie susipykę su Airbus ir negauna A321 XLR (extra long range) ir nebegali atskristi iki mūsų.

          Vienok, MEB3 būtų kitas loginis žingsinis.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Dar ir "Wizz Air Abu Dhabi" yra realus pretendentas skrydžiams į Viduriniuosius Rytus, tik tiek kad reikia laukti A321 XLR, tai ko gero dar metelius-kitus teks pakentėti (na, nebent staigiai pasikeistų geopolitinė situacija, ir vėl galėtumėme skraidyti virš Baltarusijos ir Ukrainos).

            O šiaip kas liečia gandus, tai dar teko girdėti apie London Heathrow, atseit, kadangi šiemet baigiasi valstybės sutartis su LOT dėl skrydžių į City, tai gali būti kad persiderės į Heathrow

            Nors šiemet skrydžių skatinimo fondui biudžeto pinigų numatyta nebuvo, vistik Skuodis dabar jau kalba apie kažkokį lėšų perskirstymą, tai gal kokių nors gerų žinių dar sulauksime ir šiemet

            https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...tikrai-truksta

            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Aš neįsivaizduoju, kas gali ateiti, bet galime surengti totalizatorių, nes VNO, kaip ir žadėjo 3-4 naujoves, nebent jie naujoves vadina Kopenhaga
            Tai Austrian sugrįžimas, Ryanair į Varną, airBaltic naujos tiesioginės atostoginės kryptys ir Norwegian į Kopenhagą - 4 naujovės, kaip ir žadėjo. Na, nebent dar kas nors su Londonu paaiškės
            Paskutinis taisė 10.000; 2023.01.10, 00:39.

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Ko dar trūksta gero susisiekimo su Roma? Gal tas pats Airbaltic kažkada pamėgins, o gal ir ne, bet tikrai vargu ar pamatysime Italijos lėktuvus čia.
              Wizz air gerins susisiekima su Roma, du kart per savaitę į Fiumicino

              Comment


                Parašė Mantini Rodyti pranešimą

                Wizz air gerins susisiekima su Roma, du kart per savaitę į Fiumicino
                Na va, dar viena "nauja" kryptis, tik tokių krypčių, kaip Roma ir Kopenhaga lietžuvis nesiverčia vadinti naujomis.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Etihad - galime atmesti, dėl finansinės situacijos ir į jų plėtros strategiją nepateksime tikrai.
                  Emirates mažiausias lėktuvas yra 787, bet "pavežėjimo" funkciją turėjo vykdyti FlyDubai ir gal vykdytų, jeigu ne karas Ukrainoje, dėl kurio tenka apskristi didžiulį ratą per Lenkiją, kad leistis VNO. O tai sąlygoja išaugusius kaštus - ir skrydžio nuotolis tampa praktiškai neįveikiamas.
                  Vienintelis, kas lieka Qatar, bet jie susipykę su Airbus ir negauna A321 XLR (extra long range) ir nebegali atskristi iki mūsų.

                  Vienok, MEB3 būtų kitas loginis žingsinis.
                  Emirates dideliems lėktuvams mes per maža rinka, jie į Kijevą net iki karo neskraidė. Kažkada buvo skelbta, kokie long haul buvo populiariausi lietuvių tarpe, tai greičiau atsiras tiesioginiai reisai į Niujorką ar Čikagą, kur kasdien kelis kartus didesnis srautas nei į Dubajų ar tuo labiau Dohą. Juolab su A320 tarp atlanto jau skraido SAS ir JetBlue. Beje, į Dubajų jau dabar skraido airBaltic su patogiu persėdimu.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Emirates dideliems lėktuvams mes per maža rinka, jie į Kijevą net iki karo neskraidė. Kažkada buvo skelbta, kokie long haul buvo populiariausi lietuvių tarpe, tai greičiau atsiras tiesioginiai reisai į Niujorką ar Čikagą, kur kasdien kelis kartus didesnis srautas nei į Dubajų ar tuo labiau Dohą. Juolab su A320 tarp atlanto jau skraido SAS ir JetBlue. Beje, į Dubajų jau dabar skraido airBaltic su patogiu persėdimu.
                    Doha yra hubas skrendant į Aziją/Afrika/Okeaniją, tai žmonės daugiau skristų ne į pačią Dohą, o į kitas šalis per ją, nes šiuo metu su Azija skrydžiai iš LT gana komplikuoti ir nepatogūs. Dabar neskaitant Japonijos dažniausiai reikia dviejų persėdimų. Čikaga/Niujorkas lietuvių naudojamas kaip galutinis tikslas arba tarpinis persėdimui į kitus JAV miestus.

                    Comment


                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                      Doha yra hubas skrendant į Aziją/Afrika/Okeaniją, tai žmonės daugiau skristų ne į pačią Dohą, o į kitas šalis per ją, nes šiuo metu su Azija skrydžiai iš LT gana komplikuoti ir nepatogūs. Dabar neskaitant Japonijos dažniausiai reikia dviejų persėdimų. Čikaga/Niujorkas lietuvių naudojamas kaip galutinis tikslas arba tarpinis persėdimui į kitus JAV miestus.
                      Į Aziją (Tailandą, Maldyvus, Balį) lietuviai dažniausiai skrenda su Turkish per Stambulą, kadangi į Stambulą yra du kasdieniai skrydžiai iš VNO, tai persėdimas labai patogus ir Dubajus su Doha kažin, ar galėtų konkuruoti tik su vienu skrydžiu. Aišku, Dubajus jau tampa populiarus ir kaip galutinis kelionės tikslas.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.13, 08:44.
                      Flickr

                      Comment


                        Susisiekimo ministras planuoja dvi naujas kryptis - Dubajus ir Niujorkas.

                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslasplius/pu....d?id=92257129
                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.13, 16:06.
                        Flickr

                        Comment


                          Straipsnis po paywall'u

                          Comment


                            Nenoriu skleisti "įžeidžiančios ironijos", bet gal kas gali trumpai pasakyti, kaip ten Skuodis į Niujorką ruošiasi skrist?

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Nenoriu skleisti "įžeidžiančios ironijos", bet gal kas gali trumpai pasakyti, kaip ten Skuodis į Niujorką ruošiasi skrist?
                              Realiausia manau Wizz Air perkamais Airbus A321XLR, subsidijuojant šį skrydį.

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                Nenoriu skleisti "įžeidžiančios ironijos", bet gal kas gali trumpai pasakyti, kaip ten Skuodis į Niujorką ruošiasi skrist?
                                Tiesioginiai skrydžiai iš Lietuvos į JAV ir JAE: kada ir kokia kaina galėtų atsirasti? https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92320815
                                Lietuvai tikrai reikia dviejų naujų skrydžių krypčių – Niujorko ir Dubajaus, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
                                Kaip vieną svarbiausių šių metų prioritetinių darbų Susisiekimo ministerija išskyrė siekį Lietuvos oro vežėjams atverti JAV rinką. Tam esą pradėta ruoštis pernai. Šių metų pradžioje JAV federalinė aviacijos administracija atliks Lietuvos aviacijos sektoriaus auditą, po kurio bus sprendžiama dėl galimybės Lietuvoje registruotiems orlaiviams vykdyti skrydžius JAV.
                                „Reikia suprasti, jog aviakompanijos neuždirba pardavinėdamos skrydžių tarp Europos ir JAV po 200 ar 300 eurų. Naujas maršrutas gali būti atidaromas, jeigu aviakompanija matytų potencialą užpildyti lėktuvą vidutiniškai po 600–700 Eur dabartinėmis kainomis.
                                Remiantis skrydžių paieškos platforma „Skyscanner“, šiuo metu iš Lietuvos į Niujorką pigiausiai galima nuskristi su persėdimu Kopenhagoje. Pavyzdžiui, balandžio mėnesį su bendrove „SAS“ savaitės kelionė atsieis 438 eurus. Trumpesnis, bet brangesnis skrydis būtų su oro bendrove „Finnair“ su persėdimu Helsinkyje. Į abi puses bilietai kainuotų apie 477 eurus.
                                p.s. Finnair didina skrydžius į VNO tai būtų bet kuriuo atveju rimtas konkurentas.
                                Kaip pažymi T. Vasiliauskas, dėl galimybės turėti reguliarų susisiekimą su Dubajumi LTOU derasi jau daugiau nei kelerius metus. Į šias derybas intensyviai įsitraukusi ir Susisiekimo ministerija. „Paskutinis gyvas vizitas ir susitikimas su oro bendrovių vadovais vyko dar praėjusių metų rudenį Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE) ir Omane. Kol kas tęsiame aktyvias derybas, todėl galima sakyti, kad ateityje toks tiesioginis maršrutas, kuris vyktų reguliariai, galėtų būti realus, tačiau galutinių sprendimų dar nėra“, – komentuoja LTOU atstovas. Pasak jo, tiesioginis susisiekimas su JAE yra svarbus mūsų šaliai.
                                „Manau, jog Putinas tiesiogiai kaltas, kad dar neturime tiesioginių skrydžių į Dubajų. Kodėl? Tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir JAE yra komplikuoti, kadangi skrydis ant siauro fiuzeliažo lėktuvų pajėgumų ribos trunka apie 6 valandas. Vasarą papildomų iššūkių kelia karštas JAE oras, kuris riboja variklių pajėgumą bei, esant reikalui, tinkamų nusileisti pasipildyti degalų taškų trūkumas pakeliui. Šiuo metu skrendant tarp Vilniaus ir Dubajaus tenka apskristi iš Vakarų pusės Baltarusijos ir Ukrainos oro erdves, todėl pailgėja skrydžio trukmė, ir ne visi dabar pas mus dirbančių aviakompanijų lėktuvai yra pajėgūs reguliariai be sustojimo pasiekti Dubajų bet kokiomis oro sąlygomis. Manau, kad dėl šios priežasties šiuo metu nebeliko ir užsakomųjų tiesioginių skrydžių tarp Vilniaus ir Dubajaus. Juolab kad yra kandidatų šiuo maršrutu skraidyti: JAE efektyviai plečiasi aviakompanija „Flydubai“, o Lietuvoje aktyviai dirbanti „Wizz Air“ dar 2013 m. prašė Lietuvos susisiekimo ministro leidimo skraidyti į Dubajų. Leidimą gavo, bet tuo metu skrydžių atidaryti nesiryžo. Skrydžių į JAE paklausa nuolat auga, tad, manau, jog atsidarius Ukrainos oro erdvei, tokių skrydžių galime sulaukti“, – komentuoja S. Bartkus.
                                Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.20, 15:24.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  https://www.iata.org/en/iata-reposit...onomic-growth/

                                  IATA Air Connectivity Indexas. Nepaisant to, kad remiamasi 2019 metu duomenimis, kuomet Lietuvos pasiekiamumas dar buvo geresnis nei dabar, Lietuva 95 vietoje pasaulyje, 24 vietoje ES pagal pasiekiamuma oru.

                                  Tai lemia dideles oro bilietu kainas, sugaista laika ir apribota turizmo ir investiciju pritraukima

                                  Comment


                                    Irakas, Kuba 71-72 vietos...
                                    Net Uzbekistanas aukščiau
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Nenusiminkime! Mes turim ambicijų! Mes pavysim Kubą! O gal net ir aplenksim. Nebijokime svajoti! Juk svajonės pildosi tiems, kas atkakliai siekia savo tikslo!

                                      Comment


                                        Pamirškim skrydžius į NY, net iki narrow body nepririnktume reikiamo keleivių skaičiaus nuolatiniams skrydžiams. Dubajus, kol kas dėl karo yra praktiškai nepasiekiamas. Plius su persėdimais skristi net ir šiai dienai pasiekti U.S. yra ir būtų pigiau.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                          Nenusiminkime! Mes turim ambicijų! Mes pavysim Kubą! O gal net ir aplenksim. Nebijokime svajoti! Juk svajonės pildosi tiems, kas atkakliai siekia savo tikslo!
                                          o jeigu ne emocijom, o pagalvoti?
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X