Ar yra kokių nors žinių (pletkų) dėl naujienų vasaros sezono metu?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr yra kokių nors žinių (pletkų) dėl naujienų vasaros sezono metu?
Nenoriu pilti žibalo į ugnį, bet kalbos buvo ir apie FlyDubai, kas praktiškai neturi šansų.
O kas dar, na didiėjant migrantų iš artimųjų rytų skaičiui, teko išgirsti kalbas ir apie Pegasus airlines, bet turbūt pasinaudodama laisva vieta atsiradus dėl Lufthansa grupių pasyvumo, šią vietą greitai užėmė Turkish su antru skrydžiu į Lietuvą.
Kas galėtų būti kandidatas kitas? Easyjet, Vueling, Transavia - mūsų Ryanair ir Wizz air per gerai įsitvirtinę, kad kas lįstų į vidų. KLM, Airfrance vietą užima Airbaltic, o British airways Vilnius vis dar neįdomus ir per daug rizikingas.
Ko dar trūksta gero susisiekimo su Roma? Gal tas pats Airbaltic kažkada pamėgins, o gal ir ne, bet tikrai vargu ar pamatysime Italijos lėktuvus čia. Ta pati situacija su Madridu. Į Bulgariją ir Rumunija, su visa buvusia Jugoslavija, skraidyti nėra poreikio.
Kas lieka, na gal koks graikų Aegean su jungtimis į salas, bet jau turėjo žinią paskelbti, bet labai stipriai nudegė prieš keletą metų net nepradėjęs, kai į ketinimus skraidyti į Atėnus atsakė Ryanair ir Wizzair.
Aš neįsivaizduoju, kas gali ateiti, bet galime surengti totalizatorių, nes VNO, kaip ir žadėjo 3-4 naujoves, nebent jie naujoves vadina KopenhagaPaskutinis taisė Ciurlionis; 2023.01.09, 15:07.Aviate, navigate, communicate
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Be Varnos ir Kopenhagos, Austrian airlines ir Brussels airlines grįžimo yra tik spekuliacijos
Nenoriu pilti žibalo į ugnį, bet kalbos buvo ir apie FlyDubai, kas praktiškai neturi šansų.
O kas dar, na didiėjant migrantų iš artimųjų rytų skaičiui, teko išgirsti kalbas ir apie Pegasus airlines, bet turbūt pasinaudodama laisva vieta atsiradus dėl Lufthansa grupių pasyvumo, šią vietą greitai užėmė Turkish su antru skrydžiu į Lietuvą.
Kas galėtų būti kandidatas kitas? Easyjet, Vueling, Transavia - mūsų Ryanair ir Wizz air per gerai įsitvirtinę, kad kas lįstų į vidų. KLM, Airfrance vietą užima Airbaltic, o British airways Vilnius vis dar neįdomus ir per daug rizikingas.
Ko dar trūksta gero susisiekimo su Roma? Gal tas pats Airbaltic kažkada paėgins, o gal ir ne, bet tikrai bargu ar pamatysime Italijos lėktuvus čia. Ta pati situacija su Madridu. Į Bulgariją ir Rumunija, su visa buvusia Jugoslavija, skraidyti nėra poreikio.
Kas lieka, na gal koks graikų Aegean su jungtimis į salas, bet jau turėjo žinią paskelbti, bet labai stipriai nudegė prieš keletą metų net nepradėjęs, kai į ketinimus skraidyti į Atėnus atsakė Ryanair ir Wizzair.
Aš neįsivaizduoju, kas gali ateitį, bet galime surengti totalizatorių, nes VNO, kaip ir žadėjo 3-4 naujoves, nebent jie naujoves vadina Kopenhaga
Galvoju gal koks Emirates, Qatar ar Etihad galėtų ateiti, nes užsidarius Rusijos oro erdvei koks Finnair pasidarė nelabai patrauklus jungimams į Aziją, o MEB3 visai patrauklei atrodo tokiem jungimam, aišku su Turkish Airlines reiktų konkuruoti.
Ai nors dabar žiūriu tai tik Qatar ir Etihad, turi narrow body, ir Qatar visus juos retirins 2024.
Tai tada arba Etihad arba FlyDubai skraidyt galėtų.Paskutinis taisė Mantini; 2023.01.09, 13:02.
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimą
Brussels ir Austrian pardavinėja jau bilietus į Vilnių vasaros sezonui.
Galvoju gal koks Emirates, Qatar ar Etihad galėtų ateiti, nes užsidarius Rusijos oro erdvei koks Finnair pasidarė nelabai patrauklus jungimams į Aziją, o MEB3 visai patrauklei atrodo tokiem jungimam, aišku su Turkish Airlines reiktų konkuruoti.
Emirates mažiausias lėktuvas yra 787, bet "pavežėjimo" funkciją turėjo vykdyti FlyDubai ir gal vykdytų, jeigu ne karas Ukrainoje, dėl kurio tenka apskristi didžiulį ratą per Lenkiją, kad leistis VNO. O tai sąlygoja išaugusius kaštus - ir skrydžio nuotolis tampa praktiškai neįveikiamas.
Vienintelis, kas lieka Qatar, bet jie susipykę su Airbus ir negauna A321 XLR (extra long range) ir nebegali atskristi iki mūsų.
Vienok, MEB3 būtų kitas loginis žingsinis.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Dar ir "Wizz Air Abu Dhabi" yra realus pretendentas skrydžiams į Viduriniuosius Rytus, tik tiek kad reikia laukti A321 XLR, tai ko gero dar metelius-kitus teks pakentėti (na, nebent staigiai pasikeistų geopolitinė situacija, ir vėl galėtumėme skraidyti virš Baltarusijos ir Ukrainos).
O šiaip kas liečia gandus, tai dar teko girdėti apie London Heathrow, atseit, kadangi šiemet baigiasi valstybės sutartis su LOT dėl skrydžių į City, tai gali būti kad persiderės į Heathrow
Nors šiemet skrydžių skatinimo fondui biudžeto pinigų numatyta nebuvo, vistik Skuodis dabar jau kalba apie kažkokį lėšų perskirstymą, tai gal kokių nors gerų žinių dar sulauksime ir šiemet
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...tikrai-truksta
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Aš neįsivaizduoju, kas gali ateiti, bet galime surengti totalizatorių, nes VNO, kaip ir žadėjo 3-4 naujoves, nebent jie naujoves vadina Kopenhaga Paskutinis taisė 10.000; 2023.01.10, 00:39.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKo dar trūksta gero susisiekimo su Roma? Gal tas pats Airbaltic kažkada pamėgins, o gal ir ne, bet tikrai vargu ar pamatysime Italijos lėktuvus čia.
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimą
Wizz air gerins susisiekima su Roma, du kart per savaitę į FiumicinoAviate, navigate, communicate
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Etihad - galime atmesti, dėl finansinės situacijos ir į jų plėtros strategiją nepateksime tikrai.
Emirates mažiausias lėktuvas yra 787, bet "pavežėjimo" funkciją turėjo vykdyti FlyDubai ir gal vykdytų, jeigu ne karas Ukrainoje, dėl kurio tenka apskristi didžiulį ratą per Lenkiją, kad leistis VNO. O tai sąlygoja išaugusius kaštus - ir skrydžio nuotolis tampa praktiškai neįveikiamas.
Vienintelis, kas lieka Qatar, bet jie susipykę su Airbus ir negauna A321 XLR (extra long range) ir nebegali atskristi iki mūsų.
Vienok, MEB3 būtų kitas loginis žingsinis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Emirates dideliems lėktuvams mes per maža rinka, jie į Kijevą net iki karo neskraidė. Kažkada buvo skelbta, kokie long haul buvo populiariausi lietuvių tarpe, tai greičiau atsiras tiesioginiai reisai į Niujorką ar Čikagą, kur kasdien kelis kartus didesnis srautas nei į Dubajų ar tuo labiau Dohą. Juolab su A320 tarp atlanto jau skraido SAS ir JetBlue. Beje, į Dubajų jau dabar skraido airBaltic su patogiu persėdimu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Doha yra hubas skrendant į Aziją/Afrika/Okeaniją, tai žmonės daugiau skristų ne į pačią Dohą, o į kitas šalis per ją, nes šiuo metu su Azija skrydžiai iš LT gana komplikuoti ir nepatogūs. Dabar neskaitant Japonijos dažniausiai reikia dviejų persėdimų. Čikaga/Niujorkas lietuvių naudojamas kaip galutinis tikslas arba tarpinis persėdimui į kitus JAV miestus.Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.13, 08:44.
Comment
-
Susisiekimo ministras planuoja dvi naujas kryptis - Dubajus ir Niujorkas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslasplius/pu....d?id=92257129Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.13, 16:06.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNenoriu skleisti "įžeidžiančios ironijos", bet gal kas gali trumpai pasakyti, kaip ten Skuodis į Niujorką ruošiasi skrist?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNenoriu skleisti "įžeidžiančios ironijos", bet gal kas gali trumpai pasakyti, kaip ten Skuodis į Niujorką ruošiasi skrist?
Lietuvai tikrai reikia dviejų naujų skrydžių krypčių – Niujorko ir Dubajaus, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Kaip vieną svarbiausių šių metų prioritetinių darbų Susisiekimo ministerija išskyrė siekį Lietuvos oro vežėjams atverti JAV rinką. Tam esą pradėta ruoštis pernai. Šių metų pradžioje JAV federalinė aviacijos administracija atliks Lietuvos aviacijos sektoriaus auditą, po kurio bus sprendžiama dėl galimybės Lietuvoje registruotiems orlaiviams vykdyti skrydžius JAV.
„Reikia suprasti, jog aviakompanijos neuždirba pardavinėdamos skrydžių tarp Europos ir JAV po 200 ar 300 eurų. Naujas maršrutas gali būti atidaromas, jeigu aviakompanija matytų potencialą užpildyti lėktuvą vidutiniškai po 600–700 Eur dabartinėmis kainomis.
Remiantis skrydžių paieškos platforma „Skyscanner“, šiuo metu iš Lietuvos į Niujorką pigiausiai galima nuskristi su persėdimu Kopenhagoje. Pavyzdžiui, balandžio mėnesį su bendrove „SAS“ savaitės kelionė atsieis 438 eurus. Trumpesnis, bet brangesnis skrydis būtų su oro bendrove „Finnair“ su persėdimu Helsinkyje. Į abi puses bilietai kainuotų apie 477 eurus.
Kaip pažymi T. Vasiliauskas, dėl galimybės turėti reguliarų susisiekimą su Dubajumi LTOU derasi jau daugiau nei kelerius metus. Į šias derybas intensyviai įsitraukusi ir Susisiekimo ministerija. „Paskutinis gyvas vizitas ir susitikimas su oro bendrovių vadovais vyko dar praėjusių metų rudenį Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE) ir Omane. Kol kas tęsiame aktyvias derybas, todėl galima sakyti, kad ateityje toks tiesioginis maršrutas, kuris vyktų reguliariai, galėtų būti realus, tačiau galutinių sprendimų dar nėra“, – komentuoja LTOU atstovas. Pasak jo, tiesioginis susisiekimas su JAE yra svarbus mūsų šaliai.
„Manau, jog Putinas tiesiogiai kaltas, kad dar neturime tiesioginių skrydžių į Dubajų. Kodėl? Tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir JAE yra komplikuoti, kadangi skrydis ant siauro fiuzeliažo lėktuvų pajėgumų ribos trunka apie 6 valandas. Vasarą papildomų iššūkių kelia karštas JAE oras, kuris riboja variklių pajėgumą bei, esant reikalui, tinkamų nusileisti pasipildyti degalų taškų trūkumas pakeliui. Šiuo metu skrendant tarp Vilniaus ir Dubajaus tenka apskristi iš Vakarų pusės Baltarusijos ir Ukrainos oro erdves, todėl pailgėja skrydžio trukmė, ir ne visi dabar pas mus dirbančių aviakompanijų lėktuvai yra pajėgūs reguliariai be sustojimo pasiekti Dubajų bet kokiomis oro sąlygomis. Manau, kad dėl šios priežasties šiuo metu nebeliko ir užsakomųjų tiesioginių skrydžių tarp Vilniaus ir Dubajaus. Juolab kad yra kandidatų šiuo maršrutu skraidyti: JAE efektyviai plečiasi aviakompanija „Flydubai“, o Lietuvoje aktyviai dirbanti „Wizz Air“ dar 2013 m. prašė Lietuvos susisiekimo ministro leidimo skraidyti į Dubajų. Leidimą gavo, bet tuo metu skrydžių atidaryti nesiryžo. Skrydžių į JAE paklausa nuolat auga, tad, manau, jog atsidarius Ukrainos oro erdvei, tokių skrydžių galime sulaukti“, – komentuoja S. Bartkus.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.01.20, 15:24.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
https://www.iata.org/en/iata-reposit...onomic-growth/
IATA Air Connectivity Indexas. Nepaisant to, kad remiamasi 2019 metu duomenimis, kuomet Lietuvos pasiekiamumas dar buvo geresnis nei dabar, Lietuva 95 vietoje pasaulyje, 24 vietoje ES pagal pasiekiamuma oru.
Tai lemia dideles oro bilietu kainas, sugaista laika ir apribota turizmo ir investiciju pritraukima
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNenusiminkime! Mes turim ambicijų! Mes pavysim Kubą! O gal net ir aplenksim. Nebijokime svajoti! Juk svajonės pildosi tiems, kas atkakliai siekia savo tikslo!-
Comment
Comment