Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ↑ Tai viso labo oro uosto konkreti dalis, pvz. kita dalis būtų – terminalai, kas yra oro uosto dalis, bet nėra aerodromas:
    https://www.zodziai.lt/reiksme&word=Aerodromas&wid=278
    Aerodrὸmas [↗ aero... + gr. dromos — bėgimo vieta], žemės plotas, pritaikytas lėktuvams kilti, tūpti, stovėti ir aptarnauti.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      ↑ Tai viso labo oro uosto konkreti dalis, pvz. kita dalis būtų – terminalai, kas yra oro uosto dalis, bet nėra aerodromas:
      Aerodrὸmas [↗ aero... + gr. dromos — bėgimo vieta], žemės plotas, pritaikytas lėktuvams kilti, tūpti, stovėti ir aptarnauti.
      https://www.zodziai.lt/reiksme&word=Aerodromas&wid=278
      Aerodromas - tai ne itin įrengtas oro uostas.
      Gal čia tiktų analogija tarp prieplaukos (kur kai kurie laivai gali sustoti ar išsikrauti) ir jūrų ar upių uosto.

      Karo metais buvo lauko aerodromai. "Kukurūznikų" laikais lėktuvai An-2 iš Vilniaus skaidydavo į Rokiškio, Druskininkų ar Šilutės aerodromus.
      Tame straipsnyje pasakymas "oro uosto aerodromas" yra gana dviprasmiškas.

      Vilniuje nėra "aerodromo" - t,y. kažkokio lauko ploto (aerodromo) , kuris būtų skirtas ne normaliems lėkuvams, o kokiems nors sportiniams lėktuvėliams ar "kukūrūznkams", kurie gali tūpti bet kur.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Vilniuje nėra "aerodromo" - t,y. kažkokio lauko ploto (aerodromo).
        Svarbiausios aerodromo dalys:
        • Skridimo zona:
          • Kilimo ir tūpimo takai;
          • Riedėjimo takai (jungia kilimo ir tūpimo takus, jais iki pastarųjų juda arba velkami orlaiviai);
          • Stovėjimo aikštelės;
          • Šoninės saugos juostos (išlyginti žemės plotai, skirti riedėti orlaiviams, jei jie nukryptų nuo tako į šoną);
          • Galinės saugos juostos (padeda išvengti avarijos, jei orlaivis nusileistų nepasiekęs tako, arba jei nespėtų pakilti, taip pat avariniam stabdymui);
        • Skraidymo zona (aerotorija) – virš aerodromo esanti oro erdvė.

        Taip pat aerodrome gali būti angarai, skrydžių valdymo bokštas ir kita navigacijos įranga. Keleivių ir krovinių terminalai, orlaivių techninio aptarnavimo ir remonto įranga priskiriami oro uosto infrastruktūrai.
        https://lt.wikipedia.org/wiki/Aerodromas

        Paskutinis taisė Romas; 2021.11.19, 09:11.

        Comment


          Vis dėl to svarbiausia, kad atnaujino taką, riedėjimo takus ir psroną

          Liko tik terminalas.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Vilniaus oro uostas 2021.11.09
            Ekspertai pristato esminius Vilniaus oro uoste atliktus darbus
            Paspaudus - didesnis vaizdas

            https://www.vilnius-airport.lt/lt/na...tliktus-darbus

            Comment


              Hmm, niekad nepastebejau kad "naujausio" VNO terminalo apdaila tokioje apgailetinoj buklej...

              Comment


                Swiss pavasarį pradės skraidyti į VNO.

                Off to new destinations in Europe

                This coming summer, we are further expanding our flight offer and adding 6 new European destinations to our programme. From the end of March, we will be flying from Zurich to Bologna, the capital of the northern Italian region of Emilia-Romagna; to the French city of Nantes on the beautiful Loire; to Sofia, the vibrant capital of Bulgaria; and to Lithuania, the southernmost city in the Baltic state of Vilnius. From July, we will also be serving the southern Ukrainian port of Odessa and adding the Belgian metropolis of Brussels to our route network from Geneva. Book now on www.swiss.com

                See you soon on board?
                https://fb.watch/9UjFve4zOa/
                Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.14, 15:00.
                Flickr

                Comment


                  to Lithuania, the southernmost city in the Baltic state of Vilnius
                  Jesus... na bent jau su Latvija nesupainiojo.

                  Comment


                    Žiūriu aš į VNO rekonstruotą peroną ir kylą man daug klausimų:

                    Visų pirma, kodėl nebuvo galima VIP terminalo statyti tarp perono ir miškelio po dešine puse su atskiru keliuku ir privažiavimu?

                    Visų antra, taip padarius būtų palikta labai daug vietos naujam terminalui.

                    Trečia, terminalas būtų, turbūt kokiais 40 proc. didesnis, nei šiuo metu planuojamas.

                    Ketvirta, pabaigus terminalo statybas, senasis (t.y. vidurinysis ir naujausias), galėtų būti atskirti nuo sovietiniais laikais statyto terminalo, modernizuoti ir prijungti prie naujojo, taip suformuojant L raidę, numatant galimybę pietų kryptimi, formuojant T raidės terminalą.

                    Sovietinis pastatas būtų atjungtas, netrukdytų nei atvykimui nei išvykimui ir galėtų veikti kaip muziejus, viešbutis, "u name it".

                    Keletas kadrų vizualiam įsivaizdavimui susidaryti.



                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      VZ.LT 2022.01.14
                      Užbaigta trejus metus trukusi Vilniaus oro uosto rekonstrukcija
                      Vilniaus oro uoste oficialiai baigtas didžiausias infrastruktūros rekonstrukcijos projektas šalies aviacijos istorijoje.

                      Trejus metus trukusios rekonstrukcijos metu atnaujinti ir įrengti nauji orlaivių riedėjimo takai, pakeistos ir išplatintos dangos, sudarant sąlygas riedėti didesnės kategorijos orlaiviams. (...) Projektas buvo įvykdytas laiku ir nestabdant įprastos oro uosto veiklos, rangos darbų vertė siekia 36 mln. Eur (be PVM). (...)

                      Didžiausia investicijų dalis šiame projekte – 14,1 mln. Eur – teko šiaurinio perono rekonstrukcijai ir išplėtimui. Esamas peronas padidintas 8 orlaivių stovėjimo aikštelėmis, įskaitant 5 papildomas stovėjimo vietas, pritaikytas didiesiems orlaiviams. Taip pat atnaujintos betoninės stovėjimo aikštelės, įrengtos naujos asfalto dangos.

                      Rekonstrukcijos metu buvo įrengta požeminė elektros sistema (GPU) orlaivių įrenginiams įkrauti. Įdiegtas energiją taupantis LED apšvietimas ir aplinkosaugos atžvilgiu tvarus paviršinių nuotekų surinkimo sprendimas. Atlikus atnaujinimo darbus įrengtos naujos orlaivių nuledinimo vietos, kurios svarbios saugiam ir efektyviam orlaivių aptarnavimui žiemos sezonu.

                      Kita svarbi projekto dalis – orlaivių riedėjimo tako F rekonstrukcija, įskaitant jo platinimą ir ilginimą lygiagrečiai pagrindiniam kilimo-tūpimo takui. Šie rekonstrukcijos darbai atsiėjo 10,5 mln. Eur. Atnaujinto riedėjimo tako ilgis – 2.500 metrų.

                      www.vz.lt/transportas-logist...#

                      Comment


                        Vilniaus oro uosto atvykimo terminalą nuspręsta negriauti

                        Comment


                          Panašu kad ir antras konkursas išvykimo terminalo statyboms bus be rezultato, laimėtojas yra, bet nebenori statyti dėl karo pasikeitus medžiagų kainoms.

                          https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...inalo-statybos

                          Prieš tai buvo planuota statyti už 25 mln bet valstybė laiku neskyrė finansavimo, šio konkurso mažiausia kaina jau 38 mln, jeigu bus trečias konkursas, gali būti kad bus priartėta prie jau dvigubos kainos lyginant su pirmu konkursu.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                            Prieš tai buvo planuota statyti už 25 mln bet valstybė laiku neskyrė finansavimo, šio konkurso mažiausia kaina jau 38 mln, jeigu bus trečias konkursas, gali būti kad bus priartėta prie jau dvigubos kainos lyginant su pirmu konkursu.
                            "Sutaupė", kaip ir ne viename kitame projekte.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Panašu kad ir antras konkursas išvykimo terminalo statyboms bus be rezultato, laimėtojas yra, bet nebenori statyti dėl karo pasikeitus medžiagų kainoms.
                              Tai yra tik laimėtojo problemos - jis privalo pastatyti už sutartą kainą.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Tai yra tik laimėtojo problemos - jis privalo pastatyti už sutartą kainą.
                                Sutartis dar nėra pasirašyta. Kažkoks keistas įsitikinimas, kad visą žiaurų brangimą turi prisiimti tik privatus verslas, bet ne užsakovas valstybė. Karas ir sankcijos yra force majore manyčiau tokiu atveju.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                  Panašu kad ir antras konkursas išvykimo terminalo statyboms bus be rezultato, laimėtojas yra, bet nebenori statyti dėl karo pasikeitus medžiagų kainoms.

                                  https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...inalo-statybos

                                  Prieš tai buvo planuota statyti už 25 mln bet valstybė laiku neskyrė finansavimo, šio konkurso mažiausia kaina jau 38 mln, jeigu bus trečias konkursas, gali būti kad bus priartėta prie jau dvigubos kainos lyginant su pirmu konkursu.
                                  Dar vienas patvirtinimas ant kiek neprofesionali ši vyriausybė.
                                  ​​​​​​​Kai prasidėjo pandemija atsisakė statyt terminalą, nes "keleivių nebėra", kai dabar keleivių vėl yra, susizgribo, kad reikia vėl statyti, tik kaina išaugo dvigubai. Plius per visą tai laiką ministras vietoje najo terminalo statybos užsiiminėjo politiniais vaikų žaidimais su paveldosaugininkais dėl seno terminalo griovimo, kuris jokiai plėtrai net netrukdo...
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Kažkoks keistas įsitikinimas, kad visą žiaurų brangimą turi prisiimti tik privatus verslas
                                    Visus galimus pabrangimus verslas vistiek įskaičiuoja į kainą.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Visus galimus pabrangimus verslas vistiek įskaičiuoja į kainą.
                                      Verslas įskaičiuoja, tai kas susitarta sutartyje ir tiek.

                                      Jei norima, kad už viską atsakytų verslas reikia siūlyti tokią sutartį ir už rizikų prisiėmimą visada reikia stipriai mokėti.

                                      Comment


                                        Kadangi Aleksio dirba jei neklystu valdiškoje įmonėje, tai nenori suvokti, kad tokie konkursai idealiu atveju vyksta min 6 mėnesius ir niekas negalėjo įskaičiuoti į pasiūlymo kainą karo rizikos, tiekimo kanalų dingimą.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          vargsas stambus Lietuvos verslas, taip nukentejo per pastaruosius kelis metus tikiuosi nebankrutuos kazkaip jei teks su siek tiek mazesniu pelnu pastatyt ta terminal vis delto

                                          Comment

                                          Working...
                                          X