Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    Na šengenas yra kaip nėštumas- negali prisijungti su išlygom. Arba vykdai kontrolę prie sienos, arba ne
    Na, čia blogas pavyzdys. Mes ką tik padarėm univere darbą apie Šengeną, tai UK ir Airija yra Šengeno narės su išlygom - bendradarbiauja tik teisėsaugos srityje ir pan. Todėl pasų kontrolė formaliai turėtų būti vykdoma.

    Ir šiaip tai nzn, kodėl John yra pasipiktinęs pasų kontrole VNO - juk tai privaloma procedūra. Man kyla klausimas, kodėl UK nėra to. Kiek menu, UK dabar Al-qaida taikinys nr1
    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

    Comment


      Vilniaus oro uostas iki 2009-ųjų investuos 240 mln. litų
      http://www.omni.lt/?i$9359_16007$z_387504
      | 2006 12 12 14:40:47 |

      Didžiausias Lietuvoje tarptautinis Vilniaus oro uostas 2006-2009 metais investiciniams projektams skirs apie 240 mln. litų, iš kurių 70 mln. litų sudarys bankų paskolos, o 57 mln. litų - Europos Sąjungos (ES) ir Lietuvos biudžeto lėšos.

      113 mln. litų planuojamoms investicijoms skirs pats Vilniaus oro uostas, antradienį surengtoje spaudos konferencijoje pranešė oro uosto atstovai.

      Didžiausi investiciniai projektai yra naujojo keleivių terminalo statyba ir įrengimas, atvykimo sektoriaus C įrengimas, kilimo-tūpimo tako prailginimas iki 3 kilometrų su apšvietimo sistemos rekonstrukcija, atvykimo terminalo ir aikštės rekonstrukcija, antrojo daugiaaukščio garažo statyba.

      Vilniaus oro uoste šiemet per vienuolika mėnesių, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, keleivių padaugėjo 13,6 proc. iki 1,355 milijono.

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Tada jau žinau, susijęs su airbaltic, t.y. nenori konkurentų - pigių skrydžių kompanijų ir taip pat nepatinka esamas konkurentas flylal bei jo planai.
        Edd,
        airBaltic tikrai nedirbu

        Comment


          Parašė John
          Na teoriskai gal ir leidziama, bet praktiskai - ne. Tiesiog nesukuriamos tinkamos salygos pigioms oro linijoms, nes per dideli mokesciai. Toks argumentas kaip "susimokekite" man kvepia demagogija. Valstybes, miesto ir valstybinio oro uosto reikalas yra daryti viska, kad i sali butu pritraukiama kuo daugiau keliautoju. Del keliu milijonu is surinktu mokesciu, ko gero, prarastos desimtys (o gal ir simtai) milijonu is potencialiu keliautoju islaidu. Zodziu siauras poziuris.

          Del pagrindiniu oro uostu. Nezinau pilnos situacijos Europoje, taciau bent Londono Gatwick'e (antras didziausias UK ir vienas didziausiu oro uostu Europoje) bazuojasi bent kelios low-cost avialinijos. Azijos oro uostuose, bent mano lankytuose Honkongo Tarptautiniame ir Singapuro Changi (abu yra pagrindiniai saliu oro uostai, be kita ko atitinkamai reitinguojami kaip 2-as ir 1-as geriausi pasaulio oro uostai) operuoja ne viena pigiu skrydziu kompanija. Zodziu ne oro uosto svarboje esme. Esminis dalykas cia yra sveikas protas ir ekonomine logika, atstovaujanti valstybes interesus. Panasu, VNO vadovaujasi interesu gauti daugiau pelno ar dar kuo nors, bet tikrai ne sveiku protu ir miesto ar valstybes interesu. Zodziu tiesiog apgailetina...
          John, nesuprantu as truputi, taigi sekmingai pigios oro linijos pas mus siuo metu skrenda, ir netgi dziaugiuosi kad i Kauna... juk taip yra vystomas ne tik vienas oro uostas salyje. Ar tai yra blogai? Juk dar ir Palangos oro uosta sioki, toki turime

          Del Gatwicko tu teisus, na bet vistiek Stansted daugiau aptarnauja "pigiu" reisu. Tas pats Ryanair is/i LGW turi tik keleta marsrutu...

          O visur kitur Europoje "pigieji" leidziasi laukuose, 100 km. nuo miestu ir tik del to jie konkuruoja savo paslaugu kaina. Kadangi gali paspausti "lauku" savininkus.

          Beje as dar karta akcentuoja, kad tikrai nepalaikau VNO vadovu, taip tai yra didelis tvartas, kuri reikia modernizuoti ir visa jo valdzia atleisti is darbo ir bla, bla, bla.

          Bet, tuo paciu ne tik oro uostas pas mus yra "kaltas", juk ne jis naujus marsrutus kuria, tai oro liniju darbas o kad pas mus ex-nacionalines oro linijos yra ir buvo visiskai tragiskos, tai faktas!!!!

          o airBaltic turi daugiau marsrutu is Rygos, nes juk jie pusiau latviai, ir butu keista, jeigu butu priesingai

          Comment


            Parašė Artas Rodyti pranešimą
            o airBaltic turi daugiau marsrutu is Rygos, nes juk jie pusiau latviai, ir butu keista, jeigu butu priesingai
            Kaži kiek dabar akcijų pas juos priklauso SASui? Daugiau ar ma-mažiau nei 50%? Nes Airbaltic dabar iš esmės veikia kaip SASo "loxovozikas" (arba mandriau išsireiškiant - feed'as), skirtas paduoti keleivius iš Rygos ir Vilniaus į Kopenhagą ir kitus SASo centrus.

            p.s.: o vilniaus oro uostas tai "pelėsiais ir kerpėm apaugęs" - jo vadovybei buvo atradimas, kad įstojus į ES smarkiai padidėjo keleivių srautas. naujas terminalas statomas tik dėl privalomų stojimo į Šengeną reikalavimų (jei ne tai - turbūt dar 3 metus mierkavotųsi)

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Kaži kiek dabar akcijų pas juos priklauso SASui? Daugiau ar ma-mažiau nei 50%? Nes Airbaltic dabar iš esmės veikia kaip SASo "loxovozikas" (arba mandriau išsireiškiant - feed'as), skirtas paduoti keleivius iš Rygos ir Vilniaus į Kopenhagą ir kitus SASo centrus.

              p.s.: o vilniaus oro uostas tai "pelėsiais ir kerpėm apaugęs" - jo vadovybei buvo atradimas, kad įstojus į ES smarkiai padidėjo keleivių srautas. naujas terminalas statomas tik dėl privalomų stojimo į Šengeną reikalavimų (jei ne tai - turbūt dar 3 metus mierkavotųsi)
              LV 52.6 proc., SAS – 47.2 proc.

              Comment


                Parašė John
                Na teoriskai gal ir leidziama, bet praktiskai - ne. Tiesiog nesukuriamos tinkamos salygos pigioms oro linijoms, nes per dideli mokesciai. Toks argumentas kaip "susimokekite" man kvepia demagogija. Valstybes, miesto ir valstybinio oro uosto reikalas yra daryti viska, kad i sali butu pritraukiama kuo daugiau keliautoju. Del keliu milijonu is surinktu mokesciu, ko gero, prarastos desimtys (o gal ir simtai) milijonu is potencialiu keliautoju islaidu. Zodziu siauras poziuris.
                Į Kauną skraido viena low-cost bendrovė, į Vilnių taip pat viena (į Vilnių skraido Norwegian Air Shuttle). Nepamirškite, kokiu tikslu Ryanair ėjo į Lietuvą: tikrai ne tam, kad britai būtų pagrindiniai keleiviai, o darbo liaudžiai iš Lietuvos Kaunas yra netgi patogiau, būdamas šalies centre. Nors aš nepalaikau VNO vadovo Ivanausko, šis ryškiai užsisėdėjęs per ilgai beverdąs savo sultyse biurokratas, kuris turi du tikslus: likti darbo vietoje ir nieko nedaryti. Po to taško pinigus propagandiniams straipsniams spaudoje apie tai, koks VNO LYDERIS Lietuvoje (!) pagal keleivių srautus. Gaila, kad neparašė, jog Lyderis Vilniuje, šimtus kartu didesnis už artimiausius konkurentus: Kyviškes...

                Comment


                  Update: į Vilnių pradeda skraidyt Aer Lingus (naujiena), taigi Vilnius aptarnaus jau daugiau low-cost bendrovių nei Kaunas. Tiesa, pagal skrydžių tankumą bei keleivių srautą Kaunas čia pirmauja, bet gal ir gerai oro uostų diversifikacija.

                  Ir vistiek man gerokai labiau patinka maži oro uostai nei dideli. Nekalbant apie pasivaikščiojimą tarp terminalų Heathrow, užtenka ir mažesnių hubų, kad šie savo dydžiu gerokai erzintų. O Vilniuje atėjai, check-in, iškart laukimo salė ir lėktuvas. Atskridus irgi nereik kilometrų vaikščiot, tereik kad pats oro uostas sklandžiau dirbtų ir bent bagažą operatyviau pateiktų

                  Comment


                    Parašė Meier Rodyti pranešimą
                    Tiesa, pagal skrydžių tankumą bei keleivių srautą Kaunas čia pirmauja,
                    kadangi šiandien man teko pabuvoti Kauno aerouoste prašyčiau paaiškintį savo išsakytą teiginį, nes jis man visiškai nesiriša su tuo ką mačiau.

                    Comment


                      /\ Manau, Meier turėjo omeny tik pigių skrydžių tankumą ir keleivių skaičių

                      Comment


                        Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                        /\ Manau, Meier turėjo omeny tik pigių skrydžių tankumą ir keleivių skaičių
                        Žinoma :-)

                        Net ir šalies pagrindiniame oro uoste VNO būna dienos metu epizodų, kai tvyro visiška ramybė :-) Bet vėlgi, nebūtinai tai yra blogai.

                        Tik daugiau paskraidžius įvertinau VNO privalumus. Jei būčiau turistas, erzintų, kad nėra vadinamosios „duty free“ zonos (VNO ji tokia mažytė, kad...), bet būnant vietiniu tai tik privalumas Dydis taip pat labai gerai, vaikščiot daug netenka, ir ko gero vieninteliu rimtu trūkumu man lieka lėtai pateikiamas bagažas iš lėktuvų. Bet čia, kaip suprantu, daugiau žmogiškasis faktorius su M. Ivanausku priešakyje.

                        Comment


                          Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                          kadangi šiandien man teko pabuvoti Kauno aerouoste prašyčiau paaiškintį savo išsakytą teiginį, nes jis man visiškai nesiriša su tuo ką mačiau.
                          Žiūrint ko ir kada buvai. Jei užklydai kokiu nors reikalu ir visai nežiūrėdamas į tvarkaraštį, tuomet taip, bet prieš reisus, ypač jei jų kokios valandos bėgy būna keli, tuomet per tuščia tikrai neatrodo, gal atvirkščiai - reikia irtis per žmones. Manyčiau, kad reikėtų dar kokių 3-4 reisų, kurie išsidėliotu dabar tuščiausiu metu, ir tuščia nebūtų niekad.

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Žiūrint ko ir kada buvai. Jei užklydai kokiu nors reikalu ir visai nežiūrėdamas į tvarkaraštį, tuomet taip, bet prieš reisus, ypač jei jų kokios valandos bėgy būna keli, tuomet per tuščia tikrai neatrodo, gal atvirkščiai - reikia irtis per žmones. Manyčiau, kad reikėtų dar kokių 3-4 reisų, kurie išsidėliotu dabar tuščiausiu metu, ir tuščia nebūtų niekad.
                            Galiu patvirtint. Teko lankyti ten prieš reisą į Londoną, vietos patalpose beveik nebuvo. Jei ir toliau taip bus, teks plėsti terminalą. Kiek girdėjau, jie kaip tik ir ruošiasi tai daryti.

                            Comment


                              Su Vilniaus oro uostu besiginčijančią „flyLAL“ parėmė Latvijos „airBaltic“

                              Skrydžių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ („flyLAL“) akcininkė „flyLAL Group“ Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) iki 2009 metų planuoja užbaigti naujo keleivių terminalo statybą.

                              Šiems planams priešinasi TVOU, tačiau juos palaiko daugiausiai per Vilniaus oro uostą keleivių skraidinanti, SAS grupei priklausanti Latvijos aviakompanija „airBaltic“. „flyLAL“ ir „airBaltic“ kartu per Vilniaus oro uostą skraidina virš 60 proc. visų keleivių.

                              „Mes esame ypač susirūpinę Vilniaus oro uosto plėtros planais, nes viskas vyksta vangiai ir per lėtai. Tai stabdo ne tik aviacijos rinkos plėtrą, bet ir užkerta kelią turizmo bei oro bendrovių vystymuisi. Keleivių skaičiaus augimas būtų daug spartesnis, jei Vilniaus oro uostas sudarytų palankias sąlygas privačioms bendrovėms teisėtais būdais prisidėti prie šios plėtros“, - pranešime spaudai sakė „airBaltic“ atstovybės Lietuvoje vadovas Tadas Vizgirda.

                              TVOU prognozuoja, jog 2015 metais keliaujančiųjų skaičius per šį oro uostą išaugs iki 3 mln. keleivių. Aviakompanijų nuomone, tokiu atveju Vilniaus oro uostas ir toliau liktų regiono oro uostų sąrašo pabaigoje. Pavyzdžiui, Rygos oro uostas dar 2010-aisiais planuoja aptarnauti 10 mln. keleivių ir tai planuoja pasiekti netradicinėmis priemonėmis.

                              „Oro uostas ne tik pats nesiima iniciatyvos plėstis, bet ir neleidžia privačioms bendrovėms investuoti 120 mln. litų ir pabandyti įgyvendinti verslo planą, kuriam pritaria kitos Vilniaus oro uoste veikiančios kompanijos“, - tikino „flyLAL“ generalinis direktorius Arūnas Griškėnas.

                              „flyLAL Group“ iki 2009-ųjų norėtų užbaigti naujo keleivių terminalo statybą, kuris oro uoste galės papildomai aptarnauti iki 1,5 mln. keleivių per metus.

                              „Mes palaikome naujo keleivių terminalo statybą, nes manome, kad tai būtų palanku ne tik veikiančioms oro bendrovėms, bet ir skatintų naujų oro bendrovių atėjimą, - teigė „airBaltic“ atstovybės Lietuvoje vadovas.

                              Dviejų didžiausių TVOU veikiančių aviakompanijų nuomone, keleivių srautas, pastačius privatų keleivių terminalą, jau 2010 metais siektų 4,2-4,5 mln. keleivių per metus. Teigiama, jog visiškai išnaudojus terminalo pajėgumus, kasmet oro uostas gautų apie 100 mln. litų papildomų pajamų.

                              Privatus keleivių terminalas teiktų aviakompanijoms paprastų ir tranzitinių keleivių aptarnavimo paslaugas.

                              „flyLAL“ ir „airBaltic“ laišką, kuriame aiškinama privataus keleivių terminalo nauda, išsiųstas Susisiekimo ministerijai, Seimo ekonomikos komitetui bei frakcijoms.

                              TVOU generalinis direktorius Mindaugas Ivanauskas yra teigęs, jog oro uostas nėra prieš privatų verslą ir investicijas, tačiau tai būtų vienintelis atvejis Europoje, kai arptautiniame oro uoste atsirastų privatus terminalas.
                              "Pastačius privatų keleivių terminalą, oro uosto saugumu vis tiek turėtų rūpintis oro uostas. Be to, “flyLAL Group” pasirinkta jam statyti vieta nėra tinkama, mat ši žemė priklauso valstybei, todėl pagal įstatymus jai išnuomoti turi būti skelbiamas aukcionas", - yra sakęs Vilnius oro uosto vadovas.
                              JT Naujienos
                              W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                              Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                              Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                              Comment


                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Žiūrint ko ir kada buvai. Jei užklydai kokiu nors reikalu ir visai nežiūrėdamas į tvarkaraštį, tuomet taip, bet prieš reisus, ypač jei jų kokios valandos bėgy būna keli, tuomet per tuščia tikrai neatrodo, gal atvirkščiai - reikia irtis per žmones. Manyčiau, kad reikėtų dar kokių 3-4 reisų, kurie išsidėliotu dabar tuščiausiu metu, ir tuščia nebūtų niekad.
                                pasitikti žmonių, atskridusių su Rajenu. reisas vėlavo apie valandą tai turėjau malonumo įvertinti privalumus: t.y. pamatyti visiškai mirusį aerouostą ir kai "staiga" atskridęs vienas lėktuvas užkemša visą aerouostą.

                                Comment


                                  Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                  pasitikti žmonių, atskridusių su Rajenu. reisas vėlavo apie valandą tai turėjau malonumo įvertinti privalumus: t.y. pamatyti visiškai mirusį aerouostą ir kai "staiga" atskridęs vienas lėktuvas užkemša visą aerouostą.
                                  Jei laukei reiso, tai buvo besiregistruojančių žmonių, pasitinkančiųjų, be abejo, veikė kavinė, banko skyrius, kitos tarnybos. Kas tavo manymu dar turėjo būti ir ką į tokį mažą pastatą siūlai sutalpinti, kad būtų "gyvas"? Šokius surengti, orkestrą pakviesti? O tai, kad iki šiol užteko tokio pastato, nueik padėkoti dėdėms Vilniuje, kuriems iki pastarųjų metų buvo tik vienas oro uostas Vilniuje. Ar tu eini gyventi į sandėliuką? Aišku, ne. Taip ir kai kurios užsienio kompanijos nenorėjo eiti į prastas sąlygas. Būtų normalus pastatas, jau seniai būtų buvę kitaip. Gerai, kad pigios linijos Lietuvą atrado.

                                  Comment


                                    Ir vėl tu su savo Vilniaus dėdėm. Ne nuo oro uosto pastato dydžio ar grožio priklauso oro uosto patrauklumas, o nuo potencialių keleivių skaičiaus. Oro uosto pastatai plečiasi ir dideli statosi kai to reikia, o ne atvirkščiai.

                                    Tu juk skrendi, nes tau reikia kažkur nuskristi, o ne todėl, kad gražus ir patogus Kauno oro uosto pastatas. Skrydžių kompanijos ateina, nes yra ką skraidinti, o ne dėl to, kad gražus/patogus Kauno oro uosto pastatas. Logiška ar ne?
                                    O gal logiškiau: dėdės Vilniuje sėdėdami fotelyje pagalvojo, kad yra dar ir Kauno oro uostas ir nuo to laiko ten pradėjo skraidyti ryanair.

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Jei laukei reiso, tai buvo besiregistruojančių žmonių, pasitinkančiųjų, be abejo, veikė kavinė, banko skyrius, kitos tarnybos. Kas tavo manymu dar turėjo būti ir ką į tokį mažą pastatą siūlai sutalpinti, kad būtų "gyvas"? Šokius surengti, orkestrą pakviesti? O tai, kad iki šiol užteko tokio pastato, nueik padėkoti dėdėms Vilniuje, kuriems iki pastarųjų metų buvo tik vienas oro uostas Vilniuje. Ar tu eini gyventi į sandėliuką? Aišku, ne. Taip ir kai kurios užsienio kompanijos nenorėjo eiti į prastas sąlygas. Būtų normalus pastatas, jau seniai būtų buvę kitaip. Gerai, kad pigios linijos Lietuvą atrado.
                                      nei aš kažką kaltinau, nei siūliau? persiskaityk dar kartą visus mano pasisakymus ir ne tik mano, bet ir kitų, kad suprastum apie ką diskutuojama ir tik tada pareikš savo nuomone. o daba kai rėžei tai nei į tvorą nei mietą.

                                      Comment


                                        TVOU prognozuoja, jog 2015 metais keliaujančiųjų skaičius per šį oro uostą išaugs iki 3 mln. keleivių. Aviakompanijų nuomone, tokiu atveju Vilniaus oro uostas ir toliau liktų regiono oro uostų sąrašo pabaigoje. Pavyzdžiui, Rygos oro uostas dar 2010-aisiais planuoja aptarnauti 10 mln. keleivių ir tai planuoja pasiekti netradicinėmis priemonėmis.
                                        Reikėtų daryti išvadas kol dar nevėlu...
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          Ir vėl tu su savo Vilniaus dėdėm.
                                          Čia, Edd, kad tau nereiktų kartotis Aš pritariu John. Tokia oro uosto pozicija man nesuvokiama
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X