Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Darbų progresas Vilniaus oro uoste.








    vno.lt nuotraukos
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Liūdnos žinios, Ryanair nuo kitos savaitės uždaro bazę VNO.
      Flickr

      Comment


        kam ten ta baze, jeigu niekas niekur neskraido?

        Comment


          Lrytas.lt 2021.01.18
          „Ryanair“ stabdo skrydžius iš Vilniaus

          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...iaus-17944816/

          Comment


            „Oro navigacija“ pradėjo naudoti naują skrydžių valdymo sistemą
            „Naujosios skrydžių valdymo sistemos naudojimas leis sustiprinti kelionių oro transportu saugą, teikiant skrydžių vadovams informaciją apie skrydžius iš stebėjimo sistemų (antžeminių ir palydovinių), gretimų skrydžių valdymo centrų, Europos oro eismo vadybos sistemos tinklo valdytojo, centralizuotai organizuotų paslaugų Europos regione ir iš pačių orRedvita Četkauskienėlaivių“, – teigia laikinoji Įmonės generalinė direktorė Redvita Četkauskienė.

            Anot jos, skrydžių valdymo sistemos diegimo projektui buvo iškelti ambicingi tikslai, apimantys ir vieningos, iTEC techniniais sprendimais paremtos, naujos kartos Baltijos funkcinio oro erdvės bloko sistemos sukūrimas. Visos sistemos įrangos ir diegimo vertė siekia 13,5 mln. eurų, ją diegė „Indra Sistemas“.

            Ši sistema yra technologinio partnerystės projekto iTEC sudėtinė dalis. iTEC veikloje dalyvauja Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Nyderlandų, Ispanijos, Norvegijos, Lietuvos ir Lenkijos oro navigacijos paslaugų teikėjai. iTEC projekto siekis – kad visi iTEC veikloje dalyvaujantys oro navigacijos paslaugų teikėjai suvienodintų naudojamas skrydžių valdymo sistemas.

            Naujai įdiegtą iTEC sistemą sudaro trys tarpusavyje nepriklausomos, bet funkciškai susijusios platformos – skrydžių valdymo sistema, skrydžių valdymo treniruoklis bei skrydžių valdymo sistemos testavimo platforma. Šių platformų integralumas leidžia užtikrinti aukšto lygio skrydžių vadovų ir inžinerinio personalo kompetencijas bei skrydžių saugos ir teikiamų paslaugų kokybę.

            Comment


              Keliauti į kitas šalis bus paprasčiau: oro uoste pradeda testuoti keleivius dėl koronaviruso
              https://www.delfi.lt/sveikata/sveika....d?id=86584651

              Keliaujantiems į kitas šalis nebereikės sukti galvos, kur atlikti tyrimą, liudijantį, kad jie neužsikrėtę koronavirusu. Vilniaus oro uoste, greta atvykimo terminalo, automobilių stovėjimo aikštelėje, pirmadienio rytą buvo pristatyti pirmieji mobilūs statiniai keleivių COVID-19 testavimo paslaugoms teikti. Čia jau testuoti pirmieji keleiviai. Planuojama, kad jau balandį paslaugos bus pradėtos teikti taip pat ir greta Kauno bei Palangos oro uostų. Mokamas testavimas bus atliekamas laikinuose statiniuose, kurie bus įrengti gerai matomose vietose, greta oro uostų keleivių terminalų.

              Prisitaiko prie skrydžių grafiko

              Kompanijos „Rezus.lt“ direktorė, diagnostikos ir gydymo įstaigų asociacijos prezidentė Daiva Kazlauskienė sakė, kad pirmadienio rytą buvo sulaukta virš 50 pageidavusiųjų atlikti greitąjį antigenų COVID-19 testą.

              „Tai žmonės, kuriems prieš keturias valandas reikia atlikti šį tyrimą. Iki šiol buvo sunku rasti tą vietą, kur jie tai galėtų padaryti labai anksti ryte. Mūsų laboratorija teiks paslaugas ištisą parą. Prisitaikome prie skrydžių grafiko. Dabar skrenda dieną ir naktį. Tik nuo 1 iki 3 val. ryto turėsime šiek tiek laiko atsipūsti. Žmonės patenkinti, kadangi jiems nereikia blaškytis, važinėti. Jie žino, kad šalia oro uosto gali gauti greitą ir patogią paslaugą“, – kalbėjo D. Kazlauskienė.

              Šiuo metu testavimui jau užsiregistravo virš 200 žmonių. Paskaičiuota, kad šiuo metu per valandą būtų galima ištestuoti 50, daugiausia – 60 žmonių – padaryti jiems testą ir išduoti jiems sertifikatus. Jeigu reikės testuoti daugiau, planuojama pastatyti dar vieną didesnį laikinąjį statinį, prie kurio bus galima išsitirti.

              „Startas – labai neaiškus. Kadangi PGR tyrimas daugelyje Europos Sąjungos (ES) šalių dabar yra galiojantis nuo 48 iki 72 val., tai žmonės tą tyrimą gali atlikti bet kur Lietuvoje, bet kurioje tai atliekančioje laboratorijoje. Čia daugiau atliekami skubūs antigenų testai, kuriuos reikalaujama padaryti per 4 valandas, kad keleiviai galėtų saugiai atvykti ir išskristi. Pajėgumai priklausys nuo poreikio“, – kalbėjo D. Kazlauskienė.

              Oro uoste „Rezus.lt“ dirbs keturių žmonių komanda: du registratūroje ir dvi slaugytojos.

              Keleivių liko tik 10 procentų

              Šiuo metu keleivių Vilniaus oro uoste sumažėjo dešimt kartų.

              „Jeigu vienais metais per du mėnesius turėjome apie 900 tūkst. keleivių, tai dabar per sausį-vasarį turime 90 tūkst.“, – palygino D. Čiuplys.

              Tiesa, tikimasi, kad kovą skrydžių padaugės. Jau dabar užsakomųjų skrydžių daugėja. Tikimasi, kad padaugės ir keliaujančių reguliariais skrydžiais.

              Comment


                Nezinau ar tinkama tema. Idomu kaip skaiciuojama. Is Kauno ir Vilniaus skrendama i Dublina, tai cia kaip viena kryptis ar kaip 2? Jeigu kaip viena, tai su tiek isaugusiu krypciu gal yra tikslas ir tureti skrydi ne Europos ribose.

                Vyriausybės planas: 2024-aisiais iš Lietuvos bus galima skristi 110 krypčių

                Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...uVv_CAVXhE%20. .
                Paskutinis taisė Sklansky; 2021.03.09, 10:21.

                Comment


                  Dublinas-Vilnius ir Dublinas-Kaunas yra dvi skirtingos kryptys. Prieš krizę, 2019m. iš Lietuvos iš viso buvo 95 skrydžių kryptys, tai prieaugis iki 110 nėra toksai didžiulis. Be abejo, viskas priklausys nuo Covid situacijos, ar keliavimo ribojimai bus panaikinti ar ne, jeigu ne, tai sunku patikėt kad skrydžių kiekis didėtų.

                  Comment


                    Palyginus su prieš pandeminiu laikotarpiu, trūksta 15 krypčių. Apie 10 krypčių nestartavo, kurios jau buvo suplanuotos: Palanga- Bergenas, Palanga- Stokholmas, Kaunas- Oslas, Vilnius- Ciurichas ir t.t.

                    P.S. čia nekalbama tik apie reguliarius skrydžius - pridėkime ir naujas atostogines kryptis.

                    Iš esmės tikslas atstatyti tai kas jau buvo ir kas buvo suplanuota priešcovidinei vasarai.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Palyginus su prieš pandeminiu laikotarpiu, trūksta 15 krypčių. Apie 10 krypčių nestartavo, kurios jau buvo suplanuotos: Palanga- Bergenas, Palanga- Stokholmas, Kaunas- Oslas, Vilnius- Ciurichas ir t.t.
                      Na bet vien dėl to kad planavo priešcovidinę vasarą, tai dar nereiškia kad planai nedings - aviakompanijos gali paimti ir persigalvoti. Arba dar baisiau, kai kurios aviakompanijos gali apskritai bankrutuoti, jei akcininkai nuspręstų užsukti pinigų kranelius.

                      Galiausiai, nėra garantijų net ir tiems maršutams kurie buvo prieš krizę - sumažėjusi paklausa ar pablogėjusi finansinė situacija gali lemti aviakompanijų norą karpytis net ir anksčiau egzistavusiuose maršrutuose. Pvz. nei Ryanair, nei Wizz šiems metams jau nebeplanuoja Vilnius-Southend, arba tarkim maršruto iš Vilniaus į Tel Avivą ateitis irgi neaiški: Ryanair jau nutraukė pardavimus visam 2021 vasaros sezonui, Wizz gali irgi panašiai nuspręsti, jei matys kad lėktuvai neužsipildo - pernai šitą maršrutą sustabdė liepos viduryje, faktiškai po dviejų savaičių skraidymo.

                      Todėl manau, kad reikia tiesiog susitaikyti su sumažėjusia paklausa ir analogiškai sumažėjusia pasiūla, lyginant su priešcovidiniais laikais.

                      Comment


                        Artimiausių trijų dienų reisai iš VNO.


                        https://www.vilnius-airport.lt/lt/pr...03-10&date-to=

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Artimiausių trijų dienų reisai iš VNO.


                          https://www.vilnius-airport.lt/lt/pr...03-10&date-to=
                          Kažkaip netikslu, nėra 14d Kijevo krypties, nors pats parskrendu iš ten.
                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                          - Rusija su Amerika kariauja.
                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                          - O amerikiečiai?
                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                          Comment


                            Aha, VNO puslapyje tikslus tvarkaraštis yra tik kitos dienos skrydžių, o kas eina po to, tai būna nurodyti tik charteriai ar šiaip pavienės aviakompanijos.

                            Rytoj (kovo 12d.), papildomai vyks šiame screenshote nepažymėti skrydžiai į RIX, LTN, AMS, TRF, WAW, FRA, CPH, LCY, MSQ ir IST.

                            Comment


                              „Mitnija“ ir Lietuvos oro uostai nutraukė 25 mln. Eur vertės sutartį https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...vertes-sutarti
                              Julius Gendvilis, „Mitnijos“ generalinis direktorius, teigia, kad sprendimas dėl pasitraukimo iš Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo statybų priimtas dėl jau keturis mėnesius sustabdytų darbų.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Oro uoste keičiasi informavimo sistema
                                Visuose trijuose Lietuvos oro uostuose šią savaitę baigta diegti nauja oro uosto operacijų valdymo sistema. Jos vieną iš dalių keliautojai dažniausiai mato ekranuose, ieškant informacijos apie skrydį, nusileidusį lėktuvą ar bagažo atsiėmimo juostą. Sistemos diegimas visuose oro uostuose pradėtas dar 2019 metais, į ją investuota 1,3 mln. eurų.

                                Naująją sistemą įrengė viena didžiausių aviacijos informacijos ir valdymo sistemų diegėjų pasaulyje SITA“. Naujoji operacijų valdymo sistema visuose Lietuvos oro uostuose pakeis buvusias aštuonias skirtingas sistemas ir taip leis taupyti resursus.

                                Ekranuose keleiviai realiu laiku matys svarbiausią informaciją apie įlaipinimo vartus, atvykimo ir išvykimo laikus, pranešimus apie galimą skrydžių vėlavimą ar atšaukimą, bagažo atsiėmimą, kitą aktualią kelionių informaciją.

                                „Mums iš esmės labai svarbu įvairių sistemų integralumas, procesų skaitmenizavimas, operatyvumas. Visuose trijuose oro uostuose turime daugiau nei 200 informacinių ekranų, kurie turi būti suderinti bendroje sistemoje, jie turi užtikrinti, kad visa svarbi informacija būtų rodoma reikiamu laiku, reikiamoje vietoje ir teisingai informuotų keleivius. Esame tikri, kad pagal naujausius reikalavimus įdiegta skrydžių operacijų sistema padės efektyviau valdyti ir administruoti visą oro uostų operacijų kompleksą“, – sako D. Čiuplys.

                                Comment


                                  Nacionalinė aviacijos asociacija (LAVIA) bei Civilinės aviacijos asociacija (CAVIA) ragina pritarti „Avia Solutions Group“ investicijoms
                                  ASG įmonių grupė Vilniaus oro uoste yra numačiusi investuoti 7 mln. eurų sumą į angaro, kurį pagal išankstinę sutartį įmonių grupė valdys iki 2053 m., rekonstrukciją bei plėtrą.

                                  Nacionalinė aviacijos asociacija (LAVIA) bei Civilinės aviacijos asociacija (CAVIA) ragina Lietuvos Vyriausybę teigiamai įvertinti „Avia Solutions Group“ <...> bei pritarti prašymui dėl lėktuvų remonto angaro Tarptautiniame Vilniaus oro uoste atnaujinimo ir rekonstrukcijos, kuriame veiklą šiuo metu jau vykdo ASG dukterinė bendrovė UAB „FL Technics“.

                                  Comment


                                    Vilniaus oro uoste savanoriaujanti Rasa – apie kylančius klausimus keliautojams ir naująją realybę
                                    – Prieš kurį laiką prie oro uostų specialistų, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) atstovų Vilniaus oro uoste prisijungė ir Maltiečių savanoriai. Kaip jums sekasi ir kokie pirmieji įspūdžiai?
                                    – Mes, Maltos ordino pagalbos tarnybos savanoriai, oro uoste keleiviams padedame greičiau ir sklandžiau pereiti visas reikiamas procedūras, suteikiame reikalingą informaciją atvykus. Daugiausia, ką darome, tai padedame žmonėms pildantis NVSC anketą tam, kad jie be trikdžių gautų registracijos patvirtinimą (QR kodą). Taip pat teiraujamės dėl neigiamų COVID-19 testų ir raginame juos iškart paruošti, kad procesas būtų greitesnis.

                                    Comment


                                      Click image for larger version

Name:	image_108565.png
Views:	291
Size:	80,3 kB
ID:	1872182 Gal galit paaiškint iš kur čia tiek New York'o?

                                      Comment


                                        Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                                        Gal galit paaiškint iš kur čia tiek New York'o?
                                        Bugas, Freebird ar Smartwings net neturi tokių lėktuvų, kurie iki Niujorko nuskristų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Aviacijos atsigavimas dar nėra prasidėjęs, o 2020 m. keleivių skaičius Lietuvos oro uostuose buvo sumažėjęs 72 proc., sako Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas Aurimas Stikliūnas. 2021 m. planuojama atkurti apie 50 proc. įprasto (priešpandeminio) mėnesinio keleivių srauto, skrydžiams pritraukti skirta apie 10 mln. eurų.

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...egu-iki-krizes
                                          Situacija iki šios dienos vis dar yra įtempta. Aplinkybės tikrai nėra tokios, kad būtų galima sakyti, jog atsigavimas prasidėjo. Aviacija vis dar yra nuosmukyje. Europoje vykdoma tik apie 20 proc. iki pandemijos buvusių skrydžių, o keleivių srautas siekia tik 10–15 proc. iki tol buvusio“, – sako Lietuvos oro uostų atstovas A. Stikliūnas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X