Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Likusią dalį paimsim visuomenės reikmėms ir padidinsim sklypą.
    Skale neteisinga, paziurekit i narrow body lektuvus.

    Comment


      As taip VNO statyciau. Pralaidumas niekada nebebutu problema, taip pat ir tako ilgis. (cia 3200m). Zeme is sodu kazkaip isperkama turbut.

      Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	193,6 kB ID:	1786931
      Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.03.03, 14:45.

      Comment


        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

        Skale neteicinga, paziurekit i narrow body lektuvus.
        Teisinga. WAW terminalas 500 pločio - atitinka.
        Ten originale ŠR pusėje daugiausia LOT'o E190, E170 stovi, jie mažesni.

        Parašė Tomas
        Kaip manote, bybio forma VNO terminalui daugiau privalumas ar trūkumas?
        Deja, "kiaušus" žada nupjauti

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Deja, "kiaušus" žada nupjauti
          Bet kiaušai geriausia VNO dalis

          Comment


            Lufthansa, atskrido į VNO, praskrido virš tako ir bando dar kartą, stiprus vėjas. https://www.flightradar24.com/DLH888/242a2929
            O SAS prasukęs kelis ratus grįžta https://www.flightradar24.com/SAS742/242a356f
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.03.12, 23:42.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
              As taip VNO statyciau. Pralaidumas niekada nebebutu problema, taip pat ir tako ilgis. (cia 3200m). Zeme is sodu kazkaip isperkama turbut.

              Click image for larger version Name:	 Views:	1 Size:	193,6 kB ID:	1786931
              Aš tik dar kairiają dalį pakelčiau į viršų link geležinkelio, kad pakeisti tako kampą, tam kad lėktuvai mažiau skraidytų virš miesto. Manau išpirkti tuos sodus ir pakišti geležinkelį po žeme būtų pigiau, nei išpirkinėti žemes laukuose ir kurti visą infrastruktūrą nuo 0. Idomu ar tokia įdėja ar panaši apskritai yra/buvo svarstoma?
              Paskutinis taisė ArtisLT; 2020.03.13, 00:03.

              Comment


                Parašė digital
                Panašu, kad Lufthansa Rygon.
                Kada pilotai tiksliai sužino apie oro sąlygas VNO? Ir ar negalima iškart apsisukt ir skrįst namo, nedarant garbės rato virš VNO?
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Lufthansa, atskrido į VNO, praskrido virš tako ir bando dar kartą, stiprus vėjas. https://www.flightradar24.com/DLH888/242a2929
                  O SAS prasukęs kelis ratus grįžta https://www.flightradar24.com/SAS742/242a356f
                  nu jo... CRJ galejo kuo puikiausiai leistis kaune arba net palangoj. Isnuomot autika i Vilniu is abieju alternatyviu variantu jiems butu pigiau atsieje nei antras skrydis ir viesbuciai.

                  Parašė VNS Rodyti pranešimą

                  Kada pilotai tiksliai sužino apie oro sąlygas VNO? Ir ar negalima iškart apsisukt ir skrįst namo, nedarant garbės rato virš VNO?
                  Kai gaudo boksto dazni, buna is anksto informuojami apie oro salygas. Esme kad kartais is tikro imanoma nusileist, tai kartais pilotai nori patys akimi pamatuot.

                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                  Aš tik dar kairiają dalį pakelčiau į viršų link geležinkelio, kad pakeisti tako kampą, tam kad lėktuvai mažiau skairytų virš miesto. Manau išpirkti tuos sodus ir pakišti geležinkelį po žeme būtų pigiau, nei išpirkinėti žemes laukuose ir kurti visą infrastruktūrą nuo 0. Idomu ar tokia įdėja ar panaši apskritai yra/buvo svarstoma?
                  Teisingai, bet as cia primetu scenariju kur kuo maziau darbu reiktu atlikt ant tako, nes pvz pastacius prailginta taka, galetu buti atidaromas senas terminalas kol naujame krapstomasi, paskui turbut imanoma tiesiog viska isskyrus ta sovietini terminala nugriauti arba simplifikuoti.
                  Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.03.13, 00:06.

                  Comment


                    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                    nu jo... CRJ galejo kuo puikiausiai leistis kaune arba net palangoj. Isnuomot autika i Vilniu is abieju alternatyviu variantu jiems butu pigiau atsieje nei antras skrydis ir viesbuciai.

                    Kai gaudo boksto dazni, buna is anksto informuojami apie oro salygas. Esme kad kartais is tikro imanoma nusileist, tai kartais pilopai nori patys akimi pamatuot.
                    Ir tą, ką tik padarė AirBaltic https://www.flightradar24.com/BTI3LR/242a6603

                    Lufthansa nusileido Kaune.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                      Aš tik dar kairiają dalį pakelčiau į viršų link geležinkelio, kad pakeisti tako kampą, tam kad lėktuvai mažiau skraidytų virš miesto. Manau išpirkti tuos sodus ir pakišti geležinkelį po žeme būtų pigiau, nei išpirkinėti žemes laukuose ir kurti visą infrastruktūrą nuo 0. Idomu ar tokia įdėja ar panaši apskritai yra/buvo svarstoma?
                      Grafinėje Vilniaus m. sav. teritorijos Benrojo plano dalyje nemačiau, kad būtų pažymėtos rezervuotinos teritorijos visuomenės poreikiams dėl VNO plėtros.
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Ir tą, ką tik padarė AirBaltic https://www.flightradar24.com/BTI3LR/242a6603

                        Lufthansa nusileido Kaune.
                        Pala, man komunikuoja kad Vilniuj sirenos kaukia, pranesa kad reikia but pasiruosusiems evakuacijai. Del vejo (?) negalima iseiti i lauka.

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą

                          Grafinėje Vilniaus m. sav. teritorijos Benrojo plano dalyje nemačiau, kad būtų pažymėtos rezervuotinos teritorijos visuomenės poreikiams dėl VNO plėtros.
                          Kažkurį vieną šaltesnį rytą, šią žiemą, teko skristi į Kopenhagą, prieš skrydį, atliko "deice", kilome į pietus. Ir didžiąją dalį "deice" skysčio/putų kylant palikome ant tų sodų. Labai grubiai skaičiuojant, ten turėjo būti bent po 10-15 l ant kiekvieno sparno, o dar uodega.

                          Šaltą žiemą, ledas yra šalinamas beveik visiem lėktuvams, į dieną apie 50-60 skrydžių iš VNO, tai skaičiai pasidaro įspūdingi, kiek visokio š.... yra paliekama ant tų sodų ir gyvenamųjų namų. Nuoširdžiai nesuprantu, kaip kažkas ten dar nori gyventi.

                          O kartais reikia ir fiuzeliažą "atitirpdyti":

                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Daug, daug, daug daugiau nei 15L. Aisku, didele dalis nukrenta dar lekiant ant tako, bet ant sodu vis tiek daug daugiau nei 15L issibarsto.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Kažkurį vieną šaltesnį rytą, šią žiemą, teko skristi į Kopenhagą, prieš skrydį, atliko "deice", kilome į pietus. Ir didžiąją dalį "deice" skysčio/putų kylant palikome ant tų sodų. Labai grubiai skaičiuojant, ten turėjo būti bent po 10-15 l ant kiekvieno sparno, o dar uodega.

                              Šaltą žiemą, ledas yra šalinamas beveik visiem lėktuvams, į dieną apie 50-60 skrydžių iš VNO, tai skaičiai pasidaro įspūdingi, kiek visokio š.... yra paliekama ant tų sodų ir gyvenamųjų namų. Nuoširdžiai nesuprantu, kaip kažkas ten dar nori gyventi.

                              O kartais reikia ir fiuzeliažą "atitirpdyti":
                              Labai geras pastebėjimas. Tačiau kiek žinau takams skaičiuojama tik tupimo ir kilimo plokštumos dėl kliučių, bei triukšmas. Tai yra žiūrima ar į tas kilimo ir tupimo plokštumas nepatenka per aukšti objektai ir koks foninis triukšmas gausis ant gyvenamųjų ar kokių nors visuomeninių teritorijų. Kažkokių specialių zonų "surinkt kas nukrenta nuo lėktuvo po aptarnavimo" tikrai nėra ir negali būti. Kaip jas reiktų nustatyt?
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                Labai geras pastebėjimas. Tačiau kiek žinau takams skaičiuojama tik tupimo ir kilimo plokštumos dėl kliučių, bei triukšmas. Tai yra žiūrima ar į tas kilimo ir tupimo plokštumas nepatenka per aukšti objektai ir koks foninis triukšmas gausis ant gyvenamųjų ar kokių nors visuomeninių teritorijų. Kažkokių specialių zonų "surinkt kas nukrenta nuo lėktuvo po aptarnavimo" tikrai nėra ir negali būti. Kaip jas reiktų nustatyt?
                                Yra visas ICAO 16-as priedas dėl oro taršos, su krūva papildomų ir susijusių dokumentų, ypač nagrinėjamų pastaraisiais metais. Mėginama keisti įprastus skysčius ne tokiais toksiškais. Bet jie ne visada efektyvūs ir brangūs.

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                  Labai geras pastebėjimas. Tačiau kiek žinau takams skaičiuojama tik tupimo ir kilimo plokštumos dėl kliučių, bei triukšmas. Tai yra žiūrima ar į tas kilimo ir tupimo plokštumas nepatenka per aukšti objektai ir koks foninis triukšmas gausis ant gyvenamųjų ar kokių nors visuomeninių teritorijų. Kažkokių specialių zonų "surinkt kas nukrenta nuo lėktuvo po aptarnavimo" tikrai nėra ir negali būti. Kaip jas reiktų nustatyt?
                                  Žinoma, nei jų tiksliai nenustatys ir teršalų nesurinks. Na jie patys, gumos atplaišas nuo padangų turbūt susirenka iš lysvių.

                                  Bet faktas, jog per žiemos sezoną, tenai nukrenta ne vieną tona teršalų, čia be kuro, hidraulinio skysčio, tepalų ir t. t.

                                  Spėju jų soduose auginami agurkai naktį šviečia ir laikosi pusę metų, kaip nauji.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Žinoma, nei jų tiksliai nenustatys ir teršalų nesurinks. Na jie patys, gumos atplaišas nuo padangų turbūt susirenka iš lysvių.

                                    Bet faktas, jog per žiemos sezoną, tenai nukrenta ne vieną tona teršalų, čia be kuro, hidraulinio skysčio, tepalų ir t. t.

                                    Spėju jų soduose auginami agurkai naktį šviečia ir laikosi pusę metų, kaip nauji.
                                    Gyvenantys prie miesto pagrindinių gatvių žymiai daugiau teršalų prisikvėpuoja nei tie sodininkai nuo keliasdešimt lėktuvų per dieną, ypač, jei dar nieko neaugina darže, tai tų tepalų poveikio praktiškai iš vis nėra.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Yra visas ICAO 16-as priedas dėl oro taršos, su krūva papildomų ir susijusių dokumentų, ypač nagrinėjamų pastaraisiais metais. Mėginama keisti įprastus skysčius ne tokiais toksiškais. Bet jie ne visada efektyvūs ir brangūs.
                                      Tai be abejonės yra. Bet aš kalbu apie užbrėžtas zonas už oro uosto ribų, kur būtų ribojama ūkinė veikla. Triukšmas groja, bet ir tai skaičiuoja kiek trunka, naktį, dieną ir t.t. O kas krenta ant galvų sunku apskaičiuot.


                                      Šiaip netempkit oro uostų į achemų ir lifosų grupę, kurios sutrikus gamybos procesui gali švystelt į orą pusę Mendelejevo lentelės.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                        Tai be abejonės yra. Bet aš kalbu apie užbrėžtas zonas už oro uosto ribų, kur būtų ribojama ūkinė veikla. Triukšmas groja, bet ir tai skaičiuoja kiek trunka, naktį, dieną ir t.t. O kas krenta ant galvų sunku apskaičiuot.

                                        Šiaip netempkit oro uostų į achemų ir lifosų grupę, kurios sutrikus gamybos procesui gali švystelt į orą pusę Mendelejevo lentelės.
                                        Su VNO intensyvumais, tai, kol kas manau, kad net ir dėl triukšmų per daug teatralizuotos isterikos. O dėl skysčių, berods, gi bus atnaujinama nuotekų sistema. Tai jau šis tas. Ant daržų gal privarva kažkiek glikolio ir žibalo, bet dozės kol kas pakenčiamos.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Su VNO intensyvumais, tai, kol kas manau, kad net ir dėl triukšmų per daug teatralizuotos isterikos. O dėl skysčių, berods, gi bus atnaujinama nuotekų sistema. Tai jau šis tas. Ant daržų gal privarva kažkiek glikolio ir žibalo, bet dozės kol kas pakenčiamos.
                                          Plius dar žinant kiek į triukšmo mažinimą pastangų deda tiek variklių gamintojai, teik pačių lėktuvų. Aišku fizika niekur nedings, bet tobulėt turi kur.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X