Parašė saruniukstis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė saruniukstis Rodyti pranešimąSveiki,
keletą kartų šiame forume buvo trumpai paminėta, kad naujausiuose planuose yra išlikęs dar 1985 m. patvirtintas VNO naujas kilimo-tupimo takas (pažymėjau geltonai ir apvedžiau raudonai)
Gal kas žino ar turi kokių naujienų, kaip yra šiandien dienai ir kokia šio tako perspektyva ?
Ar tai realus projektas, kuris bus vykdomas ar tai tik senojo detaliojo plano palikimas, kurio nepanaikina ir jis netaps realybe ?
Dėkui.
- 5 patinka
Comment
-
Šiai dienai nėra jokių kalbų apie tako ilginimą, nei poreikio. Maža to esamą taką galima ilginti keliais šimtais metrų.
Pernai B767 puikiai įrodė, kad gal nuskristi į Madagaskarą ir grįžti atgal.
Dar vienas įrodymas bus LOT reisas į Tokijo Naritos oro uostą su dreamliner b787. Reisas 2 valandom ilgesnis, nei į Madagaskarą.
18/02/2020
NRT – VNO 18:00
VNO – WAW 19:40
22/02/2020
WAW – VNO 20:25
VNO – NRT 21:40
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Deja, Ryanair naikina dar du maršrutus iš Vilniaus - šių metų vasaros tvarkaraštyje nebėra Madrido ir Amano.
Kažin kaip pavyks išlaikyti augimą šiais metais, nes kol kas tendencija tokia, kad bent jau du pagrindiniai VNO vežėjai - Ryanair ir Wizz air - kol kas daugiau maršrutų uždaro, nei atidaro. Ir tai, manau, ne pabaiga, nes abu low-costai susiduria su naujų lėktuvų gamybos vėlavimais ir nepanašu, kad tos bėdos turėtų greitai pasibaigt.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDeja, Ryanair naikina dar du maršrutus iš Vilniaus - šių metų vasaros tvarkaraštyje nebėra Madrido ir Amano.
Kažin kaip pavyks išlaikyti augimą šiais metais, nes kol kas tendencija tokia, kad bent jau du pagrindiniai VNO vežėjai - Ryanair ir Wizz air - kol kas daugiau maršrutų uždaro, nei atidaro. Ir tai, manau, ne pabaiga, nes abu low-costai susiduria su naujų lėktuvų gamybos vėlavimais ir nepanašu, kad tos bėdos turėtų greitai pasibaigt.
1. Roma
2. Madridas
3. Reikjavikas
4. Barselona
5. Atėnai - laiko klausimas
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Antroje metų pusėje Wizz grąžins 4 lėktuvą, bet praradimų yra, mano nuomone skausmingiausi:
1. Roma
2. Madridas
3. Reikjavikas
4. Barselona
5. Atėnai - laiko klausimas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKur kas įdomiau bus stebėti, kaip seksis pakilti iš VNO skrydžiui į Tokiją, pagal kai kuriuos ekspertus VNO takas neva per trumpas vykdyti ilgo nuotolio skrydžius, o B767 neva to dar neįrodė, nes nepakankamai didelis, tai dabar pakilus B787 turėtų baigtis visos šitos kalbos apie tako ilginimą ar apskritai naują taką (nebent planuosim priiminėti tokius lėktuvus kaip A380).
P.S. Įdomumo dėlei, maršruto ilgis, kuriuo skrenda LOT iš Tokyo, apskrendant Rusiją, yra panašus į tiesioginio optimalaus skrydžio į pietų Australiją. Taip kad jau galim pradėti svajot
Comment
-
Antradienį vakare Vilniaus oro uoste nusileido lenkų LOT kompanijai priklausantis orlaivis „Boeing 787 Dreamliner“, pakilęs skrydžiui Naritos oro uoste, Tokijuje. Lėktuvas atgabeno aukštų Japonijos pareigūnų delegaciją. Orlaiviu atvyko prieškario japonų diplomato, dirbusio Kaune, Čiunės Sugiharos sūnus Nobuki Sugihara, kuris susitiks su prezidentu Gitanu Nausėda.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...jo-667-1277974Pats skrydis truko 14 valandų, nes orlaivis pasirinko ilgesnį maršrutą, išvengęs skrydžio virš Rusijos.Tas pats orlaivis Japonijos delegaciją parskraidins atgal į Japoniją šeštadienį.
p.p.s. sumažės kliedesių, kad VNO netinka ilgiems skrydžiams. Kai kam yra būtina turėti galimybę priimti A380. Arba dar geriau uždaryti VNO perkeliant viską į Karmėlavą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLemia ir lėktuvo užpildymas. Jei skraidino delegaciją, turbūt nebuvo maksimaliai prikrautas. Nurodoma, kad 787 įsibėgėjimo atstumas yra 2600-2800 m. O VNO takas tiek metrų neturi .Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Na reikia nepamiršti, jog tai buvo ultra-long skrydis, trukęs beveik 14 valandų - vadinasi bakai buvo praktiškai pilni. Kitas aspektas tai yra 787-8, pilnai pakrautam reikia 2600 m. Į Australiją ir Čilę neskraidysim. JAV, Japonija, Kinija ir Tailandą pasiekti galime iš VNO su A330-300, B767-300, B787-8, B777-200.
Žinoma papildomi 200-300 m. takui būtų gerai dėl papildomo saugumu, kurį gali įtakoti meteorologinės sąlygos, bet tai viskas. VNO long-haul skrydžiams yra tinkamas.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLemia ir lėktuvo užpildymas. Jei skraidino delegaciją, turbūt nebuvo maksimaliai prikrautas. Nurodoma, kad 787 įsibėgėjimo atstumas yra 2600-2800 m. O VNO takas tiek metrų neturi .
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa reikia nepamiršti, jog tai buvo ultra-long skrydis, trukęs beveik 14 valandų - vadinasi bakai buvo praktiškai pilni. Kitas aspektas tai yra 787-8, pilnai pakrautam reikia 2600 m. Į Australiją ir Čilę neskraidysim. JAV, Japonija, Kinija ir Tailandą pasiekti galime iš VNO su A330-300, B767-300, B787-8, B777-200.
Žinoma papildomi 200-300 m. takui būtų gerai dėl papildomo saugumu, kurį gali įtakoti meteorologinės sąlygos, bet tai viskas. VNO long-haul skrydžiams yra tinkamas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Man tik keista kad naudojantis proga, kai buvo uzdarytas VNO ir rekonstravo taka, kodel negalejo jo prailginti.
Skaičiuojamas kiekvienas centas, o kai nėra realaus poreikio...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Suprantu klausimą, bet atsakymas turbūt būtų toks: ar verta pirkti dvi parkavimo vietas, kai turi vieną automobilį?
Skaičiuojamas kiekvienas centas, o kai nėra realaus poreikio...Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.02.21, 00:24.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Gal labiau “kadangi einu apsipirkti, tai pasiimsiu visko ko gali prireikti kad nereiktu daryti daug kelioniu” vs “keliauti i parduotuve pirmyn ir atgal del kiekvienos prekes atskirai”. Visiskai uzdaryti pagrindini salies oro uosta yra big deal, ir jeigu tarkim sugalvos kad visgi reikia ilginti, uzdarines vel, ir antras uzdarymas sugeneruos tiek nuostoliu kad butu labiau apsimokeje viska padaryt vienu mostu. As skaiciu nezinau, tik spekuliuoju.
Comment
-
Tako šiaip niekas neilgina vien tik sugalvoję, kad to reikia, tam turi būti rimti argumentai, tai jų turbūt nebuvo, todėl ir neilgino.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tako šiaip niekas neilgina vien tik sugalvoję, kad to reikia, tam turi būti rimti argumentai, tai jų turbūt nebuvo, todėl ir neilgino. Ateityje irgi nenusimato, kad bus (vis mažesni lėktuvai įveikia didelius atstumus).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kyla abejonių. Naujas oro uostas gautųsi toli nuo visko. 50 km nutolusius oro uostus turi retas megapolis.
Comment
Comment