Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nebūtinai nepelningas, labai tikėtina, kad tiesiog yra kita pelningesnė kryptis.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Nepelningas. Reikjeviką keičia Jerevanas. Skydžiai lygiai tomis pačiomis dienomis, tuo pačiu laiku ir prasideda iškat po to kai baigiasi Reikjevikas. Wizz į Islandiją pradėjo skraidyti dar 2016 metais ir panašu, kad po šiek tiek daugiau nei trijų metų prarado paskutinę viltį, kad šitas maršrutas gali tapti pelningu ilguoju laikotarpiu.
Comment
-
Kas ten gali nuolat skraidyti į Reikjaviką, kad reisai būtų užpildyti. Be to, šalis maža, pačiame Reikjavike vos virš 100 tūkst. gyventojų, tai ir skrendančių islandų nėra iš kur daug paimti. Smalsiausi nuskrido, pamatė ir viskas. Tai ne tokia šalis, į kurią būtų poreikis keliauti reguliariai. Ir bilietas ne toks pigus, kad tenkintų grįžimas 3 val. nakties. Wizzair suprato, kad lietuviai mėgsta šiltesnius ir pigesnius kraštus . Be to, Jerevane virš milijono gyventojų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu būtų buvęs nepelningas, tada maršrutas tikrai tris metus nebūtų išsilaikęs (labai abejoju, kad tik paskutiniais metais tapo nepopuliarus), tiesiog su Jerevanu turbūt mato dar daugiau potencialo, plius dar atstumas mažesnis, tai ir kaštai tokio maršruto mažesni.
2.5 metų (atmetus laikiną uždarymą) šiaip tai nėra ilgas laiko tarpas, gal tikėjosi jog laikui bėgant maršrutas išpopuliarės, taip neįvyko, tai nusprendė daugiau nebevargti ir tiesiog uždaryti
Kas dėl kaštų - na tai kad kelionė trumpesnė tik pusvalandžiu (4:25 vs 3:55), tai nemanau kad atstumas daro didelę įtaką
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKas ten gali nuolat skraidyti į Reikjaviką, kad reisai būtų užpildyti. Be to, šalis maža, pačiame Reikjavike vos virš 100 tūkst. gyventojų, tai ir skrendančių islandų nėra iš kur daug paimti. Smalsiausi nuskrido, pamatė ir viskas. Tai ne tokia šalis, į kurią būtų poreikis keliauti reguliariai. Ir bilietas ne toks pigus, kad tenkintų grįžimas 3 val. nakties. Wizzair suprato, kad lietuviai mėgsta šiltesnius ir pigesnius kraštus . Be to, Jerevane virš milijono gyventojų.
Kas dėl grįžimo 3 nakties, tai jis toks tik pastaruosius porą mėnesių. Anksčiau buvo dieninis išskridimas, ir vakarinis grįžimas, tad tvarkaraštis čia ne prie ko.
Ir kas iš to, kad Jerevane virš milijono gyventojų, jeigu tai labai skurdi valstybė ? Gyventojai neturi tokios perkamosios galios, kad pirmu prioritetu skristų į kažkokią Lietuvą. Kas kita yra islandai, kurie turi daug pinigų ir kuriems Lietuva yra pigi valstybė, kurią galima aplankyti savaitgaliuiPaskutinis taisė 10.000; 2020.01.07, 20:51.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu būtų buvęs nepelningas, tada maršrutas tikrai tris metus nebūtų išsilaikęs (labai abejoju, kad tik paskutiniais metais tapo nepopuliarus), tiesiog su Jerevanu turbūt mato dar daugiau potencialo, plius dar atstumas mažesnis, tai ir kaštai tokio maršruto mažesni.
Šiaip galim pabandyti paskaičiuoti ir pažiūrėti kas gaunasi.
Wizzair į Reikjaviką skraido su 180 vietų turinčiu A320-200, kuris grubiai vidutiniškai naudoja apie 2,4 tonos aviacinio kuro per valandą. Skrydžio nuotolis nuo VNO iki KEF yra šiek tiek daugiau nei 4-ios valandos, reiškia mums reikia maždaug ~10 tonų arba 12,500 litrų kuro tam, kad nuskristi nuo Vilniaus iki Reikjeviko.
Dabar galim užmesti akį ir pažiūrėti kiek vidutiniškai kainuoja aviacinis kurtas. Vidutinė aviacinio kuro kaina 2019-aisiais buvo 72 eurai už barelį (159 litrus), arba daugmaž ~0.45 centai už litra. Reiškia nuskristi iki Reikjeviko mums reikia 5,625 eurų vien kurui arba ~31,25 euro kiekvienai lėktuve esančiai vietai, nesvarbu joje kažkas sėdi ar ne. Wizzair skelbia, kad vidutinis jų lėktuvų užpildymas yra beveik 93%, t.y. vidutiniškai 13 vietų kiekviename reise būna tusčių, kas šiaip yra įspūdingai geras rezultatas, bet tai kilsteli vidutinę kuro kainą vienam skrendančiam keleiviui iki maždaug 34 eurų.
Kuras be jokios abejonės yra didžiausia aviakompaijos sąnauda, bet prie jo dar prisideda oro uosto mokesčiai, navigacijos mokesčiai, lėktuvo įsigyjimo kaštai, lėktuvo priežiūros kaštai, įgulos darbo užmokestis, visas administracinis aparatas, kuriuos apskaičiuoti neturiu kaip bet tiesiog turėkim tai galvoje.
Dabar eikim į Wizzair.com ir pažiūrim po kiek pardavinėjami bilietai šiuo maršrutu. Neskaitant dviejų brangesnių bilietų į du artimiausius reisus ateinančią savaitę, visi likę skrydžiai iki pat maršruto pabaigos yra 30-60 eurų diapazone. Su skrydžiais priešinga puse dar prasčiau, net ir pats artimiausias skrydis iš Reikjeviko į Vilnių, kuris bus už trijų dienų dabar kainuoja vos 50 Eurų.
Aš manau, kad maršutas nebuvo katastrofiškai nuostolingas ir Wizz kantriai laukė ir tikėjosi, kad jis pataps pelningu. Islandijoje yra didelė lietuvių bendruomenė (trečia didžiausia po pačių islandų ir lenkų), bet rezultate matyt srautas norinčių/galinčių mokėt daugiau nei 50 eurų už skrydį buvo tiesiog per mažas, kad maršutas būtų rentabilus.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSkamba solidžiai, bet tai tik 3 tūkst. žmonių, iš kurių dalis turbūt dėl patogesnio tvarkaraščio skraidė per Rygą
Gal 3 tūkst. ir nėra daug, tačiau Armėnijoje lietuvių dar mažiau kaip ir armėnų Lietuvoje
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąĮdomu kokie Rygos ir Talino praeitų metų skaičiai ir kaip augo palyginus su 2018.
- 1 patinka
Comment
-
Wizz Air launches 4 new routes from / to SAINT PETERSBURG https://travelfree.info/wizz-air-lau...nt-petersburg/Wizz Air, one of Europe’s fastest growing airlines, shared the news of launching new routes in the summer of 2020 from Saint Petersburg to Vilnius, Bratislava, Sofia, Bucharest. Flights from Russia to Lithuania, Slovakia, Bulgaria, Romania will start from summer 2020. The new low fare routes are already on sale on wizzair.com!Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Vasarą „Wizz Air“ pradės skraidindama į Sankt Peterburgą
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...esta-13330809/
- 5 patinka
Comment
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSilpnokai, RIX augo 10,5% iki 7.8 mln., tuo tarpu VNO tik 2% ir užstrigo ties 5 mln. riba.
Čia galima gražiai vienoj vietoj pažūrėti į VNO metinius keleivių skaičius ir jų pokyti per paskutinius 15 metų: https://en.wikipedia.org/wiki/Vilniu...Annual_traffic
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, reikia tikėtis ateinantis sezonas bus kiek geresnis. Visgi 8 nauji maršrutai nėra tiek jau mažai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSilpnokai, RIX augo 10,5% iki 7.8 mln., tuo tarpu VNO tik 2% ir užstrigo ties 5 mln. riba.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
Turėtų, taip pat panašu, kad užsakomieji skrydžiai vėl auga sparčiau dėka naujų žaidėjų rinkoje ir jų tarpusavio konkurencijos ir jei nebus kažkokių naujų bankrotų ir pasitraukimų čia ir AirBaltic sėkmingai paleis visus naujus maršrutus, 2020-ieji turėtų vėl turėti šiek tiek labiau įprastą augimo tempą, nei kad praėję metai.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąReiktų kelti kompetencijos klausimą, kokia yra VNO strategija?
Kas yra daroma stengiantis ją įgyvendinant?
Nei, kai kurie įsivaizduoja VNO patrauklumu nepasižymi, skirtingai nei RIX ar TLL.
- 2 patinka
Comment
Comment